مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی برق (۴) کد۲۳۰۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه مهندسی برق (۴) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.
این رشته شامل گرایش قدرت است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی برق (۴) ۱۳۹۴
کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی برق (۴)

2304

ثبت‌نام
باخبرم کن!

816 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
a
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

سلام
ایا ترتیب اولویت در انتخاب رشته مهم است …مثلا من اول اومدم دانشگاه شهر تهران رو زدم ولی فک نکنم اونجا قبول شم
بعدش دانشگاه های تراز پایین رو زدم که شانس قبولیم در دانشگاه های تراز پایین بیشتره بنظرتون تغییر بدم و دانشگاه های تراز پایین رو اول انتخاب کنم یا تاثیری نداره
لطفا هر کسی میدونه پاسخ بده

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

ا سلام

آقا ی نفر مفهوم رتبه داوطلب و آخرین رتبه معرفی شده رو که در کارنامه قید شده واسم توضیح بده اگه امکان داره

ممنون

علی (برق قدرت)
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
در این رتبه بندی فقط افرادی که اون رشته محل خاص را انتخاب کرده اند در نظر گرفته شده

محمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام علی آقا. شما انتخاب رشته کردید؟

علی (برق قدرت)
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام. فقط چنتا از دانشگاههای تهرانو زدم که خوب طبیعتا به هیچ کدوم دعوت نشدم. چطور مگه؟

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۲:۱۳ ب٫ظ

امسال با راهنماییهاتون خیلی به بچه ها کمک کردید. امیدوارم بعد سربازی بتونید جایی که دوست دارید قبول شید.سوال من از روی کنجکاوی بود.ممنون که پاسخ دادید

علی (برق قدرت)
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۲ ب٫ظ

خواهش میکنم. ان شاالله شما هم همیشه پیروز و سربلند باشید.

معترض
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ

آقا اینا حتی یک برابر ظرفیت هم نزدن که.
آخه شما نگاه کنید:
تهران: ۷
امیرکبیر: ۷
تربیت مدرس: ۴
شریف: ۶
علم و صنعت: ۱۲ + ۲
خواجه: ۶
بهشتی: ۱۰

* جمع: ۵۲ + ۲

حالا شما حداقل دو برابر ظرفیت حساب کنی میشه ۱۰۴. رتبه ۷۲ به هیچ دانشگاهی تو تهران معرفی نشده.

رسول
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

سلام دوست عزیز شما کجاها دعوت شدید؟
من شیراز و کرمان با رتبه ۹۳

رضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام
منم با رتبه ۱۲۵ کرمان و یزد

امیر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  معترض

سلام دوست عزیز. این چیزی که شما گفتین در صورتی صادقه که هر کس فقط یک جا دعوت میشد. دقت کن هر نفر ۵ محل برای مصاحبه میره. بذار یه مثال ساده بزنم با وجود دو دانشگاه. فرض کن دانشگاه تهران و شریف ۴ برابر ظرفیت دعوت کنند یعنی تهران ۲۸ نفر و شریف ۲۴ نفر که درواقع به معنی ۵۲ نفر دعوت شده نیست بلکه این دو همپوشانی دارند. حالا ۲۸ نفر اول هر دو دانشگاه رو میزنن پس رتبه ۲۹ به هیچ کدوم از این دو دانشگاه دعوت نخواهد شد.در حالی که با محاصبه شما مجموع ظرفیت این دو دانشگاه ۱۳ نفر بوده و ۴ برابر اون یعنی رتبه ۵۲ باید به یکی از این دو دعوت شود. امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم

معترض خطاب به امیر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

فرمایشتون کاملا متین. این بحث همپوشانی رو منم حواسم بهش بوده. فقط عرضم اینجاست که تو همین مثال شما کسی که رتبه اش ۲۸ بوده حداقل به یکی از این دو دانشگاه دعوت شده. حالا ۲۸ تقسیم بر ۱۳ میشه تقریبا ۲ و این خیلی عادلانه هستش. منم اصلا انتظار دعوت شدن رتبه ۵۲ رو برای این مثال ندارم.
من میگم اون ۴ برابری که شما اولش در نظر گرفتین برای من مهم نیست. اون عدد هر چی میخواد باشه فقط طوری تنظیم بشه که ته اش آخرین رتبه دعوت شده به مصاحبه تقسیم بر ظرفیت پذیرش بشه حول حوش ۲.
حالا تو جامعه آماری اصلی مون، این عدد یه چیزی تو مایه های ۶۹ یا ۷۰ تقسیم بر ۵۲ بوده. یعنی ۱.۳ و این اصلا عادلانه نیست. یعنی شما از بین ۷۰ نفر شرکت کننده منحصر به فرد ۵۲ نفر رو انتخاب میکنی. تازه این بد ترین حالت ممکن هست. یعنی من فرض کردم که تمام ۷۰ نفر اول این ۷ دانشگاه رو انتخاب بکنن که اصلا امکان پذیر نیست چون حداکثر به ۵ جا دعوت میشن تازه اصلا بعضیا تو رتبه های بالا همه انتخاباشونو نمی زنن. مثلا فقط دو تا دانشگاهو میزنن و این عدد ۱.۳ ممکنه کمتر هم باشه.

rezaaaaa
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۱۵ ب٫ظ

سلاممم بجه هااااا
کجا دعوت شدید؟؟
رتبه رو هم بگین؟؟

مبهووووووووت
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ب٫ظ

باورم نمیشه. با رتبه ۷۹ هیچ کدوم از دانشگاه های تهرانو نیاوردم. حتی بهشتی. این دیگه چه جورشه؟

رسول
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۱ ب٫ظ

منم نشدم با ۹۱ البته وقتی شما نشدین من که دیگه هیچ.
من شیراز و صنعتی شیراز و بعد بقیه شما چطور؟

رضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام

کسی نیست اینجا؟

reza
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ب٫ظ

بچه ها زمان مصاحبه ها رو نمیدونید؟

rezapower
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۵:۱۶ ب٫ظ

باسلام
دوستان من رتبه ام ۲۷۵ شده.به نظرتون روزانه کجاها دعوت میشم؟

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  rezapower

سلام
احتمال دارد برای پردیس ها دعوت بشوید.

مهدی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور

آقای مشاور، بنده خدا ۲۷۵ شده در بازه روزانه مجاز شده و قطعاً روزانه یک دانشگاه هم که شده دعوت میشه.اصلاً تمام ۳۸۰ نفر که در بازه روزانه مجاز شدن همه به مصاحبه دعوت میشن ولی دانشگاهاش فرق می کنه.

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  rezapower

سلام قدرتی
برای روزانه شهرستان های پایین تر مانند بابل و سنندج احتمال دارد به مصاحبه دعوت شوید.
اما اگر با دوره شبانه مشکلی ندارید، شانس خود را برای این دوره از دست ندهید تا حتما دعوت به مصاحبه بشوید.

قدرتی 1
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

با سلام اقا من رتبم ۲۱۴ شده به نظرتون روزانه شاهد یا تربیت دبیر شهید رجایی رو میارم؟

saman1
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی 1

سلام دوست عزیز

فکر نمی کنم بتونید روزانه این دانشگاه ها رو بیارید.

قدرتی 1
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

صنعتی شیرازو چی میارم؟

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی 1

سلام قدرتی ۱
برای روزانه های تهران تقریبا شانس زیادی ندارید. توصیه می کنیم فرصت خود را برای روزانه شهرستان ها از دست ندهید.

reza
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
بچه ها تربیت مدرس بالاتره یا علم و صنعت؟ کدوم از لحاظ علمی بالاتره؟

حامد (برق-قدرت)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  reza

والا تا اونجا که من می دونم در زمینه سیستم مدرس بهتره

علی (برق قدرت)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  reza

تقریبا در یک سطح هستند. بنده خودم علم و صنعتو چون دانشگاه فنی مهندسی هستش به تربیت مدرس ترجیح میدم. البته اگه به ظرفیتای امسالم توجه کنید می بینید که تربیت ۴تا میگیره و علم ۱۲تا و این باعث میشه انتخاب تربیت مدرس براتون محدودیت ایجاد کنه و مستلزم این هستش که رزومه قوی ای داشته باشید. اینم اضافه کنم که امسال تقریبا تمامی اساتید علم و صنعت ظرفیت خالی دارن (طبق گفته دکتر جدید ، رییس دانشکده برق)
موفق باشی

Siamak
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

سلام با رتبه ۹۶۰ احتمال دعوت به مصاحبه پردیس شهید بهشتی یا کاشان هست ؟

حامد (برق-قدرت)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

آقا سامان شما کجایی هستید؟ بچه ها کسی اینجا شیرازی هست؟

برق قدرت
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۴:۵۶ ب٫ظ

در خدمتیم

reza
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام
بنده رتبه ام ۲۸۰ شده.آیا برای دوره روزانه شانس قبولی در کدام دانشگاهها دارم؟
باتشکر.

saman
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام با رتبه صد و بیست و پنج چه دانشگاه هایی شانس دارم !؟
به نظر شما شهر محل زندگیمو در اولویت قرار بدم یا شهرستانی با دانشگاه معتبر تر ؟ به عبارت دیگر آیا فرق چندانی بین دانشگاه های شهرستان ها از لحاظ اعتباری وجود داره که ارزش زندگی چهار پنج ساله دور از خانواده رو داشته باشه ؟!
ممنون میشم جواب بدین ، هر کس هم نظر بده کمکم کرده
مرسی

علی (برق قدرت)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  saman

سلام
بستگی به شرایط خودتون داره. تفاوت که قطعا وجود داره. به هر حال دانشگاه محل تحصیل هم بعدها به عنوان رزومه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد و باید ببنید این رزومه چقدر میتونه در زندگیتون تاثیرگذار باشه. کلا تصمیم گیری در این مورد کمی سخته و به خود فرد بستگی داره و شرایطی از قبیل امکانات و سطح دانشگاه، استاد راهنما، فرصتهای شغلی، دوری از خانواده، زندگی در خوابگاه و . . . در این تصمیم گیری دخیل هستند. مثلا در خصوص استاد راهنما ممکنه در دانشگاه شهر خودتون استادی باشه که کل شهر قبولش دارن که خوب کار کردن با اون استاد خیلی در آینده کاریتون میتونه تاثیر گذار باشه (بودند دوستانی که با درس خوندن در دانشگاههای درجه ۲ شهرستان اما از طریق اساتیدشون فرصتهای شغلی به مراتب بهتری نسبت به دانش آموختگان دانشگاههای درجه۱ کشور براشون فراهم شده).

saman
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

تشکر علی جان

حامد
فروردین ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ب٫ظ

علی جان قدرت رفته تو اشباع گرایشتو عوض کن.

mohsen
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  saman

ُآقا سامان گل
ارزش ها رو خودت رقم میزنی، الان خیلی از بچه های هم ورودی ما تهران بودن اما هیچ کاری انجام ندادن ولی بچه های دانشگاه های شهرستان ارشدشون رو با جدیت خوندن و از لحاظ رزومه پژوهشی خودشون رو بردن بالا، مسئله اینجاست که خیلی از ماها دنبال موقعیت شغلی میگردیم بواسطه دکتری که در عمل به سختی بدست میاد
اما جهت اینکه یه راهنمایی کرده باشم بهت
من خودم بچه جنوبم، وضع کار توی شهرها با دانشگاه های معتبر به این شکله ( البته این نتیجه تحقیق منه!)
صنعتی اصفهان : دانشگاه خوب، کار کم، اساتید سخت گیر
تهران : دانشگاه خوب، کار خوب، اساتید سختگیر ( اجازه رفتن به کار رو نمیدن معمولا)
فردوسی : دانشگاه خوب، وضع کار مبهم
شیراز : دانشگاه متوسط، کار زیاد، اساتید معمولی
اهواز : دانشگاه متوسط، کار زیاد، اساتید هلو، اما نمیذارن بری کار کنی
احتمالا تبریز هم مثل اصفهان باشه
باقی جاها هم که دیگه از این سطح پایین تر هستن و …
ایشالله یطوری کار رقم بخوره که همه با آرامش خاطر بتونیم دوره دکتری رو بگذرونیم

ali
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام دوستان با رتبه ۹۶ می تونم بهشتی یا علم و صنعت یا خواجه نصیر برسونم.

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ali

سلام
بستگی به انتخاب سایر رقبا دارد، اما احتمال دعوت به مصاحبه این دانشگاه ها هست. با این وجود شانس اصلی شما در روزانه های خوب شهرستان است. توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

حامد (برق-قدرت)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور

ممنون بابت راهنماییتان

saman1
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ق٫ظ

بچه ها این واریز ۲۵ تومن به سازمان سنجش ک توو صفحه ۸ دفترچه گفته جریانش چیه؟

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  saman1

پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد. نگران نباشید.

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ب٫ظ

بچه ها با رتبه ۱۹۲ امیدی به قبولی هست؟

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
برای روزانه شهرستان های متوسط به پایین شانس دعوت به مصاحبه دارید. اگر دانشگاه های مقاطع گذشته تان پذیرش دارند، توصیه می کنیم آنها را در اولویت قرار دهید.

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ق٫ظ

محسن می تونم ایمیل شما را داشته باشم. اگر اشکالی نداره راجع به امیر کبیر کمی ازت مشورت بگیرم.

mohsen
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

نمیشه ایمیل داد عنوان مقالت رو بذار تا پیدات کنم :D

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

اونجوری پیدا نمی کنی. اگه ایمیلی که الان استفاده می کنی توی مقالت هست عنوان مقالتو بده. بهت ایمیل می زنم

mohsen
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

متاسفانه مسئول مکاتبات کس دیگه ای بوده ( خودم حوصله نداشتم هیچ وقت :D)

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

من رتبم تک رقمی شده. اگه بدونم کدوم یکی از اساتید امیرکبیر ظرفیت خالی دارن توی اولویت بندی هام تاثیرگذاره.

mohsen
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

مهدی جان
امروز رفتم پرسیدم، حقیقتش اینه ممکنه این ظرفیت اساتید هم عوض بشه! یعنی یه نفر بگه من بر نمیدارم و کس دیگه ای ۲ نفر برداره، چیزی قطعی نیست
اما بشدت بهت پیشنهاد میکنم اون دانشگاهی که دوست داری و شانس داری رو اول بزن، چون توی دانشگاه های تهران پشیمون میشی و انتخاب هات میسوزه، حتی اگه صنعتی اصفهان هم مد نظرت هستش اون هم باس اول بزنی! در این حد داغون رفتار میکنن با ترتیب انتخاب هات.

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

در هر صورت دستت درد نکنه. میگم وضعیت حسینیان یا قره پتیان چطوره؟

mohsen
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

هر دوشون ۱ نفر داشتن، اما بچه ها رفته بودن پیش دکتر حسینیان، بهشون گفته بود من پر شدم!
دکتر قره پتیان رو خبر ندارم، اما تجربه میگه که تا الان پر شده ( بقدری منظم و برنامه ریز هست ایشون که نفرات از خیلی زودتر اقدام می کنن)
الان بچه ها رزومه میدن بهشون، شما هم اگه می خوای بیایی باید رزومه رو بیاری بهشون بدی

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

آقا یه بزرگواری بیاد توضیح بده این ضریب دعوت کلی و جزئی چیه؟
الان ما باید بر اساس چی انتخاب رشته بکنیم؟
از دوستانی که تجربه دارن، یا تجربیات دوستانشون رو در اختیار دارن خواهش میکنم نظر بذارن
مرسی

قدرتی اصل
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

از دوستان کسی در مورد دانشگاه شهید رجایی و شاهد اطلاعی نداره؟شبانه و روزانه.

مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۳ ب٫ظ

محسن جان خسته نباشی خدا قوت
ممنون هستیم از راهنمائی های کارگشای شما.
محسن جان اطلاع داری نمره کل ۵۱۰۰ تقریبا چه رتبه ای رو آورده؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۴:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان
ظرفیت های روزانه و شبانه امسال و پارسال ۱۰ دانشگاه برتر در زمینه برق قدرت به صورت زیر می باشد. نکته قابل ملاحظه افزایش ظرفیتا نسبت به پارسال می باشد.امیدوارم براتون مفید باشه:
ر۹۳ ر۹۴ ش۹۳ ش۹۴
شریف ۶ ۶ ۰ ۰
تهران ۷ ۷ ۳ ۳
امیرکبیر ۸ ۷ ۳ ۲
علم و صنعت ۸ ۱۲ ۰ ۰
تربیت مدرس ۴ ۴ ۲ ۳
خواجه نصیر ۳ ۶ ۰ ۰
بهشتی ۸ ۱۰ ۰ ۰
ص اصفهان ۴ ۷ ۰ ۰
فردوسی ۵ ۴ ۲ ۲
شیراز ۵ ۶ ۰ ۰
مجموع ۵۸ ۶۹ ۱۰ ۱۰

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۰۸ ب٫ظ

از راست به چپ برای هر دانشگاه به ترتیب: ر۹۳ ر۹۴ ش۹۳ ش۹۴

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ

علی یه سوال : الان علم و صنعت ۱۴ تا روزانه پذیرش داره، در بدترین حالت و بهترین حالت تا چه رتبه ای دعوت میکنه؟ همینطوری برای شهید بهشتی؟

مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان خسته نباشی خدا قوت
ممنون هستیم از راهنمائی های کارگشای شما.
محسن جان اطلاع داری نمره کل ۵۱۰۰ تقریبا چه رتبه ای رو آورده؟

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

والا نمیدونم
ولی خوده من ۵۵۵۴ نمره ترازم و رتبم شده ۱۲۹

مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان میشه از دوستان یه پرس و جوئی بکنی؟
اطلاعات شما میشه گفت تقریباً کامله.

قدرتی اصل
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

با سلام
نمره کل ۵۱۱۹
رتبه ۱۹۱

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان علم و صنعت ۱۲ تا میگیره ۲تاشو واسه راه آهن میگیره که فکر کنم معمولا بچه ها بعد دانشگاههای خوب شهرستان میزنن. نمیشه دقیق گفت ولی احتمالا آخرین رتبه دعوت شده علم و صنعت در بازه ۶۰-۹۰ باشه. شهید بهشتی هم میتونه در بازه ۹۰-۱۳۰ باشه(با توجه به آخرین رتبه های پارسال و افزایش ظرفیت امسال). توکل بخدا ایشالا به خواستت میرسی

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان،
با رتبه ۴۴ و با رزومه زیر کدوم دانشگاه ها احتمال قبولی هست؟
کارشناسی: ارومیه، معدل:۱۷.۰۲ شاگرد دوم
ارشد: علم و صنعت، معدل ۱۸.۴، شاگرد اول
مقاله: دو کنفرانس، یک ژورنال ارسال شده
با مدرک زبان.
در ضمن تشکر ویژه از mohsen که بقول معروف همیشه چراغ اینجا رو روشن نگه داشته. در ضمن بگم که خودم همون علم و صنعت بیارم خدا رو شکر میکنم و لی میخواستم بدونم آیا دانشگاه های دیگه (تهران و امیرکبیر) امید هست یا نه؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

سلام تبریک میگم. امیدوار باشید رزومتون خوبه و اگه ترم چهارم هستید این رزومه بیشتر هم به چشم میاد. یکم واسه شریف و تهران کارتون سخته و بستگی به رزومه بقیه داره. من اگه جای شما بودم (با توجه به اینکه خودمم علم و صنعتی بودم) علم وصنعتو سوم میزدم چون اگه تهران و شریف ردتون کنن به احتمال زیاد امیرکبیرم رد میشید چون من شنیدم که در بعضی موارد امیرکبیر سختگیرانه تر از اون دوتا رفتار کرده و بین این سه تا تهران نرمالتره. در واقع میخوام بگم اگه علم و صنعتو چهارم بزنید ممکنه یکم به اساتیدش بر بخوره و کارتون به اما و اگر بکشه! دیگه خودت بهتر میدونی چی میگم. البته این فقط نظر منه و بهتره از تجربیات سایر دوستانم استفاده کنید.

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۵۸ ب٫ظ

ممنون ک جواب دادی، الان منظورت این بود که شریف رو اول و تهران رو دوم بزنم و بعد علمو رو؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

بله. ببینید این احتمال وجود داره که به تهرانو شریف دعوت بشید و اینکه اونجاها قبول میشید یا نه رو فقط خدا میدونه. یه انتخاب مطمئن میتونه همون صحبت محسن باشه که شما اول علم و صنعتو بزنید و بعد از اونم دانشگاههای هم ترازو پایینترشو بزنید که تو اینحالت احتمالش خیلی زیاده علموص قبول بشید. درسته انتخاب تهرانو شریف قبل علموص کمی ریسکی میشه اما این فرصتم براتون ایجاد میکنه که تو یه دانشگاه بهتر جذب بشید. یه انتخاب خوبم میتونه اینجوری باشه: تهران یا شریف-علم و صنعت-تربیت-خواجه نصیر… بهترین تصمیم رو خودتون میتونید بگیرید. موفق باشی

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

ممنون علی جان بابت راهنمائیت، فک کنم آخری گفتی تهران یا شریف و بعد بقیه بهترین راه حل باشده.

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

دوست عزیز
از دعوت به مصاحبه که دعوت میشی، اما شایعه هستش که اگه اولی زده باشی امیرکبیر رو، یکمی باهات ملایم رفتار میکنن ، اما اگه نزده باشی شانست به شدت کم میشه
من نمیدونم زمینه کاریت چیه، اما اگه سیستمی هستی بهت پیشنهاد میکنم روی مدرس و خواجه و علم وصنعت تمرکز کن.شانست بیشتره
در تایید حرف علی بهتون بگم اگه بنا به حرف خودتون همون علم صنعت شانس دارین بهتره همون اول همه بزنیتش، چون اگه توی انتخاب های بعدی زدین حتی شانستون برای همون جا هم کم میشه

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

من حفاظتی هستم محسن جان، راستی ی سوال اینکه شما کجا رو ترجیح میدین؟ تربیت مدرس رو یا علمو رو؟

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

به، پس هم قطاریم
من دکتر شهرتاش رو

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

دکتر شهرتاش ک از دور خوبه، از نزدیک اینطور نیست

علی (برق قدرت)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان شرایط کار با دکتر شهرتاشو میدونی؟! تمام وقت باید دانشگاه باشیا

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

علی جان من همینطوری از صبح تا شب تو دانشگاهم :D
در ضمن با اینکه هنوز دفاع نکردم حدود ۲۰ تا مقاله پذیرفته شده و ارسال شده دارم، کلا با سیستم دکتر شهرتاش مشکل ندارم، فقط متاسفانه رتبم طوری نشد که بتونم مصاحبه برم پیشش :(
در ضمن آقا سامان گل همه اساتید خوب هستن، سختی توی مهندسی برق قدرت هستش که متمایزش کرده از بقیه رشته ها، بخصوص حفاظت که الان به جرات بهترین اساتید قدرت کشور رو داره
ماهیت رشته سخته، دکتر شهرتاش هم نظم و سخت گیری خاص خودش رو داره، در نتیجه با حال و روزگار امروز دانشجو ها که اغلب دنبال کار هستن سازگار نیست. وگرنه دکتر میلی منفرد، دکتر صنایع پسند ، دکتر فیض، دکتر کوهساری و … اینا همشون دوگان دکتر شهرتاش هستن محض اطلاع :D

مصطفی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

به به سامان جان عزیز. مبارکه همکلاسی گل ارومیه ای خودم.آقا انشا… مصاحبه رو هم نمره خوبی میگیری.

saman1
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

ارادتمند مصطفی جان، خیلی مخلصیم…

مصطفی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  saman1

ارادت

محاسبه درصد تخصصی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان این درصدا چه جوری محاسبه شده؟ من تخصصی رو هرجوری حساب میکنم در نمیاد.
ببینید سوال ۲۴ که حذف شده، سوال ۸ ام که دو تا گزینه درسته، سوالای ۶ ، ۲۶ و ۲۸ هم که تأثیر مثبته.
حالا من غیر از این ۵ تا سوال، ۱۲ تا صحیح و ۵ تا غلط تو ۴۰ تا سوال دارم.
تو اون ۵ تا سوال هم، ۶ و ۸ رو درست زدم، ۲۶ رو نزدم، ۲۸ رو غلط زدم. ۲۴ رو هم به یکی از گزینه ها زدم که چون سوال حذف شده مهم نیست.
یعنی من در کل ۱۴ تا درست و ۵ تا غلط در بین ۴۴ تا سوال دارم دیگه. غیر از اینه؟؟؟

مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

محسن امیرکبیر از استاداتون چند نفر می تونن دانشجو بگیرن؟

mohsen
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

فکر کنم ۱۰ نفر سهمیه ازاد بود،شاید هم ۱۱ نفر

نسل سوخته
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۴۵ ب٫ظ

سلام.بچه ها با رتبه ی ۴۰ و رزومه ی زیر کجا قبول میشم.یکدونه isi-یکدونه(علمی-پژوهشی)-۵ تا کنفرانسی-معدل لیسانس ۱۴.۵۶-معدل فوق ۱۶.۳۳

مهدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام
از دوستانی که تجربه مصاحبه دارن، به نظرتون رتبه چقدر در قبولی تاثیر داره؟
منظورم اینه که آیا رتبه می تونه در نظر مصاحبه گر و نمره مصاحبه تاثیر داشته باشه؟

سینا
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۴۰ ب٫ظ

بچه ها کلید نهایی اومده برین نگاه کنین

قدرتی94
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام
من یه سوال داشتم: من شنیدم بین دانشگاه های خوب تهران هرکدوم رو اول بزنی در بقیه شون شانس قبولی نداری! این واقعا درسته؟

رها (دانشجوی دکتری تهران)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی94

سلام
میشه گفت ۹۰% به اینصورت هست، اما همه اولویت انتخاب رو میپرسن.

مهدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام رها جان. شما الان دانشجوی دکتری برق دانشگاه تهرانی؟
می تونم چند سوال از شما بپرسم و از مشورتتون استفاده کنم.

امیر ( برق قدرت )
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ب٫ظ

سلام خدمت محسن جان عزیز. متشکر که جواب دادی.

(دانشگاه کاشان و ارومیه و چمران و سنندج و این قسم دانشگاه ها ) که گفتید، شانس قبولی نهایی روزانه رو با توجه به رزومه ای که در کامنت قبلی گذاشتم،دارم؟

خودم بابل رو ترجیح میدهم. به نظرتون روزانه بابل یا شبانه بابل رو میتونم قبول شوم (مصاحبه یا قبولی نهایی)؟

دانشگاه شاهد روزانه قبول مشم یا شبانه؟(مصاحبه یا قبولی نهایی)؟ دانشگاه شاهد از نظر اعتبار و عوامل دیگر چه جوریه؟ وابسته به چه ارگانیه؟ بهدش استخدام اون ارگان میشیم؟

دانشگاه سمنان و شاهرود و گیلان روزانه قبول مشم یا شبانه؟(مصاحبه یا قبولی نهایی)؟

بسیار بسیار سپاسگزارم از پاسخ دادن شما دوست عزیز و مهربان.

mohsen
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

امیر جان مرسی بابته محبتت الان که فقط بحث، بحثه دعوت به مصاحبه هستش. دانشگاه های رده اول ( تهران، امیر کبیر) با توجه به چیزی که من از بچه های پارسال شنیدم ، رتبه ۱۵۶ دعوت به مصاحبه نشده بود. ولی گفت بجز این ۲ تا دانشگاه، باقی دانشگاه ها رو دعوت میشی ( برای شبانه!) برای روزانه چون ضریب دعوت مشخص نیست شانسی هستش و ولی اون رده از دانشگاه ها که گفتم احتمال زیاد هست که دعوت بشی ( یه چیزی همینجا بگم، من پارسال دوستی داشتم که تفننی شرکت کرده بودن و رتبه شون ۱۳۰ شده بود، دوست داشتم که جدی شرکت کرده بود ۱۴۰ شده بود، و یکیشون که اصن انتخاب نکرد، یکشون هم که انتخاب کرد نرفت برای مصاحبه چون فقط ۱ مقاله کنفرانسی داشت!) این که قبول نهایی بشی خدایی نمیدونم به چی ربط داره، چون من خودم اولا هنوز دفاع نکردم ارشد (نمی دونم این خوبه یا بد سر جلسه مصاحبه)، ثانیا هنوز هیچ کدوم از ۳ تا isi هم جوابشون نیومده (ریوایز هستن) (البته ۳تا کنفرانسی و ۲ تا علمی پژوهشی دارم) ولی میدونم خیلیا که آزمونی میان برای مصاحبه حتی یه کنفرانسی هم ندارن ( نفر سراغ دارم رفته بود علم و صنعت ، بدون هیچ مقاله ای و تازه اوکی هم گرفته!) بابل رو شبانشو که ۱۰۰ درصد ( اگه ظرفیت شبانه بهش اختصاص بدن) ولی روزانشو خبر ندارم ولی احتمالش زیاده که دعوت بشی. دانشگاه شاهد تعهد که نداره، ضوابتشم مثل همین مدارس شاهد که تو سطح شهر… ادامه نظر»

رتبه 110
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

دوست عزیز من پارسال در دانشگاه امیرکبیر مصاحبه دادم. تنها چیزی که حس کردم براشون مهمه تعداد مقالات بود چون دوست دارند دانشجویی بگیرند که بتواند تعداد مقالات زیادی را در دوره دکتری به چاپ برساند. همین که ۳ تا مقاله کار کردید نشان دهنده ی این هست که دانشجوی تلاشگری هستید. حتما بگید که این مقاله ها رو کار کردید و منتظر نتیجه هستید. انشالله هر چه خیر است پیش می آید.

mohsen
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 110

با چه رتبه ای اونجا مصاحبه دادین؟ با ۱۱۰؟ روزانه یا شبانه؟ من ارشدم امیرکبیر بودم

رتبه 110
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

چه جالب. من به صورت استعداد درخشان شرکت کرده بودم.
امسال هم کنکور تخصصی ها رو خراب کردم و ۱۱۰ شدم و متاسفانه نمی تونم جایی که می خوام برم برای مصاحبه.
پارسال دانشجوی ارشد بودم و درگیر پایان نامه و اصلا در مورد دانشگاه امیرکبیر و اساتیدش اطلاع نداشتم ولی با این حال برخورد اساتید امیرکبیر خیلی خوب بود و در کل از مصاحبه راضی بودم و اینکه هنوز ارشدم تموم نشده بود براشون مشکل محسوب نمیشد. میشه بگید کدام یک از اساتید سیستمی دانشگاهتون از لحاظ سواد و اخلاق بهتر هستند؟ اگه اشکالی نداشته باشه می تونم ایمیلتون رو داشته باشم و چند تا سوال ازتون بپرسم؟
پارسال به اشتباه پژوهشکده بهره برداری ایمن شبکه رو انتخاب کرده بودم. پارسال هیچ کس رو در این پژوهشکده به صورت استعداد درخشان نگرفتند. راستش من فرق پژوهشکده و دانشگاه رو نمی دونستم. در نهایت چون مدرک زبان نداشتم و مقاله هم زیاد نداشتم قبول نشدم. امسال رزومم قوی تر شده. امیدوارم برای همه بهترین اتفاق بیفته.

mohsen
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

حقیقتش همه اساتیدش خوبن ( یعنی من مشکلی ندارم باهاشو :D )
اگه بدون چه زمینه ای میخوایید کار کنید بهتر میتونم کمکتون کنم! چون فکر کنم ۱۴ تا هیئت علمی داره که ۱۰ تا ۱۲ تاشون سیستمی هستن!
حتی ماشینی هاشون هم بعضا کاراری سیستمی میکنن!
رزومتون چطوره؟

رتبه 110
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

۳ تا مقاله ISI دارم، ۲ تا ISI تحت داوری دارم و یک کنفرانس داخلی. سابقه تدریس هم کمی دارم. مدرک زبان هم گرفتم. پارسال فقط جواب یک ISI اومده بود. ارشدم دانشگاه صنعتی شیراز بودم.
من بیشتر بهره برداری و نظارت از سیستم های قدرت مد نظرم هست ولی تعصبی ندارم و اگر استادی خوب باشه زمینه های دیگه هم کار می کنم.

mohsen
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

توی این زمینه دکتر کوهساری و دکتر عابدی سرآمد هستن که متاسفانه لیست ظرفیت اساتید رو امروز دیدم، هیچ کدومشون امسال دانشجو نمیگیرن

رتبه 110
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

خیلی ممنون. میشه بگید کدام امسال ظرفیت دارند؟
من به صورت استعداد درخشان شرکت میکنم.

mohsen
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

همه دارن، اسامی زیاد بود، فقط این دو نفر ندارن

رتبه 110
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

از اطلاعاتی که دادید خیلی ممنون هستم. امیدوارم بهترین اتفاق برای شما بیفته و هرجا دوست دارید پذیرفته بشوید.

Babol
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۰۰ ب٫ظ

با سلام

رشته : برق قدرت
رتبه : ۴۷۵
آخرین نفر مجاز روزانه : ۳۸۰
آخرین نفر مجاز سایر : ۹۶۸

شاغل هستم و نمی تونم شهرستانهای دیگه به غیر از بابل رو انتخاب کنم . به نظر شما واسه شبانه بابل دعوت می شم ؟ خیلی واسم مهم و حیاتی هستش . لطفا” راهنمایی کنین .

امیر ( برق قدرت )
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۳۵ ب٫ظ

با سلام خدمت همه عزیزان
رتبه ام با درصدهای زیر، ۱۸۹ شده است:
استعداد تحصیلی ۴۰%
تخصصی ۲۵%
زبان ۸%
رزومه:دانشگاه ارشد دولتی صنعتی شهرستان-معدل۱۸:۲۸
دارای یک مقاله ISC چاپ شده و یک ISI تحت بررسی و ۲ تا بین المللی و ۲ تا داخلی
سابقه ۴ ترم تدریس دروس تخصصی تئوری برق قدرت در دانشگاهها

روزانه کجاها و شبانه کجاها شانس قبولی دارم؟ سپاس از پاسخ دادن شما.

امیر ( برق قدرت )
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

یک خواهشی از همه عزیزان دارم
۱- برای کمک به هم ، پاسخگو باشیم
۲- عزیزان برق قدرتی مثل خودم، رتبه با درصدها به تفکیک رو ارائه نمایند لطفا. چون باعث کمک به خیلی ها برای آینده می شود. تشکر فراوان

امیر ( برق قدرت )
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

با سلام خدمت همه عزیزان
رتبه ام با درصدهای زیر، ۱۸۹ شده است:
استعداد تحصیلی ۴۰%
تخصصی ۲۵%
زبان ۸%
رزومه:دانشگاه ارشد دولتی صنعتی شهرستان-معدل۱۸:۲۸
دارای یک مقاله ISC چاپ شده و یک ISI تحت بررسی و ۲ تا بین المللی و ۲ تا داخلی
سابقه ۴ ترم تدریس دروس تخصصی تئوری برق قدرت در دانشگاهها
روزانه کجاها و شبانه کجاها شانس قبولی دارم؟ سپاس از پاسخ دادن شما.

mohsen
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۱ ب٫ظ

امیر جان فکر کنم دانشگاه کاشان و ارومیه و چمران و سنندج و این قسم دانشگاه ها رو برای روزانه شانس داری
والا شبانه پارسال با ۱۵۰ تهران و امیرکبیر رو نیاورده بودن اما شاهد رو آورده بودن (یکمی عجیبه برا خودم) اما ما بقی رو حتما میاری
خودت کجا مد نظرت هست؟

Babol
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان برق قدرت

آیا با رتبه ۴۷۵ می تونم شبانه به غیر از تهران ( بابل – سمنان – شاهرود- فردوسی -شهید چمران اهواز )‌دعوت و قبول شم ؟ پردیس چطور ؟
آخرین رتبه مجاز ۹۶۸ .
لطفا” اطلاع رسانی کنین .
متشکرم

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دوستان کسی نمیدونه با ۲۶۷ میشه روزانه کجا قبول شد؟

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ

دوستان سلام
من رتبم ۲۶۷ شده، خوب نشدم ولی با این حال بنظرتون روزانه بیرجند قبول میشم؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام مهدی جان.
یکی از دوستانم پارسال با رتبه حدود ۲۵۰ به بیرجند دعوت شد. احتمالش زیاده دعوت بشی. باید دید ظرفیتا امسال چجوری میشه
موفق باشی

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

علی جان نمی دونی دوستت قبول شد یا نه؟

سحر برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی این دیگه مربوط به رزومتونه

علی (برق قدرت)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

فقط میدونم امسال دوباره شرکت کرد. بنظرم اصلا نرفت مصاحبه. اگه رزومت خوب باشه نباید نگران رتبه باشی مهم اینه دعوت بشی.

saman
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام بچه ها با ۱۲۰ به نظرتون کجا قبول میشم؟ مشهد میشه آورد؟

سحر برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  saman

روزانه شهرستان رو دیگه. البته بسیار بسیار به رزومت و دانشگاهت هم بستگی داره.

saman
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر برق قدرت

مقاله دوتا کنفرانسی دارم ولی شاگرد اول دو مقطع و معدل بالای ۱۹ و از یکی از دانشگاهای معتبر صنعتی تهران فارغ التحصیل شدم

مصطفی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر برق قدرت

دوستان به نظر شما با ۳۴۴ کجا دعوت میشم؟
۲ تا ISI و تا ۲ کنفرانس چاپ شده هم دارم.

مصطفی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  saman

دوستان به نظر شما با ۳۴۴ کجا دعوت میشم؟
۲ تا ISI و تا کنفرانس چاپ شده هم دارم.

قدرت1
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۴۱ ب٫ظ

سلام با رتبه ۵۶۰ ،شبانه شهرستان به مصاحبه دعوت میشم یا نه؟ با تشکر

سحر برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  قدرت1

بله من با این رتبه حتی دیدم شبانه تهران هم دیدم دعوت به مصاحبه شدن.
حالا شما رو اون زیاد حساب باز نکنید اما شهرستان رو حتما.
جز نفرات آخر دعوت به مصاحبه بودن.

برق
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۵۶ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر خدمت همه عزیزان

با رتبه ۴۷۰ چند درصد احتمال داره که شبانه و چند درصد پردیس می تونم به مصاحبه دعوت و قبول بشم ؟ ( آخرین رتبه مجاز ۹۶۸ ). لطفا” جواب بدین . ممنونم

شیدا- قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  برق

بچه ها به نظرتون با رتبه ۳۳۰ میشه روزانه دعوت به مصاحبه شد؟
شبانه چطور؟

برق قدرت
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا- قدرت

شبانه صنعتی شیراز دعوت به مصاحبه میشید

شیدا- قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  برق

رتبم ۳۳۰ شده. احتمال روزانه؟ شبانه؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان
قبل از هر چیز به همه ی دوستای گلم محسن، امید، مهدی و . . . به همگی خدا قوت میگم و امیدوارم که همگی به نتیجه دلخواهشون رسیده باشید. حالا اگه دوستانی هم از نتیجشون راضی نیستن باید پذیرفت که کنکور هم مثل هزاران رویداد دیگه واقعیتیست که باید با آن روبرو شد و به شخصه معتقدم که این واقعیت نه به ارزش کسی میتونه چیزی اضافه کنه نه چیزی ازش کم کنه و حتی در خیلی موارد نمیتونه ارزش کسی رو تعیین کنه یک رویداد پیچیده با عدم قطعیت فوق العاده بالا تازه اونم از نوع دکتری که در نوع خودش پدیده ایه.
بگذریم راستش لحظاتی پیش که کارناممو دیدم بنظرم اومد که امسال برخلاف پارسال تغییراتی در کلید اولیه ایجاد شده که بازم جای شکر داره. برای خودم جالب بود که با اینکه امسال برنامه ای واسه کنکور نداشتم ولی رتبم با پارسال تفاوت چندانی نداشت! واقعا کنکور دکتری پدیده ایه!
نظر شخصیم اینه که باید موقعی دکتری خوند که نیازهای اساسی فرد قبلش تامین شده باشه تا بشه این دوره رو با آرامش گذروند و ازش لذت برد بخاطر همین امسالم انصراف میدم و فقط نیتم از شرکت کردن در کنکور این بود که بروز بمونم.
ایشالا سال دیگه اگه عمری بود بطور جدی در کنارتون خواهم بود و از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم.

mohsen
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام علی
چند شدی؟
کجا ها رو شانس دارم با ۱۲۹؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

سلام محسن جان
۱۱۳ شدم.
تبریک میگم رتبت خوب شده. راستش به ظرفیتا خیلی بستگی داره اما بنظرم بجز تهران بقیه شهرا رو میاری. البته عباسپورم اگه ظرفیت داشته باشه احتمالش هست.

mohsen
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۷:۳۴ ب٫ظ

منم تبریک میگم بهت
عباسپور که تعطیل شد! شده پردیس فنی، ظرفیتش هم با شهید بهشتی میاد
والا اینطوری که صحبتش هست انگار ظرفیتا ثابت مونده (در کل) ولی ضریب دعوت رو برای شبانه بردن بالا، یه چیز دیگه هم که شنیدم شاید از ظرفیت روزانه بدن به شبانه!، من دنبال صنعتی اصفهان بودم که ظاهرا پارسال تا ۱۱۰ دعوت شده متاسفانه.
آقا علی من خیلی ارادت دارم خدمت شما
امیدوارم هرجا که هستی سالم و سلامت و موفق باشی

علی (برق قدرت)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

معمولا اگه واسه عباسپور بخوان توی دفترچه قید میکنن پردیس فنی عباسپور که فکر کنم پارسال قید نشده بود. بنظرم همین که لفظ عباسپور قید بشه میتونه تو رتبه ها هم تاثیر گذار باشه چون در اینحالت احتمالا اقبال کمتری صورت میگیره و رتبه های بالاترم دعوت میشن. بنظرم به ظرفیت تک تک دانشگاهها هم خیلی بستگی داره و اینکه ظرفیت کل ثابت بمونه نمیتونه تعیین کننده باشه. معمولا دانشگاهها دوبه دو یا (شایدم سه به سه)با هم در رقابتن و تغییر ظرفیتاشون روی هم تاثیر گذاره. مثلا علم و صنعت و تربیت مدرس چنین شرایطی دارن وبادمه که سال ۹۲ یکی از بچه ها با رتبه ۷۰ به تربیت دعوت شد اما به علم دعوت نشد چون ظرفیت تربیت بیشتر بود اما سال ۹۳ که ظرفیت علم بیشتر شد و تربیت کمتر، رتبه ۷۰ به علم دعوت شد اما به تربیت دعوت نشد. مشابه این میتونه برای صنعتی اصفهان و فردوسی (و احتمالا شیراز)اتفاق بیفته. مثلا فرض کنیم طبق گفته خودت آخرین رتبه دعوت شده به ص اصفهان ۱۱۰ بوده و فرضا فردوسی ۱۳۰ بوده در شرایطی که ظرفیت فردوسی بیشتر بوده. حالا اگه ظرفیت این دوتا امسال جابجا بشه آخرین رتبه ای که پارسال به فردوسی دعوت شده میشه تقریبا آخرین رتبه ای که امسال به ص اصفهان دعوت میشه. در کل میخوام بگم برای تخمین آخرین رتبه دعوت شده به یک دانشگاه باید به آخرین رتبه های دعوت شده به دانشگاههای هم ترازشم توجه کرد. محسن جان شما همیشه به بنده لطف داشتی. منم برات آرزوی سلامتی… ادامه نظر»

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ

انشالا. موفق باشی علی جان

برق قدرت - بندر
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۲۶ ق٫ظ

سلام آقا پیام و دوستان عزیز

لطفا” راهنمایی و مساعدت کنین . با شرایط ذیل دعوت به مصاحبه واسه شبانه می شم ؟ متشکرم
رشته : برق قدرت

رتبه : ۴۷۴
آخرین رتبه مجاز روزانه : ۳۸۰
آخرین رتبه مجاز سایر دوره ها: ۹۶۸

لطفا” پاسخ دهید .

بسیار ممنون وسپاسگزارم

برق قدرت - بندر
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ق٫ظ

سلام آقا پیام و دوستان عزیز

لطفا” راهنمایی و مساعدت کنین . با شرایط ذیل دعوت به مصاحبه واسه شبانه می شم ؟ متشکرم
رشته : برق قدرت
نمره کل : ۴۱۱۶
رتبه : ۴۷۴
آخرین رتبه مجاز روزانه : ۳۸۰
آخرین رتبه مجاز سایر دوره ها: ۹۶۸
تعداد شرکت کننده : ۲۱۷۹

لطفا” پاسخ دهید .

بسیار ممنون وسپاسگزارم

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ

دوستان سلام
من رتبم ۲۶۷ شده، خوب نشدم ولی با این حال بنظرتون روزانه بیرجند قبول میشم؟

احمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ

بچه ها با ۳۵۰ کجا دعوت به مصاحبه میشم

power
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان با رتبه ۲۴۰ کجا ها دعوت به مصاحبه می شم ؟

ممنون

سحر برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  power

انگار بین برقی های اینجا رتبه من از همه بدتر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قدرتی94
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام
به نظرتون با رتبه ۲۵-۳۰ کدومیک از دانشگاه های تهران دعوت به مصاحبه میشم.

رها (دتنشجوی دکتری تهران)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی94

سلام
من پارسال امیرکبیر، علم و صنعت هم رفتم. رتبه ها بین ۲۰ تا ۶۰ بود.

قدرتی94
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۰:۰۵ ق٫ظ

سلام ممنون که جواب دادید،من یه مقاله ISI و یه مقاله داخلی و سه سال سابقه
تدریس دارم،دانشگاه های کارشناسیم و ارشدم جز دانشگاه های سراسری شهرستان بوده، آیا امیدی به قبولی در مصاحبه وجود داره؟

رها (دانشجوی دکتری تهران)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی94

سلام
امیدواری که همیشه باید باشه
اما فقط یک نکته رو بهش توجه کنید
هیچ تضمینی رو رزومه خوب برای دانشگاههای تهران وجود نداره و بایدی در کار نیست و حتما باید قبلا با اساتید صحبت کنید

قدرتی94
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ

سلام من یه سوال دیگه هم دارم که اگه جواب بدید ممنون میشم،من شنیدم که میگن اگه مثلا امیرکبیر رو اول بزنی و بعد تهران، چون مثلا تهران رو دوم زدی از مصاحبه ردت میکنن.و یا بر عکس اگه تهران رو اول بزنی بعد امیرکبیر رو امیرکبیر ردت میکنن! آیا این درسته؟و اگه درسته ترتیب دانشگاه ها رو چطور انتخاب بکنم؟ ممنون

رها
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ق٫ظ

سلام
شانس قبولیتون برای هر کدام که فکر میکنید بیشتره اون رو اول بزنید. اما کلا اول و دوم زیاد فرقی نداره، دانشگاه تهران منصفانه تر برخورد میکنه،
اما…
دانشگاه امیر کبیر من جای شما باشم تا بالای ۸۰% قول قبولی نگرفته باشم نمی زنم،دلیلش هم خیلی واضح هست غیر از کسی که قبلا انتخاب کردن رو نمی گیرند.

reza
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

دوستان سلام.
من رتبه ام ۲۸۰شده.
امید هست جایی دعوت به مصاحبه بشم؟
اگر بتونید راهنمایی کنید ممنون میشم.

امید برق
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

تبریک میگم محسن جان.
من متاسفانه تخصصیم شده ۱۴ درصد،چه جوری نمیدونم!!!!!!!!!!
رتبم ۷۰۲ شده…

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

مرسی امید جان
ناراحت شدم امید جان، درصدای تخصصی نشون از این میدن که انگار اعتراضا خیلی ثمری نداشته

امید برق
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

بله دقیقا.ولی چجوری ۱۴ شده الانم نمیدونم هرکاری میکنم هر قدرم بدبین نگاه میکنم ۱۴ نمیشه….

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

امید جان میشه از دوستات بپرسی که با ۱۲۹ کجا ها رو میتونم بیارم؟ صنعتی اصفهان، فردوسی، شیراز میشن؟ یا شبانه های تهران؟ اگه رتبه ای بتونی بپرسی از دوستات ممنون میشم

سحر برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

واسه دعوت به مصاحبه یا قبول شدن؟

mohsen
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

دعوت به مصاحبه

امیر برق قدرت
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

بچه ها دانشگا ه هایی شانس دعوت رتبه های ضعیف هست کدومان؟

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

از دوستان خواهش می کنم از نتایج بچه های پارسال ( رتبه و جاهایی که دعوت به مصاحبه شدن) چیزی میدونن، زیر همین کامنت نظرشون رو بذارن تا به هم دیگه کمک بشه توی انتخاب رشته
ممنون میشم :)

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آقا اینو توی فروم همین phdtest پیدا کردم
خواهشا بیایین دربارش نظر بدین چقدر واقعی هستش به سالش هم توجه کنین لطفا
مهندسی برق قدرت: رتبه های آخرین نفر دعوت به مصاحبه شده در دوره روزانه رشته برق قدرت کنکور سال ۹۲ به صورت حدودی به این شرح میباشد. ۱. شریف روزانه ۴۰
۲. تهران روزانه ۵۰
۳. امیرکبیر روزانه ۴۵
۴. علم و صنعت روزانه ۴۵
۵. تربیت مدرس روزانه ۷۰
۶. خواجه نصیر روزانه ۷۰
۷. تبریز روزانه ۱۷۰
۸. صنعتی اصفهان روزانه ۱۴۰
۹. شیراز روزانه ۱۴۰
۱۰. شهید عباسپور روزانه ۱۶۰
۱۱. شهید بهشتی روزانه ۱۱۰
۱۲. صنعتی شیراز روزانه ۱۸۰
۱۳. فردوسی مشهد روزانه ۱۴۰
۱۴. سمنان روزانه ۲۲۰
۱۵. اصفهان روزانه ۱۶۵
۱۶. چمران اهواز روزانه ۲۲۰
۱۷. صنعتی سهند روزانه ۲۲۰

شیدا- قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

به نظر من که اشتباست

mohsen
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا- قدرت

مال سال ۹۲ هستش، برای سال ۹۲ یکمی وضعیت بهتر بود، چون عباسپور دانشجو میگرفت اما ۹۳ نگرفت و این رتبه ها اومدن پایین
شما از رتبه ها و محل دعوت به مصاحبه اگه آماری دارین لطفا بذارین تا بچه ها استفاده کنن
مرسی

saman
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ب٫ظ

۱۲۰ مشهد میاره؟

سینا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ

زبان ۵۲
تخصصی ۲۸
استعداد ۳۴
رتبه ۵۷
زیاد رزومم خوب نیس یعنی مقاله خارجی ندارم (کنفرانسی داخلی دارم)
به نظرتون شانس قبولی روزانه کجا رو دارم
مثلا بابل رو میارم

قدرتی اصل
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

شما که کارتون درسته. مشخص نیست چقدر روزانه میگیرن؟ پارسال چند نفر گرفتن؟

سینا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی اصل

پارسال فکر کنم حدودا ۱۲۰ تایی بود کل ظرفیت های روزانه
اما خوب ۷۰ درصد مصاحبه مهمه یعنی با رتبه های بالاتر هم اگه رزومه خوبی داشته باشی میشه رتبه های بهترو گرفت

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام
تبریک میگم
طبق گفته دوستمون (امید برق) دوستاشون با رتبه های ۶۴ و ۷۰ به ترتیب به شهید بهشتی و علم و صنعت دعوت شدند.
با توجه به خبر هایی که میگن قرار ظرفیت ثابت بمونه احتمالا شما به جز تهران و شریف و امیر کبیر جاهای دیگر رو شانس دعوت به مصاحبه دارین.
در رابطه با رزومه هم عرض کنم خدمتتون که مقاله به خودی خود کاری نمیکنه، اینکه داخل مصاحبه فکر بکنین با تعداد مقاله بتونین رای استاد رو بزنین اشتباهه، بیشتر کیفیت کار مهمه، اگه کنفرانسی مرتبط با کارتون باشه به مراتب بهتر از ژورنال های نامرتبط هستش ( من الان ۲ تا علمی پژوهشی، ۲ تا کنفرانس داخلی، ۱ کنفرانس خارجی، ۱ علمی پژوهشی و ۳ تا isi که توی ریواز هستن دارم ، مرتبط با تزم هم هستن)

سینا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

اقا تبریک برای مقالاتتون والا من یه سری مشکلات داشتم نتونستم باید و شاید مقاله بنویسم فقط یکی کنفراس دانشجویی برق دارم که از پایان نامم هستش
دیگه پارامتر های دیگه ای که تو مصاحبه مهمه چی هست؟
مثلا سابقه تدریس یا مدرک زبان مهم اند؟

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

مدرک زبان که یه مورد همیشه مثبته اما در رابطه با سابقه تدریس حواست باشه، اون استادی که این موضوع براش مهمه، بیشترین کار هم ازت میکشه، و از این لحاظ همچنین آش دهن سوزی نیست، اما خب بعنوان سابقه آموزشی خوبه که با خودت داشته باشی
یه چیز یادت باشه، اگه قرار باشه بواسطه مصاحبه جذب بشی، عملکردت توی جلسه مصاحبه خیلی خیلی بیشتر از سوابق کاریت موثره، و بعبارتی اگه تو مصاحبه بابته رزومه رد شدی بدون جلسه مصاحبه خیلی جدی نبوده

سینا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

منظورتون از عملکرد تو جلسه مصاحبه چیه مگه تو مصاحبه بیشتر از رزومه نمی پرسن؟

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

همینو رو میگم، اگه از رزومت پرسیدن و بعدش گفتن خداحافظ که نمیشه مصاحبه
ولی بعضی جاها از کارت می پرسن، میخوان ببینن چقدر مسلطی، چطور میتونی سریع و دقیق موضوع رو بیان کنی، کلا مهارت های فنی تو رو به چالش میکشن،و اگه از پسش بر اومدی اونوقت بهت نمره میدن!
نه اینکه ازت بپرسن :
۱. چندتا مقاله دادی؟
۲. دانشگاه ما رو انتخاب چندم زدی؟
و بعدشم بگن تموم شد …

سینا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

مرسی ممنون امیوارم این طور باشه و هر کی هر جا دوس داشت قبول شه

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ب٫ظ

تخصصی ۲۴.۶
زبان ۳۳
استعداد ۱۷

رتبه ۲۰۸

افسرده شدم بخدا

قدرتی اصل
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ب٫ظ

با سلام.
تخصصی ۳۳/۳
زبان ۲.۲
استعداد ۱۷/۷
رتبه ۱۹۱
چقدر زبان کم شده

امیر برق قدرت
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۶ ب٫ظ

چقد جالب تخصصیم ۲۱ شده بود شده ۲۵. زبانم با کلید سنجش ۱۵ شده بود الان زده ۲. هوشم ۴۶ شد الان زده ۳۸. رتبمم ۲۶۰. من که کلا نمی خاستم امسال برم چون خراب کردم ولی این تناقض برام جای سواله

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ب٫ظ

آقا امیر به نظرت ارزش داره دوباره بخونم؟

امیر برق قدرت
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نمیدونم چی بگم بستگی به خودت داره که واقعا میخونی یا نه. من خودم خیلی دوس نداشتم شهرستان برم. چون کارشناسیمم صنعتی شاهرود بودم خیلی راغب نیستم. ببین اگه واقعا میخونی و رزومتم میتونی خوب کنی که دانشگاه های خوب قبول شی به نظرم ارزش داره

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۴ ب٫ظ

۱۲۹
تقریبا هیچ اعتراضی رو ترتیب اثر ندادن :(

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

حالم گرفته شده

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

رضا صنعتی اصفهان و فردوسی ، به روزانشون امیدی هست با ۱۲۹؟

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آره
به غیر از دانشگاه های تهران جاهای دیگه رو راحت میاری

قدرتی اصل
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آقا محسن درصداتون چطور بوده؟

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی اصل

تخصصی ۳۵
استعداد ۲۶.۶
زبان سفید
آقا میشه راهنمایی کنی با ۱۲۹ روزانه کجا و شبانه کجا رو میتونم بزنم، اطرافم کسی نیست که اطلاع داشته باشه، ممنون میشم

قدرتی اصل
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آقامحسن من داشتم نوشته هاتون را دنبال میکردم.امیدوارم که اصفهان را بیارید ولی از نظر من یه کم کارتون مشکله.البته در این مورد امیدوارم حدسم درست نباشه

قدرتی اصل
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی اصل

شما از بچه های فعال تو این گروه بودین امیدوارم به حقتون برسین . راستی آقا محسن بنظرتون پاسخ یکی دو تا سوال اختصاصی را تصحیح نکردن

mohsen
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی اصل

اگه در بدترین شرایط بخوام بگم، بچه ها روی سوالات ۱۲، ۳۴ برای کلید اشتباه ۸ و ۱۵ برای ۲ گزینه صحیح و ۱و ۲۴ و۲۸ برای عدم وجود گزینه صحیح اعتراض داشتند.
متاسفانه ۲ سوال صحیح ۱۲ و ۳۴ بنده که فکر کنم تعداد زیادی درست زده بودند رو به احتمال زیاد با همون کلید غلط تصحیح کردند. با توجه به درصدی که با کلید اولیه حساب کردم، فکر کنم فقط ۱ یا ۲ تا از سوالات ۱و۲۴و ۲۸ رو حذف کردند.
قشنگ درصد تخصصی من ۴۲ میشد، اما الان ۳۵ شده با این حال راضیم به رضای خدا…

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ

رتبم ۲۰۸ شده

بچه ها شهید باهنر کرمان قبول میشم؟

مصطفی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

به نظر شما تا رتبه چند به مصاحبه روزانه دعوت میکنن؟؟

رضا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

۳۸۰

مهدی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

مصطفی جان رتبت چند شده؟

قدرتی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۰:۴۴ ق٫ظ

تخصصی ۳۳
استعداد ۶۰ زبان ۰
معدل موثر در حدود ۱۶
به نظرتون رتبم چنده؟

ایمان
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی

رتبه شما زیر ۱۵۰ میشه

قدرتی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

زیر ۱۵۰ شامل ۱ هم میشه احتمال چه رتبه ای هست

قدرت
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  قدرتی

۶۰-۹۰

برق قدرت
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی

تقریبا مثل من هستید
تخصصی ۳۹
استعداد ۵۹
زبان سفید
معدل حدود ۱۶

قدرتی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  برق قدرت

چند شدید؟

مهندس برق قدرت
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  قدرتی

سلام
۲۵_۳۵
شما چند شدید؟

PHD
فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۴۲ ب٫ظ

سلام آقا پیام

می دونم سرت خیلی شلوغه ولی لطفا” جواب بده . ممنونم .( برق قدرت )

تخصصی : ۱۷٫۷۷
استعداد : ۱۷٫۷۷
زبان : ۲

معدل : کارشناسی ۱۶.۱۰ ارشد ۱۷.۱۱

saman
فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

سلام دوست عزیز من سال قبل با درصدای زیر ۴۵۰ آوردم یعنی تقریبا هیج جا قبول نمیشدم.
تخصصی: ۱۹
استعداد: ۴۲
زبان: ۰
بنابراین فک نکنم شما حتی شهرستانم قبول شین. ولی ایشالله ک امسال روال برای شما فرق کنه و درصدا پایین بیاد.
با آرزوی موفقیت..

امید برق
فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

محسن جان به نظرت امسال چه جوری میشه؟؟؟

PHD
فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ

با سلام خدمت ( جناب دکتر پیام )

لطفا” اگه ممکنه درصدهای ذیل رو با مشابه پارسال مقایسه کنین و رتبه تقریبی رو اطلاع بدین می دونم همچین خوب نیست ولی استرس بیهوده دارم . آیا امیدی به شبانه یا حتی پردیس می تونم داشته باشم؟ ( برق قدرت )

تخصصی : ۱۷٫۷۷
استعداد : ۱۷٫۷۷
زبان : ۲

لطفا” پاسخ دهید.

سپاسگزارم

امیر برق قدرت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ق٫ظ

دوستان به نظر شما دکترا خوندن تو شهرستانا ارزش داره؟

مهدی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

هر طوری هم که باشه دیگه بی ارزش نیست.برای هرکاری فرق داره ولی بی ارزش کردنش بی انصافیه دیگه.

mohsen
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام امیر جان
متناسب با وضع شغلی هم خوب میتونه باشه و هم بی ثمر. حقیقتش قبلا دکترا خوندن بیشتر جهت ورود به هیئت علمی بود، و تو هیچ اداره یا ارگان دولتی سمتی برای دکترا وجود نداشت. اما الان بعضی جا ها تو استخدامی ها مقطع دکترا هم جذب میکنن ( حالا باید ببینیم کاری که براش یه دکتری تخصصی برق جذب مثلا یه ارگان دولتی مثل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب میشه دقیقا چی هست!؟!؟!؟!)
اما در کل اگه موقعیت شغلی وجود داشته باشه دکتری خوندن توی شهرستان یکمی غیر منطقی تر هستش نسبت به کار کردن.
اما اگه دکترا خوندن توی شهرستان رو داری در مقابل شبانه تهران یا دانشگاه های معتبر شهرستان ( مثل صتعتی اصفهان و … ) میگی، حقیقتش اوضاع مالی خیلی اوکی و پایداری باید تو ۴ یا ۵ سال آینده داشته باشی چون در بدترین حالت سالی حدود ۱۲ میلیون خرج دانشگاه و همچین چیزی خرج روزمرگی دانشجو میشه.

PHD
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان و مدیریت سایت

آیا با درصدهای ذیل امیدی به شبانه یا حتی پردیس می شه داشت ؟ ( برق قدرت )

تخصصی : ۱۷.۷۷
استعداد : ۱۷.۷۷
زبان : ۲

لطفا” پاسخ دهید.

متشکرم

mohsen
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

سلام دوست عزیز
بعید میدونم کسی اینجا از درصد های حتی بخشی از بچه هایی که آزمون داده باشن خبر داشته باشه، که بتونه رتبه شما رو حدس بزنه و بهتون بگه، اما تا حدود رتبه ۳۰۰ و حتی جایی شنیدم ۳۵۰ شانس برای قبولی وجود داره.
انشالله موفق باشی

ابوالفضل
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام .دفترچه e رو کسی داره ؟

امید برق
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

سلام منم e بودم دفترچه رو ندارم ولی نیست

mohsen
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۰ ب٫ظ

سلام بر دوستان
سال نو مبارک باشه
میخواستم بدونم کسی اطلاع داره که امسال ظرفیت ها تغییری میکنه نسبت به پارسال؟ کم میشه یا زیاد میشه؟

hasan
فروردین ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

سلام محسن جان

بستگی داره به اساتید که چقدر ظرفیت خالی داشته باشن. در اصل دانشگاهها اعلام نیاز میکنن و سازمان سنجش بر اساس نیاز دانشگاهها دفترچه انتخاب رشته رو ارائه میکنه.
ممکن ظرفیت بعضی دانشگاهها بیشتر و برخی کمتر بشه و ظرفیت کل هم ممکنه بیشتر یا کمتر یا ثابت بمونه که باید منتظر بود و دید.
اما هیچ قانون جدیدی برای این موضوع اعلام نشده و مطابق قوانین قبلی و صرفا بستگی به ظرفیت اساتید داره.

mohsen
فروردین ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  hasan

مرسی دوست عزیز
معمولا کی اعلام می کنن که ظرفیت افزایش پیدا میکنه یا نه؟

hasan
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

ظرفیتها مدتی قبل به سازمان سنجش اعلام شده باید از دانشجوهای همون دانشگاه پرسید، اونا احتمالا از ظرفیت اساتید اون دانشگاه اطلاع دارن. من خبر دانشگاه گیلان رو دارم که امسال ظرفیتش تو گرایش سیستم تغییری با سال قبل نداره و مثل پارسال ۳ نفر دانشجو میگیره. ماشین هم ۲ یا ۳ نفر میگیره

مهدی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

دوستان کدومتون با دیگسایلنت به صورت حرفه ای کار کردین؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سوالتون چیه؟ شاید بتونم کمک کنم.

مهدی
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ب٫ظ

می خواستم بدونم آخرین ورژنی که باهاش کار کردی چی بود؟

علی (برق قدرت)
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان آخرین ورژنی که کار کردم ۱۴.۱ بود حدود یک سال پیش. اخیرا از بچه ها شنیدم که ورژن ۱۵ هم اومده.

مهدی
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

آره من خودم ۱۵.۱ دارم. می خواستم بدونم کسی ۱۵.۲ رو نداره

علی (برق قدرت)
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۰:۵۴ ق٫ظ

مهدی جان من که خودم ندارم اما بازم از بچه های دیگسایلنت کار یه آمار میگیرم اگه کسی پیدا شد بهت خبر میدم

مهدی
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ممنون داش علی

خدای قدرت
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۶:۰۱ ب٫ظ

سوالات مشکل دار دروس الکترونیک قدرت و ماشین۲ و نحوه پر کردن فرم اعتراض در سیستم: نام رشته امتحانی: مهندسی برق قدرت کد رشته امتحانی: ۲۳۰۴ کد دفترچه: D نام درس: الکترونیک قدرت شماره سوال: ۲۴ توضیحات: سوال فاقد گزینه صحیح است. رجوع شود به کتاب : الکترونیک قدرت(مدارها، عناصر و کاربردها) ویرایش دوم صفحه: ۳۸۶ نوشته: Muhammad H, Rashid ترجمه: دکتر سید ابراهیم افجه ای دلیل-راه حل: پاسخ صحیح برابر با ۲۰/۳ یعنی ۶.۶۷ می باشد که در هیچ کدام از گزینه ها موجود نیست. لازم به توضیح است که توان تحویلی به بار سه فاز از فرمول ۳VpIp به دست می اید که راه حل کامل ان با استناد به کتاب مرجع الکترونیک قدرت رشید، به پیوست تقدیم می‌گردد. شماره سوال: ۲۸ توضیحات: سوال فاقد گزینه صحیح است. رجوع شود به کتاب: POWER ELECTRONICS, Third Edition صفحه: ۲۳۰ نوشته: Professor P.S. BIMBHRA دلیل-راه حل: با توجه به راه حل ارایه شده در کتابهای مرجع که به پیوست تقدیم میگردد، جواب صحیح با هیج کدام از گزینه ها مطابقت ندارد. توجه: در صورتیکه که کمیت V برابر با مقدار موثر ولتاژ خط در نظر گرفته شود، پاسخ اعلام شده در کلید اولیه سازمان سنجش صحیح می باشد ولی در صورت سوال به صراحت اشاره شده است که کمیت V مقدار موثر ولتاژ فاز(و نه خط) می باشد. نام درس: ماشین شماره سوال: ۱ توضیحات: سوال فاقد گزینه صحیح است. رجوع شود به کتاب: اصول ماشینهای الکتریکی صفحه: ۷۱۰ نوشته: Stephen J. Chapman ترجمه: پروفسور جواد فیض دلیل-راه حل: با… ادامه نظر»

خدای قدرت
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  خدای قدرت

توجه۱: من نحوه آپلود در این سایت رو بلد نیستم برا همین نتونستم فایلهای مربوطه رو براتون بذارم.
توجه۲: من در مورد سوالات دینامیک اظهار نظر نمیکنم چون تخصصی در این زمینه ندارم. در مورد بقیه سوالات مشکوک ماشین و دینامیک هم سعی میکنم تا آخر شب نظرمو بگم.

مهدی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  خدای قدرت

سوال ۲۵ حل کردی؟ تونستی به جواب برسی؟

نسل سوخته
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ب٫ظ

سلام.بچه ها سوال ۱ را اعتراض کنین آخه چطوری جواب شده ۴۳.

سوال 8
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ

با توجه به صفحه ۳۹۶ کتاب مدرسان شریف (نویسنده:دکتر آقامیرسلیم و مهندس پژمانفر) در شرایط ایده آل موازی کردن ترانس ها باید چند شرط از جمله شرط زیر برقرار باشد:
Za/Zb=Snb/Sna
که Snb و Sna به ترتیب توان نامی ترانس اول و دوم می باشد. با توجه به این رابطه همان گزینه ۱ صحیح می باشد.

مهدی
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 8

آقای سوال ۸، این روش شما برای شرایط اهمی و شرایط مبنای یکسان صحیح است. در صورتی که امپدانس هر ترانس در مبنای خود ترانس پریونیت می شود.

از کتاب بیم بهارا:
برای شرایط ایده آل و عملکرد مطلوب دو ترانسفورماتور موازی:
امپدانس های نشتی معادل بر حسب اهم، باید به طور معکوس مناسب با kVA های نامی مربوط به خودشان باشند. به عبارت دیگر، امپدانس های نشتی بر حسب پریونیت ترانسفورماتورها بر مبنای kVA های نامی خودشان باید با یکدیگر برابر باشند.

از طرفی با توجه به کتاب مدرسان شریف:
برای اینکه بار بین دو ترانسفورماتور به نسبت قدرت آنها تقسیم یا توزیع گردد باید شرط زیر برقرار باشد:
(Zeq_a_(p.u) = Zeq_b_(p.u
در این رابطه مقادیر پریونیتی هر ترانسفورماتور در مبنای مقادیر نامی خود پریونیت شده اند.

پس گزینه ۲ صحیحتر است.

سوال 8
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اول که من آقای سوال ۸ نیستم. خانم هستم. الان متوجه عمق فاجعه شدم. بحث بحثه مبنا هست که مشخص نکرده که کدام باید مبنا گرفته شود و واقعا باید هر دو گزینه صحیح اعلام شود. با این حال چون هر دو موازی شده اند اگر هر دو بر مبنای ترانس اول (ظرفیت بیشتر) در نظر گرفته شود گزینه یک صحیح است.
با اینکه خودم گزینه یک زدم حتما روی این سوال هم اعتراض می گذارم و توضیحات شما را می آورم.امیدوارم هر دو گزینه صحیح اعلام شود.
دینامیک سوال مشکل داری وجود دارد که باید اعتراض گذاشته شود؟

مهدی
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 8

خانم سوال ۸، دینامیک بیشتر بچه ها روی سوال ۳۴ مشکل دارند. در مورد سوال ۸ هم دو گزینه ۱ و ۲ صحیح شاید عادلانه ترین حالت باشه.

سوال 8
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

۳۴ زدم ۳، من با دینامیک امسال خیلی مشکل داشتم. از ۶ تا سوالی که زدم ۵ تا غلط در اومد.چون فقط کتاب دکتر کراری رو خونده بودم و البته فکر میکنم سوال ها هم چندان خوب نبودند.
روی سوال ۳۴ چه توضیحی می دهید؟متن سوال نادرست است؟

مهدی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

جواب درست گزینه ۱ یا ۴. بعضی ها به گزینه ۱ اعتقاد دارن و بعضی ها هم به گزینه ۴. البته اگر منظور پایداری و ناپایداری (نه ناپایدارتر) باشه گزینه ۱ صحیحه. ولی با توجه به صورت سوال و توضیحات زیر که برای اعتراض نوشتم اعتقاد من بر گزینه ۴. اینم متن اعتراض:

کلید ارایه شده توسط سازمان سنجش برای سوال ۳۴ تخصصی، اشتباه است.
کلید صحیح گزینه ۴ است.
با توجه به مد تشدید سری j30*pi، فرکانس تشدید الکتریکی ۱۵ هرتز است. از طرفی هرگاه مد پیچشی نزدیک به مکمل فرکانس تشدید الکتریکی یعنی ۳۵ هرتز (نه ۱۵ هرتز) تشدید زیرسنکرون اتقاق می افتد. در نتیجه تنها گزینه ۱ یا ۴ می تواند صحیح باشد.
از طرفی درست است که پایداری یا ناپایداری تداخل پیچشی بستگی به شرایط سیستم دارد، ولی این نکته قابل ذکر است با توجه به مراجع مختلف تداخل پیچشی ممکن است ناپایدار نشود ولی مطمئنا پایدارتر نخواهد شد. یعنی پایداری مود تشدید سری افزایش نخواهد یافت. در نتیجه تنها گزینه صحیح، گزینه ۴ می تواند یاشد.
مراجع: کتاب های دینامیک سیستم های قدرت Kundur
Padiyar
Machowski

البته از کتابها عکس گرفتم و آپلود کردم.

وضعیت درصدات چطوره؟

صادق
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سوال ۱۲ چی شد پس؟؟! چرا کسی حرفی ازون نمیزنه؟

سوال 8
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوال 8

فکر کنم من هم زدم ۴. یکی از مشکلاتی که من دارم اینه که یادم نیست دقیق چه گزینه ای زدم. برای همین نمی تونم دقیق درصدم رو بگم. توی این سوال یادمه فرکانس را حساب کردم و زدم ناپایدارتر می شود. یا زدم ۳ یا ۴. دقیق یادم نیست.
ممنون از توضیحاتتون.الان اعتراض می گذارم.
توی اختصاصی مشکل من اینه که تعداد غلط هام خیلی زیاده و سوالات درست ماشین رو هم خراب می کنه و باعث میشه نمره شونو از دست بدهم.
درصد های حدودی من:
تخصصی:۲۰-۱۵
استعداد:۳۰
زبان:۴۰-۵۰

مهدی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 8

خوبه. سوال ۲۵ حل کردی؟

سوال 8
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 8

نه متاسفانه، حل نکردم.

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

در صفحه ۹۰ کتاب p.c.sen ترجمه دکتر مهرداد عابدی توضیحی وجود داره که با توجه به آن به نظر می رسد کلید سازمان سنجش مربوط به این سوال غلط است:
اگر کلید SW1 (مربوط به سیم نول اولیه) باز باشد و کلید sw2 (مربوط به بار ثانویه) نیز باز باشد، در این حالت در اولیه هارمونیک سوم نمی تواند برقرار گردد در این حالت جریان تحریک اولیه سینوسی است. اگر جریان سینوسی باسد به خاطر غیرخطی بودن منحنی B-H شار غیرسینوسی شده و حاوی هارمونیک سوم می باشد. پس ولتاژ القایی نیز حاوی هارمونیک سوم می شوند.
این چیزی هست که همیشه در درس ماشین ۲ و ماشین ۳ به ما گفته میشد.

mohsen
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 15

سوال اینجاست که فرض اولیه اینه که جریان فقط! هارمونیک های اول و سوم رو داره؟!
گرچه امیدوارم به این دلیلی که میگین سوال حذف یا ۲ گزینه صحیح اعلام بشه ( من خودم زدم سینوسی – غیر سینوسی)
اما تقریبا مطمئنم که همون جواب اعلام شده مدنظر قرار میگیره :(

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آره اما تقریبا در همه کتاب ها از جمله همین کتاب دکتر عابدی، فقط هارمونیک اول و سوم ترانس ها در نظر گرفته میشود (بر خلاف موتور القایی) و از سایر هارمونیک های فرد صرف نظر میشود، چون مقادیر آنها بسیار کوچک است. حتی تحت ولتاژ نامی، هارمونیک سوم ۵ تا ۱۰ درصد هارمونیک اول است.
بنابراین اگر طراح سوال همه هارمونیک ها را در نظر داشته باید در صورت سوال باید این فرض را مطرح می کرده است.
این سوالی بود که توی امتحان درس ماشین ۳ ما بود و من مطمئن بودم که جریان سینوسی میشود.

mohsen
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 15

من قبلا داخل کامنت های قبلی گفتم که این سوال مبهم هستش.
از دیدگاه ریاضی جواب اعلام شده درست هست اما از دیدگاه عملی جواب سینوسی، حرف شما رو رد نکردم، من خودم با دلیلی که شما بیان کردین جواب دادم، اما خب میل طراح این شکلی هستش، مثل سوال ۸ ( که یه عده میگن ۲ درسته!)
در کل سوال مبهمی هستش .

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

درسته، ممنون از نظرتون، اعتراض گذاشتن روی این سوال ضرر نداره.
میشه توضیح داد که با توجه به توضیحات صفحه ۸۸ کتاب p.c.sen ترجمه دکتر مهرداد عابدی، تحت ولتاز نامی، هارمونیک سوم ۵-۱۰ درصد هارمونیک اول است و در مقاصد عملی از هارمونیک های ۵، ۷، ۹ و … صرف نظر میشود.
بنابراین در این سوال با توجه به بی بار بودن ترانس و در نتیجه کوچک تر بودن ولتاژ نسبت به مقدار نامی هارمونیک های ۵، ۷ و ۹ و… بسیار کوچک بوده و با تقریب بسیار مناسبی می تواند صرف نظر شود.
همچنین در صفحه ۹۰ کتاب p.c.sen ترجمه دکتر مهرداد عابدی در ترانس سه فاز با اولیه ستاره،اگر کلید SW1 (مربوط به سیم نول اولیه) باز باشد و کلید SW2 (مربوط به بار ثانویه) نیز باز باشد، در این حالت در اولیه هارمونیک سوم نمی تواند برقرار گردد در این حالت جریان تحریک اولیه سینوسی است. اگر جریان سینوسی باسد به خاطر غیرخطی بودن منحنی B-H شار غیرسینوسی شده و حاوی هارمونیک سوم می باشد. پس ولتاژ القایی نیز حاوی هارمونیک سوم می شوند.
بنابراین در این سوال گزینه ۲ نیز می تواند صحیح باشد.

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

والا اگه ما میزدیم غیرسینوسی-غیرسینوسی کلید میومد سینوسی-غیرسینوسی. بس که شانسمون خوبه!!!
ما از کجا باید بفهمیم تو فکر طراح چی می گذره. مسخره است اونایی که مفهوم سوال رو بلد بودند این سوال رو نمره منفی بگیرند.

mohsen
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

من اعتراض زدم.
امیدوارم آخر کار یه طوری باشه که همه راضی باشن، میگم کسی از ظرفیت های امسال خبری نداره؟ زیاد میشه یا کم؟

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

خیلی ممنون. ایشالله که هر چی خیره برای همه پیش بیاد.

مهدی
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 15

این آزمون کلا سوالای مبهم کم نداشت. فکر کنم این آزمون توانایی شرکت کنندگان را در خواندن فکر طراح می سنجید نه بر مبنای علم آنها. D-:

من به سوال ۱۵ با ارجاع به کتاب P.C.Sen با همین استدلال اعتراض زده بودم. انشالله که حق کسی ضایع نشود.

سوال 15
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

این که خوبه یک نگاه به سوالای امسال ماشین ۲ ارشد بندازید. یک سوالش که مربوط به تلفات هسته و فرکانس بود من چک کردم غلطه، یکی دیگه که باید فرمول Spmax رو حفظ می بودی (چون اصلا نمیشه این فرمول رو به دست آورد) و می تونستی با کلی محاسبات سنگین ریاضی بالاخره مجهول رو پیدا کنی و کلی سوال که اصلا ارزش علمی نداشتند.
واقعا من نمی دونم طراح سوال هدفش چیه!! سنجش مفاهیم علمی یا سنجش حفظیات و … .
فکر نمی کنن که دانشجو انقدر زحمت می کشه یک مبحث رو می خونه با این سوالات غلط یا بی ارزش حقش ضایع میشه.

Siavash
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام، لطفا شماره صفحه کتابای مرتبط و سوال مسئله دار مثه سوال ۲۸ رو بزارید (برای اعتراض) چون من کتابا رو از کتابخونه گرفته بودم دسترسی به اونا ندارم.

مصطفی
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Siavash

داداش در پی دی افی که من دارم صفحه ۳۲۰ بیم باهارا بود. کتابش زبان اصلیه. از اینرنت دانلودش کن.

مصطفی
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

عذر میخام داداش سیاوش صفحه ۲۳۰ هستش

نسل سوخته
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Siavash

سلام.اعتراض تا کی وقت داره؟ لینکش کجاست؟

Siavash
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

تا ۵ فروردین، ابتدا در سیستم عضو شوید.
http://request.sanjesh.org/noetrequest/login/

نسل سوخته
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Siavash

اطلاعیه سازمان نوشته تا ۱۲/۲۹ مهلت اعتراضه

توجه توجه
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا پراکنده اعتراض نکنید و به سوالاتی که صد در صد اشتباه هستند اعتراض کنید این طوری شانسمون بیشتره ….
من به سوالات ۸ و ۱۵ و ۲۴ و ۲۵ و ۲۸ و ۲۹ اعتراض می کنم.
یا حق

mohsen
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  توجه توجه

سلام توجه توجه
این سوالات اگر ۱۰۰% اشتباه هستن، خب دلایلتون رو بگذارید تا بچه های دیگه هم اعتراض بزنن روشون.
ولی جهت اطلاع تا الان بچه ها اکثرا روی ۱۲ و ۳۴ و ۲۴ و ۲۸ اعتراض داشتند.
بعد از این سوالات روی سوال ۸ هم اعتراض به ۲ گزینه صحیح بوده.
سوال ۱۵ هم طبق متن کتاب دکتر مطلبی جوابش کاملا درست هست.

خدای قدرت (اشتباه بودن سوال 28 الکترونیک قدرت)
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۳:۱۶ ق٫ظ

یکی از دوستان(صادق) با حل صحیح سوال ۲۸ در لینک زیر، اشتباه بودن سوال و عدم وجود گزینه صحیح رو اثبات کردن:
https://phdtest.ir/wp-content/uploads/2015/03/6.png
یکی دیگه از دوستان(مصطفی) هم با استناد به کتاب بیم بهارا از لینک زیر گفتن که نه، همونی که سازمان سنجش زده درسته:
http://s4.picofile.com/file/8177897400/Capture.JPG
احتراما، باید خدمت آقا مصطفی عرض کنم که شما به یک نکته ظریف دقت نکردین. در آخرین سطر از همین لینکی که خودتون قرار دادین، Vmax=3Vml/pi هست که Vml طبق قرارداد خود کتاب، دامنه ولتاژ خط هست، در حالیکه در صورت سوال به صراحت نوشته که V ولتاژ موثر فاز می باشد. یعنی برای استفاده از فرمولی که در کتاب بیم بهارا نوشته شده اول باید V‌ رو به رادیکال ۳ ضرب کنیم تا ولتاژ موثر خط به دست بیاد. بعد اونو به رادیکال ۲ ضرب کنیم تا دامنه ولتاژ خط به دست بیاد:
Vml=sqrt(3)* sqrt(2)* V
و جواب سوال با استناد به همین کتاب بیم بهارا و همین لینکی که گذاشتین برابر است با:
Vdc=3*sqrt(6)*V/pi
که تو گزینه ها وجود نداره
نکته: من خودم سر جلسه، ذهن طراحو خوندم و کلید درست رو انتخاب کردم ولی حتما اعتراض میکنم تا حقی از کسی ضایع نشه.
درصدای بنده با کلید فعلی:
تخصصی: ۵۱.۶۶
استعداد: ۴۸ (با کلیدای منتشر شده معتبر)
زبان: ۲۰
منتظر نظرات بعدی من در مورد سایر سوالات(ماشین و الکترونیک قدرت) هم باشید.

امید برق
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۹:۱۲ ق٫ظ

سلام خوبی؟نظرت در مورد سوال ۳۴ چیه؟؟

مصطفی
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

بله دوست عزیز نظر شما صحیح می باشد. من به فاز و خط بودن ولتاژ دقت نکردم. منم در جلسه جواب رو بدست آوردم ولی متاسفانه جواب صحیح نبود.

نسل سوخته
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

با تشکر از زحمات شما.لطفا در صورت امکان جواب سوال ۳۷ را یک راهنمایی بفرمایید که چطوری حل شده که به جواب ۳/۲ رسیده.

امید برق
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

Wn=sqrt 2*pi*f*Ki/2Heq

نسل سوخته
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

K eq یا Ke

امید برق
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

فقط ki

نسل سوخته
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

امید جان چرا فقط Ki مگه kها سری نیستن؟

amir
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

لطفا در مورد سوال ۱۵ هم نظرتون رو بگید.

Saeed
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام میتونید شماره صفحه در کتاب بیم بهارا را هم بگید تا اعتراض مستند باشد؟

mohsen
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Saeed

این اشکالی که دوستمون مطرح کردن توی سایر کتابای الکترونیک قدرتی هم هست ( رشید)
بجز کتاب بهتره روی اون عبارت ذکر شده در صورت مسئله ( که v ولتاژ فاز هست) خیلی تاکید بشه
اینطوری کسی که احتمالا به این سوال بخواد رسیدگی بکنه، سریعا اشتباه را متوجه میشه

Siavash
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

سلام، لطفا شماره صفحه کتابای مرتبط و سوال مسئله دار مثه سوال ۲۸ رو بزارید (برای اعتراض) چون من کتابا رو از کتابخونه گرفته بودم دسترسی به اونا ندارم.

رضا
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان، عید همگی مبارک. امیدوارم سال خوبی برای همه باشه.
کسی هست از اساتید سیستمی دانشگاه امیرکبیر اطلاعاتی داشته باشه؟ کدامیک از لحاظ اخلاقی و علمی خوب هستند؟

مهدی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان عزیز سال نو همگی مبارک. انشالله در سال جدید همش خبرای خوب بشنوید. مخصوصا آخر فروردین.

من به سوالای ۸،۱۲،۲۴،۳۴ و ۱۵ اعتراض زدم. شما هم قبل ار اینکه وقت تموم بشه اعتراضات خودتونو ثبت کنید.

فقط از خدا می خوام حق کسی ضایع نشه وگرنه شاید یرخی از اعتراضاتمون صحیح نباشه. مهم رسیدن همه به حقشونه.

تعداد کامنت بااسامی مهدی زیاد شده. فکر کنم ۴،۵ نفر با اسم مهدی هستند :دی

سال خوبی داشته باشید

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سال نو شما هم مبارک باشه.
به امید خدا ۳ یا ۴ هفته دیگه هممون اینجا خوشحال از نتایج بفکر مصاحبه باشیم.

امید برق
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ق٫ظ

ایشالله در سال جدید خازن جیبتون همیشه شارژ باشه امپدانس مشکلاتتون در حالت رزونانس و حداقل باشه و افت ولتاژ در شادی هاتون کمینه باشه به جاش غم و شادی هاتون از یکسو کننده بگذره و همیشه شاد و مثبت باشه اینم یه دعای برقی واسه دوستان
سال نو مبارک.

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

خوشم میاد هیچ اثری از دینامیک تو تبریک عیدت نیست :D
عید تو هم مبارک باشه امید جان
انشالله یه ۲۰ روز دیگه هممون شاد و خوشحال بشیم با خبر خوب

امید برق
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

داداش میخواستم بگم انشااله مد پیچشی احوالت با فرکانس تشدید غم برخورد نکنه گفتم سوال ۳۴ حالمونو گرفته بیخیال

علی (برق قدرت)
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۱ ق٫ظ

سلام دوستان
سال نو مبارک. ایشالا که امسال سالی سرشار از خیر و خبرهای خوب براتون باشه.

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۶:۴۱ ق٫ظ

سلام علی جان
سال نو تو هم مبارک باشه
امیدوارم هرجا که هستی ، شاد ، سالم و پیروز باشی
منم دعا می کنم همه بچه های گل phdtest امسال عدی امسال رو اواخر فروردین ماه به بهترین شکل بگیرن
آمین

امید برق
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ق٫ظ

سلام علی و مخصوصا محسن جون گل
داداش انشااله سال نو همه مبارک باشه هممون آخر ماه بهترین عیدی رو بگیریم

امیر برق قدرت
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

دوستان ژورنالی سراغ دارین که تو دو سه ماه نتیجه داوری مقاله رو بده؟ من چند تا مقاله فرستاده بودم مخصوصا علمی پژوهشی های داخلی خیلی طول میکشه. از دوستانی که اطلاع دارن بخصوص محسن جان کمک میخام.

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

امیر جان
زمینه کاریت چیه؟
تزت چه زمینه ای بوده؟
مقاله هاتو نوشتی و میخوای بفرستی؟

امیر برق قدرت
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

بیشتر زمینه کاریم حول خودروهای برقی و شبکه هوشمندن.رو اکثر مباحث خودروهای برقی میشه گفت کار کردم و مقاله دادم.کلا به هوشمندسازی علاقه دارم و مقاله کامپیوتری هم راجع به الگوریتم های تکاملی دادم. ولی از رو موضوع تزم که راجع به شارژ سریع خودرو برقیه هنوز مقاله نفرستادم میخام تا تیر دفاع کنم. مقالشو نوشتم ولی نمیدونم کجا بفرستم. اگه جایی رو میشناسی زود جواب میدن بگو. یکی از دوستام ijert رو پیشنهاد داد. علمی پژوهشی های داخلی هم که فکر نکنم جایی دو سه ماهه جواب بده. اشتباه کردم برای کنگره اتوماسیون و شبکه هوشمندم مقاله دیگه ای فرستاده بودم وگرنه اونا هم حساب میشدن.

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

امیر جان
این ژورنالی که معرفی کردی اولا که open access هستش و ثانیا حتی ایندکس scopus هم نیست. البته ژورنال پولی الزاما بد نیستن اما اینکه ژورنالت نمایه یه جای معتبر نباشه ممکنه کارت رو از نظر رزومه راه نندازه، بعبارتی یه کنفرانسی معتبر نمایه ieee ( مثلا کنفرانس eeeic که تا حدود ۱۰ روز دیگه فکر کنم فرصت سابمیشن داره خیلی بهتر از این ژورنال هستش)
اما بهترین پیشنهادی که میتونم بهت بدم اینه که بری روی صفحه شخصی دکتر ریاحی یا اساتیدی که روی این زمینه کار میکنن، بعد ببینی آخرین پذیرش هاشون رو از کجا گرفتن، تو هم برای همون جا ها بفرستی، البته بطور کلی بخوام بهت بگم بعید میدونم تا ۲ ماه دیگه اکثپت کامل برات بیاد چون یه ریواز خوردن چیز طبیعی شده، اما معمولا تمام ژورنال های isi معروف در زمینه برق حدود ۲ ماه تا ۳ ماه جواب میدن
متاسفانه چون در زمینه کاری تو کاری انجام ندادم، ژورنالی ندارم که بهت معرفی کنم، شرمنده
راستی امیر جان، ببخشید من این سوال رو چندبار پرسیدم کسی بهم جواب نداده، شبانه های دانشگاه های تهران را با چه رتبه هایی میشه دعوت به مصاحبه شد؟

امیر برق قدرت
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

مرسی محسن جان بابت راهنماییت. بستگی داره چجوری بچه ها انتخاب رشته کنن ولی کلا رنج رتبه دعوت به مصاحبه شبانه خیلی بالاست و امکان قبولی هم بیشتره مثلا یکی از دوستام با رتبه ۳۵۰ شایدم بیشتر به مصاحبه دانشگاه فردوسی دعوت شد. راستش با مقایسه با مشهد من فکر میکنم دانشگاه های تهران تا ۲۰۰ دعوت کنن.

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

امیر جان مرسی
من عید پارسال تزم تموم شد و از عید پارسال تا الان همش دارم مقاله می نویسم و همه امیدم به این کنکور هستش.
به هر حال اگه سوالی در رابطه با سابمیشن و پیدا کردن مقاله داشتی یا اگه به مشکلی برخورد کردی بپرس، من دوست و رفیق به اصطلاح paperباز زیاد دارم. خوشحال میشم بتونم کمکت کنم

mohsen
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ

البته برای smart grid فکر کنم دستت باز تر باشه، میتونی به صفحه شخصی دکتر قره پتیان بری

امیر برق قدرت
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

دوستان ایشالا سال خوبی برای خودتون خلق کنید و از پس مشکلات بر بیاین. دوران خوبی بود با همه استرساش. ایشالا سال جدیدم اینجا در کنار هم باشیم. امیدوارم کلید اولیه هم به مراد دل همتون اصلاح بشه و سوالات مبهم همه گزینه هایی که زدین درست در بیاد حتی اگه چاره اش این باشه که چندین گزینه درست باشه. :)
التماس دعا

مهدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۳ ب٫ظ

دوستان با تخصصی ۲۴
استعداد ۵۰ و زبان سفید قبول میشم؟

مصطفی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

داداش مهدی درصدامون یکیه. فک کنم بشه ۲۰۰ آورد

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

مصطفی جان با تخصصی ۲۰ و استعداد ۳۳ چی؟

مصطفی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

دقیق نمیتونم اظهار نظر کنم ولی فک کنم ۲۵۰ میشی

مهدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

من دانشگاه بیرجند رو بیارم که شهرمونه برام خوبه البته اگه بیارم.چون سرکارم نمیتونم جای دیگه ای برم

مصطفی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

انشا… میاری مهدی جان

مهدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

مصطفی جان شما در صورت مجاز شدن کجا رو در نظر داری ؟

مصطفی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان من ارومیه رو میزنم. دانشگاه خودمون رو

حمید
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۱۴ ب٫ظ

من خودم با سوالات ۸، ۱۲، ۱۵، ۳۴، ۳۸، ۳۴ و ۳۵ مشکل دارم ولی همه سوالات مشکل دار را اعتراض می گذارم و به دو تا از دوستانم هم پیشنهاد اعتراض به این سوالات را میدهم.
لطفا تمام سوالات مشکل دار را با دلیل در یک فایل جمع آوری کنید تا همه بتوانند استفاده کنند. در کامنت ها کمی پراکندگی وجود داره و در نهایت باعث سردرگمی میشود. به نظر من بهتر است همگی به همه سوالاتی را که دوستان مشکل دارند اعتراض کنند.
با تشکر

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

به نظرت جواب میدن به اعتراضا؟؟مثلا سوال ۳۴ که کاملا تابلوعه که اشتباهه ولی فکر نکنم درستش کنن

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

حاجی پراکندگی یه حرفه
تعداد سوالات هم یه حرف
آخه ۶ تا سوال خیلیه
الان من اکثر اعتراضات رو به ترتیب روی سوالات زیر دیدم
۱۲، ۳۴ (چون گزینه اشتباه دادن)
۲۴ چون گزینه نداشت
۸ بخاطر ۲ گزینه صحیح
بقیه سوالات نظیر ۱۵ و ۳۸، ۳۵، ۲۸ ، ۲۹ و … بودن
ولی روی ۳ تا سوال اول متمرکز بشیم شانس ترتیب اثر دادن میره بالا بخدا
فکر می کنم نفع جمعی بیشتری دارن

حمید
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

به نظر من در این موارد که تعداد سوالات غلط زیاده سازمان سنجش با دو یا سه کلید هر پاسخنامه رو تصحیح میکنه و هرکدوم که نمره بالاتری کسب کرد اون کلید رو برای اون شخص لحاظ میکنه.
احتمالا مبنا شمارش اعتراض ها روی هر سوال هست پس بازم بهتره همگی روی همه سوالات غلط اعتراض کنیم که حق کسی ضایع نشه.

بی خیال
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

سلام سوال ۲۹ درسته. گفته SFC نه VSI یا CSI.

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

محسن جان در مورد نحوه تأثیر معدل میگی؟

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Siavash

۲۰ درصد تاثیر معدل در نمره تراز (۲۰۰۰ نمره تراز) شامل (۴۰ درصد کارشناسی و ۶۰ درصد ارشد) و صد البته با اعمال تاثیر ضرایب برای دانشگاه های معتبر.
تاثیر گذاریش جاهای نمود داره که دونفر میانگین درصدشون بهم نزدیک هست (مثلا ۲ نفر با میانگین درصد ۳۸ و ۳۵ اما با معدل موثر ۱۷ و ۱۷.۶) اینجا معدل به کمک نفر با میانگین ۳۵ میاد.
من از میانگین درصدای نفر اول پارسال اطلاعی ندارم، اما آماری که توی کامنت ها دیدم اینطور بود که یک نفر با میانگین ۳۶.۲ نفر ۳۹ شده بود و یکی با میانگین ۳۷ نفر ۴۴ .
تراکم این میانگین درصد ها هم مهمه.
برا مثال پارسال تراکم میانگین بین ۴۲ تا ۳۲ زیاد بود . ( نفرات با رتبه ۳۰ تا ۱۰۰)
اما باید ببینی امثال این تراکم کجا زیاد میشه، با توجه به اینکه بچه ها اظهار دارن کنکور سخت بوده. ( منظورم اینه که این سختی اگر واقعا وجود داشته باشه هم میانگین رو باید بیاره پایین، هم تراکم درصد های متوسط و روبه بالا نسبت به سال گذشته رو باید کم بکنه و تراکم رو ببره به سمت درصد هایی که پارسال مثلا رتبه های بین ۸۰ تا ۱۸۰ حاصل شد.)
شما از درصدای دوستاتون اطلاعی دارید.؟

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

نه از کسی اطلاع ندارم.
به نظرم نمیشه رو این حساب که کنکور امسال سخت بود اظهار نظر کرد. معمولا هر سالی بچه ها میگن که کنکور امسال از سال قبل سخت تر بوده ولی هر سال میانگین و رتبه زیاد تفاوتی نکرده.

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Siavash

موافقم
امیدوارم آخرش خوش باشه

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان به سوال من جواب ندادیا داداش…

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

ببخشید امید جان
بخدا سخته امید جان پیش بینی کردن
این حرفایی هم که میزنیم حتی ۴۰ درصد هم شانس بوقوع پیوستن بهشون نمیدم، اما خب ممکنه اتفاق بیفتن دیگه، شما هم یکم امیدوار باش، خدا بزرگه …

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن دینامیک همه چیز رو خراب کرد.نمیدونم من اینجوری شدم یا همه تو دینامیک این وضع براشون پیش اومده؟؟

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

منم رو دینامیک سرمایه گذاری کردم، خب دیگه پیش میاد، حتی ماشین هم که سر جلسه بنظر آسون میومد، الان که فکر می کنم همچین اسون هم نبود ( گرچه سخت هم نبود)
میگم امید جان یه سوال پرسیم من درباره دعوت شدن برای شبانه، شما دوستی نداری سوال بپرسی ازش؟

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

داداش همشون روزانه قبول شدن ولی چشم میپرسم ازشون

نسل سوخته
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام.دوستان پارسال با میانگین ۲۸ رتبه چند میومد.امسال به نظرتون میانگین پایین میاد یا بالا؟

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

زیر دویست.قطعا امسال رتبه ها پایین میاد.درصدا وای سنه اینجور که شواهد نشون میده….

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

یکی از دوستام پارسال فکر کنم شده بود ۱۵۰ با میانگین ۲۶ یا ۲۷ !
البته فقط میانگین مهم نیست و مودل موثر هم در کنکورای سخت نقش مهمی داره

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن امسال با این میانگین به نظرت رتبه چند بشه؟

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

با فرض اینکه معدل برا دوتاشون یه طور تاثیر داشته باشه، شاید ۱۲۰ یا ۱۳۰!
موضوع اینه که دعوت به مصاحبه ها چطوری هستش؟
مثلا سال ۹۲ یا این رتبه به عباس پور و صنعتی اصفهان و … دعوت به مصاحبه شدن!
ولی پارسال عباس پور جذب نداشت، ولی فکر کنم با این رتبه صنعتی اصفهان و شیراز و چمران و … دعوت به مصاحبه شد. ( همه روزانه)
یک جایی خوندم که دعوت به مصاحبه برای پذیرش روزانه و شبانه باهم تفاوت داره! ( برای شبانه بیشتر دعوت میکنن)
ولی خب در کل باید صبر کرد تا نتیجه بیاد.
خدایا آروز عید امسال من سلامتی برای همه و اینکه همه بچه های گل phdtest رو به اون چیزی که راضیشون میکنه برسون. آمین

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن با میانگین ۱۹ میشه امیدی داشت برای رتبه حدود سیصد؟

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ق٫ظ

ببخشید حواسم نبود، سوال ۳۴ هم سوپرایز شدم! منم گزینه ۱ زدم.
دوستان ب سوالایی ک واقعا مشکل دارن اعتراض بزنیم پراکندگی اعتراضا بیشتر بشه توجه نمیکننا. از من گفتن.
مثلا سوال ۱۲ ماشین، سوال ۲۴ الک قدرت و ۳۴ دینامیک واقعا جای اعتراض داره.
منم با نظر دوستان موافقم اگه کسی بگه ک درصد بالایی زده بیشتر شانسش بوده، چون که حداقل سوالات دینامیک خیلی طوری بودن ک کسی نتونه سوالا رو بخوبی ج بده.

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Siavash

سیاوش درصدات چطوری شدن؟؟

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

امید جان زیاد مطمئن نیسم شاید تخصصی حدود سی و خورده ای باشه. ولی من تا مطمئن نشم دوس ندارم حدس بزنم

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Siavash

داداش مگه کلید هاتو ندیدی؟؟؟؟

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۸ ق٫ظ

سلام، دوستانی که به سوال ۳۴ اعتراض دارن بگم که تداخل بین مودهای پیچشی و مودهای الکتریکی همواره سبب تشدید زیرسنکرون و ناپایداری نمیشه، بستگی به سایر مشخصات سیستم داره.یا شاید یکیشون تشدید بشه دیگری تضعیف و یا هر دو تشدید شوند. در کل اینکه دلیلی تداره تداخل بین مودهای پیچشی و مودهای الکتریکی حتماً سبب ناپایداری بشه( طبق اطلاعات کتاب کندور که متأسفانه کتاب رو از کتابخونه گرفته بودم و یادم نیست کدوم صفحه نوشته بود).
سوال ۲۴ که همه تقریبا نظریشون اینه ک گزینه صحیح وجود نداره.
سوال ۱۲ هم که با توجه به فرمول گشتاور گزینه ی ۳ میتونه صحیح باشه.
سوال ۳۵ رو هم مطمئن نیسم ولی من که گزینه ۳ زدم ولی متأسفانه سنجش گزینه دیگه ای زده.
سوال ۸ هم که ی سوال روتین هست و گزینه ۱ صحیحه.
در ضمن دوستان کسی اطلاع داره که سازمان سنجش واقعا به این اعتراضا توجه میکنه یا نه. چون واقعا بعضی گزینه ها مشکل داره مث همون سوال ۲۴ و ۱۲.

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Siavash

سلام سیاوش جان
علی القاعده وقتی تعداد اعتراض ها روی چند تا سوال بالا باشه ، اون سوال بررسی میشه
در بین سوالات، اون سوالاتی که یا اشتباه حل شده باشه و یا اینکه سوال گزینه صحیح نداشته باشه، احتمال تغییر بیشتری داره تا اینکه سوالاتی که ابهام فنی داشته باشن ( مثل سوال ۸ و یا ۱۵ یا ۳۶ یا ۳۵ یا …)
باید امیدوار بود
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن قبلا تاکید شدید روی سوال ۳۴ داشتی ولی دیگه تو اعتراضاتت نیست چرا؟؟؟

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

امید جان من پایین گفتم که اعتراض زدم
۱۲ و ۲۴ و ۲۸ و ۳۴
و البته ۸ برای ۲ گزینه صحیح
من چیز دیگه ای رو توضیح دادم بالا
گفتم اگه روی سوالات تابلویی مثل ۱۲ و ۳۴ اعتراض بشه بهتره اما بازهم تصمیم گیری با خود اعترااض کننده هاست .

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

۳۴ رو نگفتی واسه اون گفتم.محسن به نظرت تا سیصد چه میانگینی مجاز بشه؟؟؟

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

امید این میانگین اومدن پایین همچین چیز جالبی هم نیست، مخصوصا وقتی که در رتبه های متوسط ۷۰یا ۸۰ تا ۱۷۰ یا ۱۸۰ از بچه های دانشگاه های معتبر ( اینایی که معدلشون ضریب میگیره) وجوداشته باشن!
در کل نمیشه قطعی گفت و ولی اگر از میانگین پارسال خبر داری (برای رتبه ۳۰۰) امسال یه ۳ یا ۴ درصدی کمترش بکن

mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

امید من یه سوال ازت دارم، شبانه های تهران تا چه رتبه ای دعوت به مصاحبه میشن؟ هرجا میپرسم یه جواب بهم میدن، یکی میگه ۷۰ یکی میگه ۲۰۰ !
تو اطلاعی نداری؟

امید برق
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان من دوستم یکیش با هفتاد علم و صنعت روزانه دعوت شد یکیشم با ۶۴ شهید بهشتی روزانه قبول شد.

Siavash
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

درسته، بنظرم همون تمرکز روی سوالای خاص مثه ۱۲، ۲۴، و ۳۴ باشه بهتره تا سوالایی که هر کسی یه نظری داره. چون تقریبا تو این سوالا همه اتفاق نظر دارن.
در ضمن محسن جان معدل ۲۰ درصد تأثیرش مستقیمه؟ یعنی مثه سوال کنکور مثبت اضافه میشه؟

نسل سوخته
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ

بچه ها سوال ۱ را فراموش نکنید. صادق جان سوال ۳۷ را شما حل نکردین. بقیه دوستان چی حل نکردن؟

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ

من سوال ۸ رو اعتراض زدم. دو تا مدرک معتبر هم عکس گرفتم فرستادم. اینم متن اعتراضم:

کلید ارائه شده توسط سازمان سنجش گزینه صحیح نیست.

از کتاب بیم بهارا:
برای شرایط ایده آل و عملکرد مطلوب دو ترانسفورماتور موازی:
امپدانس های نشتی معادل بر حسب اهم، باید به طور معکوس متناسب با kVA های نامی مربوط به خودشان باشند. به عبارت دیگر، امپدانس های نشتی بر حسب پریونیت ترانسفورماتورها بر مبنای kVA های نامی خودشان باید با یکدیگر برابر باشند.

در نتیجه گزینه صحیح گزینه ۲ است. زیرا معمولا امپدانس پریونیت هر ترانس بر حسب مقادیر نامی خود ترانس پریونیت می شود. اگر مبنا ترانس ۴۰۰ kVA گرفته شود آنگاه گزینه ۱ صحیح است. ولی در صورت سوال در مورد مبنا توضیحی داده نشده است.

از طرفی با توجه به کتاب مدرسان شریف:
برای اینکه بار بین دو ترانسفورماتور به نسبت قدرت آنها تقسیم یا توزیع گردد باید شرط زیر برقرار باشد:
(Zeq_a_(p.u) = Zeq_b_(p.u
در این رابطه مقادیر پریونیتی هر ترانسفورماتور در مبنای مقادیر نامی خود پریونیت شده اند.

منابع: صفحه ۱۵۶ کتاب بیم بهارا و کتاب مدرسان شریف

بقیه سوالها تا امشب و فردا اعتراض می زنم

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

کاش به کتاب مدرسان اشاره نمیکردید منم میدونستم اونجا به وضوح نوشته ولی این طراحا اصلا به این کتاب کمک آموزشیا آلرژی دارن! خودشون بلد نیستن ۱۵ سوال بی غلط بدنا ولی هیچ کتاب کمک آموزشیو هم قبول ندارن!!!

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

خب اشکالی نداره ویرایشش می کنم.

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مگه اعتراضو میشه ویرایش کرد؟! یه وقت حذفش نکنیا چون دوبار نمیشه اعتراض زد حتی اگه حذفشم کرده باشی!

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

نه میشه. من یکبار حذفش کردم و دوباره اعتراض زدم. بار اول عکسا رو آپلود نکرده بودم. حالا نظرت چیه ویرایشش کنم؟

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مگه میشه دو سه بار اعتراض زد؟؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  reza

برا هر سوال ۱ بار ( یه درخواست)
می تونی ویرایشش هم بکنی یا حذفش بکنی و مجددا اعتراض بزنی

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

آقا جان من عکس صفحه اعتراضو آپلود کردم
دقیقا از کجاش میشه ویرایش کرد؟!
http://8pic.ir/images/45ntdkjqfygpf0zfjnfb.png

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی عزیز در کتاب و با توجه به سوالی که در یکی از آزمونهای آزمایشی آمده بود بایستی اندازه امیدانسها متناسب با عکس نسبت توانها باشد که براین اساس هم میشه همون گزینه ۱ رو درست فرض کرد.پس استناد ۲ شما اصلاً کارا نیست.

مهدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی عزیز نسبت توانها متناسب با عکس نسبت امپدانسها (اندازه امپدانس) گزینه ۱ رو صحیح میدونه چطوری گزینه ۲ رو صحیح درآوردید؟

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۴ ب٫ظ

دوستان بالاترین آماری که از رفیقاتون دارید چنده؟ میخام یه مقایسه ای با پارسال داشته باشم.

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق وضعیت درصدات چطوره؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

با این کلید؟
تخصصی ۳۹
استعداد با کلید هادی مسیح خواه ۴۰
زبان هم بین ۳۵ تا ۵۰ مال یکی از دوستان! ;)

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

خوب این خیلی خوبه چون میانگین درصدش حدود ۴۰ میشه در صورتی که پارسال طرف با میانگین درصد ۴۲ شده بود ۳۱ ! اگه ایشون که گفتی جزء افراد با درصد بالا باشه نشون میده درصدا خیلی نسبت به پارسال کمتره. این رفیقت کدوم دانشگاه درس میخونه؟ جدی خونده بود؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

این درصدای مهدی بابا :)

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

البته یه دونفری ظاهرا با تخصصی ۷۲ درصد و ۵۸ درصد و اینا … کامنت گذاشته بودن، از اونجایی که آزمون خیلی سخت بوده یکمی باورش سخته برام، چون سوالات ابهام زیادی داشتن، و این دوستان احتمالا فاکتور شانس هم تو این درصداشون خیلی دخیل بوده، ولی این میانگین گیری شما صحیح هستش، چیزی که بیشتر از اون اهمیت داره تراکم میانگین های نزدیک به هم هستش!
مثلا پارسال با میانگین ۳۵ تا ۳۶ رتبه حدودی ۳۰ تا ۴۰ آوردن و با میانگین ۳۰ رتبه حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰، من فکر می کنم تراکم میانگین ۳۰ تا ۳۵ امثال یه کاهش ۲۰ تا ۳۰ تایی تو رتبه داشته باشه ( یعنی دعا می کنم اینطور باشه)

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

ولی امسال ظاهرا خیلیا میانگین درصدشون بین ۳۵ تا ۴۰ درصده! نظر شما چیه؟

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

بنظرتون امسال با یه درصد میانگین خاص نسبت به پارسال رتبه بهتره یا بدتر؟؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

والا اینطوری که بچه ها هی می گفتن : سخته و مبهمه و ما الک قدرت نزدیم و همه رو هوا به سوالات دینامیکی که تقریبا رو ۵ ۶ تاش ابهام وجود داره ، جواب دادن … من برداشتم این بود که میانگین میاد پایین! اینطوری که صادق گفته خیلیا میانگینشون بین ۳۵ تا ۴۰ هستش یعنی اینکه از کنکور پارسال خیلی آسون تر بوده!
این ۲ تاموضوع با هم نمیخونه!
من فکر کنم باید رتبه بهتری حاصل بشه

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

شاید موضوعیت نداشته باشه این سوال الان، اما از دوستان کسی میدونه که امسال ظرفیت تغییری میکنه یا نه؟
در ضمن ممکنه یه سال دانشگاهی دانشجو نگیره؟ ( پارسال عباس پور با عنوان پردیس فنی عباسپور تو کنترل نفر گرفته بود، اما تو قدرت نه)
چند برابر ظرفیت دعوت میکنن؟ برا شبانه و روزانه فرقی داره تعداد دعوت شده ها؟

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق جان اطلاع نداری پارسال با میانگین ۳۷ حدودا رتبه چند اومده؟

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  reza

۴۴
دقیقا رفیقم تو خواجه نصیر میانگینش ۳۷ شد
آخه فقط میانگین مهم نیس. سیستم ترازبندی طور دیگه ایه. مثلا صفر زدن زبان خیلی بده.
ضمنا ۲۰ درصد هم معدل تاثیر داره اونم با ضریب موثر یعنی دانشگاه محل تحصیلم خیلی مهمه

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  reza

یه آقایی به نام پیام که بچه ها خیلی ازش سوال می پرسیدن میگفت که مجموع زبان و استعداد مهمه، حداقل از پارسال که ضریب ۱ گرفته و نمره منفی خورده این موضوع تاثیرش بیشتر شده
البته برای رتبه های ۲۰ تا ۵۰ یا۶۰ زبان خیلی تعیین کننده میشه، اما برای بالای ۱۰۰ تا ۱۵۰ من یکی از دوستام بود که زبانش منفی بود (۲ درصد) و تخصصی و استعداد دوتاش ۳۳ بهتر از اون دوستم شد که تخصصی ۳۰ و استعداد ۴۰ زده! یه ۱۰ نفری با هم تفاوت داشتن!
یه سوال اینکه میگید تراز خیلیا بین ۳۵ تا ۴۰ هستش، منظورتون چند نفره!
آخه یکم سخته بدون کلید زبان و استعداد نظر دادن!
شما میانگین خودت چنده؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

تخصصی به وضوح سخت بوده و سوالات بحث برانگیز داشته، از سختی زبان و استعداد نسبت به سال گذشته امار میدانی ندارین؟

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۴۸ ب٫ظ

توی گزینه های اعتراض، گزینه ای به نام کلید اشتباه است وجود نداره؟ برای سوال ۱۲ چی باید بزنیم

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان من تو همون راه حل نوشتم
اون گزینه هاش انتخابی هست، اگه بخوان بررسی بکنن حتما دلیلت رو باید بخونن ، برا همین من همون جا توضیح دادم

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آره! من زدم گزینه صحیح وجود نداره بعد تو توضیح براشون نوشتم

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۱ ب٫ظ

۸ ( ۲ گزینه درست)
۱۲ گزینه ۳
۳۴ گزینه ۱
۲۴ و ۲۸ ( عدم وجود گزینه صحیح)
اعتراض شد.
والسلام

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

۳۴ هم با اون تحلیلی که گفتم ۲ گزینه صحیح دارد.

راستی کسی تونست سوال ۲۵ الک قدرت رو حل کنه؟

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آره. فرمولش تو رشید هست.

Sia
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

دوست عزیز فک کنم حداقل سوال ۲۴ گزینه صحیح وجود نداره، بقیه کمی مبهم هستند

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۴۹ ب٫ظ

کسی هست راه حل ۲۸ رو بلد باشه که آقا مصطفی میگه درسته؟

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

دوستان گلم چرا اصرار دارین که ۲۸ جوابش در گزینه ها نیستش؟ منم در جلسه جوابی که صادق گذاشته رو آوردم ولی راه حل ما درست نبوده. تو کتاب بیم باهارا صفحه ۲۳۰ میبینی

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

عزیزبرادر کسی اصراری نداره برا کسی فرقی نمیکنه چون اصولا بعید میدونم کسی تونسته باشه این سوالو زده باشه!
ولی ص ۲۳۰ بیمبهارا که اینه:
http://8pic.ir/images/segiei0hqkv7m196pjve.png
کجاش نوشته؟! لطفا اگه خودت دیدی دقیقشو بگو یاد بگیریم شاید برا مصاحبه به دردمون بخوره آخه من الک قدرت هستم سیساتمی نیستم

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

داداش صادق اینم از جواب. صفحات کتابامون فرق داره
http://s4.picofile.com/file/8177897400/Capture.JPG

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

داداش دقت کن ها گفته از سلف نشتی طرف شبکه صرفنظر شده. کتابتو بگرد حتما هستش

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

اقا محسن بالاخره نفهمیدی تو دفترچه ما E سوال ۱۳ کدوم گزینه بود ۰.۱۹۴؟؟؟؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

نه متاسفانه امید جان

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

ینی اگه گزینه رو اشتباه زده باشم باید خودکشی کنم محسن…البته اونو به حساب غلط هام گذاشتم

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

بابا بیخیال
چقد حساس شدی رو این سوال
من ۲ تا سوال رو گزینه اشتباه زدم ( درست حل کردم و گزینه اشتباه زدم)
ایشالله که درست زدیه

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

انشااله محسن جان.ولی من با اون میشم ۲۳ درصد تخصصی اگه اونو غلط بذارم میشه ۲۰ بد میشه داداش

آرش27
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سلام بچه هاا
با درصدهای زیر به نظرتون رتبه ام چند میشه؟؟
تخصصی:۲۶
استعداد:۴۶.۶
زبان:۰
دمتون گـــــــرم

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرش27

آرش جان منم این درصد رو زده ام. دوستم با تخصصی ۳۰ درصد و استعداد ۱۰ درصد پارسال ۳۰۰ شد

نسل سوخته
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرش27

سلام.با میانگین شما پارسال دوستم ۱۹۰ شد.

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسل سوخته

دوستت کجا قبول شد. من رزومم خوبه.

نسل سوخته
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

کاشان

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ق٫ظ

استدلال صحیح برا سوال ۸ اینه که شما یه مدار معادل بکشید، برا اینکه هر ترانس به اندازه جریان نامیش زیر بار بره باید یه KVL بزنید که جریان هر ترانسو ۱ بگیرید (ینی ۱ پریونیت) اونوقت باید امپدانسها هم برابر باشن و هیچ ربطی به توان ترانسا نداره چون سیستم پریونیته. خیلی واضحه. اصلا شما میخوای ببینی کدوم ترانس زودتر اضافه بار میشه مگه میای مبناهارو یکی میکنی؟! نخیر! هر ترانسو تو مبنای خودش امپدانس درصد کمتری داشته باشه اون زودتر اضافه بار میشه

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق اعتراض زدی؟ حیف سوال ۸ به این سادگی نمره منفی بخوریم.

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی بیزحمت شما با استدلال کامل اعتراض بزن به این سوال. من استدلالم خلاصه بود. جالبه یبارم بیشتر نمیذاره اعتراض بزنی و یا حتی نمیذاره اصلاحش کنی.
من فک کنم ما فقط داریم اینجا بحث میکنیم با هم وکسی اصلا اعتراض نمیزنه!لطفا به دوستانتون هم بگید اعتراض بزنن . توجه کنید که اگه سوالی (مثلا ۲۴ یا ۲۸) حذف بشه به نفع همست پس همه همکاری کنن لطفا.
با تشکر

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق جان سوال ۲۸ درسته گزینه ۳ هستش. متاسفانه منم نتونستم جوابشو بدم
جوابش در کتاب بیم بهارا هستش. از اونجا کپی دادن
سوال ۲۴ هم جوابش در گزینه ها نیستش

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

بیم بهارا کتاب ماشینه ها نه الک قدرت!!! ۲۸ الک قدرته! :))

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

صادق بیم بهارا الکترونیک قدرت هم داره

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

خوب حلشو بذار ببینیم از چه راهی حل میشه!

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

باشه. سعی می کنم کامل توضیح بدم. ولی اگر بتونیم طراحای سوالا رو پیدا کنیم. خیلی خوب میشه. بهشون ایمیل بزنیم سریعتر جواب می گیریم.

۲۴ که حتما باید حذف بشه چون اصلا جوابش توی گزینه ها نیست.
و سوالای مشکوک دیگه مثل ۱۲، ۲۸، ۳۴ یا ۳۸
البته به نظر من مهمترینشون ۸،۱۲ و ۳۴

بچه ها لطفا همتون اعتراض بزنید.

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ببخشید منظورم ۳۴ و ۳۵ بود نه ۳۸

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ینی شما شک داری که ۲۴ غلطه؟!؟ این که اظهر من الشمسه!

محمد(برق قدرت)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

۲۴و۱۲ , ۳۵ رو همه اعتراض بزنین…اکثرامشکل دارن…

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دوستان سلام
سوال ۸ گزینه ۱ درسته
طبق رابطه
Sa/Sb=Zb/Za

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

داداش این که تو حل من هست که تو همین سایتم گذاشتم. بحث سر اینه که باید رو کدوم پایه پریونیت بشه!

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

آقا مصطفی کاملاً باهات موافقم چون امپدانسها منظورشون اندازه امپدانسه ، پس با اندازه امپدانس گزینه ۱ درسته.ضمناً در یکی از سوالات آزمون آزمایشی هم آمده بود و مطابق جواب سازمان سنجش گزینه درست را مشخص کرده بود.

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق جان
برا همه سوالات باهم باید اعتراض بزنیم یا اینکه برا هر کدوم باید یک درخواست ثبت بدیم
من ثبت نام کردم اما نفهمیدم چطوری اعتراض بزنم؟ (یه جا گفته بود فایل عکس رو آپلود کنین و … )
من به ۵ تا از دوستم هم گفتم رو ۸ برای ۲ گزینه صحیح اعتراض بزنن، خوبه؟

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

کاری نداره که. شما وقتی ثبتنام کردی میری وروود به سیستمو میزنی بعد میزنی اعتراض به کلید. بعد مشخصاتو وارد میکنی و یه توضیحی مینویسی اگه خواستی یه فایل تصویری که راه حلو توش نوشتی هم میتونی براشون آپلود کنی که باید فرمتش jpg باشه.
نکته مهم: ازونجاکه در بسیاری از موارد میگه شماره داوطلبی غلطه هر وقت این ایرادو گرفت فورا صفحه را رفرش کنید (با کلید F5) تا این مشکل برطرف بشه، یکی دوبار رفرش کنید دیگه گیر نمیده
لطفا اندکی حوصله بفرمایید تا بتونیم بخشی از حقمونو پس بگیریم
با تشکر

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق جان به نظر من استدلال شما ایراد داره. بایستی در یک مبنا پریونیت کنیم تا بدونیم کدوم یکی زودتر زیر اضافه بار میره. اصلا برا اینکه بدونیم کدوم یکی زیر اضافه بار میره بایستی امپدانس ها رو بدونیم. یعنی ما میاییم اول ترانس رو موازی میکنیم به طوری که نسبت توان و امپدانس رعایت بشه بعد میتونیم روی اضافه بار نظر بدیم. در واقع بحث اضافه بار رو موقع زیر بار بردن ترانس مطرح میکنیم نه حین موازی کردن. یعنی در واقع به سیستم موازی شده تصمیم میگیریم که چقدر بار اعمال کنیم

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

واسه اینکه هیچ کدوم از دو ترانس دچار اضافه بار نشند و توان نامی خودشون رو به بار تحویل دهند باید امپدانس درصدشون ( یعنی امپدانس پریونیت شده در مبنای خود ترانس) با هم برابر باشند.
از نظر من فقط و فقط گزینه ۲ درسته چون تو صورت سوال گفته امپدانس درصد!! امپدانس درصد رو که تو مبنای یه ترانس دیگه حساب نمیکنن!!

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  reza

دوست عزیزم ایراد شما هم همینه که به گزینه ۲ میرسین
قرار نیس از هر دو ترانس توان نامی بکشیم. فقط از یکیش توان نامی میکشن.

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

تو صورت سوال گفته شرایط ایده آل!! شرایط ایده ال هم واس دو ترانس موازی اینه که امپدانس درصدشون با هم برابر باشه!! یا به عبارتی هر کدوم از ترانسا توان نامیشونو بدن!!
اگه فقط یکیشون تو توان نامی کار کنه که شرایط ایده آل نیست

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

آقا مصطفی منم تو آزمون آزمایشی همین اشتباه دوستان رو کردم و غلط بود براهمین اینجا درستشو زدم.حرفت کاملاً درسته

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

نه داداش اینجوری نیس! برو تو کتابا و سالای قبل ببین
فقط موقع بدیت آوردن سهم بار هر ترانس مبناها یکی میشه

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

آقا رضا همین خود شما که میگی آیا اعتراض زدی به این سوال؟ متاسفانه ما همه فقط میگیم ولی اعتراض نمیزنه کسی. من همون اول به ۸و ۱۲ و ۲۴ و ۲۸ اعتراض زدم ولی دوستان فقط بحث میکنن و کسی اقدام عملی انجام نمیده

reza
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق من حتما و صد در صد اعتراض میزنم فقط منتظرم با چنتا از دوستام هماهنگ کنم و با جملات مناسب اعتراض کنم که طراح رو متقاعد کنه! بنظرم یه اعتراض با جملات و استدلال های درست بهتره.
سوال ۸ و ۱۲ و ۲۴ و۲۸و ۳۴ واقعا ظلمه!!

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

فقط رضاجان میترسم اونقدر دس دس کنید که اصلا وقت اعتراض تموم بشه! اینا که متن اعتراض مارو به طراح نمیدن که بخای با جملات مناسب بنویسی!!! اینا فقط میبینن کدوم سوالا بیشتر بهشون اعتراض شده اونوقت به طراح میگن فلان سوالاو دوباره چک کن. همیـــــن!

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

رضا جان
سوالاتی که اعتراض داری رو بذار سریع
حق با صادق هستش، اینا سوالاتی رو که بیشتر مورد اعتراض بوده رو بررسی می کنن و نه جوابای ما.
با تجربه کنکور ارشد توصیه میکنم سوال ۸ رو بذار ۲ گزینه صحیح، شانس قبول کردنش بیشتره

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ب٫ظ

من به سوالات ۸، ۱۲، ۲۴، ۳۴ و ۳۵ اعتراض می کنم.
۸: گزینه ۱ و ۲ صحیح (گزینه ۲ صحیحتر از نظر من)
۱۲: گزینه ۳ صحیح
۲۴: گزینه صحیح ندارد
۳۴: به وضوح t3 است. بین گزینه ۱ و ۴ شک دارم. چونکه گفته ناپایدارتر به نظرم گزینه ۴ صحیح است.
۳۵: گزینه ۲ صحیح است.

سوال ۲۵ کسی حل کرده؟ به نظرم گزینه ۲ میشه؟

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

پایداری و ناپایداری رو قسمت حقیقی مود تعیین می کنه، چون اطلاعاتی که بشه مثبت و یا منفی بودنشو بهمون بگه، نداده ، پس ۱ صحیحه ( مگری که چیزی گفته باشه قسمت حقیقی مثبته که در اون صورت گزینه ۴ صحیحه)
سوال ۲۸ هم گزینه صحیح نداره ( صادق زحمتشو کشیده و اثباتش رو گذاشته)

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن جان. ممکنه با توجه به شرایط سیستم تداخل SSR باعث ناپایداری نشه ولی مطمئنا پایدارتر نمیشه. توجه کنید گفته پایدارتر؟

من تا حالا هیچ مرجعی ندیدم نوشته باشه این تداخل سیستم را پایدارتر می کنه.
سوالو یکبار دیگه بخونید

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

البته من موقعی که سوال رو خوندم اینطور برداشت
کردم که آیا میشه روی پایداری و ناپایداریش نظر قطعی داد یا نه؟ ( از همین عبارتی که مد نظرته)
و به این نتیجه رسیدم که نمیشه دربارش نظری داد چون اطلاعات دیگه ای نداده!
اما خب با تفسیر شمااین سوال هم مثل چندتا دیگه از سوالات در زمره سوالات مبهم قرار میگیره…

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

وضعیت درصدات چطوره آقا محسن؟

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

والا با این کلید ۳۲.۶ تخصصی، احتمالا یه ۳۰ درصدی هم استعداد، زبان هم صفر
اگه این تخصصی اصلاح بشه تا ۴۰ درصد هم میرسه
شما چی؟

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

من با این کلید ۳۹ تخصصی. استعداد با کلیدهای مسیح خواه وکیلی ۴۰. زبان هم فعلا نمیدونم ولی فکر کنم بین ۳۵ تا ۵۰ باشه. ولی به نظرم با این سوالای تخصصی میانگین تخصصیا پایین بیاد.

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

بنظرت احتمال ۱۰۰ (یا حدود ۱۰۰) رو دارم؟

امیر برق قدرت
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

محسن با این درصدا فکر کنم زیر ۱۳۰ بشی و مهدی هم احتمالا مصاحبه همه جا میرسه

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

محسن به نظرم امسال با این درصدا زیر ۱۰۰ میشی. اگه خدا بخواد کلیدهای اشتباه هم تصحیح میشه و درصدت بالاتر میره. امیدوارم هممون قبول بشیم.

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  mohsen

امیر با تخصصی ۲۰ و استعداد ۳۳ و زبان صفر چی میشه؟؟چند میارم؟؟

امیر برق قدرت
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

راستش نمیدونم زیاد ولی چون محسن و مهدی میانگین درصداشون نزدیک به بچه های پارسال بوده که رتبشونو گذاشتن گفتم. پارسال با میانگین ۳۰ رتبه حدود ۱۰۰ آوردن با توجه به سختی امسال تحتمال افت این میانگین هست. مهدی هم که با این درصدا بحثش جداست و باید دنبال رزومه باشه. برای میانگین درصدای زیر ۳۰ امسال خیلی سخته که حدس زد و باید منتظر نتایج باشیم

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

به نظرت میشه حدود سیصد رو اورد؟

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ

امید به نظرم شما هم زیر ۳۰۰ بشی. میانگین درصدای تخصصی امسال پایینه. سوالای پارسالو با امسال می تونی مقایسه کنی. یکی از بدیهای آزمون امسال و کلیداش اینه که شاید یه عده با شانسی زدن درصدشون از میانگین بالاتر بشه ولی بعید می دونم.

امیر برق قدرت
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۵۴ ق٫ظ

اره احتمالا. ولی بازم بستگی داره بقیه تخصصیاشونو چجوری زدن. من خودم نخونده بودم و از ۲۵ بهمن شروع کردم ولی چون پایه کنترلیم خوب بود سوالای دینامیک پارسال رو قبل کنکور نگاه کردم حدود ۱۰ تاشو راحت زدم ولی متاسفانه امسال سوال کنترلی اصلا ندادن. خیلی دوس داشتم سال دیگه بشینم دو سه ماه بخونم ولی تو وضعیت من یه سال خیلی زمان زیادیه که از زندگیم عقب بیفتم. امیدوارم میانگین درصدا امسال بیاد پایین و به مصاحبه روزانه برسم چون رزومم بد نیست ولی بازم نگران نباش. ایشالا همه دوستان این جمع بعد نتایج خوشحال باشن

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ق٫ظ

امیر جان
من ۲ تا علمی پژوهشی و ۳ کنفرانسی و ۳ تا isi تحت داوری که یکیش ریواز خورده دارم و هنوز فارغ التحصیل نشدم. در کل رزومم بد نیست (البته خوب نمیدونم مال بچه ها چه شکلیه،ولی فکر میکنم بد نباشه) باس ببینم این کنکور چی میشه؟ کسی از بچه ها میدونه صنعتی اصفهان و شبانه های تهران و اینا تا چه حدود رتبه ای دعوات به مصاحبه ی کردن؟

امیر برق قدرت
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

محسن طبق گفته علی صنعتی اصفهان پارسال با ۱۰۵ قبول شدن. شبانه های تهرانم به نظرم حتمن میرسی چون خیلیا نمیزنن بخاطر هزینه وحشتناکش

امید برق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

محسن جان و امیر جان و علی جان انسااله در آخر نتیجه توری بشه که زحمتمون هدر نره همه خوشحال باشن…

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

آقا محسن شما با این رزومه پر و پیمون کدوم دانشگاه تحصیل کردی؟ همه اینهمه مقاله رو تو ۲ سال ارشد دادی؟! سیستم بودی یا ال قدرت؟

mohsen
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  امید برق

سیستم – حفاظت شبکه، طراحی رله کار کردم، امیر کبیر، ما چون پیاده سازی نرم افزاری داریم پروژه هامون حداقل ۵ ترمس، امامن از عید پارسال مقاله نوشتم و هنوز هم درگیرم …

صادق
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی شما بیزحمت ۸ رو با استدلالی که من تو کامنت بالا نوشتم براشون اعتراض بزن. من دیگه نمیتونم اعتراض بزنم چون یه بار اعتراض کردم به این سوال.

امیر برق قدرت
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۵ ب٫ظ

اینجوری که من فهمیدم هرکس به سوالایی که خودش میخواد اعتراض کرده و پراکندگی زیاد شده و طبیعتا هیچ تاثیری نخواهند داشت. من خودم چند تا سوال ماشین کلی وقتمو گرفت و جوابم تو گزینه ها نبود ولی فقط نسبت به سوال ۱۲ معترضم که مشخصه. خیلی بهتر بود سوالات مشخص مثه ۱۲ و ۳۴ را به صورت واحد اعتراض می کردید

ایمان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

دوستان کسی راجع به سوال ۳۵نظری نداره

محمد(برق قدرت)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

بچه ها من روی سوالات ۲۴ و۲۶و۳۲و ۳۵ و۳۶و ۴۳ اعتراض میکنم…خودم همشو نزدم ولی دوستام روی این سوالات مشکل داشتن…شماهم حتی اگه این سوالات رو نزدین اعتراض کنین تا سوال حذف و درصدا بالا بیاد و هرکس نتیجه تلاش خودشو ببینه..
به نظر من امسال انقدر سوالات بد طراحی شده بود که اصلا خوب خوندن جواب نمیداد…من خودم خیلی خوندم ولی…
برای همتون سالی پر از شادی و خبرهای خوب آرزومندم

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ب٫ظ

محمد جان حس همدردیت با دوستات قابل ستایشه
اما فکر نمیکنی اگه روی ۱ یا ۲ تا سوال متمرکز بشیم ( علی الخصوص اونایی که خیلی ها توش منتفع میشن) بهتر نتیجه بگیریم؟
به شخصه با توجه به کامنتای بچه ها در مجموع حدود ۱۰ تا ۱۲ تا سوال توی دروس تخصصی ( البته ظاهرا توی زبان و استعداد هم سوال وجو داشته … ) وجود دارن که یا مبهم یا جواب توی گزینه ها نیست یا …
ولی واضحه که سازمان سنجش سر ۲ تا سوال هم به سختی نرمش نشون میده
پراکندگی اعتراضات هم نتیجه ای نداره …

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ

آقا محسن من از همون اول گفتم سوال ۸ هر دو گزینه صحیح است. سر جلسه هم می دونستم هر دوتاش درسته ولی اونی که از نظر من صحیحتر بود زدم.
پس فکر کنم موافق باشین اکثریت روی سوال ۸ و ۱۲ اعتراض کنیم.

سوال ۱۵ هم جای اعتراض داره.

mohsen
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

۳۴ بنظرم نسبت یه ۱۵ واجب تره
ولی در کل با حرفتون موافق
و مطیع نظر جمع هستم.

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohsen

من فقط سوالای ماشینو گفتم.

fa
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ

دوستان ، چطوری میتونم دفترچه کد E رو دریافت کنم.

خواهشا” هرکی میدونه بگه.
مرسی

امید برق
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  fa

منم دفترچم E هست و شدیدا دنبالشم.ولی متاسفانه نیست…

fa
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

من حتی با خود سایت سازمان سنجش مکاتبه کردم ولی الان یک روزه که زده دست بررسی توسط کارشناس.

شما هم اگه میتونید یه درخواستی از تو سایت بخش سوالات عمومی بدید.
مرسی

امید برق
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  fa

کلید هاتونو یادداشت کردین؟

fa
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

بله، پشت عکس صندلیم یاداشت کردم.دارمشون.

امید برق
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  fa

منم یادداشت کردم.سیزده رو کدوم گزینه نوشتی؟

fa
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

۱۳ رو جواب ندادم

امید برق
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید برق

فکر نکنم بتونیم دفترچه رو پیدا کنیم.من خودمم سیزده رو فکر کنم اشتباه یادداشت کردم.نمیدونم بیرونم میفروشن دفترچه رو یا نه…

امید برق
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  fa

منم یادداشت کردم.سیزده رو کدوم گزینه نوشتی؟