موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

افزایش 10 درصدی ظرفیت کنکور دکتری

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری سال 92 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به آخرین مهلت دانشگاهها برای اعلام ظرفیت اشاره کرد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: دانشگاهها تا 20 اسفندماه برای اعلام ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری مهلت دارند و هم اکنون در حال ارسال ظرفیتها هستند.

رئیس سازمان سنجش درباره حداقلها و حداکثرهای ظرفیت پذیرش در این مرحله از ارسال ظرفیتها، اظهار داشت: در این مرحله از ارسال نیازها، هیچ محدودیتی برای ظرفیت اعلام نشده اما بعد از وارد کردن ظرفیتها، دفتر گسترش آموزش عالی ظرفیتها را کنترل و در نهایت گنجایش نهایی پذیرش را برای سازمان سنجش ارسال می کند.

وی ادامه داد: گروهها و دانشکده ها می توانند بر اساس توانایی و ظرفیتی که دارند، ظرفیت پذیرش را مشخص کنند و از نظر سازمان سنجش و وزارت علوم برای آنان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

معاون وزیر علوم درباره ظرفیت دانشگاههای تهران، تاکید کرد: ما دانشگاههای تهرانی را برای افزایش ظرفیت بیشتر تشویق می کنیم.

وی درباره افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی آینده، اظهار داشت: پیش بینی می شود ظرفیت پذیرش دانشجو بیش از 10 درصد افزایش یابد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها