موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نحوه ثبت و اصلاح معدل دانشجویان کارشناسی ارشد در آزمون دکتری ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نحوه تکمیل و تأیید فرم معدل جهت شرکت در آزمون دکتری ۹۶ برای دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اعلام شد.

به داوطلبان عزیز عمیقاً توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که فارغ التحصیل شده اند. لازم است معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای خود را در ردیف های مربوطه تقاضانامه درج نمایند. همچنین داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 96/6/31 فارغ التحصیل خواهند شد لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای خود را حداکثر تا تاریخ 1395/6/31 در تقاضانامه درج نموده و نسبت به تکمیل و تایید فرم معدل مندرج در صفحه 40 دفترچه راهنما از سوی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای خود اقدام نموده و آن را نزد خود نگهداری نمایند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه گردد.

تبصره 1: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا 95/11/30 و یا 96/6/31 در دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای فارغ التحصیل می شوند، در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه، می توانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 95/11/30) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 96/6/31) خود تا تاریخ 1395/11/30 اقدام نمایند.

تبصره 2: دانشجویان سال آخر و یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفهای (به جز فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای حرفه ای دامپزشکی و دکترای پزشکی)، که معدل آنان کمتر از 14 باشد، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهین حاجی زاده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۶ ۹:۵۷ ب٫ظ

با سلام ‘ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پیوسته هستم . هنگام ثبت نام نتونستم گزینه مربوط به کارشناسی ارشد پیوسته رو پیدا کنم در نتیجه معدل کارشناسی رو هم همون معدل کارشناسی ارشد رد کردم ‘ آیا امکان اصلاح هست ؟

عارف
اسفند ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

باعرض سلام و خسته نباشید
من سه واحد معرفی به استاد دارم که تو اردیبهشت ماه پاسشون میکنم.متاسفانه تو زمان مقرر نتونستم معدلم رو تصحیح کنم،اشتباهم به صورت بود که معدل کارشناسیم رو اشتباهاً تو قسمت کاردانی نوشتم.لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم :(

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ

دوستان من فارغ التحصیل دانشگاه آزاد بین الملل بندر انزلی هستم ولی علاوه بر این واحد هیچ کدوم از واحد های بین الملل دانشگاه آزاد هم در دفترچه مجود نیست،باید چیکار کنیم؟

محمد
آذر ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

شما بهتر است با سازمان سنجش تماس بگیرید. فکر کنم واحدهای بین الملل ازاد مجوز ندارد و مورد قبول وزارت علوم نیست، ولی باز هم بپرسید بهتر است.

مرتضی
آذر ۱۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ب٫ظ

تاثیر معدل در کنکور دکترا به چه نحوی است
؟؟؟؟؟؟

معدل ها تاثیر مستقیم در تراز کنکور دکترا دارند؟

محمد
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۷:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

نه. توی مصاحبه تاثیر دارند زیر۱۶ کارشناسی و زیر۱۷ ارشد امتیاز مربوطه رو نمی گیری