موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مشکل دکتری پژوهش محور دانشگاه علم و صنعت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان دکتری پژوهش محور دانشگاه علم و صنعت می بایست از سوی یکی از سازمان‌ها یا مراکز صنعتی مورد تأیید دانشگاه، قرارداد یا تفاهم‌نامه همکاری ارائه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت شرایط پذیرش دانشجویان دکتری پژوهش محور را اعلام کرد و گفت: برخی از دانشجویان شرایط را مطالعه نکرده و بدون آگاهی دوره پژوهش محور را انتخاب می کنند و دانشگاه نمی تواند آنان را پذیرش کند.

دکتر محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پذیرفته‌شدگان مرحله اول تکمیل ظرفیت دوره دکتری سال 1391 دانشگاه علم و صنعت ایران جهت شرکت در مصاحبه علمی همراه با مدارک درج شده در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور می توانند در روزهای سه‌شنبه 23و چهارشنبه 24 آبان به دانشکده‌های ذی‌ربط مراجعه کنند.

وی یادآورشد: تمام پذیرفته‌شدگان باید مبلغ 250000 ریال ( دویست و پنجاه هزار ریال) به حساب 2177579002002 سیبا، بانک ملی شعبه مینو به نام درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران واریز کنند و اصل فیش بانکی را به هنگام مصاحبه به مسؤول ذی‌ربط تحویل دهند.
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که شیوه پژوهش محور را انتخاب کرده اند باید شرایط زیر را دارا باشند در غیر این صورت پذیرش نخواهند شد.
وی افزود: داوطلبان لازم است از سوی یکی از سازمان‌ها یا مراکز صنعتی مورد تأیید دانشگاه، قرارداد یا تفاهم‌نامه همکاری ارائه کنند.
فتحیان یاداورشد: موضوع پژوهشی باید بر اساس نیازهای سازمان حمایت‌کننده و مورد تأیید دانشگاه باشد و سازمان حمایت‌کننده لازم است هزینه اجرای دوره را تأمین کند .
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: با وجود اینکه شرایط پذیرش دانشجوی پژوهش محور توسط سنجش آموزش کشور اعلام شده است بازهم هستند برخی از داوطلبان که بدون مطالعه شرایط این دوره را انتخاب می کنند و دانشگاه نمی تواند آنان را پذیرش کند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها