چه کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون دکتری ۹۴ نیستند؟

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ را تشریح کرد.

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموز کشور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو در ۷ گروه آموزشی و ۲۵۲ رشته امتحانی از یکشنبه ۱۶ آذر ماه آغاز شده و تا یکشنبه ۲۳ آذر نیز به پایان می‌رسد، هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود می‌تواند فقط در یک کد رشته متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی خود ثبت نام کند.

رئیس سازمان سنجش در پاسخ به این سوال که چه کسانی مجاز به ثبت نام در این آزمون نیستند، گفت: کسانی که تا ۳۱ شهریور سال ۹۴ برای مدرک کار‌شناسی ارشد خود اقدام نکرده باشند و این مدرک را نداشته باشند، حق ثبت نام در این آزمون را ندارند، همچنین کلیه پذیرفته‌شدگان دکتری سال ۹۳ حتی در صورت انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت نام در آزمون دکتری نیستند.

وی خاطر نشان کرد: به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌کنیم حتما دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را به دقت مطالعه کنند و از یک سری عوامل باز دارنده برای ثبت نام اطلاع پیدا کنند، این دفترچه هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دردمند
آذر ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۱۵ ب٫ظ

۳۱ شهریور سال ۱۳۹۴ درسم تموم میشه ارشدو میگم / واسه شرکت تو آزمون دکتری ۱۳۹۴ کدوم فرمهارو باید پر بکنیم /اصلا فرمی رو باید پر بکنیم یا نه؟ یا همین ثبت نام معمولی کفایت میکنه؟ تو رو خدا جواب بدین/ممنون

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دردمند

فعلا ثبت نام کفایت میکنه. بعدا که ایشاا… قبول شدید، فرم موجود در صفحه ۳۸ دفترچه رو پر کنید و بدید دانشگاه محل تحصیل ارشد مهر و امضا بشه تا به دانشگاه محل قبولی ارائه بدید. موفق باشید

امیر
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

سلام. مدیر سایت یک سوال کسی پردیس خودگردانم سال ۹۳ قبول شده باشه ولی نرفته برای ثبت نام اونم هم امسال محروم یا قبولی فقط برای روزانه هاست که نرفتن محرومند؟

سلام
هر فردی از طریق ازمون دکتری سراسری سال ۹۳ پذیرفته شده باشد نمی تواند در آزمون ۹۴ شرکت نماید و تفاوتی در نوع پذیرش نیست.

علی
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام. خانم یا آقای یوسفی اگر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید در قسمت سمت راست صفحه جداول مورد نیاز برای ثبت نام وجود دارد که با ذکر نام رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد خود کد آن ها نمایش داده می شود اگر به این طریق مشکلتان حل نشد می توانید با شماره تماسی که خود سازمان سنجش اعلام کرده یعنی ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۲۸
۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۲۹ تماس حاصل فرمائید

یوسفی
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

با سلام با توجه به اینکه رشته کارشناسی وارشدم دانشگاه ازاد بوده ودر حال حاضر نیمه متمرکز دکتری شرکت کردم جایی در دفترچه نوشته کد رشته های تحصیلی کارشناسی وارشد را میخواد هر چی تو سایت سازمان سنجش گشتم پیدا نکردم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید جکار کنم؟

مهسا
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

از اینجا: http://register1.sanjesh.org/RGPhd9309/Search/City.aspx
منوی سمت راست

دانشجوی دکتری برق- مخابرات (سیستم)
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام. لطفا بفرمایید که دانشجوی دکتری شبانه ورودی ۹۲ مجاز به ثبت نام در کنکور دکتری امسال هست؟ (البته انصراف از تحصیل نداده ام و می خواهم تا زمان اعلام نتایج اولیه انصراف ندهم)

کارمند
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

سوال منم هست اگه کسی با مدرک و اشنایی کامل اطلاع دارد لطفا راهنمایی کند.
اقای مدیر سایت شما اطلاع ندارین ؟

مهسا
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کارمند

خیر مشکلی نداره. فقط در صورتی که در دفترچه کنکور منعی برای این مورد بود، نمیتونستید شرکت کنید. اما چون منعی ذکر نشده، میتونید شرکت کنید.