موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جدول مصاحبه یازده رشته دیگر دکتری آزاد

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه 11 رشته دیگر دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون  منتشر شد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش  خبرگزاری فارس  مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز آزمون گفت: جدول زمانبندی 11 رشته دکتری تخصصی PHD بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت و دعوت شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت از زمان دقیق مصاحبه خود آگاه شوند.

وی در ادامه افزود: با اعلام مصاحبه این 11 رشته در جدول زمانبندی تمام رشته‌های دکتری تخصصی اعلام شده است به غیر از رشته الهیات و معارف اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی که زمان برگزاری مصاحبه آن به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در رابطه با مدارک مورد نیاز برای زمان مصاحبه گفت: دعوت شدگان می‌بایست پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، مدارک و سوابق علمی و پژوهشی خود شامل پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتید بتوانند وضعیت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسی قرار دهند.

علوی فاضل افزود: با توجه به اینکه دعوت متقاضیان بدون آزمون بر اساس معدل و نمره پایان نامه ملاک عمل قرار گرفته است چنانچه در بین معدل و نمره پایان نامه زمان ثبت‌نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.