آخرین مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران تا ۲۰ اسفندماه

مدیریت پذیرش حوزه های علمیه خواهران از آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان در حوزه های علمیه خواهران   تا ۲۰ اسفندماه جاری خبر داد .

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این مهلت شرکت در فراخوان ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران ۱۰ اسفندماه تعیین شده بود که زمان ثبت نام برای متقاضیان تا ۲۰ اسفندماه ۹۳ تمدید شده است.

مدیریت پذیرش حوزه های علمیه خواهران درخواست مدارس علمیه خواهران و استقبال داوطلبان و نیز فراهم آمدن امکان حضور سایر علاقه‌مندان در فرآیند پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران را زمان تمدید مهلت اعلام کرده است.

ثبت نام برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از طریق اینترنت انجام می‌شود و داوطلبان برای دریافت دفترچه و خرید کارت ثبت نام می توانند به مدارس علمیه دارای ظرفیت پذیرش (طبق لیست مندرج در سایت) مراجعه کنند.

هزینه ثبت نام برای متقاضیان ثبت نام در مقطع  سوم دکتری ۲۵۰۰۰۰ ریال است که داوطلبان می توانند از طریق کارت­های بانکی عضوشبکه شتاب، نسبت به خرید کارت ثبت نام (دریافت کد رهگیری)، اقدام کنند.

پس از خرید، داوطلبان کد رهگیری دریافت می‌کنند و در هر یک از مراحل پذیرش، می‌توانند از طریق سامانه مدیریت پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران از وضعیت خود مطلع شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها