شرط شرکت سنواتیها در کنکور دکتری 92

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم با اشاره به نامفهوم بودن یکی از تذکرات دفترچه کنکور دکتری 92 در خصوص سنوات مجاز شرکت کنندگان، از اصلاح این عبارت خبر داد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: در بخش تذکرات دفترچه کنکور دکتری 92، مطلبی در خصوص سنوات متقاضیان کنکور دکتری 92 با این عبارت “داوطلبانی که مدت تحصیل آنان در مقطع کارشناسی ارشد بیش از سقف مجاز سنوات تحصیلی به طول انجامیده، همچنین دانشجویان ترک تحصیل یا اخراجی تا پایان خدمت دوره، مجاز به شرکت در آزمون و تحصیل در دانشگاهها نیستند”، درج شده بود که این عبارات برای متقاضیان دکتری کاملاً نامفهوم بود، بنابراین درصدد اصلاح این متن برآمدیم تا داوطلبان از ادامه تحصیل صرف نظر نکنند.

وی با اصلاح متن مذکور که در دفترچه کنکور دکتری سال 92 قید شده است، گفت: داوطلبانی که مدت تحصیل آنان در مقطع کارشناسی ارشد بیش از سقف مجاز سنوات تحصیل به طول انجامیده در صورتی مجاز به شرکت در آزمون هستند که مشکل معافیت تحصیلی نداشته باشند.

این مقام مسئول وزارت علوم در پاسخ به این پرسش مهر که چرا این عبارت در زمان ثبت نام آزمون دکتری 92 اصلاح نشد تا داوطلبان بیشتری بتوانند ثبت نام کنند، تاکید کرد: این موضوع روز گذشته مورد توجه قرار داده شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها