نحوه استفاده از سهمیه هیأت علمی در پذیرش دکتری ۹۶ آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اعضای هیأت علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی با سه سال سابقه کار می‌توانند از امتیاز اعضای هیأت علمی جهت پذیرش در مقطع دکتری این دانشگاه استفاده نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت علمی (مربی) تمام وقت اعم از پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی و در استخدام رسمی دانشگاه آزاد اسلامی که دارای سه سال سابقه عضویت در هیأت علمی دانشگاه باشند، طبق بخشنامه شماره 30/144649 مورخ 80/8/8 و صلاحیت علمی آنان از طریق شرکت در مصاحبه علمی تخصصی با نمره 10 از حدنصاب 15 و یا با 14 از حدنصاب 20 تائید شده باشد، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب حدنصاب نمره کتبی با توجه به ظرفیت 30 درصد برای هر رشته/محل و نیاز دانشگاه می توانند از امتیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه استفاده نمایند. اشتغال به تحصیل اعضاء هیأت علمی منوط به موافقت دانشگاه است. متقاضیان استفاده از امتیاز اعضای هیأت علمی می بایستی از ارسال هرگونه مدرک خودداری نمایند .

بدیهی است مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه رأساً نسبت به استعلام وضعیت این گونه افراد از مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام و در صورت تأیید شرایط نسبت به اعمال امتیاز مربوطه اقدام خواهد نمود.

تذکر: رشته مقطع کارشناسی ارشد مربیان متقاضی استفاده از امتیاز هیأت علمی جهت ادامه تحصیل با رشته ای که در دوره دکتری مایل به تحصیل در آن می باشند باید تجانس داشته باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها