غرفه مدرسان شریف؛ پاتوق کنکوری‌های دکتری در نمایشگاه کتاب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پیدا کردن غرفه مؤسسه مدرسان شریف در سالن شماره 104 ناشران دانشگاهی نمایشگاه کتاب شهر آفتاب کار ساده‌ای است. از همان در ورودی سالن که نگاه کنی، غرفه‌ زردرنگ مدرسان در انتهای سمت چپ سالن خودنمایی می‌کند. آنونسی که از بلندگو پخش می‌شود نیز مزید بر علت می‌شود تا مطمئن باشی که غرفه مدرسان همین‌جاست. البته ازدحام جمعیت در مقابل غرفه هم حدست را به یقین تبدیل می‌کند.

IMG_9426

فضاهای پیرامون غرفه‌های مؤسسه مدرسان بیش از آن که محل گذر باشند، محل مکث بازدیدکنندگان هستند. بازدیدکنندگانی که شاید قصد آمدن به این بخش از نمایشگاه را نداشته‌اند، اما حالا دارند به تحصیلات تکمیلی عمیق تر فکر می کنند.

IMG_9444

این گوشه از سالن پر است از کنکوری‌های تحصیلات تکمیلی! کنکوری‌هایی که به امید یافتن منابع مناسب و بروز به این گوشه از سالن آمده‌اند. بعضی‌هاشان یک‌راست می‌روند جلوی غرفه فروش کتاب مختص رشته خودشان و یک لیست بلندبالا می‌گذارند جلوی خانم فروشنده و می‌خواهند هر چه زودتر سفارششان را تحویل بگیرند. برخی هم داخل قفسه‌ها سرک می‌کشند تا شاید کتاب جدیدی به چشمشان بیاید.

بعضی دیگر خودکار و دفترچه یادداشتشان را روی کانتر گذاشته و فهرست کتاب‌های موجود را ورق می‌زنند تا شاید کتاب درسنامه و یا تست مناسبی پیدا کنند و برای کنکور سال آتی کمک‌حالشان باشد. در همین حین هم با بغل‌دستی‌ها اختلاط می‌کنند و مشورت می‌گیرند.

IMG_9423

عده‌ای هم سردرگم در غرفه‌ها چرخ می‌زنند و به دعوت مشاورهای بخش «مشاوره و هدایت تحصیلی» که در بخش مرکزی غرفه‌های این مؤسسه حضور دارند، جواب مثبت داده و پشت میز می‌نشینند. گاهی اوقات پدر و مادرها بر فرزندان پیشی گرفته و شتاب‌زده‌تر از آن‌ها مشغول سؤال‌پیچ کردن مشاوران می‌شوند. مشاورها هم تا حد امکان در مورد آزمون‌های تحصیلات تکمیلی و نیز بسته‌های آموزشی، کلاس‌ها  و آزمون‌های آزمایشی مؤسسه توضیح می‌دهند.

مشاوره

کتاب‌های تخصصی آزمون دکتری، کتاب‌های دروس عمومی شامل زبان و استعداد تحصیلی دکتری و بسته‌های آموزشی تخصصی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف از جمله کتاب‌های عرضه‌شده در نمایشگاه توسط این مؤسسه هستند.

جدیدترین کتاب‌های مؤسسه را می‌توان در نمایشگاه پیدا کرد و البته از تخفیف نمایشگاه هم برخوردار خواهی بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها