موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی 94 -93 براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع دکترای تخصصی دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی 94 – 93 براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع دکترای تخصصی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

بر اساس این مجوز، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای رشته‌های جامعه‌شناسی، علوم قرآن و حدیث و فلسفه تعلیم و تربیت در مقطع دکترا دانشجو می‌پذیرد.
علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، زمان و مکان برگزاری آزمون و مواد و ضرایب امتحانی به اطلاعیه صادر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir مراجعه کنند.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از پژوهشگاه‌های مستقل زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از سه پژوهشکده علوم اسلامی، علوم رفتاری و علوم اجتماعی تشکیل شده‌ است.

این پژوهشگاه در قالب 11 گروه پژوهشی سازماندهی شده‌ که بر بازنگری و اسلامی‌سازی علوم انسانی متمرکز هستند و همچنین اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه تحصیلات توامان حوزوی و دانشگاهی دارند.