حذف عنوان عمومی از رشته دکتری روانشناسی عمومی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس کارگروه روانشناسی شورای تحول از حذف عنوان عمومی از دکتری روانشناسی عمومی به درخواست دانشگاه‌ها خبر داد.

علی فتحی آشتیانی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به حذف عنوان عمومی از دکتری روانشناسی عمومی گفت: کارگروه روانشناسی شورای تحول بنا به درخواست اکثر دانشگاه‌هایی که دارای رشته مذکور بودند عنوان عمومی را از این رشته حذف کرد.

وی درباره علت تقاضای دانشگاه‌ها برای حذف عنوان عمومی از رشته دکتری روانشناسی عمومی ادامه داد: روانشناسی عمومی در مقطع دکتری مرسوم نبود، دانشگاه‌های متعددی درخواست داشتند که این عنوان از این رشته حذف شود که کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی با این مساله موافقت کرد.

رئیس کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی افزود: رشته کارشناسی ارشد خانواده درمانی نیز به کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی گرایش خانواده تبدیل شد.

 وی ادامه داد: دانشگاه شهید بهشتی و علم و فرهنگ دو دانشگاهی هستند که دارای رشته «کارشناسی ارشد خانواده درمانی» هستند که به علت بلاتکلیف بودن دانشجویان این رشته که مشخص نبود جزء رشته روانشناسی هستند یا خیر، به پیشنهاد دانشگاه شهید بهشتی، پسوند روانشناسی به این رشته اضافه شد و این رشته در هر دو دانشگاه به کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی گرایش خانواده تبدیل شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها