آغاز ثبت‌نام بورس دکتری خارج کشور 92 از صبح فردا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پذیرفته شدگان بورس دکتری خارج از کشور ترجیحا به کشورهای روسیه، چین، بلاروس، آمریکای جنوبی، ژاپن و هند اعزام خواهند شد.

فرایند 10 روزه ثبت نام بورس دکتری 92 از صبح فردا شنبه 30 دی ماه در سامانه اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از داوطلبان در سامانهhttp://scholarship.msrt.gov.ir از صبح فردا شنبه 30 دی ماه آغاز می شود و به مدت 10روز ادامه دارد.

طبق اعلام وزارت علوم، تعدادی از افراد واجد شرایط از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، مربیان آموزشی و پژوهشی همچنین کارشناسان دستگاههای اجرایی کشور برای ادامه تحصیل در خارج از کشور (ترجیحاً به کشورهای روسیه، چین، بلاروس، آمریکای جنوبی، ژاپن و هند) گزینش خواهند شد.

داوطلبان باید ابتدا سامانه اطلاعاتی خود را با شناسه کاربری و رمز عبور تشکیل دهند و اطلاعات را با دقت و صحت در فضای مشخص شده وارد و مدارک لازم را ضمیمه کنند. بدیهی است در صورت نقص در پرونده، درخواست داوطلب بررسی نخواهد شد.

مراکز و دانشگاه‌ها نیز موظفند تا از طریق بالاترین مقام مؤسسه یا مرکز، درخواست شناسه کاربری و رمز عبوربرای معرفی داوطلبان کنند.

پذیرش داوطلبان بر اساس غربالگریهای وزارت علوم صورت خواهد گرفت.

برای اطلاع از شرایط بورس دکتری خارج از کشور کلیک کنید.