افزایش شهریه دوره دکتری پردیس دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: شهریه دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاه در دوره دکتری علوم انسانی 52 میلیون و دوره دکتری فنی مهندسی و سایر گروه ها 66 میلیون تومان برای تمام دوره است.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جعفر کیوانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش شهریه دوره هایی که در پردیس های خودگردان دانشگاه خوارزمی برگزار می شود گفت: شهریه ای که از دانشجویان در پردیس خودگردان دانشگاه اخذ می شود همانی است که وزارت علوم اعلام کرده است.

به گزارش مهر، سال گذشته شهریه دوره دکتری پردیس دانشگاه خوارزمی برای گروه علوم انسانی ۴۵ میلیون و برای سایر گروه ها ۵۰ میلیون تومان اعلم شده بود که 7 میلیون در دوره علوم انسانی و 16 میلیون در دوره فنی و مهندسی طی یکسال افزایش داشته است .

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مژده
مهر ۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ق٫ظ

سلام – من از آزمون ۹۳ جا موندم – توروخدا راهی هست؟ زمان آزمون بعدی چه تاریخی هست؟

فرهاد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ

با سلام خدمت مسئولین محترم دانشگاه
مبلف افزایش شهریه خیلی زیاد است لطفا تجدید نظر فرمائید/ممنونم

سعیدخاندانی
شهریور ۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ق٫ظ

باعرض سلام وادب واحترام ببخشید می خواستم بدانم که آیاداوطلبین دکتری رشته های علوم انسانی که پس از آزمون ومصاحبه در پردیسهای دکتری پذیرفته می شوند دربدو ورود وترم اول چه مبلغی را باید بپردازندودیگراینکه ایا به دانشجویان پردیس وام تحصیلی هم تعلق خواهد گرفت یاخیر.باتشکر

عباد
شهریور ۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعیدخاندانی

پارسال ۱۰ میلیون بود.
امسال میگن ۱۵ میلیون.
وام هم خبری نیست.
۸ ترم هر ترم ۵ میلیون تومن شهریه

آنا
شهریور ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سعیدخاندانی

دانشگاه با دانشگاه شرایط اخذ شهریه فرق میکنه مثلا خوارزمی دربدو ورود سفته ۱۰ میلیونی میگیره تا آخر ترم میتونی تسویه کنی ولی جاهای دیگه مثلا علامه شنیدم نصف شهریه کل رو اول میگیره.

مریم محمدی طراقی
مرداد ۳, ۱۳۹۳ ۴:۰۹ ق٫ظ

اخبار تکمیل ظرفیت دکتری آزاد وسراسری