موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات آزمون دکتری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دکتری 92 در روز جمعه 18 اسفند ماه، تعداد و مدت پاسخگویی به سوالات این آزمون را تشریح کرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز جمعه (18 اسفندماه) در 37 شهرستان و 114 حوزه امتحانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان باید در صبح روز جمعه به سوالات آزمون تخصصی و استعداد تحصیلی پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه در صبح روز جمعه به داوطلبان دفترچه سوالات تخصصی (دفترچه شماره 1) و دفترچه استعداد تحصیلی (دفترچه شماره 2) داده می‌شود، اظهار کرد: تعداد و مدت زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه اختصاصی برای رشته‌های مختلف متفاوت است.

توکلی با بیان اینکه برای آزمون استعداد تحصیلی 40 سوال طراحی شده است، تصریح کرد: داوطلبان باید در مدت زمان 90 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به توزیع دفترچه سوالات زبان در بعدازظهر روز جمعه، گفت: هر یک از داوطلبان باید به 70 سوال زبان در 105 دقیقه پاسخ دهند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها