موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دریافت تسهیلات سالانه 60 میلیونی دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در بسته‌ای حمایتی دانشجویان دکتری با انجام ۱۲ فعالیت می‌توانند سالانه ۶۰ میلیون تومان از بنیاد ملی نخبگان تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری امروز در مراسم هفته پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه ظرف ۳ سال گذشته نگاه و رویکرد جدیدی در بحث اقتصاد با توجه به علم و دانش در معاونت علمی ایجاد شده است اظهار کرد: در سالهای اخیر در حوزه علمی شاهد توسعه مناسبی در کشور هستیم و گزارش منتشرشده سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (آنکتاد) از پیشرفت های علمی ایران شاهد این  مدعا است.

رئیس ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در ادامه گفت:  نخستین پایه برای اقتصاد دانش بنیان، نیروی جوان تحصیلکرده است و پس از آن فرهنگ سازی در این زمینه نیاز است. از لحاظ فرهنگی نیز ایران دارای تاریخی غنی در کارآفرینی است اما متاسفانه اتکاء به پول نفت بخش مهمی از زیر ساخت های کشور در این عرصه را از بین برده است.

وی با تاکید بر اینکه باید بین جوانان اعتماد به نفس ایجاد کنیم ابراز کرد: جوانان باید بدون وابستگی به کار دولتی فعالیتی را آغاز کنند به گونه ای که باعث اشتغالزایی و کار آفرینی شوند و سهمی در  ایجاد ارزش افزوده کشور داشته باشند. تلاش در ایجاد محیط کسب و کار با همان قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همین راستا است.

ستاری  با اشاره به ارائه تسهیلات از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان گفت: در بسته ای حمایتی دانشجویان دکتری با انجام ۱۲ فعالیت می‌توانند سالانه ۶۰ میلیون تومان از بنیاد ملی نخبگان تسهیلات دریافت کنند. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
somayeh
دی ۳, ۱۳۹۵ ۶:۱۷ ب٫ظ

سوالی که ایجاد شد اینه که این ۱۲ فعالیت چیا هستن و دوم این که دانشجوهای دکترا تمامی رشته ها یا ب طور اخص راجع ب یک سری رشته ها صحبت شده !

مسعود ایرجی
دی ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

با سلام،
گاها نام بعضی رشته های غیر در رشته های مجاز به شرکت آمده ولی معلوم نیست که به همین بهانه کتار زده شوند یا در اولویت پایین قرار گیرند.
مساله سن حل نشده آیا سنین ۵۰ به بالا در نهایت پس از مصاحبه کنار زده نمی شوند؟
سئوالات امتحان بقدری رمز گونه و پیچیده مطرح می شود که انگار قبلا برای عده ای در جلسه خصوصی تدریس کرده اند و فقط آنها سریع می فهمند که رمز آن را دریافت کرده اند.
بخاطر مشکل بودن پذیرش در تحصیلات رایگان دولتی اغلب افراد ۵۰ سال به بالا قبول نمی شوند و کلا یک پروسه مبهم و نمایشی است.
نمایشی از آن جهت که در مملکت ما هم آزادانه می توان دکترا گرفت.
در حالی که در وضعیت فعلی دکترا برای ثروتمندان است کما اینکه طرح ترافیک و قانون برای فقرا وضع شده است.

یک دوست
دی ۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ

کاملا با اینکه ارزش دکتری حفظ نمیشه موافقم. دانشجوی دکتری نمیدونه باید ۵ سال دانشجوی تمام وقت واسه استادش باشه یا سربار مالی واسه خونوادش. چالش بزرگیه. با چه روحیه ای میشه روی پژوهش متمرکز بود؟

صالح
دی ۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام آقا رسول
لااااااااااااااااااااااااااااااااااایک.

آرش
دی ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

باسلام. امیدوارم مسولین درد دانشجویان دکتری را بفهمند. و دوره دکتری رو مثل لیسانس بی ارزش نکنن . جونی که فارغ التحصیل دکتری میشه شغل میخواد.از مسولین تقاضا داریم شان دوره دکتری رو حفظ کنن. بخدا با جذب بی رویه مملکت داغون میشه

رضا
آذر ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

موافقم. چه فعالیت هایی باید انجام بدیم آخه
لطفا خبر رو کامل منتشر کنید
با تشکر

سعید
آذر ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

مهمتر ومهمتر و مهمتر و با ارزشتر از همه ما دانشجویان دکتری نیاز به حمایت معنوی داریم.تو رو خدا ارزش مقطع دکترا رو حفظ کنید. وقتی تو جامعه به راحتی مورد تمسخر قرار میگیریم هیچ انگیزه ای نداریم.
میگن هرکی پول داشته باشه میتونه دکترا بخونه. هر چیزی نایاب باشه ارزشمنده اما وقتی زیاد بشه ارزشش میاد پایین

اقتصاد
آذر ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ق٫ظ

دقیقا همین طورهستش هرچی دنبال اون دوازده فعالیت گشتم نبود

رسول
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

۱۰۰ خط مطلب بود اما اون چیزی که باید می بود توش نبود. خب این ۱۲ فعالیت چیا هستن!