تمدید مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه معارف اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت‌ نام آزمون ورودی مقطع دکتری مدرسی معارف اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی تا 31 خرداد ماه 1394 تمدید شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس، دانشگاه معارف اسلامی از بین خواهران و برادران واجد شرایط برای ورود به مقطع دکتری مدرسی معارف اسلامی ثبت‌نام می‌کند.

بنابراین گزارش ثبت‌نام این دانشگاه از تاریخ 10 اردیبهشت آغاز شده و قرار بود تا پنجم خرداد ماه امسال ادامه داشته باشد که با توجه به استقبال صورت گرفته مهلت ثبت‌نام تا 31 خرداد 94 تمدید شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این مقطع و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.maaref.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیرا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

من رشته الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث در دانشگاه سراسری هستم آیا میتونم در این آزمون شرکت کنم؟؟؟ ممنون جواب بدید

دانشگاه قم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

دوست عزیز شرایط رو از سایتmaaref.ac.ir مطالعه بفرمایید. پذیرش از بین طلابه یا اینکه باید عضو هیات علمی معارف با مجوز تدریس معارف باشن. خلاصه من همیشه به امید باز شدن دریچه ای برای ورود دانشگاهیان اخبار سایتشون رو رصد میکنم اما خبری نیست در ضمن با یک واسطه از یکی از مسیولین دانشگاه شنیدم که کارایی لازم رو نداره

میثم
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ

در شرایط پذیرش به هیچ عنوان قانونی تحت شرط معدل ۱۷ به بالا قید نشده و این امر خیلی خوبه و افرادی که به هر دلیلی نتوانستند معدل خود را به ۱۷ برسنانند اما سوابق علمی و پژوهشی مناسب و کیفیت پایان نامه مناسبی دارند می توانند شرکت کنند. ای کاش تمام دانشگاه ها اینگونه پذیرش داشتند.

فرزانه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
منم با شما موافقم
موفق باشید

مهسا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

دوست عزیز پذیرش در این دانشگاه از طریق آزمون اختصاصی و بدون شرکت در کنکور سراسری ه و دکتری بدون آزمون استعداد درخشان نیست که شرط معدل داشته باشه!!!