مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص معرفی شدگان مصاحبه دکتری 95

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نحوه ارزیابی و اعلام نتایج داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه های آزمون دکتری منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به شرح ذیل می باشد:

بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبانی که با توجه به کارنامه منتشره معرفی  گردیده‌اند و حد نصاب نمره علمی لازم را برای انجام مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاهها در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1395 کسب نموده‌اند، می‌رساند که به منظور انجام مراحل ارزیابی تخصصی (مصاحبه، آزمون کتبی و…)، اخذ تعهد و اعلام نتایج نهایی داوطلبان، نکات و مواردی به شرح ذیل به صورت مکتوب به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده است که موارد برای اطلاع اعلام می‌گردد. 

1- منحصراً داوطلبانی می‌توانستند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی، مصاحبه و … ) اقدام نمایند که با توجه به کارنامه نتایج انتخاب رشته در کدرشته محل مربوطه حدنصاب نمره علمی لازم را کسب نموده باشند. 

2- با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید از سوی برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرنده، کدرشته محل‌های مربوط، از سوی این سازمان در فرم انتخاب رشته برای کلیه داوطلبان واجد شرایط اعمال و به اولویت‌های انتخابی آنان اضافه و سپس نتیجه و وضعیت علمی آنان در این رشته محلها در کارنامه این داوطلبان مشخص شده و به آنها از طریق پیامک اطلاع‌رسانی گردید. ضمناً افرادی که حدنصاب نمره علمی لازم در این کدرشته محل‌ها را دارا می‌باشند در صورت تمایل می‌بایست با هماهنگی دانشگاه و یا موسسه مربوط در مراحل ارزیابی تخصصی شرکت نمایند. لازم به توضیح است فهرست این رشته محلها طی اطلاعیه‌های مورخ 95/2/26 و 95/3/12 در سایت این سازمان درج گردیده است.

3- کلیه قوانین، مقررات و سهمیه‌های مصوب مراجع قانونی (مجلس شورای اسلامی، شورای انقلاب فرهنگی) و امتیازات مربوط به سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران مطابق با ضوابط (مندرج در شیوه‌نامه ارسالی به دانشگاهها و همچنین دفترچه‌های آزمون فوق‌الذکر) رأساً توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کنترل و اعمال خواهد شد.

4- در رابطه با امتیازات مربوط به سهمیه مربی و همچنین مطابقت رشته فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با رشته امتحانی (براساس مندرجات دفترچه راهنما) و رعایت تاریخ فارغ‌التحصیلی (حداکثر 31/6/95) می‌بایست توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش  عالی کنترلهای لازم به عمل آید. ضمناً داوطلبان نیز موظف به رعایت این ضوابط بوده‌اند در غیر اینصورت مطابق ضوابط و مقررات نسبت به لغو قبولی داوطلب در هر مرحله‌ای از تحصیل اقدام خواهد شد. 

5- ازآنجا که تعیین تکلیف داوطلبان واجد شرایط علمی متقاضی “بورس اعزام به خارج” زمان‌بر خواهد بود. لذا چنانچه داوطلبانی علاوه بر دوره‌‌های “بورس اعزام به خارج” در مرحله ارزیابی تخصصی سایر دوره‌های دانشگاهها اعم از روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و یا پردیس خودگردان که دارای حدنصاب بودند، شرکت نموده ‌و دارای شرایط علمی لازم از نظر دانشگاه‌ یا دانشگاهای مربوط برای دوره بورس اعزام به خارج و دوره غیر از بورس ‌باشند، مشخصات این داوطلبان بایستی هم برای دوره بورس اعزام به خارج (کدرشته محل مربوط) و هم در یکی ازسایر دوره‌های دیگر که واجد شرایط و نمره لازم در آن می‌باشند به عنوان قبول مشروط اعلام گردد. 

6- داوطلبانی که در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شرکت نموده و از نظر دانشگاه مربوط دارای شرایط علمی لازم (قبول مشروط) تلقی شده‌اند باتوجه به تماس گرفته شده از سوی موسسات مربوط منحصراً می‌بایست از تاریخ 95/5/2 تا 95/5/11 برای تکمیل و ارائه فرم تعهد به دانشگاه ذیربط (ارائه فرم تعهد منحصراً بایستی به یک دانشگاه داده شود) مراجعه نمایند بدیهی است اخذ هرگونه تعهد قبل از بازه زمانی فوق فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر تلقی می‌گردد. 

تبصره: دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در بازه زمانی هفته آخرتیر ماه 95 نسبت به اطلاع‌رسانی لازم به داوطلبان و به طریق مقتضی (تلفن، سایت، پیامک و…) اقدام خواهند نمود. 

7- مطابق برنامه زمانی تنظیم‌شده، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از تاریخ 95/5/12 تا 95/5/20 اسامی داوطلبان واجد شرایط علمی لازم (تکمیل کنندگان فرم تعهد و قبول مشروط) را از طریق پرتال به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌نمایند. (بدیهی است پس از اعلام نام داوطلب در پرتال سازمان توسط یک دانشگاه امکان ثبت قبولی وی برای هیچ موسسه دیگری  وجود نخواهد داشت) 

توجه: داوطلبانی که فرم تعهد را در دانشگاهی تکمیل نموده‌اند لازم است مطابق با توضیحات مندرج در فرم تعهد نسبت به تکمیل فرم صلاحیتهای عمومی در تاریخ مقرر اقدام نمایند.

8- با توجه به این که شرایط شرکت در مراحل ارزیابی برای داوطلبان در بیش از یک موسسه آموزش عالی وجود داشته است، لذا برای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شرایطی فراهم شده است که بتوانند از داوطلبان ذخیره در بازه زمانی 95/5/23 تا 95/5/28 برای اخذ و ارائه فرم تعهد دعوت نمایند.

9- با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات انجام‌شده از سوی موسسات، تغییراتی در ظرفیتهای بعضی ازکدرشته‌محلها صورت گرفته است که مراتب متعاقباً از طریق سازمان اعلام خواهد شد. 

10- اعلام نتیجه نهایی (پذیرفتگان مشروط) به داوطلبان، توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی صورت خواهد گرفت و از طریق این سازمان نخواهد بود.

11- آن ‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفتگان نهایی آزمون دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1395 (اعم از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خودگردان) قرار گیرند، مطابق ضوابط مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 95 (در صورت وجود) و همچنین ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1396 نخواهند بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

389 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روانشناسی شیراز
تیر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه نتیج دکتری روانشناسی شیراز کی معلوم میشه؟

sadra
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان
از دانشگاه صنعتی اصفهان برای رشته فیزیک ایا به کسی زنگ زدن؟

...
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  sadra

سلام شما گرایش جامدین؟میدونید برا گرایش جامد چن نفر اومده بودن مصاحبه؟

امیدوار
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ

دوستانی که دانشگاه قزوین در دانشکده کشاورزی مصاحبه رفتند میتوانند نتایبج ،رتبه و امتیازات مصاحبه و وضعیت قبولی یا ذخیره بودنشون از کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده بپرسند.شماره تماس ۰۲۸۳۳۹۰۱۷۲۴

صدرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۷ ب٫ظ

یکی ازدکترای مصاحبه کننده امروز رفتم دفترش چون توی ۱۷ نفر که مصاحبه شدن من هشتم شدم اما چون شش نفر بیشتر نمیخواستن من قبول نشدم گفتم ایا امکان داره اگر ۲ نفر نیامدن منو صدا بزنن گفت به هیچ وجه ما لیستو صورت جلسه کردیم چه بیاین چه نیاین به هیچ عنوان جایگذین نمیشن. گفتم یعنی اگر چهار نفرم نیاین با دو نفر کلاس تشکیل میدین گفتن اره . پس چرا سنجش میگه ذخیره هم داره … وکاملا هممیدونم سلیقه ای گرفتن .

حلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

امکان نداره
ذخیررو بر میدارن
دوست من پارسال رتبه اش تو مصاحبه شد شش
پنج نفر میخاستن
یه نفر یه جا دیگه قبول شد
اینو برداشتن

صدرا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  حلی

مرسی

رعنا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حلی

اینجوریام نیست هر دانشگاهی یه مدله من با الزهرا تماس گرفتم گفتن ما با قبولیا تماس گرفتیم بیان اگه نیان ظرفیت خالی بشه چیزی به اسم ذخیره نداریم و سراغ کسی که پایین تره نمیریم. گفتن ممکنه بریم سراغ بورسیه و دانشجو بورسیه ای بگیریم.من که قبول نشدم خیلی تو پرم خورد

نسرین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رعنا

الزهرا با قبولیای همه رشته ها تماس گرفته؟؟شما رشته تون چیه؟

niloofar
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

نه مثل اینکه من با تحصیلات تکمیلی کل تماس گرفتم خیلی عصبانی شدن از دست دانشکده که چرا خلاف کرده و تماس گرفته و گفتن هنوز داریم پرونده بررسی میکنیم.من پژوهش هنر

niloofar
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

به یکی دیگه از دوستان هم گفتن قبول نیستید نمیدونم والا چرا اینجوری کردن با هم هماهنگ نیستن.ولی من درباره جایگزین و ذخیره چیزی نپرسیدم و نمیدونم.

نسترن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

دوستان همگی به دیوان عدالت اداری نامه بزنید. ما فقط حق مون رو میخوایم.

صدرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

جون من یکی جواب بده منظور از دانشجو ذخیره چیه.؟

بهار- اقتصاد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

یعنی اگر نفرات اصلی قبول شده در دانشگاه X در دانشگاه y نیز پذیرفته شود و دانشگاه Y را برای تحصیل انتخاب نماید. دانشگاه X از قبولی های ذخیره استفاده و جایگزین فرد مورد اشاره خواهد نمود

سعید ب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

اگر نفر اصلی نرود تعهد دهد افراد بعدی که ذخیره نام دارند می روند جای او

؟؟؟؟؟؟
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ

ما اعتراض داریم

بهمن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

اینکه دانشگاه تلفن کرده راه درستی نیست شاید فردا حاشا بکند و یا یک کسی به شوخی از عوض دانشگاه زنگ بزند و برای دانشجو،درد سر ایجاد کند . بهترین راه اعلام افراد واجد شرایط برای تعهد دادن در سایت رسمی دانشگاهاست . سازمان سنجش خودش برنامه ریزی درستی اتخاذ کند و جلو سوء استفاده احتمالی و ضایع شدن حقوق دانشجویان را بگیرد.

دکتری روابط بین الملل علامه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ق٫ظ

دوستان این خبر درسته یا شایعه س. میگن دانشگاه تهران فردا یا پس فردا میخواد نتایج رو بگه؟

متقاضی دکتری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ق٫ظ

به نظر من اعلام نتایج باید به این صورت باشه که اول دانشگاه‌های تهران تعهد بگیرن و نتایج را تو سایت اعلام کنند سپس دانشگاه های درجه یک شهرستانها با توجه به اسامی قبول شده در دانشگاه های تهران که از لیست خودشان حذف میکنند قبول شدگان را اعلام کنند و به همین ترتیب تا دانشگاه های درجه دو و.. به این ترتیب تداخل قبول شدگان و ظرفیت خالی پیش نمیاد.

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ق٫ظ

از کجا شنیدید؟ همه رشته ها؟

سعید ب.
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۱۹ ق٫ظ

دیروز یکی ادعا کرده بود بهش از دانشگاه تهران پیامک زدند ولی معاون مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه چنین چیزی را تکذیب کرد و چیزی هم برای روزهای آینده نگفت

سعید ب.
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

البته بعید هم نیست. الان تقریبا بجز امیر کبیر و شریف و بهشتی، بقیه دانشگاههای واقع در تهران دست به اعلام نتایج زده اند. چرا تهران جا بماند؟

goli
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام شما علامه قبول شدید روابط؟

دانشجو
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۰:۰۶ ق٫ظ

سلام. از علامه رشته ترجمه با کسی تماس گرفتند؟ لطفا اعلام کنید

خواجه نصیر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ب٫ظ

دوستان ظاهرا خواجه نصیر نتایج را روی سایتش اعلام کرده. هم پذیرفته شده های اصلی هم ذخیره
مراجعه کنید به سایت

برق
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خواجه نصیر

رشته ریاضی رو زده. برق هم دیدید شما؟

خواجه نصیر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  برق

نه. من هم ریاضی رو دیدم. نمیدونم بقیه رو زده یا نه

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۴:۵۳ ب٫ظ

بچه های معدن از مصاحبه هاشون بگن، با کسی تماس نگرفتن؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۵:۱۵ ب٫ظ

چه گرایشی هستین شما؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۵:۳۱ ب٫ظ

تربیت مدرس مصاحبه رفته بودین؟

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

نه، تربیت مدرس رو نرفتم. یزد، اصفهان، تهران، شاهرود. شما خبر نداری معدنیا چجوریه، یه کسی زنگ زدن یا نه؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

شما اکتشافی.من از اکتشاف خبر ندارم ببخشید

سعید ب.
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ

دوستان گرامی…ضمن تبریک قبولی یکایک شما …. لطفا شماره تماسی که آموزش دانشگاهها از طریق آن قبولی شما را اعلام کرده اند را بنویسید تا بقیه هم بتوانند پیگیری کنند. سپاس

کنترل
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

به من مدرس امروز زنگ زد برق_کنترل ۸۲۸۸۰۰۰۱
گفتن جز قبولی اصلی هستی.‌..
نمره مصاحبم ۶۸
من ریسک کردمو گفتم تعهد نمی دم:|

برق
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل

تازه امروز زنگ زدن؟ آخه میگفتن خیلی وقت پیش به یک عده ای زنگ زده بودن!!! یعنی هنوز ۵ نفر حاضر به تعهد دادن نشدن؟!!!

۰۰۰۰
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  برق

بلی ولی اون موقع فرم تعهد به طور رسمی روی سایت نذاشته بودن. برای همین مجددا تماس گرفتن

برق
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

آهان. درست می فرمایید. ممنون از پاسختون

حسین
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

بچه ها از علامه با من تماس گرفتن گفتن قبول شدی. کسی هست علامه باهاش تماس گرفته باشه؟

سعید ب.
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

من منتظرم هنوز. با کدام شماره تماس گرفتن؟

سعید ب.
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

تبریک. چه رشته ای؟

مهدی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

مبارک باشه. لطفا رشتتون رو هم اعلام بفرمایین؟

مشااوره
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان کسی از زمان اعلام نتایج الزهرا خبر داره؟ لطفا اگه خبری دارید اعلام کنید

رعنا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشااوره

الزهرا مثل اینکه گفته اواخر تیرماه اعلام میکنه نتایجو و خودش تماس میگیره

paradise
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشااوره

سلام.بله من امروز زنگ زدم.البته به دو شماره زنک زدم.یکی گفت اوایل تیر ماه و دیگری گفت اواسط تیر ماه با قبول شده ها تماس می گیرن.البته رشته مدیریت

اهواز
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ

سلام. دوستان از سازوکار چمران اهواز کسی خبر نداره برای اعلام نتایجگرفگرفتن تعهد؟

سردرگم.............
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ

بعضی دانشگاها اعلام کردن و بعضی نه متاسفانه این بی نظمی خیلی بده و خیلی اعصاب خورد کنه و بلاتکلیفیه مگر اینکه دانشگاهی که نتایج رو اعلام کرده تو الویت یه نفربوده باشه

عمران
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان
از گروه عمران خواجه نصیر یا خوارزمی هنو به کسی زنگ نزدن؟

عمرانی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

تا جایی که خبر دارم زنگ زدن، ولی به خود منم زنگ نزدن

saba
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

خواجه نصیر رو بچه ها میگن که زنگ زدن بهشون گفتن بیاید تعهد بدین ..خاک و سازه رو من میدونم گرایشهای دیگه رو مطمئن نیستم

ریاضی محض
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

من که قبول نشدم . امیدوارم شما بشید . خیلی ناراحتم

پاسخ به ریاضی محض
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

دوست گرامی ناراحت نباش انشاالله دانشگاه دیگر و هر چه زودتر قبول میی خود من هم خیلی امید به قبپلی ندارم مگر خدا لطف و مقدر کنه باید امیدوار بود و از آرمانها عقب ننشست موفق باشی انشاالله

ریاضی محض
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ق٫ظ

متاسفانه به علت تاهل فقط دو جا برای مصاحبه می شد برم . که قبول نشضدم .

خانم دکتر95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

بچه ها کسی میدونه حد نصاب نمره ی مصاحبه واسه قبولی در تربیت مدرس چنده؟

روانشناسی سلامت پردیس خوارزمی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

سلام کسی از پردیس خوارزمی باهاش تماس گرفتن واسه تعهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید ب.
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ

یکی از دوستان نوشته که پردیس خوارزمی هم شروع کرده به زنگ زدن

فیزیکیییی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۳ ق٫ظ

سلام….دوستان از دانشگاه زنجان با کسی تماس گرفتن؟؟؟؟؟
خواهشا جواب بدین من هر چقد با دانشگاه تماس میگیرم جواب نمیدن؟؟

فیزیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیکیییی

من تماس گرفتم گفتند نتایج تا حدودی مشخصه اما هنوز لیست نهایی تکمیل نشده چند روز دیگه تماس بگیرید شاید مشخص باشه. البته گفتند خودمون تماس میگیریم.

صدرا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیکیییی

با خود اساتیدی که باهاتون مصاحبه کردن تماس بگیرید میگن نتیجتون چطور بوده….چالب اینجاست که اگه یادتون باشه دو گروه کردن و تووی هر گروه هم اولویت استاد داشت. ظاهرا هر کدوم رو اولویت اول زده باشید همون استاد پروندتون رو چک کرده و همون استاد هم شما رو جذب میکنه. مسخرگیش اینجاست که یه سری اساتید رو ۳۰ نفر زده بودن و ازین ۳۰ نفر یکی پذیرفته میشه و یه سری استاد رو کلا ۴ ۵ نفر زدن و یکی از بینشون انتخاب میشه. یعنی نگاه نمیکنن ببین کدوم ۸ نفر بالاترین نمره رو گرفتن که اونارو پذیرش کنن.

فیزیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

اما خودشون چیز دیگه ای گفتن. میگفتن اگر فلان استاد نفر اولتون باشه درصد تاثیر امتیاز اون استاد بیشتره یعنی میانگین نمیگیرند بین سه تا استاد بلکه درصدی حساب میکنند.
اما اگر این باشه که شما میگید که خیلی بده !!!!
شما به اساتید زنگ زدید؟

صدرا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

آهان….راستش من با تحصیلات تکمیلی تماس گرفتم گفتن تیر ماه کامل مشخص میشه…ولی کنجکاو شدم با سه تا از اساتیدش هم صحبت کردم. مثلا استادی که من اولویت سوم زده بودم اصلا پرونده ی منو چک نکرده بود ولی استادی که اول زده بودم اون یادش بود و گفت جز اولویت هامون هستید و اگه اشتباه نکنم نفر دوم شدید…پس اگه فرض رو بر این بزاریم که هر استاد یکی میگیره قبول نیستیم مگر اینکه به قول شما درصدی حساب کنند.
ولی روندشون کلا به خاطر شلوغی خیلی بد بوده و اصلا هیچ چیز میشخص نیست. من گروهی بودم که نظری کار بودن یعنی گروه اول.

فیزیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

اره زنجان افتضاح بود از بینظمی… امیدوارم عادلانه تصمیم گیری کنند…

دانشگاه زنجان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

ببخشید شما با خود استاد تماس گرفتین؟؟؟؟
شما با کدوم دکتر بودین؟؟؟
من خودم با دکتر رسولی بودم….هم نانو و هم چگال

صدرا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ب٫ظ

یه تماس با خود دکتر رسولی بگیرید ببینید نتیجه رو میگن یا نه….نحوه ی پذیرش و نقش ترتیب اولویت رو هم بپرسید ازشون و بگید ماهم در جریان باشیم.

سودابه
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ق٫ظ

بچه ها کسی میدونه اگر تو مصاحبه پردیس قبول بشیم اما فرم تعهد رو پر نکنیم، جزو پذیرفته شده های نهایی قرار می گیریم و سال بعد نمی تونیم امتحان بدیم، یا اینکه پذیرفته شده نهایی محسوب نمی شیم؟ ممنون میشم جواب بدید

سعید ب./
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سودابه

فکر کنم پردیس ها نیز در نهابت تعهد می گیرند. اگر تعهد ندهید قبول نهایی نیستید و لذا از آزمون سال بعد محرو م نمی شوید

سودابه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

ممنون ازتون. مطمعن هستید؟

مکانیک به کنترل
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ق٫ظ

خیلی ممنون از جوابتون. شما از رزومه این دوستمون خبر ندارید؟مثلا دانشگاه لیسانس و ارشد؟معدل؟مقاله؟رتبه کنکور دکتری؟

سعید ب./
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ق٫ظ

دوست عزیز! درخواست چنین اطلاعاتی سبب میشه که دیگر کسی در اینجا خبر یا اطلاعی از وضعیت اعلام نتایج در دانشگاههای دیگر نگذارد …

فلک راسخت بشکافیم ...
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام کسی ازاعلام نتایج دانشگاه لرستان خبری داره ؟عاجزانه خواهشمنددم اگه می شه اطلاع رسانی کنید سپاسگزارم …

دریا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام به من از دانشگاه لرستان زنگ زدند که جزو نفرات اصلی هستم رشته ام هم روانشناسی تربیتی

حجت
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ

سلام
یکی از دوستان گفته بود که دانشگاه شیراز نتایج رو ۲۰ یا ۲۱ همین ما اعلام میکنه
خودش شخصا رفته بود و از دانشگاه سوال کرده بود ولی متاسفانه هنوز خبری از نتایج نیست

دوست عزیز میشه مجدد از دانشگاه سوال کنید
ممنون میشم ازتون

مم
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

سلام
بعضی از بچه ها را که رتبه اونا خوب بود روز مصاحبه بهشون گفتند قبولید. دانشگاه شیراز بر اساس رتبه دانشجو برمیداره نه رزومه.

مریم
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مم

سلام

صحبت شما درسته، دانشکاه شیراز به رتبه آزمون خیلی اهمیت میداد. اساتید رشته ما صراحتا اعلام کردند که ما آزمون سنجش رو قبول داریم و حتی نیازی به برگزاری آزمون مجدد کتبی احساس نمیشد. روز مصاحبه بر اساس رتبه ها خود بچه ها حدس میزدن که چه کسی اسمش واسه قبولی نهایی اعلام میشه. مصاحبه هم کاملا فرمالیته بود.

.....
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

امروز یکی از دوستام زنگ زد دانشگاه شیراز گفتن که نتایج محرمانه اس و در حال حاضر به کسی چیزی نمی گیم و طبق آئین نامه سازمان سنجش نتایج در تیر ماه اعلام خواهد شد

Zf
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

منم امروز با تحصیلات تکمیلى دانشگاه شیراز تماس گرفتم و کفتند هنوز معلوم نیست نتایج کى اعلام میشه، گفتم بقیه دانشگاه ها دارن اعلام میکنند جواب دادن که اونها دارن تخلف میکنند !

داوطلب
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

از دانشگاه های یزد، کاشان و بابلسر به کسی زنگ نزدن؟

راهنماییییی کنیددددددددد دد
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام
این دو دانشگاه از لحاظ شیمی درجه چندند؟
۱_ شهید مدنی تبریز
۲_ دانشگاه یاسوج

ا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۳۹ ق٫ظ

دانشگاه یاسوج از مدنی قوی تره

سعید ب./
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۷:۵۴ ق٫ظ

سایت دو گروه را ببینید شاید اطلاعات خوبی دستتان بیاید

mahsa
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام عزیزان
مگه از دانشگاه هایی ک برای مصاحبه رفتین پذیرش شده باشین تماس میگیرن؟؟؟
پس سازمان سنجش نقشش اینجا چیه؟؟؟

مکانیک به کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

سلام دوست عزیز
شما در نظرات اشاره کردید که دانشگاه تربیت دبیر امسال تو رشته مکانیک یک دانشگاه ازادی رو برداشته، می خواستم بدونم که ایشون کدوم گرایش مکانیک بوده(ساخت و تولید، دینامیک یا جامدات)
ممنون میشم اگر جواب بدید

کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

سلام
گرایش دینامیک و کنترل

مکانیک به کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل

شرمنده،برای روزانه؟

کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

دشمنتون شرمنده. روزانه یا شبانه رو نمی دونم. راستش یکی از اساتیدم گفتن بهم که فلانی رفته دانشگاه تربیت دبیر تعهد داده.

مکانیک به کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل

ممنون از جوابتون
برای من جالب بود. من خودم گرایش دینامیک و کنترل(روزانه) شرکت کردم و استادی که دانشجو بر می داشت گفت من در مرحله اول سه نفر را انتخاب می کنم و باهشون مصاحبه تخصصی انجام میدم. الان پنج روز از مصاحبه گذشته ولی با من تماس نگرفتن. احتمالا ایشون رزمشون خیلی خیلی قوی بوده که دیگه با ما تماس نگرفتند.

کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

استادم دقیقا سه روز پیش به من گفتن. شما پیگیری کنید ایشالااا که جز قبولی ها باشید.

مکانیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۴:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  کنترل

خیلی ممنون از جوابتون
شما از رزومه دوستمون خبر دارید؟مثلا تعدا مقالات یا دانشگاه کارشناسی و ارشدشون یا معدلشون؟

مکانیک به کنترل
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ق٫ظ

خیلی ممنون از جوابتون. شما از رزومه این دوستمون خبر ندارید؟مثلا دانشگاه لیسانس و ارشد؟معدل؟مقاله؟رتبه کنکور دکتری؟

پریسا لطفا بگیدددددددددددددددددد
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۳۹ ب٫ظ

دانشگاه بیرجند درجه چند؟ از نظر شیمی؟؟؟

بیرجند
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ

سلام دوست عزیز. درجه ۳ محسوب می شود.
موفق باشید

درجه سه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ب٫ظ

گروه شیمی بیرجند درجه سه هست.

معمار
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ب٫ظ

چرا سنجش با هر اقدام وضعیت رو بغرنج تر میکنه؟؟ واقعا به جای دادن یه فرصت مجدد دادن به کسایی که نظرشون راحع به ترتیب اولویت هاشون عوض شده الان با این کار خیلی از کسایی که بعنوان ذخیره معرفی میشن و بعلت همپوشانی بعضی از قبولی های اصلی تو دانشگاه های مختلف شانس این رو دارن که تو دانشگاه بهتری پذیرش بشن ولی به جاش واسه اینکه ریسک نکنن میرن به دانشگاه های درجه ٢ که اسمشونو بعنوان پذیرش اصلی رد مرده تعهد میدن، اینطوری نفرات بعدی جاشون رو توی اعلام تعهد تکمیل ظرفیت به دانشگاهای درجه یک میگیرن
اگه براتون مهمه که همچین بلایی سرتون نیاد همگی باید اعتراض کنیم به سنجش

mino
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

کسی خبر داره تو رشته فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس یا خوارزمی زنگ زدن برا گرفتن تعهد یا نه
خواهشا بگین
امان از بلاتکلیفی!!!

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ

دوستان خواهش می کنم نظرتون رو بگید. من از رشته های زیست شناسی هستم. از تربیت مدرس به من زنگ نزدند اما وقتی خودم تماس گرفتم گفتن که بله شما جزء قبولی ها هستید و باید تعهد رو بفرستین. الان شک دارم که جزء قبولی های اصلی هستم یا ذخیره؟ از ذخیره ها هم تعهد می گیرن؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

تبریک.حتما قبولین دیگه وگرنه میگفتن رزرو هستین.بازم میتونین تماس بگیرین از دفتر آزمون تا مطمءن بشین.میشه بپرسم نمره ی مصاحبتون چند بود؟

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

خیلی ممنون. نمره مصاحبه م ۵۸ بود

خانم دکتر 95
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

با توجه به نمره ی مصاحبتون شما قبولی اصلی هستین نه رزرو.اکثر قبولیای مدرس.نمرشون تو این بازه س

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نمره مصاحبتون خوب بوده حتما شما قبول نهایی هستید نه ذخیره. بهتون تبریک میگم. رتبتون چند بود؟ بورس هم شرکت کرده بودید؟

شبنم
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  taha

رتبه م زیر پونزده بود‌. تراز بالای ۶ هزار

مهدی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نمره مصاحبه را از کجا میدانید ؟! تلفنی گفتند؟!

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نمره رو روزای اول تو سایت دانشگاه زده بودن بعد برداشتن

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

تو گلستان دیدم. قبل از اینکه ببندن.

زهرا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
مبارک باشه
میشه بفرمایید نمره آزمون از کجا فهمیدید؟ من تهران و گیلان رفتم مصاحبه ساری هم باید برم رتبمم زیر ۳ هست، ولی هنوز نمیدونم قبولم یانه!

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام من هم بیوشیمی هستم .به کجا زنگ زدید بگید تا ما هم تماس بگبریم تا تکلیفمون مشخص بشه؟ ممنون

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  taha

۸۲۸۸۳۰۶۲

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خیلی متشکرم

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  taha

البته من بیوشیمی نیستم

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

میشه لطف کنید بفرمایید نمره مصاحبتون چند شده و چه گرایشی قبول شدید؟

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  taha

رتبه م زیر پونزده بود‌. تراز بالای ۶ هزار. نمره مصاحبه ۵۸.

taha
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بازم تبریک میگم.ممنون که رتبه وترازتون رو گفتید. اگه دوست داشتید گرایشتون هم بگید.خیلی متشکر

mino
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

به کدوم قسمت زنگ زدیم؟

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  mino

اموزش کل ۸۲۸۸۳۰۶۲

-----
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

چون به شما گفتن نفر اول مصاحبه هستین پس دیگه جای هیچ گونه شکی باقی نمیمونه.

شهریه شبانه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام و احترام
عذر میخوام بچه ها کسی میدونه شهریه شبانه دکتری چنده؟ شهریه ثابت و متغیر
با تشکر

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریه شبانه

بستگی به رشته و دانشگاه داره. ۵۰-۶۰-۶۵ میلیون

فیزیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریه شبانه

حدودا هر ترم ۷میلیون تومان

اصفهان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریه شبانه

http://academics.ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub16/Mali/PhD_95-96.pdf
این لینک شهریه شبانه اصفهان مصوب آبان ۹۴-۹۵، احتمالا امسال بیشتر میشه

Eli
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

بر چه اساسی دوستان میگن آزمون آبان ماه حذف میشه؟ دلیلی برای حذف ازمون ابان ماه نیست..یه ساله تعیین کردن سال ۹۵ ازمون دو مرحله ای هست..میان برنامه میدن و تو دفترچه ذکر میکنن..اونوقت میان حذف میکنن..سنجش خواهش میکنم هر چه زودتر اعلام کن که میخوایی چکار کنی دقیقاااااا..

من
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

این روش گزینش یعنی رتبه و مدارک پژوهشی رو کاملا کنار گذاشتن و به جاش سلیقه صد در صدی استاد رو اعمال کردن. اگر میدونستم به این صورت هست اصلا نمیرفتم مصاحبه، دو ماه وقت، چندین میلیون هزینه، آخرشم چون دانشگاه ارشدم معتبر نبوده هیچ

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  من

کدوم دانشگاه بودید؟تو مصاحبه به شما گفتن به دلیل معتبر نبودن دانشگاه ارشد شما رو قبول نمی کنیم؟

اصفهان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

دانشگاه اصفهان اگر مدرک آزاد بودیم برای علوم تحقیقات ۱ امتیاز وبقیه واحدها هر چه اعتبار کمتر امتیاز بیشتری کسر می شد این را مستقیما گفتن و به یکسان نبودن مدرک کارشناسی وارشد من ایراد گرفتند با اینکه ارشد ودکتری گرایش یکی بود

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اصفهان

خوب این درست. امتیاز بندی به این صورت بود که ازشون پرسیدم. اول دولتی.بعد پیام نور.سپس آزاد و در نهایت غیر انتفاعی.حالا مگه این چند امتیاز داشت که به این دلیل رد کنن

؟؟؟؟؟؟
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  من

لازم نیس بگن
بر نمبدران
امتیاز مصاحبه ۰میدن

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟

به نظر من اشتباه می کنید .اگه توانایی داشته باشید و سوابق قوی هیچ استادی نمیتونه شما رو نادیده بگیره به دلیل نوع دانشگاه.من امسال صد درصد به این نتیجه رسیدم.بعضی دوستان به نوعی عدم قبولی شون رو توجیه میکنن.

کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

نه اتفاقا شما اشتباه میکنید. من هم به عینه دیدم که کسی که ارشد تهران نبوده برای قبولی در دکترا چقدر باید سختی بکشه نسبت به کسی که ارشد تهران بود. کلا تبعیض زیاد بوده

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل

من هم به عینه دیدم کسانی رو که اسم دانشگاه شون رو یدک می کشیدند من دو مقطع پیام نور خوندم و روزانه قبول شدم.دوستان رو تضعیف روحیه نکنید لطفا.من چند جا رفتم مصاحبه و کاملا به توانایی علمی توجه داشتن و دانشگاه دو مقطع قبلی رو زیر سوال نبردن.افرادی بودند که دانشگاه معتبر خوندند رزومه و توانایی صفر. و قبول هم نشدن.سه تا از دوستانم هم که دو مقطع پیام نور بودند روزانه قبول شدند.پارتی هم نداشتیم هیچ کدوم مون

m
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

اصلا ایطور نیس مصاحبه کاملا سلیقه ای و دور همی هست..من شخص میشناسم که مدرس ۸۵ امتیاز داده اما خوارزمی جز ۸ نفر اول نبود. نفر دوم خوارزمی داخل ۱۰ نفر اول مدرس نیست…این اختلاف نشون از شانسی و سلیقه ای بودن.

کنترل
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  m

چه تضعیف روحیه ای!!!!!والا برای قبولی در دانشگاه های تهران دانشجوهایی میگیرن که از دانشگاه های خوب بودن. ضمنا من نگفتم نشدنیه گفتم خیلی سخته. مثلا امسال دانشگاه تربیت دبیر رجایی رشته مکانیک کسی رو گرفتن که آزاد بوده. شما هم تواناییت بالا بوده گرفتن وگرنه خدا خودش شاهده که در دانشگاهاا دیده شده که چه کردن با بچه هاای با توانایی بالا. من امسال سال دومه کنکور میدم فارغ التحصیل خواجه نصیر هم هستم در رشته برق کنترل. پارسال من و چند نفر از دوستام با رتبه ۳ و ۶ و ۹ هیچ جا قبول نشدیم. حالا شما ببین سلیقه استاد چقد شرطه. گروه هوافضا رتبه ۱ گروه رباتیک رتبه ۱ هیچ جا قبول نشدن… حالا شما بگو تضعیف روحیه.

سلما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  m

حالا عصبانی نشین. قبول دارم سلیقه هم تا حدی موثر.به هر حال استاد و دانشجو باید بتونن با هم کار کنن .ی جورایی استاد باید خوشش بیاد و همچنین دانشجو.من خوارزمی قبول شدم. دیدم افرادی رو که بعد مصاحبه گریه می کردم رتبه شم از من بهتر بود. من امسال اولین بارم بود که رفتم مصاحبه.از دوستان می شنیدم که می گفتن پارتی بازی میشه .ولی من تجربه خودم رو گفتم.انشالله امسال حتما قبول میشین

noname
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ق٫ظ

از دانشگاه امیرکبیر کامپیوتر با کسی تماس گرفتن؟

political Geoghraphy
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ق٫ظ

سلام؛ ضمن ارزوی قبلی و موفقعیت برای همه دوستانی که زحمت کشیدن و تاحالا پیش رفتن؛ انشاء الله همه به حقشون برسن..دوستان گلم خواهشمندم اگه آیا کسی از آزمون آبان اطلاع داره؟ برگزار میشه؟ نمیشه؟ اگه بشه آیا همان روال آزمون عمومی است یا آزمون تخصصی است… ممنون میشم

پاسخ به political Geoghraphy
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  political Geoghraphy

دوست عزیزم و دیگر دوستان که در مورد آزمون آبان سوال دارید اگرچه این آزمون هنوز در تقویم سازمان سنجش هست ولی ممکنه خذف بشه و اسفند برای دکتری ۹۶ آزمون برگذار بشه ولی بنظر من بهترین کار الان استفاده از فرصت برای خوندن استعداد تحصیلی و زبان و ریاضیات مهندسی یا ریاضیات (برای رشته های فنی)هست این سه درس یا حداقل دو درس لول در هر صورت قاعدتاً جزء لاینفک هر آزمونی خواهد بود بنظر من، فکر میکنم تا اواخر مرداد ماه تکلیف آزمون دکتری ب۹۶ برای همه مشخص خواهد شد
موفق باشید

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

از دوستان کسی هست که تو لیست ذخیره باشه؟

لیلی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  انالایتیکال

دوستان خواهش میکنم جواب بدید که آزمون امسال اعتبار رتبه ازمون کتبی تا دوسال حفظ میشه؟

سعید ب.
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

خیر. ساختار کنکور برگشته به شیوه ماقبل ۹۴. بعیده چنین چیزی.

زهکشی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

سلام.من دو جا رفتم مصاحبه.فردوسی مهد و گرگان.فردوسی که هنوز مصاحبه افراد متمم رو برگزار نکرده. پس به کسی زنگ نزده!!دانشگاه گرگان هم قراره ۲۰ تیر از افرادی که جا موندن دوباره مصاحبه بگیره.پس اونجام به کسی زنگ نزده.بعد چطوری دوستان میگن همه دانشگاه ها لیستو مشخص کردند؟؟؟؟؟؟

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهکشی

عزیز همه نه اکثر دانشگاهی لیستشون رو مشخص کردن
حالا شما چرا دوست دارین بگین اعلام نکردن من متوجه نمیشم

فردوسی مشهد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

سلام بچه ها
دانشگاه فردوسی درجه چند محسوب میشه؟؟
ممنونم

زهرا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فردوسی مشهد

الف

داوطلب ...
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فردوسی مشهد

درجه ۲ خوب. البته وزارت علوم جز دانشگاههای درجه ۱ حسابش میکنه ولی در عملا از تهران و بهشتی ومدرس و شریف و امیرکبیر پایینتره

political Geoghraphy
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ...

درجه اول، حتی از دانشگاه بهشتی هم تو رنکیک دانشگاها جلوتره

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ...

چه ربطی داره که از کدوم دانشگاه پایینتره، اگه اینجوری باشه مدرس هم درجه ۲هست چون از شریف رنکینگش پایینتره، مگه فقط دانشگاههای درجه اول تو تهرانن؟

saba
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ...

درجه دو خوب دیگه چیه دوست عزیز؟ فردوسی دانشگاه درجه ۱ هست و در رتبه بندی دانشگاههای جامع وزارت علوم ،جزو ده دانشگاه برتر کشور محصوب میشه

زهرا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فردوسی مشهد

درجه یک. این براساس آیین نامه تفویض اختیار بازنگری برنامه درسی به ده دانشگاه برتر رتبه یک کشور میگم.

عباس
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۴۸ ب٫ظ

مربوط به رشته سیاسی:
۱. علامه بی یکی از بچه ها زنگ زده
۲. مدرس مثل اینکه زنگ نزده ولی وقتی شما زنگ می زنی مچت رو می گیره
……….. پس انقدر نگید شایعه است

goli
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

بند دومت دقیقا یعنی چی؟

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

دانشگاه تربیت مدرس همون هفته اول خرداد از بعضیها تو بعضی رشته ها تعهد گرفته بود دوست من همونجا تعهد داد و برای مصاحبه به هیچ دانشگاه دیگه نرفت

مهین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ

دوستان این فرم صلاحیت عمومی رو کی باید پر کنیم یعنی؟ مربوط به سازمان سنجشه یا دانشگاهها؟

مکانیک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۰۴ ب٫ظ

من رتبه های تک رقمی مکانیک را هر دانشگاهی میرفتم مصاحبه میدیدم آنها هم آمده اند. البته آنها حق دارند که ریسک نکنند و به قول هیچ استاد و دانشگاهی هم اعتماد نکنند و هر تعداد دانشگاهی که دوست دارند بروند مصاحبه اما با این اطلاعیه جدید اتفاقی که میفته اینه که ده بیست نفر اول کنکور تو همه دانشگاه های درجه یک قبول میشن و بقیه ای هم که رتبه های خوب دارند و امید به قبولی در دانشگاه های درجه یک، رزرو میشوند و تنها در دانشگاه های درجه ۲ قبول و مجبورند ریسک نکرده و همان دانشگاه درجه ۲ را بروند در حالیکه حق آنها دانشگاه های بهتری است. به این ترتیب دانشگاه ها هم متضرر میشوند چون مثلا فرض کنید نفرات برتر کنکور در هر دو دانشگاه تهران و شریف قبول اعلام شوند. تمام کسانی که شریف قبول شدند به شریف تعهد میدهند. نفرات بعدی که حقشان دانشگاه تهران است مجبور میشوندبه دانشگاه های درجه ۲ تعهد بدهند و ظرفیت دانشگاه تهران یا خالی میماند یا توسط افرادی که حقشان دانشگاه درجه ۲ بوده و ریسک کردند و به آنها تعهد ندادند پر می شود. در کل قبولی به این روش بسیار پیچیده است و شانس خیلی دخیل است

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

دقیقا شانس خیلی دخیله
باید همه دانشگاها همزمان اعلام کنن تا حق کشی نشه
درحالیکه هیچ برنامه منسجمی ندارن

حسین
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  انالایتیکال

خوارزمی زودتر از همه دانشگاه ها زنگ زده.

مریم
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

خوارزمی بشما زنگ زده؟چه رشته ای هستید؟

عمران
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

چه رشته ای آقا حسین؟

parisa
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۰۹ ب٫ظ

قسمت آخر اطلاعیه منظورش چیه دقیقا!!!؟ الان اگه کسی مثلا از سه جایی که برا مصاحبه رفته فقط اون موردیو به عنوان قبولی توی مرداد بهش اعلام بشه قبوله ک تمایل نداشته بره و آخرشم نره تعهد بره و ثبت نام کنه واسه سال دیگه محروم میشه یا نه؟
یا اینکه اگه به اونجا تعهد نده پذیرفته شده ی قطعی تلقی نمیشه و عملا حتی اگه واسه ثبت نام نره بازم میتونه سال دیگه شرکت کنه؟

سعید ب/
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  parisa

اگر جایی تعهد ندهد محروم نمی شود

نینا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۲۳ ب٫ظ

اینجا کسی هست کمک کنه از دانشگاه الزهرا با کسی تماس نگرفتن؟

!!!!!
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

دوستان چقدرررر میپرسید به کی زنگ زدن به کی زنگ نزدن.می بینید که اگرهم تماسی باشه دوستان محترم حرف نمیزنن اگرهم بگن فقط میگن اره زنگ زدن.خب رتبه ودانشگاه ورشته روباید بدونین.درثانی زیادم باوزنکنین شایعه پراکنی هم زیاد میکنن متاسفانه.. صبورباشید جزاین کاری نمیشه کرد این همه خودخوری چرا…وضع همه همینه.زیادحرفارو باور نکنید

کنترل
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  !!!!!

من حرف شما رو قبول دارم. شایعه پراکنی خیلی هست.

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  !!!!!

نه عزیزم زنگ زدن به من زنگ نزدن و من خودم زنگ زدم و خیلی راحت اعلام میکنن لیست ذخیره و اصلی رو البته همه دانشگاها نه ولی اکثرا لیست رو مشخص کردن و نفرات اصلی تماس میگیرن برای تعهد و لیست ذخیره رو هرکسی زنگ بزنه بهش میگن

باستان شناسی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان باستان شناس کسی بهتون زنگ زده

هاوار
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۵:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان از دانشگاه کردستان کسی خبر نداره کی نتایج رو اعلام میکنن؟مرسی

ma
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان
از دانشگاه تهران با کسی تماس گرفتن؟؟؟
خواهشا اگه کسی هست جواب بده…ممنون

متین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

دوستان سلام.لطفا در صورتی که از تماس دانشگاه های اردبیل و اهواز اطلاع دارید اعلام کنید. با تشکر

saba
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ

واقعا چرا مثل هر سال سازمان سنجش بر اساس اولویت نتایج رو اعلام نمیکنه؟ مگه اون روش چه مشکلی داشت؟ هرکس قبول قطعی یک دانشگاه میشد و جای نفر دیگه ای رو هم اشغال نمیکردو این جریان تعهد و تعهد بازیم وجود نداشت دیگه…چرا امسال همه چی باید اینقدر بی برنامه و اشفته باشه؟ گناه ما داوطلبای بیچاره چیه این وسط که هر روز باید استرس یه اطلاعیه جدید و یه روش جدید رو داشته باشیم؟!!! باید به سنجش اعتراض کنیم اینطوری که نمیشه…

saba
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ

این روش خیلی بده..اینطوری مطمئنن لیست اسامی نفرات اصلی قبولی دانشگاههای خوب و درجه یک مثل تهران شریف امیرکبیر مدرس و غیره و حتی بقیه دانشگاهها، کاملا مشابه و تکراری میشه، و مثلا رتبه یک تو ۶ تا دانشگاه قبول میشه و جای ۵ نفر دیگه رو اشغال میکنه!!!! با این روند هر دانشگاهی اگر بخواد ظرفیتشو پر کنه باید ۴-۵ برابر ظرفیت پذیرشش افراد رزرو یا ذخیره اعلام کنه، که تا جایی که من میدونم دانشگاها اینکارو نکردن و تعداد ذخیره هایی که در نظر گرفتن خیلی کمه..اینطوری شانس قبولی خیلیا ازبین میره و یا میفته به مراحل بعد و بعد تر تکمیل ظرفیت و غیره… و با این روند هر دانشگاهی باید دو سه بار فراخوان تعهد گرفتن بده و داوطلبای بیچاره هم باید دوباره سرگردان این شهر و اون شهر بشن و درحالیکه احتمال قبولیشون تو دانشگاه بالاتر که ذخیره شدن زیاد هست، شاید خیلیا مجبور بشن ازترس عدم قبولی،برن به دانشگاه پایین تر که نفر اصلی شدن تعهد بدن

در جواب شیرین از انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  saba

دقیقا اسم یک نفر رو ده تا دانشگاه نفر اصلی اعلام میکنه و با این شرایط دانشگاهی که زودتراعلام کنه از ترس و استرس دانشگاهی که زودتر اعلام میکنه همون جا رو تعهدمیده و عملا لیست ذخیره هیچ مفهومی نداره
تا چهاربرابر اکثر دانشگاها ذخیره اعلام کردن
دلخوش کردن به لیست ذخیره اشتباهه

حسین
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۰ ق٫ظ

خوارزمی به من زنگ زده گفته بیا تهد بده. این وسط گیر کردم چیکار کنم. اگه برم تهران و بهشتی رو از دست میدم و اگه نرم ممکنه هیچ جا قبول نشم.

عجب گرفتاری شدیم ما. این هفته بیشتر از زمان کنکور بهم فشار اومده

شاهین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب٫ظ

من فکر میکنم مجلس جدید قانون پذیرش دکتری که جدیدا اعلام شده (۵۰-۵۰) رو تغییر بده یا حداقل وزارت علوم امسال اجراش نکنه. چون سیاست وزارت علوم این هست که استقلال رو بده به دانشگاه ها.

سعید ب/ تربیت مدرس
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ

برای رشته های مدیریت تربیت مدرس با کسی تماس نگرفته اند؟

رکسانا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه کسایی که به صورت متمم رفتن تهران به چه صورت پذیرش میشن؟

سعید ب/
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رکسانا

احتمالا با نتایج دعوت شدگان دور اول تجمیع کنند و فقط یک سری ی از قبولشده های نهابیی را اعلام کنند

fh
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام.چرا انقدر میپرسین تماس گرفتن یا نه؟!! اعلامیه سازمان سنجش رو با دقت بخونید.نوشته هفته آخر تیر دانشگاه ها به طریق مقتضی تماس میگیرن…..

سیما
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  fh

خوب دارن تماس میگیرن دیگه دوست عزیز…

سعید ب/
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  fh

دوست عزیز! بسیاری از دانشگاهها با قبولی ها تماس گرفته اند. کمترین حق بقیه آن است که بدانند فلانجا قبول نشده اند

انالایتیکال
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  fh

دوست عزیز اکثردانشگاها تماس گرفتن و اسامی قبولی و ذخیره رو اعلام کردن
فقط تکلیف بدبخت ذخیره ها مشخص نیس

نگران :-(
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان. من در دانشگاه لیسانسم ازم تعهد گرفتن بابت حجاب و به کمیته انضباطی رفتم و برام پرونده تشکیل شد. دانشگاه آزاد خیلی خیلی نامرد بودن. به نظرتون تو تعیین صلاحیت های عمومی سنجش رد میشم؟ توروخدا هر کی خبر داره بگه. دارم می میرم از نگرانی :-(((((

به نگران
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگران :-(

در سایت سازمان سنجش یه قسمتی داره برای مطرح کردن سوالات داوطلب ها. از خود سنجش بپرسید تا کلا نگرانیتون برطرف بشه. حدس و گمان ما که مهم نیست. اما نگید این اتفاق برای خودتون افتاده. بپرسید صلاحیت عمومی مربوط به چه مواردی میشود و آیا داشتن پرونده در کمیته انظباتی در رابطه با نحوه ی پوشش در دانشگاه ها باعث رد شدن میشود یا خیر.

نگران :-(
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  به نگران

آخه تو درخواست، باید اطلاعات مربوط به خودم رو وارد کنم. اینجوری بدتر حساس نمی شن؟

به نگران
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگران :-(

به نظرم حساس میشن. ازشون نپرسی بهتره چون فعلا میشه روی این نگرانیتون غلبه کنید اما اگه خودتون باعث بشید اونا در موردتون کنجکاو بشن دیگه نمیتونید روی نگرانیتون غلبه کنید چون اونا رو مطلع کرده اید. بیخیالش بشید یه چیزی بوده تموم شده، یادمه یکی از اقواممون که دانشجوی دکتری هست میگفت برا تعیین صلاحیت میرن در محل سکونت شخص تحقیق میکنن اما نمیدونم این حرف چقدر صحت داره. شاید خیلی سخت باشه اما سعی کن بهش فکر نکنی.

سلما
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  به نگران

مگه دارن ما رو استخدام میکنن میان محل تحقیق میکنن. من دوستم که سال قبل قبول شده بود گفت از دانشگاهی که تدریس می کردم در مورد نوع پوشش و نماز خوندن و سطح علمی من پرسیده بودن.اسم چند نا معرف رو می نویسی از همونا سوال می کنن.اسم کارمند آموزش رو نوشته بود از کارمند ی واحد دیگه سوال پرسیده بودن.تحقیقات محلی رو من نمیدونم که هست یا نه. اگه دوستان اطلاع دقیقی دارند لطفا اطلاع رسانی کنند

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگران :-(

سلام
نه دوست عزیز نگران نباشید. چنین موردی منجر به رد صلاحیت عمومی نمیشه. مشکلات خاص سیاسی و موارد مشابه میتونه مشکلزا بشه.
درمورد صلاحیت های عمومی هم بخش پاسخگویی سنجش جواب نمیده، چون ارتباطی به اونها نداره و از فرایندش بی اطلاع هستن.

صنایع
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگران :-(

صلاحیتهای عمومی منظور تایید معدل کارشناسی و ارشد و… هست نه موارد گزینشی.

سحر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگران :-(

نه بابا. اون بیشتر برا دانشجوهای سیاسیه

شهیدبهشتی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم اگه کسی اطلاعی داره جواب بده
از بهشتی برای جامعه شناسی با کسی تماس گرفتن؟؟؟؟

baran
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ب٫ظ

من موندم اونایی که بشون زنگ زدن چرا اعلا نمیکنن اینجا ؟ مگه قراره اسمشون رو بگن که می ترسن؟ حداقل بگن که بقیه از بلاتکلیفی در بیان!! از اون ور دانشگاه ها اعلام نمیکنن و از این ور بچه ها به کسی نمیگن!!…

بی​مهابا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

از علامه و فارابی به کسی تا به حال زنگ نزدن؟

کمک کمک کمک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان، اطلاع دارید که دانشگاه علم و صنعت تا حالا با قبولی ها تماس گرفته یا نه؟

این دانشگاه تقریبا چه زمانی نتایج رو اعلام میکنه؟

علم و صنعت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کمک کمک کمک

کسایی که حد نصاب ها رو اوردن دعوت کردن برای تعیین استاد

کمک کمک کمک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علم و صنعت

کدوم دانشکده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما که همون روز مصاحبه میخواستند اولویت استاد راهنما رو مشخص کنیم.

منظورتون از حد نصاب، نمره ی مصاحبه هست یا کف تراز دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی نام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام
میخواستم بدونم پر کردن این فرم اجباری هستش؟ یا اگه کسی هم پر نکنه مشکلی برا قبولیش پیش نمیاد و براساس اولویت های انتخابیش قبول میشه؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

.....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

از دانشگاه خوارزمی برای رشته فیزیولوژی جانوری به کسی زنگ زده شده؟ تورو خدا اگه می دونید جواب بدید

جاوید
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

رشته های کشاورزی دانشگاه فردوسی داره با پذیرفته ها تماس می گیره. تا آخر خرداد

احسان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

فردوسی ۲۲ تیر ماه مصاحبه داره چجوری داره زنگ میزنه به قبول شده ها؟>؟؟؟

فیزیولوژی گیاهی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

بچه ها تو رو خدا اگر از دانشگاه تربیت مدرس به کسی زنگ زدن اینجا اطلاع بده، رشته فیزیولوژی گیاهی

اشتباه نکنیدهآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

اصلا قرار نیس و نبوده که هیچ دانشگاهی به دانشجو زنگ بزنه که قبول شده یا نشده وووو
چون اینقد دانشجو خوب و نخبه و بزرگ و ووو دارن که ما که هنوز حتی ……

مهدی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۰۱ ب٫ظ

تربیت مدرس روز یکشنبه به من زنگ زد و گفت شما جزو نفرات اصلی شدید و ظرف ۴۸ ساعت ، فرم تعهدنامه را فکس و ظرف یک هفته آن را تحویل دهید(یا پست کنید)!

مریم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

من خودم زنگ زدم جواب دادن
ونتیجه رو گفتن

مینا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

دوستان خواهش میکنم بگید از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا یا دانشگاه خوارزمی با کسی تماس گرفتن واسه قبولی؟

انتظار
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

با سلام
دانشگاه خوارزمی به دوستان من ۳ تاشون زنگ زد. رشته مدیریت آموزشی. آموزش عالی. برنامه ریزی

azade ravanshenasi
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  انتظار

ببخشید پردیس خوارزمی هم با کسی تماس گرفته؟

صنایع
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  azade ravanshenasi

صلاحیتهای عمومی منظور تایید معدل کارشناسی و ارشد و … هست نه موارد گزینشی.ص

صنایع
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  azade ravanshenasi

پردیس خوارزمی نتایج رو تو پرتالش زده

م
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع

کجا زده؟ اسامی اعلام نکردن. فقط تماس گرفتن.

م
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  azade ravanshenasi

بله با من تماس گرفتن گفتند بیاین تعهد بدید.

سحر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ق٫ظ

از دانشگاه صنعتی اصفهان با کسی تماس گرفتند؟

شیمی آلی خواجه نصیر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۹ ق٫ظ

از خواجه نصیر با بچه های شیمی تماس نگرفتن؟؟؟لطفا جواب بدید

مهندسی شیمی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ق٫ظ

علم و صنعت هم ظاهرا عجله داره! نتایج و داره اعلام می کنه!!

.....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

از علم و صنعت به کسی هم زنگ زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از کدوم دانشکده ی علم و صنعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علم و صنعت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  .....

کسایی که حد نصاب ها رو اوردن دعوت کردن برای تعیین استاد

؟؟؟؟؟؟
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ

بخدا این روال باعث میشه تا مهر هم تکلیف قبولی ها در دانشگاه های درجه دو و سه مشخص نشه

م
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۰:۵۵ ق٫ظ

از شیراز خبری حاصل شد خبر بدید دوستان والا ثواب داره

ثمین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  م

دوست عزیز تا جایی ک من اطلاع دارم دانشگاه شیراز به کسی زنگ نمیزنه و نتایج رو از طریق سنجش اعلام میکنه

روشنک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

من روز مصاحبه شیراز ازشون در این مورد پرشیدم گفتن باهاتون تماس میگیریم!!

؟؟؟؟؟؟
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

آقا
اعتراض کنیم
چقد فشار
چقد استرس
مثلن قشر تحصیل کرده ایم

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟

بهتر بود در این زمینه هم استقلال به دانشگاهها میدادند تا هر دانشگاه بعد مصاحبه نتایج رو اعلام کنه.البته زمان تعهد در بازه زمانی مشخص شده کار درستی است.

عباس
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟

جانا گو که سخن از زبان ما می گویی

منصور
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟

کجا اعتراض کنیم؟؟
مگه تاثیری هم داره؟؟؟شرح حالمو بگم براتون همه تون گریه میکنین…
فقط میتونم بگم:
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بگویم شرح درداین دکتری امسال

فیزیک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  منصور

اگر همه توی سایت سازمان سنجش اعتراض کنند چرا تاثیر نداشته باشه. همین اطلاعیه هم بعد از سوالات پی در پی داوطلبا در مورد ابهام نحوه اعلام نتایج صادر شد

عمران
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

دیدی که اخرش هم سنجش خودشو کنار کشید و گفت همه چی حتی اعلام نتیجه نهایی دست دانشگاست. مطمئنم بازه تعهد گیری هم هیچ دانشگاهی توجه نمیکنه و به زودی سنجش اعلام میکنه تعهد دست دانشگاهاست.
حالا ببینید

الکترونیک فردوسی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان.به کسی از فردوسی تماس گرفتن؟(رشته الکترونیک)

800
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۰:۲۸ ق٫ظ

سلام
مگه تماس میگیررررن؟

الکترونیک فردوسی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  800

بقیه دانشگاه ها که واسه تعهد دادن تماس میگیرن.اگه کسی خبری از نتایج الکترونیک فردوسی داره لطفا بگه.

nanobiotechnology
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

سلام
تربیت مدرس در موردقبولی نانو بیو تکنولوژی با کسی تماس گرفته؟

خوارزمی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

ازدوستان کسی هست جواب بده تربیت مدرس کی نتایجومیگه؟

مریم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خوارزمی

تربیت مدرس زنگ بزن جواب میدن ونتیجه رو بهتون میگن

مهدی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  خوارزمی

تربیت مدرس روز یکشنبه به من زنگ زد و گفت شما جزو نفرات اصلی شدید و ظرف ۴۸ ساعت ، فرم تعهدنامه را فکس و ظرف یک هفته آن را تحویل دهید(یا پست کنید)! جالب است من همان روز دانشگاه شریف و فردای آن روز امیرکبیر مصاحبه داشتم ! البته احتمال قبولی ام در آن دو کم است ولی ترجیح میدادم صبر کنم نتایج آنها هم بیاید … به دانشگاه تربیت مدرس زنگ زدم گفتم سنجش گفته فقط ۲ تا ۱۱ مرداد ، گفت شما هرچه دانشگاه گفته عمل کنید !!!
من هم تعهدنامه را ارسال کردم با این استدلال که اگر هم انتخاب قبلی ام قبول شوم ، با توجه به اطلاعیه سنجش تعهدنامه اعتباری ندارد و می توانم هرجا خواستم تعهد بدهم!

مهدی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  خوارزمی

تربیت مدرس روز یکشنبه به من زنگ زد و گفت شما جزو نفرات اصلی شدید و ظرف ۴۸ ساعت ، فرم تعهدنامه را فکس و ظرف یک هفته آن را تحویل دهید(یا پست کنید).
دانشکده مهندسی برق

علی (برق قدرت)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی میشه کدوم گرایش برق هستید شما؟

مهدی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ب٫ظ

مخابرات

خانم دکتر 95
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

تبریک.میشه بپرسم نمره ی مصاحبتون چند بود؟

مهدی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

نمی دانم. نمره را نگفتنند.

بیوتک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

بچه ها بیوتکنولوژی کشآروزی با کی تماس گرفتن؟
شهید بهشتی قبولی کسی مشخص شده؟؟
دانشگاه تهران چی؟
پژوهشگاه ملی مهندسی و ابری چی؟

مهربان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

دوستان رشته باغبانی دانشگاهی باهاتون تماس گرفته؟
لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم

آی تی-شبکه امیرکبیر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ب٫ظ

دوستان، آیا برای رشته مهندسی کامپیوتر امیرکبیر با کسی تماس گرفتند؟

Didi
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ

اوایل مرداد که اکثر دانشگاهها تعطیل هستند؟ چطوری میخوان تعهد بگیرن؟

روانشناسی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ

سلام دوستان. حد نصاب قبولی در مصاحبه آوردن نمره ۵۰ هست. حالا فرض کنیم در یک دانشگاه ۱۵ نفر حد نصاب ۵۰ به بالا رو آوردن.ظرفیت دانشگاه هم ۳ نفر هست. حالا از این افرادی که حد نصاب رو آوردن چطور انتخاب میکنن جهت اون سه نفر ظرفیت؟ به ترتیب نمره مصاحبه؟؟؟

خانم دکتر95
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

شما از کجا میدونی حد نصاب ۵۰ هست؟

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر95

دانشگاه ارومیه حد نصاب رو ۴۰ اعلام کرده.باید۲۲ از مصاحبه و ۱۸ از مباحث اموزشی و پژوهشی را بیاری.

خانم دکتر 95
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

میدونین حد نصاب تربیت مدزس چنده؟

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

دانشگاه ارومیه در اطلاعیه ثبت نام اعلام کرده.بقیه دانشگاهها احتمالا داخلی و بدون اعلام تصمیم گرفته باشند.

مریم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

حد نصاب ۴۰ از ۱۰۰ و ۲۲ از مصاحبه ولی مورد سوم رو کجا نوشته؟

روانشناسی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر95

خب تو فرم نمره دهی مصاحبه نوشته

پریسان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

سه نفری که بالاترین نمره را گرفته اند دیگه

امیر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

به ترتیبی که اساتید بخواهند افراد پذیرفته میشوند. نمره مصاحبه بالاتر به اوم میدهند حسب علاقه. زیاد به آیین نامه ها توجه نکن رفیق چون امسال امتیاز و غیره یعنی کشک.

sani
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

سلام به ترتیبی که بیشترین امتیاز رو آوردن انتخاب میکنن

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

خوب بدیهی است.نمره ها از بالا به پایین سورت میشه.

منصور
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ

خیلی جالبه که اگر دوستان توجه کنن به آمار سایت…فکر کنم همه متقاضیان دکتری با رویه سنجش مخالف هستن….همه هم واقعا از روی منطق میگن که این فرآیند غلطه..نمیدونم برای چی سنجش و دانشگاهها علی رغم اینکه خودشون هم باهم اتفاق نظر ندارن روی این قضیه دارن پافشاری میکنن..خدا بداد همه مون برسه…هر روز یه تصمیم جدید..فکر کنم اطلاعیه ۲۰ ام سنجشه که داره میفرسته

میلاد
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۷ ب٫ظ

سلام
دوستان من از چند تا دانشگاه و رشته های مختلف خبر دارم که اساتید هر دانشگاهی سعی می کنن افرادی رو قبول کنن که مطمئن هستن اون دانشگاه رو در نهایت انتخاب می کنن اساتید دارن از طرق مختلف از انتخاب نهایی افراد آمار می گیرن حتی بعضی رشته ها تو بعضی دانشگاه ها اساتید مستقیما با داوطلبا صحبت کردن که اگه صد درصد میاید دانشگاه ما، ما اسمتون رو تو لیست قبولی بذاریم اگه نه که حذف میشید با این تفاسیر خیلی نمیشه رو رزرو یا ذخیره حساب کرد و بهتره ذهنتون رو درگیرش نکنید و هر جا که قبول شدید تعهد بدید چون به قول بعضی از دوستان خالی شدن ظرفیت برای رزروها چیزی شبیه معجزه است

سعید
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

آخه تا وقتی تعهد نگیرن زنگ زدنشون که فایده نداره. خود من اگه دانشگاه انتخاب دهمم هم بهم زنگ بزنه با قاطعیت بهشون میگم صد در صد میام تا لااقل تو اون دانشگاه اسمم قبولی رد بشه و بعد اگه دانشگاه بهتری قبول شدم بقیه رو تعهد نمیدم

میلاد
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

نه دوست عزیز به هر کسی که زنگ نمی زنن به افراد خاص و مورد اعتمادشون زنگ می زنن آمار بقیه رو از طرق دیگه درمیارن مثلا با اساتید دانشگاه های دیگه تو رشته خودشون لینک میشن، من تو رشته خودم هرجا رفتم مصاحبه انتخابهام رو ازم پرسیدن بعضی جاها که پرینت انتخاب رشته جز مدارک بود خب فک می کنید چرا می پرسن بخاطر اینکه با توجه به رتبه و رزومه و دانشگاه محل تحصیل و انتخابهای هر فرد می تونن تحلیل کنن هر کسی تو کدوم انتخابش شانسش بیشتره و بر اساس همین تحلیلهاشون انتخاب می کنن، اساتید هم با این شرایطی که پیش اومده بی حساب و کتاب عمل نمی کنن مطمئن باشید

سعید
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

درست میگید. ولی بیشتر بچه ها تو همون مصاحبه هم وقتی میپرسیدن انتخاب چندمته اطلاعات درست نمیدادند یا مثلا میگفتند انتخابهای بالاترم رو تو مصاحبه ش شرکت نکردم یا اصلا به مصاحبه دعوت نشدم.
نمیدونم. شاید حق با شما باشه ولی به نظرتون مثلا اگه من خواجه نصیر بگه تعهد و قول بده بیای اینجا، مثلا با استادای مثلا علم و صنعت که بالاتر از خواجه نصیر زدم، تماس میگیرن چک کنند به اونا هم قول نداده باشم؟ چون این اتفاق برای خود من افتاد. البته من واقعیت را گفتم که به مصاحبه مرحله دوم علم و صنعت دعوت نشدمو الان بالاترین اولویتم خواجه نصیره

امیر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بعید اساتید به دانشگاه های دیگه لینک شن برای انتخاب افراد احتمالش صفره

میلاد
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

لینک شدن به این معنی نیست که با هم وضعیت تک تک داوطلبها رو بررسی کنن درمورد افراد خاصی ممکنه این کار رو بکنن افرادی که رتبه خیلی خیلی خوب و رزومه عالی دارن و تفاوت فاحشی با بقیه تو مصاحبه داشته باشن و احتمال قبولیشون تو چند تا دانشگاه باشه
بازم می گم حرفای من در مورد همه رشته ها عمومیت نداره مخصوصا رشته هایی که تعداد افراد زیادی پذیرش می کنن

سعید ب./ به سیا و جعفر و بقیه دوستان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ

اگر استدلال شما درست باشه، رواج نوعی بیعدالتی است. همه باید در اولین جای ممکن در بازه دوم تا یازدهم مردادتعهد دهند یا صبر کنند و دعا کنند که در جاهای رزرو جایی برایشان باز شود. اگر هم که باز نشود کلا یک سال سوخته اند. این طوری به قول دوستمان، قبولی خیلی شانسی می شود و ممکن است نفرات برتر در هیچ جا قبول نشوند مگر اینکه به هر جای متوسطی که قبول شدند تعهد دهند

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ

اینطوری نیست.اگر به اطلاعیه دقت کنید گفته بازه اخر هفته تیر تمام دانشگاهها نتایج را اعلام میکنن. بدیهی است اگر کسی تهران،تربت مدرس یا شریف قبول بشه هیچ وقت نمیره به دانشگاههای پایین تر.حتما ثبت نام میکنه.بنابراین در مورد دانشگاههای درجه یک قطعا ذخیره و رزرو معنی ندارد اما برای دانشگاههای درجه دو و سه احتمال خالی ماندن ظرفیت ها است.

سعید ب./ به سیا و جعفر و بقیه دوستان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

کسی که ذخیره دانشگاه الف و اصلی دانشگاه ب باشد. اگر در دانشگاه ب ثبت نام کند فرصت دانشگاه الف (در صورت پر نشدن توسط نفرات اصلی اش) را از دست میدهدگ

معصومه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

این دقیقا سوال منم هست…من الان میدونم توی دانشگاه انتخاب اولم جزور رزوی ها هستم ولی مجبور توی این بازه به دانشگاه قبولی تعهد بدم…پس این رزرو بودن من به چه درد میخوره؟

سیما
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

دقیییقا مسئله ی منم هست… من با تعهد الانی که مجبورم بدم فرصت دانشگاه های بالاترم که دوتاشون رو احتمال میدم بشم اما نه جواب ایمیل میدم..نه جواب تماس، رو از دست میدم. این شیوه ی اعلام نتایج اصلا با قواعد منطقی و عقلانی جور در نمیاد.مگر اینکه تعهد ها قابل لغو باشن “که بعیده”

گل ناز
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ب٫ظ

دوستان تکلیف منی که میخوام بدونم آزاد اگر شهر خودم قبول شدم سراسری شهرستان نرم چیه؟این شده نگرانی هرروز من

سعید ب./ به سیا و جعفر و بقیه دوستان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  گل ناز

شما شهرستان دولتی را تعهد بده. اگر آزاد شهر خودت قبول شدی از دولتی استعفا بده. گرچه مشکلی برایتان پیش نمیاید اما از تظر اخلاقی خوب نیست جای یک نقر را سوزانده اید

امیدوار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  گل ناز

خب شما سراسری نتایج که امد اگر قبول شدید ثبت نام کنید.نتایج دانشگاه ازاد بعد سراسری هست .اگر شهر خودتان قبول شدید دانشگاه سراسری نرید .البته در دانشگاه ازاد همان ابتدای ثبت نام میتونید درخواست انتقال به نزدیکترین شهر محل زندگیتان بدید (اگر در شهر خودتان قبول نشدید) سال قبل که اینجوری بود.غالبا موافقت میشود.موفق باشید

آلما
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام.
دوستان کسی از دانشگاه اصفهان باهاش تماس گرفته شده؟؟

arash
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  آلما

چه رشته ای هستین؟ ما که اقتصادیم تماس نگرفتن هنوز

سین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آلما

سلام، من هم فلسفه تعلیم و تربیت هستم هنوز تماس نگرفتن.

f
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آلما

گرایش های علوم تربیتی را هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدند/

سین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  f

سلام، تا اونجایی که شنیدم نمرات رد شده به سازمان سنجش و اگر اشتباه نکنم ۵ نفر برای هر رشته، یک نفر ذخیره… البته من هم از دوستانی که اونجا تحصیل میکنن شنیدم.

دکتری
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آلما

دانشگاه اصفهان کاملا مقرراتی عمل می کنه. احتمالا باید تا مرداد صبر کرد.هنوز با هیچ گروهی تماس گرفته نشده.

مهندسی کامپیوتر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

از دانشگاه اصفهان با من تماس گرفتند و یک سری سوالات در مورد معدل و دانشگاه پرسیدند. ولی در مورد قبول شدن یا نشدن چیزی نگفتند. به نظرتون واسه چی تماس گرفتن؟

نیک (کامپیوتر)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

با من هم تماس گرفتند، و اطلاعات معدل و دانشگاه رو گرفتند اما حرفی از قبولی نزدند

مهندسی کامپیوتر به نیک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

کدوم گرایش هستی؟ واسه روزانه بودی یا شبانه؟ رزومه و دانشگاه کارشناسی و کارشناسی ارشدت چطور بوده؟

برق الکترونیک ارومیه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۴ ب٫ظ

سلام
کسی اینجا واسه مصاحبه دانشگاه ارومیه گرایش الکترونیک رفته ؟
به کسی زنگ زدن ؟

عمران سازه های هیدرولیکی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۲ ب٫ظ

خیر دانشگاه ارومیه به کسی زنگ نزده.در هیچ رشته ای .خیالتون راحت باشه.تبریز و ارومیه سر موقعی که در اطلاعیه ها اومده اعلام می کنن.

برق الکترونیک ارومیه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۰ ب٫ظ

ممنون دوست عزیز

Samane
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۳۶ ب٫ظ

من کسانی رو میشناسم که دانشگاه تهران ازشون تعهد گرفت و مصاحبه شریف نیومدند درحالیکه شریف هم شانس زیادی داشتند ولی ترسیدند اگه تعهد ندهند هم شریف را از دست بدهند و هم تهران را. حالا تازه سنجش اعلام کرده تعهد فقط تو این بازه زمانی اعتباره داره. پس تکلیف افرادی که الان تعهد دادند و بقیه مصاحبه ها رو شرکت نکردند چی میشه؟
از طرفی از بچه های شریف و دانشگاه های تاپ دیگه کسانی رو میشناسم که همه مصاحبه ها رو شرکت کردند و احتمالا اسمشون تو همه دانشگاه ها بعنوان قبولی باشه که طبیعتا فقط یک دانشگاه میتونند برن. مثلا من میدونم تربیت مدرس کسانی که نمره مصاحبشون از من بیشتر شده اکثرا دانشگاه های بالاتر رو میرن و من تربیت مدرس شانس قبولی دارم ولی با این حساب تربیت مدرس منو حداکثر بعنوان رزرو اعلام میکنه و دانشگاه های خیلی پایین تر بعنوان نفر اصلی قبول اعلام میشم. اگه به دانشگاه های پایین تر تعهد ندم ممکنه هیچ جایی قبول نشم و اگه تعهد بدم، دانشگاهی که شانس خیلی زیادی برای قبولیش دارم را از دست میدم. چون میدونم بیشتر نفرات قبول شده اصلی احتمالا اونجا نمیرند. لطفا کسی اگه راه کارشو میدونه توضیح بده و اگه راه کاری وجود نداره به سنجش اعتراض کنیم. مطمئن باشید بی تاثیر نیست. مگه همین آقای دکتر توکلی مدتی قبل از تعهد گرفتن دانشگاه ها دفاع نکرده بود؟ اخبارش تو همین سایت هم هست.

حقوق
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ب٫ظ

قضیه دانشگاه علامه چیه؟؟؟
نوشتن پذیرش پردیس خودگردان علامه صرفا براساس سوابق علمی پژوهشی؟؟؟
خواهشا هرکی میدونه جواب بده
ایا من میتونم برم ثبت نام کنم که حدونصاب لازمو نداشتم????

عمران سازه های هیدرولیکی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق

نه دوست عزیز
منظورش اینه که کسانی که حد نصاب رو اوردن با بررسی سوابق علمی و پژوهشیشون پذیرش خواهند شد.شما امسال مطالعه بفرمایید سال بعد انشاالله پذیرش بشید به امید خدا

صدرا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ب٫ظ

الان همه چی مشخصه ولی اول اینکه اصلا ذکر نشده نفرات رزرو هم اعلام میشن از طرف دانشگاهها یا نه؟
دوم اینکه باید تووی همون بازه دوم تا ۱۱ مرداد اعلام کنن که ظرفیتشون پر شده یا نه که اگه کسی رزرو یه دانشگاه بهتر قبول شده پا نشه بره نفر اصلی یه دانشگاه سطح پایین تر ثبت نام کنه.

اینطوری سنگ رو سنگ بند نمیشه واقعا…!

عمران سازه های هیدرولیکی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

هیچ وقت این اشتباه رو نکنید دوست من
پایینتر هم توضیح دادم.این همون اشتباهیه که ممکنه خیلی ها رو از رسیدن به دکتری محروم کنه.اصلا رزرو بودن مفهوم قبولی نداره که شما بخوای به خاطر رزرو بودن در یک جایی قبولی خودت رو در جای دیگه نادیده بگیری و منتظر اون رزرو باشی که حالا کسی نره اونجا تا شااااااید جا برای رزرو باز بشه.
دوستان خواهشا این اشتباه رو نکنید که خیلی خطرناکه.
به نظر من رزرو بودن در لیست دانشگاهی با عدم قبولی فرق چندانی نداره.مخصوصا رزروهای ۲ و ۳ و ۴ که دیگه باید واقعا معجزه ای بشه تا بتونن قبول شن
همون قبولی اصلی خودتون رو در هر دانشگاهی که خواهد بود انشاالله بچسبید و به رزرو بودن و امیدهای نسیه هیچ توجهی نکنید

سعید ب/
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

دانشکده مواد خواجه نصیر ، اسامی ذخیره ها را هم اعلام کرده

20 درصد سامان سنجش
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۴۲ ب٫ظ

دوستان پس اینجوری بیست درصد سهم سازمان سنجش چجوری اعمال میشه؟

سالار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

چه سهمی
آقا کی گفته بیست درصد سنجش داره؟
سنجش بارها گفته امسال رتبه مهم نیست

آذر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۵۵ ق٫ظ

امسال صد در صد با خود دانشگاهه

خسته
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ

آه
این همه دانشجو
اونم ارشد
بیاین اعتراض کنیم
چ وضعشهههه
با این حساب تا خود مهر سر در گمیم

سعید ب.
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ

ظاهرا هیچ کسی در سیستم سازمان سنجش از اتفاقی که قراره روی دهد خبر ندارد. روند پر شدن رشته محلها از بین داوطلبان اصلی و ذخیره، دارای یک چرخه تکراری است که تا پایان مهرماه هم پایان نخواهد یافت. فرض کنیم داوطلبی در دانشگاه الف نفر ذخیره و در دانشگاه ب نفر اصلی است. او در جای ب ثبت نام می کند. اما دانشگاه الف نمی تواند از نفرات اصلی، ظرفیتش را پر کند. اطلاعیه می دهد که ذخیره ها بیایند. این دوست ما از جای ب انصراف میدهد و میرود جای الف ثبت نام می کند. حالا دانشگاه ب دچار جای خالی شده. اطلاعیه می دهد. فردی از دانشگاه پ انصراف داده و به انجا می رود. حالا یک ظرفیت خالی در دانشگاه پ ایجاد شده .. این چرخه تا دو ماه تکرار می شود.
فکر می کنم اگر فکری به حال این موضوع نشه بی نظمی عمده ای ایجاد بشه. بهترین راه اینه داوطلبان مجددا اولویت بندی کنند انتخاب رشته خودشان را. و سپس دانشگاهها بر حسب نمره داوطلبها را به سنجش معرفی کنند. تا سنجش آنها را مانند سال قبل در رشته محل ها جای دهد

سعید ب.
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

چنین اتفاقی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران افتاد. انها بر حسب انتخاب رشته اولیه داوطلبان، دعوت به مصاحبه کردند. نتیجه اش این شد که به جای ۴۰ نفر تنها ۴ نفر به مصاحبه رشته سیاستگذاری و به جای ۴۸ نفر ۱۱ نفر به مصاحبه یکی از گرایشهای مدیریت رفتند!

سیا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

نه دیگه!! کسی که تعهد داد اگه انصراف بده دیگه نمیتونه بره جای دیگه تعهد بده!! محروم میشه حتی از شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و کنکور سال بعد

امیر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

فراوان میشناسم کسایی که قبول شدن و تعهد هم دادن بازم مصاحبه های دیگر رو شرکت کردن.

به سعید ب.
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

این استدلالتون ازنظر من اشتباهه دوست عزیز.چون وقتی بریم یه دانشگاه تعهد بدیم راهی برای انصراف و دوباره ثبت نام در دانشگاه دیگری وجود نداره.پس بی نظمی درکار نیست واین تصورشما اشتباه.حتی اگر خودمتن اطلاعیه روبخونید هم همینو کفته که تعهد گرفته میشه که حای دیگری نریم.دیگه انصراف وثبت نام دوباره ای درکارنیست.

به سعید ب.
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  به سعید ب.

چون انصرافتون سبب محرومیتتون میشه نه اینکه فرصت دوباره ثبت نام وبهتون بده تو دانشگاه دیگه ای.

جعفر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

موافقم به شرطی که داوطلب ها قبل از ویرایش انتخاب رشته خبر داشته باشند که توی لیست هر دانشگاه نفر چندم هستند

عمران سازه های هیدرولیکی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

تحلیلتان مقبول است.ولی یک نکته و پارامتر رو داخل قضیه نکردید که اتفاقا نکته کلیدی و مهم همون نکته هست.
شما فرض کن که ۱۰۰ تا کرسی برای دکتری وجود داره و نفرات اصلی و ذخیره اعلام شده مثلا ۱۲۰ تا هستن.پس با اون تعداد اضافی که وجود داره در اعلام اسامی اصلی و ذخیره مشکل خالی بودن کرسی ها وجود نخواهد داشت.فقط مشکل این خواهد بود که شاید شخصی با شماره ۱۰ در بین این ۱۲۰ نفر به خاطر اشتباه در انتخاب و انصرافش نتونه صاحب کرسی دکتری بشه و شخصی مثلا با جایگاه ۱۱۹ با انتخاب درست یا شانس یا هر چی صاخب اون کرسی بشه.
خلاصه کنم که امسال دوستان باید خیلی حواسشون جمع باشه و بدونن که با یه اشتباه کوچولو ممکنه پذیرفته نشن.هم خودم و هم همه شما دوستان امسال باید خیلی باهوش عمل کنیم و بیشتر از ارمانی دیدن قضیه ها به واقعیتها نگاه کنیم و نقد رو به راحتی با نسیه احتمالی عوض نکنیم…
موفق باشین

حسام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

از دانشگاه تبریز به کسی زنگ زده شده؟؟؟؟؟

داوطلب 95
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

من هم از تبریز هستم زنگ نزدن ولی بعضی دانشجوها از نتابج توسط اساتید خبر دارن چه رشته ای هستین؟

حسام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب 95

علوم تربیتی- شما چه رشته ای؟

به داوطلب 95
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب 95

سلام ببخشید شما از نتایج چه رشته ای اطلاع دارید؟

داوطلب 95
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  به داوطلب 95

سلام
از نتایج هیچ رشته ای اطلاع ندارم

مهندسی برق کنترل
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

به منم زنگ نزدن، تبریز یکم قانونمدنه سر وقت اعلام میکنه

ف
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ

سلام پس براساس بند ۱۱در آبان ماه کنکور دکترا برگزار نمی گردد

شهاب
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۰۸ ب٫ظ

بهتره علاوه بر اطلاع رسانی در مورد وضعیت اصلی یا رزرو بودن داوطلبان. برای یک مدت کوتاه اجازه ویرایش الویت هاشون بهشون داده بشه و در نهایت بر اساس الویت و نفر اصلی بودن یا رزرو محل قبولی افراد مشخص بشه

معماری
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۰۵ ب٫ظ

از دانشگاه مدرس با کسی تماس گرفتن که معماری باشه؟

پژوهش هنر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

مثل اینکه دانشکده هنر هنوز خبری نیست یا اینکه ما اطلاع نداریم

Arash
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ

الان یه سوال أساسی که برام به وجود اومده اینکه اگر شبانه قبول شدیم و رفتیم ثبت نام مرحله اول تو دانشگاه و پول ریختیم بعد اگر متوجه شدیم رزرو شبانه شهر خودمون یا دانشگاه ازاد شهر خودمون قبول شدیم چیکار باید کنیم؟
هرچی سعی میکنن شفاف سازی کنن بیشتر مبهمش میکنن

فرزین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ

من دوشنبه رفتم مصاحبه امیرکبیر، رشته مواد، فرداش زنگ زدن که پذیرفته شدی.

سعید ب.
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزین

تبریک. خوش به حالت تکلیفت معلوم شده

***
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزین

سلام میشه رتبه و سوابق پژوهشی و مدرک زبان خودتون رو بفرمایید به چه صورتی بوده؟

فرزین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ***

سلام، زبان در حد عادی. مثل همه.
فقط ۹ تا مقاله ای اس آی داشتم.
فکر کنم تو مصاحبه یکی استادا خواست که منو بگیره.