موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ثبت‌نام بیش از ۱۳۳هزار داوطلب در آزمون دکتری تا ۲۴ آذر ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۱۳۳هزار و ۲۴۹ داوطلب در آزمون دکتری ۹۶ تا صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.d) نیمه‌متمرکز سال 96 با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 روز سه‌شنبه 30 آذرماه جاری پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 24 آذرماه جاری تعداد 133 هزار و 249 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 96 اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند اکیداً توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 30 آذرماه جاری با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

۹

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

هر سال کمتر از پارسال

سارین
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ

من اولش با برگزاری ازاد موافق بودم ولی وقتی نحوه پذیرش جداست و فقط ازمونها ادغام شده خب بهتره که یک ازمون بدیم..استرس کمتر هزینه کمتر و زمان بیشتر

بی نام
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۱۴ ب٫ظ

نترسین به خدا توکل کنین شما این تعداد داوطلب بر تعداد رشته ها تقسیم کنین آمار تقریبی بدست میاد.

amir
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۲۷ ب٫ظ

معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد در رتبه نهایی کنکور دکتری موثر هست؟

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

امسال تعداد شرکت کنندگان خییییییییییییییییییلی زیاده. کسی از آمار پارسال خبر داره؟

mehrdad
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سال گذشته ۱۵۰هزار شرکت کننده داشت.سالهای گذشته تا نزدیک ۳۰۰هزارم رفته الان ک زیاد نیست باتوجه ب مشترک بودن ازمون زیر ۲۵۰هزار شرکت کنه کم شرکت کرده

...
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ

احمدی لاشکی: ادامه ثبت‌نام متقاضیان کنکور دکتری توسط دانشگاه آزاد خلاف قانون است سرویس فرهنگی عضو کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس، اقدام باز بودن سایت دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکتری را پس از رأی دیوان عدالت اداری، اقدامی خلاف قانون دانست. چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶ ادامه ثبت‌نام متقاضیان کنکور دکتری توسط دانشگاه آزاد خلاف قانون است قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به باز بودن بودن سایت دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکتری پس از رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ثبت‌نام تمامی متقاضیان از درگاه سازمان سنجش وپذیرش، گفت: این اقدام دانشگاه آزاد صراحتا خلاف قانون است و باید با بستن سایت خود و بازپس‌دادن هزینه ثبت‌نام‌شدگان، بیش از این مردم را به دردسر نندازد. نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه قرار نیست ثبت‌نام‌‍‌ها برای دانشگاه‌های آزاد و دولتی جدا و آزمون‌ها یکی باشد، تصریح کرد: متقاضیان به شدت سرگردان شدند و در صورتی که دانشگاه آزاد به این بی‌قانونی ادامه دهد وزارت علوم می‌تواند به رشته‌های این دانشگاه تایید ندهد و بگوید اعتبار لازم را ندارند. وی ادامه داد: قانون درخصوص چگونگی برگزاری آزمون و ثبت‌نام متقاضیان کنکور دکتری کاملا مشخص و واضح است لذا دانشگاه آزاد نمی‌تواند به‌طور مستقل آزمون برگزار و ثبت‌نام کند، درواقع سنجش را باید مطابق این قانون انجام دهد اما می‌تواند شیوه خودش را برای پذیرش داشته باشد. عضو کمیته آموزش عالی و علوم پزشکی… ادامه نظر»