موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نحوه تعیین حوزه امتحانی دکتری 92 دانشگاه آزاد اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می توانند 5 انتخاب داشته باشند، اما حوزه امتحانی فرد انتخاب اول او می باشد.

به گزارش پی اچ دی تست ، روابط عمومی مرکز آزمون تأکید کرد: حوزه امتحانی داوطلبان انتخاب اول می باشد لذا داوطلبان باید در محل انتخاب اول خود در آزمونشان شرکت کنند.

روابط عمومی در مورد نحوه ادامه تحصیل کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد گفت: این افراد نباید محل خدمت خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند بجز مواردی که رشته انتخاب فقط یک مجری داشته باشد.

روابط عمومی درخصوص مراحل و ضوابط انتخاب دانشجو اعلام کرد: سؤالات برای اولین بار بصورت تستی طراحی می شود. لذا داوطلبان باید خود را برای این نوع آزمون آماده کنند. البته نکته مهم این است که گزینش در دو مرحله انجام می گیرد که مرحله اول آزمون کتبی است که سوم و چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می گردد و این آزمون 75     %نمره را در بر می گیرد و بعد از انتخاب داوطلبانی که حد نصاب نمره کتبی را کسب کرده اند، با اولویت نمره کتبی دعوت به مصاحبه می شوند که این مرحله 25% نمره به حساب می آید، که در مجموع پذیرش هر فرد به نتیجه دو مرحله او بستگی دارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
farzaneh
آذر ۲۰, ۱۳۹۲ ۴:۵۹ ب٫ظ

بهتره محل حوزه امتحان دکترا شهرهای محل سکونت داوطلبان باشه. رشته الکترونیک فقط تو ایران دو دانشگاه اراک و تهران داره چون دکترا دانشگاه ازاد قبل سراسریه واسه داوطلبای شهرستانی سخته این همه راه بری و برگردی. ارشد حوزه ش نزدیکترین دانشگاه ازاد به محل سکونت فرد بود خدارو شکر ازاد همه جا هست چرا دکترا مث ارشد نشه؟ مرسی

حیدری
آذر ۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام،

من پارسال به خاطر اینکه حوزه مون افتضاح بود، امتحانمو بد دادم. حوزه تو یه آموزشگاه فنی حرفه‌ای تو جنوب تهران بود که ما رو تو یه سوله‌ی فوق‌العاده سرد و تاریک انداخته بودن. به علاوه اینکه برای تهیه‌ی نهار هم مشکل داشتیم. می‌خواستم بپرسم مشخص هست که حوزه‌ی امسال شهر تهران کجاست؟

متشکرم