موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نحوه پذیرش دانشجوی دکتری آزاد در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تأثیر نمره مصاحبه در پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار ۵۰ درصد خواهد بود.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، سؤالات آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به جز دروس عملی و طراحی رشته های معماری، معماری منظر، طراحی شهری و شهرسازی به صورت تستی می باشد.

پس از برگزاری آزمون برای هر داوطلب در هر یک از رشته/گرایش های مجموعه امتحانی وی نمره علمی محاسبه می شود و از طریق انتشار کارنامه به اطلاع داوطلب می رسد.

داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته می توانند مطابق جدول زمانی که هم زمان با انتشار کارنامه اعلام خواهد شد نسبت به انتخاب رشته /محل از میان رشته/گرایش های مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.

 از میان داوطلبانی که بالاترین نمرات را در هر رشته/گرایش کسب نموده اند براساس اولویت های انتخابی، گزینش علمی برای دعوت به مصاحبه انجام می شود لازم به ذکر است که انتخاب یک رشته /شهر توسط داوطلب در انتخاب اول، امکان دعوت به مصاحبه و یا پذیرش وی را افزایش نخواهد داد و تنها به منزله اولویت این رشته/شهر به نسبت انتخاب های بعدی وی در گزینش علمی می باشد.

پس از انجام مصاحبه، نمره کل دعوت شدگان به مصاحبه بر اساس 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد نمره سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه تعیین و سپس به ترتیب نمره کل از بالاترین نمره به پایین ترین نمره رتبه بندی می شوند. لازم به ذکر است که عدم حضور در مصاحبه به منزله انصراف از ادامه تحصیل در این مقطع تلقی می گردد.

پذیرش دانشجو براساس نمره کل محاسبه شده و ظرفیت پذیرش در محل های انتخابی داوطلب انجام و نتیجه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها