موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

احتمال برگزاری آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد طبق سنوات گذشته

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در صورت عدم تصویب آیین نامه اجرایی توسط دولت، آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۶ دانشگاه آزاد طبق سنوات گذشته برگزار می شود.

هادی قوامی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب قانون سنجش و پذیرش در 18 فروردین 95 توسط مجلس شورای اسلامی، گفت:بر اساس این قانون مقرر شد که اجرای این قانون منوط به تدوین آیین نامه اجرایی و تصویب آن در هیئت وزیران ظرف مدت سه ماه بود، که حداکثر آیین نامه این قانون بر اساس ماده 7 تا تیرماه تصویب بوده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، افزود:با توجه به اینکه آیین نامه اجرایی در هیئت وزیران تصویب نشده، دانشگاه آزاد می تواند  طبق سنوات گذشته آزمون تحصیلات تکمیلی خود را برای پذیرش دانشجو در سال 96 برگزار کند.

وی ادامه داد دانشگاه آزاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قانون مستقل پذیرش دانشجو از طریق داشته است و بر این اساس می تواند طبق سالیان گذشته مستقل آزمون برگزار کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به عنوان قانونگذار از دولت خواسته می شود که به این بلاتکلیفی پاسخ دهد، تصریح کرد: پس از آنکه آیین نامه تصویب و اجرایی شد، دانشگاه آزاد بر اساس قانون جدید عمل می کند و سازمان سنجش در نامه ای به وزیر علوم اظهار کرده که منتظر تصویب آیین نامه اجرایی دکترای سال 96 هستیم، همچنین وزیر علوم در نامه ای به دولت خواستار تصویب آینن نامه ادغام پذیرش دانشجو شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

25 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هستی
آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ق٫ظ

من بعد از ثبت نام تو سنجش فهمیدم این دو تا از هم جدا شده . اقا من پنجاه و پنج تومنم رو می خوااااااام.من راضی نیستم.قبلا هم برنامه بازار ۱۰ هزار تومن پولم رو خورد .می شه با هم ۶۵۰۰۰۰ هزار ریال .

محمد
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۰ ب٫ظ

واسه یه آزمون دکتری تا حالا بیش از هزار بار مسئولین حرفشونو تغییر دادن. والا ما رو سردرگم کردین همش برنامه ریزی میکنیم ولی با یه حرف جدید کل زندگیمون به هم میریزه

فاطمه
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ

واقعا این چه وضعیتیه از خرداد شروع کردم به جمع اوری و خوندن جزوه های دانشگاه ازاد بعد توشهریور کفتید ازمون ادغام میشه من هم مجبور شدم مسیر وعوض کنم و دوباره سرفصلای وزارت علوم و بخونم حالا که نزدیک به امتحانه میکید کنکور امسال جدا برگزار میشه اخه واقعا انصاف کجارفته واقعا از دیروز تا الان تو هنگم دلم برای زحمتایی که کشیدم میسوزه و گرنه ادم و از کنکور دادن پشیمون میکنید حداقل امتحان و اسفند برگزار میکردید تا این مدت یه کاری کنیم حداقل بگید دفتر چه پژوهش محور کی میاد و ایا برای پژوهش محور باید نمره زبان داشته باشیم

نگین
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ق٫ظ

چرا با وقت و جوونیمون بازی میکنید؟ کلی برنامه ریزی کرده بودم واسه امسال.

یک بدبخت که دو ماه اشتباهی خوند....
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

ایتجا کجاست؟
ما مدیریت بازاریابی ها باید یک سری مطالب جدید بخونیم مگه نگفتن باید یکی بشه؟؟؟
زحمات دو ماهمون چی شد…

عمرتن
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۷:۰۳ ب٫ظ

بابا معلومه دارن چی کار میکنن.ی بار میگن سنجش ی بار میگن ازاد….چ میشه اخرش

مطلع
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ

ثبت نام آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی بطور مستقل آغاز شد
دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۸ امروز منتشر می شود.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر برگزاری مستقل آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش سال تحصیلی ۹۷-۹۶ گفت: دفترچه این آزمون از ساعت ۱۸ روز ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۵ در آدرس http://www.azmoon.org قابل دسترسی خواهد بود.

وی گفت: ثبت نام نیز به محض انتشار دفترچه در همین سامانه انجام خواهد شد.

به گفته دکتر حسین زاده، آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در ۸ بهمن سال جاری برگزار خواهد شد. آزمون کارشناسی ارشد ۲۸ الی ۳۰ اردیبهشت ۹۶ خواهد بود و این ثبت نام تا روز ۲۷ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

حسین زاده لطفی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لزوم انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی و برگزاری آزمون به صورت مستقل توسط دانشگاه آزاد اسلامی؛ گفت: کلیه داوطلبان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در آزمون سال ۹۶ می بایست در سامانه http://www.azmoon.org ثبت نام کنند.

fadak
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۴ ب٫ظ

سلام..چرا کد شهرهای دانشگاه آزاد نیست پس……..لطفا یکی هم منو روشن کند

ماهرخ
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

کسی میدونه بدون کنکور با شرط معدل دانشگاع آزاد زمانش کییییه؟/؟؟؟؟؟تو دفترچه که من چیزی ندیدم

رسول
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ماهرخ

منم دقیقا دنبال جواب این سوال هستم چون میخوام بدون کنکور دانشگاه آزاد هم شرکت کنم و شرایطش رو هم طبق بخشنامه دارم

محمد (مهندسی فناوری اطلاعات)
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۰ ق٫ظ

د) هیچیک از پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (D.Ph (سال ۱۳۹۵ حتی در صورت انصراف قطعی از تحصیل، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.
تبصره: پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ منحصراً برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به ثبت نام در این آزمون میباشند.
این یعنی کسانیکه سال ۹۵ قبول شده اند و می خوان واحد دانشگاه آزاد خودشونو عوض کنند می تونند ثبت نام کنند؟؟

حسین
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت بهمن ماه برا دکتری کی منتشر میشه؟؟؟؟؟

شنیدم خیلی از دانشجوهایی که قبول شدن به جهت شهریه بالا ثبت نام نکردن.

reyazi85
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ب٫ظ

یک آزمون برای هر دولتی و آزاد بهتره و اقتصادی تر هم برای دولت و هم دانشجو و هم اینکه یک دفعه وقت گذاشته میشود برای انجام ازمونها

شیمیدان
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ

یعنی چی ؟؟؟.. همیشه باید دقیقه ۹۰ همه چیز را تغییر دهند

جعفر جزا
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیدان

سلام
من امروز به ۴۷۴۳ زنگ زدم درمورد دفترچه آزاد سوال کردم گفت تا اخر این هفته مشخص میشه که دفترچه آزاد با دولتی یا با سراسریه بعدش هم گفت که تکمیل ظرفیت بهمن هم هست که قرار شده که آخر اذر یا اوایل دی اعلام میشه

شهرساز
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۳ ب٫ظ

جدول رشته ها رو دیدم اما همش سرفصلهای دولتی هستش . پس مایی که دوساله داریم آزاد امتحان میدیم و با سرفصلهای اون آزمون آماده شدیم.جزوه داریم.کتاب داریم . حالا چطور بیایم با سرفصلهای دولتی که کاملا متفاوتن آزمون بدیم . کاش سرفصلهارو تلفیقی از دولتی و آزاد میگذاشتید. مگه میشه آزادی ها بیان عینا با سرفصلهای کنکور دولتی پارسال آزمون بدن

میلاد(منابع انسانی)
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

متاسفانه بزرگترین مشکل آزمون امسال همینه والا …

محسن
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام
نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری ۹۵ پس چه موقع اعلام میشه؟؟ با تشکر

aliiiiiiiiiiii
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

پس تکمیل ظرفیت ۹۴ چی شد؟چرا اینهمه ۹۴ هارو تو استرس نگه میدارین…ای خدااااااااااااا

مینا- مهندسی شبکه
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام الان ما باید با این فراخوان سازمان سنجش ثبت نام کنیم یا منتظر فراخوان خود دانشگاه ازاد بمونیم؟

میلاد(منابع انسانی)
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام .
به نظرم اصلا ریسک نکنید ..حتما ثبت نام کنید …

میثم
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

خداروشکر توی این صفحه کسی نیومده از تکمیل ظرفیت سوال کنه :)

ناصر
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

پس تکمیل ظرفیت چی شششششد؟؟

مرجان
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

توکلی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز نام نویسی آزمون دکتری سال ۹۶ از امروز/ ادغام نام‌نویسی دانشگاه آزاد و سراسری
خبرگزاری فارس: آغاز نام نویسی آزمون دکتری سال ۹۶ از امروز/ ادغام نام‌نویسی دانشگاه آزاد و سراسری

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نام نویسی آزمون دکتری سال ۹۶ از امروز آغاز می‌شود گفت: این نام نویسی برای پذیرش همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد است.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد از امروز سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و روز دوشنبه ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز از امروز و پیش از آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی ادامه داد: داوطلبان باید دفترچه راهنما را کاملا مطالعه کرده و پس از آن فقط یک رشته را انتخاب کنند.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور؛ آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۶ در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۲ کدرشته امتحانی در روز ششم اسفندماه برگزار می‌شود.

خسرو
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

دوست دارید مردم زا بلاتکلیفی قرار دهیددکترا ازاد مستقل برگزار کنید