موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام هزینه انصراف از تحصیل مقطع دکتری آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در صورت انصراف ملزم به پرداخت یک و نیم برابر شهریه ثابت یک نیمسال تحصیلی هستند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی بابت هزینه انصراف از تحصیل، بایستی معادل 1.5 برابر شهریه ثابت یک نیمسال تحصیلی طبق تعرفه روز پرداخت نمایند.

 گفتنی است دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق آزمون در همان واحد یا واحد دیگر پذیرفته شوند از پرداخت هزینه انصراف معاف می باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fg
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – شرکت در دکترای ۹۷ با قبولی در دکترا
متن درخواست :
با سلام.با توجه به متمرکز شدن دکترای آزاد و دولتی و صدور یک کارنامه قبولی.آیا با قبولی در دکترای دانشگاه آزاد و ثبت نام در آن حق شرکت در کنکور دکترای ۹۷ را نخواهیم داشت؟.در صورت ثبت نام و انصراف وضعیت به چه صورت است؟
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۶/٠۶/١١-٠٩:٠۶
پاسخ :
با سلام
در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی و دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و نداشتن مشکل نظام وظیفه برای اقایان میتوانید متقاضی ثبت نام وشرکت در این ازمون شوید
با سپاس

م
تیر ۳۱, ۱۳۹۶ ۶:۵۴ ب٫ظ

ببخشید بی زحمت بهم بگید من قصد ادامه تحصیل دکتری دارم میتونم سال ۹۶ ثبت نام کنم؟