اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون 95 دانشگاه آیت الله حائری میبد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه آیت الله حائری از میان داوطلبان واجد شرایط برای سال تحصیلی 95-96 دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه آیت الله حائری میبد اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 96-95 را در رشته های فقه و حقوق جزا، فقه و حقوق خصوصی، علوم قرآن و حدیث و نیز علوم و معارف نهج البلاغه به شرح ذیل اعلام کرد:

به اطلاع می رساند درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین نامه شماره 21/67272 مورخ 93/4/18 و اصلاحیه مربوط به آن به شماره 21/237200 مورخ 93/6/12 مورد بررسی قرار می دهد و از بین دانش آموختگان ممتاز از طریق بررسـی سـوابق، مصـاحبه و بدون شرکت در آزمون در رشته های اعلام شده، دانشجو می پذیرد.

نحوه احراز شرایط استفاده از آئین نامه:

دانش آموختگان دوره آموزشی-پژوهشی مقطع کارشناسی ارشد(ورودی های 91 و 92 و 93) در صورت احراز شـرایط زیـر مـی تواننـد تقاضای خود را برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون به دانشگاه ارائه دهند:

الف- داشتن میانگین کل 16 و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل 17 و بالاتر بدون احتساب نمـره پایـان نامه در دوره کارشناسی ارشد

ب- بیشتر از 2 سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد. لذا داوطلبانی که در نیمسال اول 92-93 و قبل از آن فارغ التحصیل شده اند، مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

ج- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت های آموزشی–پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست (کسب حداقل 7 امتیاز از ردیف شماره 1 بخش امتیازات پژوهشی الزامی است.)

اطلاعات ثبت نام مدارک مورد نیاز:

الف- فرم تکمیل شده درخواست پذیرش بدون آزمون

ب- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

ج- تصویرگواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه ریز نمرات د-تصویرگواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات

ه- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد

و- تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه و کلیه مقالات علمی و گزارش های پژوهشی منتشر شده

ز- گواهی پذیرش مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشد الزامی است.

ح- معرفی نامه علمی از استاد(ان) دوران تحصیل (ترجیحاً دوره کارشناسی ارشد) برای بررسی صلاحیت علمـی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

ط- کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها موظف به پرداخت حق ثبت نام 550000 (پانصد و پنجاه هزار ریال) و برای فارغ التحصیلان دانشگاه آیت ا… حائری میبد در یکی از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به مبلغ 350000 (سیصد و پنجاه هزار ریال) به حساب شماره 2027127773 نزد بانک تجارت بـه نـام سایر درآمدهای اختصاصی دانشگاه  آیت ا… حائری میبد (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور) می باشند. “ارسال فیش همراه با مدارک ضروری است”.

نحوه ارسال مدارک:

متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 95/02/8 مدارک مورد نیاز را از طریق پست پیشتاز به نشانی میبد- میدان دفاع مقدس- کیلومتر3 جاده میبد-ندوشن- دانشگاه آیت االله حائری میبد-آموزش دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری بر روی پاکت الزامی است.

– پذیرش نهایی براساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبین صورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده بعد از تاریخ 1395/02/08 ترتیب اثر داده نخواهد شد، ضمناً وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

  • توضیحات مهم

دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط حداکثر تا 2 سال پس از دانش آموختگی، می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری استفاده کنند.

* طول مدت تحصیل متقاضی در دوره کارشناسی نباید از 8 نیمسال و در دوره کارشناسی ارشد نباید از 5 نیمسال تجاوز کرده باشد.

* متقاضی باید حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1395 دانش آموخته شود.

* مقاله علمی-پژوهشی یاد شده باید مرتبط با پایان نامه و همراه با یکی از اعضای هیات علمی باشد.

* پذیرش متقاضیان در مقطع دکتری، در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد داوطلب، به تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

* پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری از دانش آموختگانی که یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد آنها دانشگاه های غیردولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه حضوری، جامع علمی کاربردی، مجازی، پژوهشکده ها، پردیس های بین الملل و دانشگاه فرهنگیان باشد و همچنین دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته صورت نمی گیرد.

* تغییر رشته محل تحصیل و میهمانی برای متقاضیانی که از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان پذیرش بدون آزمون میشوند، ممنوع است .

* پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تائید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچ گونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبان تعیین و اعلام خواهد شد.

* ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش، منوط به تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور می باشد؛ بنابراین دانشگاه آیت ا… حائری میبد از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تائیدیه معذور است.

* داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در وقت اداری با شماره تلفن 03532357505 داخلی 110 تماس حاصل نمایند.

1

2

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمی
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ

با عرض سلام و ادب و احترام
ممنون بابت اطلاع رسانی خوب شما از ضوابط پذیرش بدون آزمون…
آرزومه که اینجا قبول شم…به امید موفقیت برا همه داوطلبان
اگه کسی هم زمان از طریق کنکور هم شرکت کنه مشکلی که نداره؟
با تشکر

ایران
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ق٫ظ

دانشگاهای برتر مثل علامه طباطبایی اصفهان شریف و…شرط گذاشتن کسانی که ارشد دولتی باشن اما کارشناسی رو آزاد یا پیام نور و یا … بودن میتونن توی فرآخوان شرکت کنن شرکت کنن اما دانشگاه حائری کلا میگه هر دو مقطع باید دولتی باشه!!!!

sara
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ب٫ظ

چه رشته هایی؟

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  sara

توی متن گفته:
رشته های فقه و حقوق جزا، فقه و حقوق خصوصی، علوم قرآن و حدیث و نیز علوم و معارف نهج البلاغه