موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تشریح علل تاخیر در اعلام نتایج دکتری آزاد 93

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه سه‌شنبه 18 شهریور نتایج دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد، گفت: یکی از علت‌های اجرایی تاخیر اعلام نتایج این است که با اجرای طرح تجمیع واحدها به طبع رشته محل‌های دانشگاه آزاد افزایش پیدا کرده و تعریف هر رشته محل جدید یک فرایند پیچیده و زمان‌بری را طلب می‌کند.

دکتر علوی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به علل تاخیر اعلام نتایج کارشناسی ارشد و دکتری گفت: اعلام نتایج آزمون‌ها در سال‌های مختلف به فراخور شرایط در تاریخ‌های متفاوتی اعلام می‌شود. داوطلبان باید توجه داشته باشند که این مساله بسیار دقیق و حساس است و زمانی که حجم رشته محل‌ها افزایش پیدا می‌کند تخمین زمان با کمی تاخیر مواجه می‌شود.

علوی‌فاضل با تاکید بر اینکه این تاخیرها به هیچ وجه عمدی و با هدف خاصی نبوده است، گفت: نگاه‌مان این است که فرصت‌های بیشتری را برای دانشجویان ایجاد کنیم و همواره سعی شده امانتداری را به حد کمال برسانیم به ویژه امسال بر روی این مساله دقت بیشتری انجام شد و پیش از اعلام نتایج رسمی، هیچ‌کس در جریان نتیجه آزمون شخصی قرار نگرفته است.

وی افزود: برخی افراد که تمایل دارند زودتر نتیجه بگیرند، از آنجایی که مطلقا به هیچ‌کس اطلاعاتی داده نشده، مدام فشار می‌آورند که چرا نتایج اعلام نمی‌شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شرایط دانشجویان را درک می‌کنیم اما کار باید با دقت صورت بگیرد، اظهار کرد: یکی از علت‌های اجرایی تاخیر اعلام نتایج این است که با اجرای طرح تجمیع واحدها به طبع رشته محل‌های دانشگاه آزاد افزایش پیدا کرده و تعریف هر رشته محل جدید یک فرایند پیچیده و زمان‌بری را طلب می‌کند.

علوی‌فاضل با اشاره به اینکه حدود 500 رشته محل در کارشناسی ارشد به رشته محل‌های دانشگاه آزاد اضافه شده است، گفت: کدگذاری کردن این رشته‌ها و سنجش دانشجویان کار زمان‌بری است. این امکان فراهم شده که برای مهرماه ظرفیت این رشته‌ها افزایش پیدا کند، اگر این مساله صورت نمی‌گرفت، عده بسیار زیادی محروم می‌شدند. با دو الی سه روز تاخیر، تغییری در نتایج به وجود نمی‌آید، اما تعداد بیشتری می‌توانند در دانشگاه آزاد پذیرفته شوند.

وی با اشاره به گستردگی رشته محل‌های کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور گفت: با افزایش رشته محل‌ها به سمت بومی‌گزینی حرکت کرده‌ایم و گسترش رشته‌ها را از حالت متمرکز به شکل گسترده انجام داده‌ایم.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به یکی دیگر از دلایل تاخیر اعلام نتایج اظهار کرد: از امسال امکان انتخاب رشته مجدد فراهم شده تا رشته محل‌های جدید نیز در لیست دانشجویان قرار گیرد؛ به طور مثال اگر یک رشته‌ای سه رشته محل داشته، اکنون به 10 رشته محل افزایش پیدا کرده و دانشجویان می‌توانند رشته محل‌های جدید را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین علوی‌فاضل با اشاره به استعلام‌های انجام شده از مراجع ذیصلاح برای پذیرش اتباع بیگانه در دانشگاه گفت: این مساله یک امر کاملا عادی و طبیعی است و یکسری شرایط عمومی تعریف شده است. اگر کسی جزو اتباع بیگانه باشد، باید شناسایی شود و دانشگاه قدرت شناسایی آن را ندارد. آن افراد هم تابع ضوابط پذیرش دانشگاه‌های خودشان هستند. این کار مساله‌ای نیست که فقط در دانشگاه آزاد انجام گیرد بلکه در کل کشور و حتی در تمام دنیا نیز انجام می‌شود.

وی افزود: این مساله هیچ دغدغه‌ای برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و کاملا قانونی است و هیچ گونه سلب امتیازی از کسی صورت نمی‌گیرد و این استعلام‌ها به هیچ وجه در تاخیر اعلام نتایج نقشی نداشته است.

75 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

نتایج ساعت ۱۹ امروز اعلام میشه..البته اگه بشه!

نرگس
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

تو اخبار گفتن آخر وقت!!!

محمود
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

به نظر من هر وقت نتیجه انتخابات افغانستانو اعلام کردن نتیجه ی دکتری دانشگاه آزاد رو هم اعلام می کنن. واللا با این نون پختنشون.
موافقین لایک لطفا

لیلا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام آیا رشته های جدید که ان شااله ساعت ۲ اعلام میشه باز هم مصاحبه داره؟

سهیلا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۵۸ ق٫ظ

سلام
من همین الان با مرکز ازمون تماس گرفتم گفتند ساعت ۱۴ امروز نتایج دکتری می اید

banoo
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستان
دیشب اخبار اعلام کرد نتایج چهارشنبه میاد
امروز منتظر نباشید.

یه دکتره پشیمون
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ق٫ظ

نیاین نخونین من خودم ترم ۳ دکتری آزاد ام چون میخواستم بیام علوم تحقیقات دوباره کنکور دادم تک رقمی هم شدم ولی اگه قبولم شم نمیرم سراسری هم قبول شدم نمیرم همینجا هستم ترم ۳ مو ادامه میدم دارم موازی کار می کنم واسه اپلای کانادا و آمریکا… وقتتونو رو زبان بزارید برید اونور قشنگ درس بخونید دنیارو هم ببینید.. اینقدر هم منت کادر نالایق دانشگاه هارو نکشید و خودتونو از سنجش بکشید بیرون.. کاری که خیلی وقت پیش باید می کردید… پیر نشی نگی نگفتیا؟؟؟
بدرود

سایه .ادبیات
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۰ ق٫ظ

آقای میثم و اونها که چون او فکر میکنن: اینقدر بخیل نباش برادر بزرگوار!چه اشکالی داره همه قبول شن؟آگهی نیازمندی که نزده بودن تا همه رو یه جا بفرستن دکتری.همه اونا که دعوت به مصاحبه شدن از نظر علمی گزینش شده اند .همینجور یرخی و تعاونی که نبوده که شما دچار ناراحتی شده ای.همه زحمت کشیدن درس خوندن چه بسا سالها منتها به دلیل مشکلاتشون نتونستن یا امکانش میسر نشده.دوم ازون شما انگار نگران بی اعتبار شدن مدرک دکتری هستی !نترس آقا جان کسی جای پیشرفت شما رو نخواهد گرفت هرکس جنم و مایه خودشو داره .شما اگه بار علمی ات از منه نوعی بیشتر باشه و حرف واسه گفتن داشته باشی در تخصص خودت،شک نکن بازار کار واسه جذبت سر و دست میشکنه .پس به اعتبار اینکه هرچه پذیرش کمتر باشه افاده امثال من و شما بیشتر فروش داره و میتونیم باد تو دماغمون بندازیم رضایت نداشته باش که زحمتکشی از مزد زحمتش وابمونه وبا این نیت و دیدگاه چراغ آرزوی کسی رو فوت نکن.نخیر آقاجان ازقضا با این افزایش جذب رقابت بیشتر و در نتیجه بار علمی مملکت افزونتر خواهد شد.شما تلاشت رو واسه موفقیت توی تخصص خودت بیشتر کن ودیدگاهت رو عوض کن .مرحمت عالی متعالی

حقوق عمومی_ پردیس دانشگاه شهید بهشتی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سایه .ادبیات

احسنت سایه خانم مرحبا به شعور و دل بزرگت امید وارم قبول شی

امید
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۵۳ ق٫ظ

هجدهم شهریور هم فرا رسید و حدود ۱ ساعتی ازش گذشت اما خبری از اعلام نتایج یا انتخاب رشته محل مجدد نشد که نشد !!

ssss
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۹ ق٫ظ

سلام
دوستان ببخشید یه سوال دارم میدونم بی ربطه ولی لطفا اگه میدونید راهنمایی بفرمایید . به نظرتون برای کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی معتبر تره یا پیام نور؟

حسن
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ssss

بستگی به غیر انتفاعیش داره کجا باشه؟

ssss
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

چون شاغل هستم و محل زندگی و شغلم چابهار هست تنها اولویتم دانشگاه چابهاره

+
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ssss

به نظر بنده پیام نور

روانشناسی تربیتی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۱۰ ق٫ظ

دوستان کسی نمی دونه نتیجه انتخاب رشته مجدد کی میاد؟

دانشجو
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام کسی میدونه رشته ای که به غبر از علوم وتحقیقات جای دیگه ای نمیگیره،افزایش ظرفیت داره یانه
اگه داره فکر میکنین چند نفر

دانشجوی ذکتری مدیریت مالی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

برای دریافت وام صندوق رفاه آزاد گواهی کسر از حقوق یا مدارک دارندگان شرکت نیز مورد قبول است اما وام وزارت علوم تنها با ارایه گواهی کسر از حقوق کارمند دولت به همراه حکم کارگزینی قابل در یافت است.
مبلغ وام وزارت علوم ۲۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد که ۱۰۰۰۰۰۰ تومان به نسبت پارسال افزایش یافته است.
ضمنا به همراه مدارک گفته شده که تنها برای اولین بار ارایه می شود برای دریافت وام هر بار یک و نیم برابر مبلغ وام چک یا سفته با امضای ضامن نیاز است(صندوق رفاه آزاد)

بابک
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

خیلی ممنون از توضیحات شما

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه کلافه شدم....شما چطور؟
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

اما چرا اخبار شبکه ۱ در ساعت ۲۱ گفت نتایج دکترا چهارشنبه میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

اخبار ساعت ۱۰ ، گزارش حسینی بای گفت نتایج باآزمون آزاد روز پنجشنبه اعلام میشه. بخدا ما هنگ کردیم از دست این ها. بالاخره چی شد؟ ابهامات لحظه به لحظه در حال افزایشه. تکلیف این رشته محل های جدید چی میشه؟ اگر انتخاب مجددی هم صورت بگیره که دیگه وقتی برای ثبت نام نمی مونه. این داستان پژوهش محور چیه؟

بابک
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

روز پنج شنبه، نتایج کارشناسی با آزمون اعلام میشه و در خبری که شما فرمودید، اشاره ای به دکتری نشد.

e حسابداری
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

منظورش نتایج باآزمون کارشناسی دانشگاه آزاد بود نه دکتری

رضا - حسابداری
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

بچه ها شما این جمله را چطوری تفسیر می کنید : “از امسال امکان انتخاب رشته مجدد فراهم شده تا رشته محل‌های جدید نیز در لیست دانشجویان قرار گیرد؛ به طور مثال اگر یک رشته‌ای سه رشته محل داشته، اکنون به ۱۰ رشته محل افزایش پیدا کرده و دانشجویان می‌توانند رشته محل‌های جدید را انتخاب کنند ”
یعنی تا قبل از مهر ماه بازم انتخاب رشته داریم یا برا بهمن ماه تکمیل ظرفیت ؟ خلاصه یعنی چی ؟

پریسا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

من که دارم گوله گوله شاک میریزمو
کهمنتارو میخونم
نفسم دگ در نمیاد
خیلی میترسن
زندگی و اینده من بخاطر یه سری مساعل وابسته به قبولیمه
بچه ها تورو خدا برای من دعا کنید

دکتر بی کار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ

من می دووووونم که کارمووووون تمممموومه

کامیار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر بی کار

همه قبول میشن انشالله…و ۴ سال بعد همه دنبال کار!!اما دریغ از کار…!

خانم دکتر
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ

الان اخبار گفت دکترا رو چهارشنبه با ارشد اعلام می کنن.داستان چیه؟؟؟؟؟؟؟

خانم دکتر
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر

عجبببب حکایتی شده هااااااااااااا

معمار93
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۷ ب٫ظ

نکنه من غلط متوجه شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sallar
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  معمار93

نه درسته منم شنیدم، امیدوارم فردا بیاد

در سایت مرکز آزمون تا الان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

در سایت مرکز آزمون تا الان که ساعت ۲۱ روز ۱۷ شهریور است گفته نشده نتایج دکتری فردا اعلام می شود. ساعتی هم طبعا در کار نیست.
به نظر شما این به معنی این نیست که فردا خبری نخواهد بود؟
چون دیروز در سایت مرکز آزمون اعلان نتایج کارشناسی و ساعتش آمد

معمار93
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

اخبار ساعت ۲۱ که گفت چهارشنبه اعلام میشه . وااااااااااا متوجه نمیشم.

علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ب٫ظ

۷ ماه رفته
۱۷ ساعت مانده

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ

عزیزان ساعت دقیق اعلام نتایج امشب ۱۲ به بعد هستش یا فردا ساعت ۲ بعدازظهر?

شهرسازی 1
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید

فکر میکنم ۱۴ فردا باشه

روانشناسی تربیتی ٣
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ

خسته شدم این ساعات پایانی هر دقیقش یک ساله برام

دکترا رشته امار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

بنده هیات علمی هستم با رتبه ۴۱ هز ۵۲ نفر دعوت شده فقط تهران رشته داره ایاشانس قبولی دارم نمی دانم کجا اضافه شده لطفا راهنمایی کنید

شهرسازی 1
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ

دوست عزیز بهتره هممون چند ساعت دیگه هم صبر کنیم
به امید خدا نتیجه میگیریم

ساجد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۸ ب٫ظ

الهی
این ساعات کی می گذرد! استرس …..!

h
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساجد

چه ساعتی نتایج اعلام میشه

دانشجوی ذکتری مدیریت مالی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز
من ترم ۷ رشته مدیریت مالی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هستم.در مورد وام باید بگویم که ۲ نوع وام موجود است:صندوق رفاه دانشگاه آزاد و صندوق وزارت علوم
مبلغ وام صندوق رفاه نصف کل شهریه ترم با کارمزد۲% و شروع وام از اول ماه بعد از گرفتن وام می باشد(وامها حداکثر ۳ ساله اند)
وام وزارت علوم یک ترم در میان و به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰تومان با کارمزد۴% و شروع اقساط پس از فارغ التحصیلی می باشد.ضمنا در یک ترم از هر دو وام نمی توان استفاده کرد ولی وام صندوق رفاه آزاد را ۷ ترم می توان استفاده نمود.
موفق باشید

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

ممنون از اطلاعتون دوست عزیز

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۳ ب٫ظ

دوست عزیز این وامی که امسال دو و نیم میلیون تصویب شده همون وام دانشگاه آزاد بود که افزایش یافت؟

وحید حقوق
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۴ ب٫ظ

ممنون رفیق
خدا خیرت بده

بابک
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ب٫ظ

ضمن تشکر از توضیح شما
اگر امکان دارد بفرمایید تضمین این دو نوع وام به چه صورت است؟
آیا چک می گیرند؟
اگر پاسخ مثبت است، امکان جایگزینی آن با سفته نیز وجود دارد؟

مهر بانو
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ

وای چه خوبه که شما مدیریت مالی هستید.شما اطلاع دارید این رشته رو دیگه کجاها اوردن؟ سخته تحصیل این رشته؟ تورو خدا جواب منو بدید
من ارشدم بازاریابی بود مالی امتحان دادم چون این رشته رو دوست داشتم و قبول شدم حالا منتطر نتیجه فردام. اما نمی دونم تو این رشته چه جوریه ؟ سخته یا نه؟ مرسی ازتون

رویا - مدیریت مالی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۳۸ ب٫ظ

سلام ممنون بابت اطلاع رسانیتون
ممکنه بفرمایید برای وام دانشگاه ازاد هم مثل صندوق رفاه وزارت علوم باید ضامن کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق داشت یا میشه سفته هم داد؟ و اینکه میشه چک و سفته به امضا دانشجو باشه ؟

نادیا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

سلام دوست عزیز شما می دونید غیر از علوم تحقیقات چه واحدی دیگه امسال برای مدیر یت مالی پذیرش دارد ، اخه خیلی من استرس دارم که قبول نشم از ۲۰۷ نفر دعوت شده من رتبم ۱۷۰ است آیا قبولم به نظرتون ؟

دکتر بی دکتر
شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  نادیا

احتمالاً اصفهان دکتری مدیریت مالی بیاره

سجاد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ

خدا وکیلی اگر کسی اطلاعاتی در مورد رشته شهر جدید داره بگه خودشون انتخاب کردن یا دوباره باید انتخاب رشته کنیم تورو خدا هر کی بلده بگه تا همه دعاش کنیم قبول شه

على
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۳ ب٫ظ

بچ ها چرا سختش میکنین؟!
خب گفته دیگه-اونایى که دوست دارند میتونن از دوباره رشته محل هاى جدید رو انتخاب کنند

فرزانه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۳۱ ب٫ظ

توضیحات دکتر فاضل به هیچ وجه قانع کننده نیست. ایشان باید همه جوانب را درنظر می گرفتند بعدتاریخ اعلام می کردن. نه اینکه چند بار تاریخ را تغییر دهند. حرف های یک دکتر با صحبت های عوام باید فرق کنه.

امیر حسابداری
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۱۱ ب٫ظ

باز هم همه چیز مبهمه!!! هنوز نفهمیدیم انتخاب شهرهای جدید در کار هست یا خیر؟ اگر بله چرا انقدر دیر؟ پس نتایج بعدی کی میخواد اعلام بشه؟؟؟

راهنمایی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۰۰ ب٫ظ

محل های جدید را باید بعد انتخاب کنیم یا خودشان انتخاب کردند

انگیزه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام بر همه. من رتبه کنکور دکتری ام خیلی خوب شده (تک رقمی)، اما موقع مصاحبه انگیزه ای نداشتم و حتی یه دونه مقاله ای رو هم که داده بودم از حفظ برای اساتید عنوانش رو گفتم و متنش همرام نبود و حتی توصیه نامه استاد فوق لیسانسم هم همرام نبود. از شهریه میترسیدم و نداشتن وقت، کلا انگیزه ای نبود و بیخیال رفتم سر جلسه مصاحبه . اما الان که به احتمال زیاد این فرصت از دست رفته سخت پشیمونم و میخوام بگم انسان باید قدر زمان حال و داشته های خودش رو بدونه و بدون توجه به اطراف در هر لحظه کارشو با انگیزه و خوب انجام بده.

دانشجو
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  انگیزه

bravo!

مجید حسابداری
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۴۶ ب٫ظ

نمی دانستیم که در اطلاع رسانی هم گل طلائی وجود دارد.
ولی باز هم از تلاش مدیران مچکریم.

منتظرنتایییییییج
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام به همه ان شاالله همه قبولیم..دیگه انتظار داره تموم میشه…خوبه که مصادف شد با تولد امام رضا ع……….درخصوص وام اگه کسی اطلاع دقیق داره لطف کن و اطلاع بده..چقدر میدن بازپرداختش پایان ترمه..گفتن بعد از فراغت از تحصیل .. هر ترم ۲/۵ملیون میدن یا …

محیط زیست
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ

خدایا ماهنوز نفهمیدیم چی به چیه خودت ما رو روشن بفرما….آمممییییین

م.و
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۹ ب٫ظ

باید انتخاب رشته کنیم :) … امسال خدا لطف زیادی به هممون داشت که اکثریت قبولن همه با هم خدا رو شکر کنید
شکر …

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  م.و

واقعا لطف خدا بود

حسن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام یعنی دانشگاه ازاد هر ترم ۲.۵ وام میده؟
بعد از فراغت پول رو میگیره؟
یعنی کلا ۲۰ تومن وام میدن بعداز فراغت میگیرن

آسمان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

ترم اول نمیده

ولی بقیه ترما میده

آره بعد از فراغته

حسن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

شرمنده اسمان جان یعنی کلا ۱۷.۵ میلیون رو بعد از فراغت میخان؟

سامان (مدیریت آموزشی)
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۲ ب٫ظ

فکر کنم اگه کسی شهر قبول شده رو نخواد و دوست داشته باشه شهری که جدید اضافه شده بره میتونه اون رو انتخاب میکنه

سپیده
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ

یعنی خودشون در واحد های جدید بررسی کردن داوطلبو و اعلام قبولی کردن یا فردا تازه شروع انتخاب مجدده؟

سپیده
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۳:۵۱ ب٫ظ

یعنی چی؟
باید فردا انتخاب رشته کنیم یا داوطلبارو خودش پذیرش کردن در کدرشته محل های جدید؟

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

فکر میکنم کدرشته محل های جدیدو خودمون باید انتخاب کنیم

nemi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۳:۴۵ ب٫ظ

خدایا به آبروی امام رضا همه قبول شن
امیییییین

محسن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  nemi

انشاا…

میثم
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  nemi

آره همه قبول بشن. اون وقت من و شما با دکترا باید بریم … بس که دکتر زیاد میشه

محمد جزا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  nemi

قبوی همه به معنای بی اعتباری مدرک
لطفا
این طور دعا کنید
خدایا هر کس لیاقت دکتر شدن را داره و حقش هست قبول بشه

اسمارتیز
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جزا

قبولی همه به معنی بی اعتباری مدرک نیست دوست عزیز میزان تلاش و زحمتی که هر کس در این راه می کشد و به درجه معقولی از علم و دانش می رسد به او ومدرکش اعتبار می بخشد .

sadr
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  nemi

عاشق قلب مهربونتم…ایشالا تویی که خیر دیگران رو میخوای خودت حتما نتیجه بگیری

ن.
شهریور ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  sadr

قبولی همه یعنی بی انصافی به حق یک عده.پس خیر همه را نخواسته.