زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی 92 دانشگاه آزاد اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PH.D) سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه مورخ 30/11/91 آغاز می شود.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 3 و 04/12/91 در سراسر کشور برگزار می شود، لذا داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، می توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 30/11/91 با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

اقبالی افزود: دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نیز امکان پذیر است.

رئیس مرکز آزمون در ادامه خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسۀ خود، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس مشاهده کرد، باید از روز دوشنبه بعدازظهر مورخ 30/11/91  تا روز چهارشنبه بعدازظهر مورخ 02/12/91 به باجه های رفع نقص در واحد دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

اقبالی در ادامه اضافه کرد: آدرس کلیۀ واحدهای مجری در دفترچه آزمون دکتری سال 92 درج شده است که در صورت نیاز داوطلبان می توانند به آن مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون در پایان اشاره کرد: اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با سؤالاتی مواجه شد، می تواند سؤال خود را از طریق www.azmoon.org و             www.purb-azmoon.comمطرح یا به آدرسwww.porsesh@azmon.net  ایمیل خود را ارسال نماید تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها