موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری متمرکز آزمون دکتری ۹۶ سراسری و آزاد در اسفند ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد و سراسری تا ۳۰ آذر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه مورخ 95/9/20 سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه ثبت‌نام و سنجش و پذیرش دانشجو برای ورود به رشته‌های مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1396، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون مذکور می‌رساند:

نظر به اینکه مقرر گردید ثبت‌نام و برگزاری آزمون فوق به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 95/12/6 صورت می‌پذیرد، لذا آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه مذکور می‌باشند، لازم است نسبت به انجام ثبت‌نام و یا در صورت لزوم اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا کدرشته امتحانی براساس اطلاعیه‌های این سازمان و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت  در آزمون از طریق سایت سازمان  به نشانی (www.sanjesh.org) حداکثر تا 95/9/30 اقدام نمایند.  لذا در این خصوص توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل معطوف می‌دارد:

الف-‌ ثبت‌نام و شرکت در آزمون: 

1- داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی اقدام ننموده‌اند لازم است حداکثر تا تاریخ مذکور (95/9/30) منحصراً به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

2- آن دسته از داوطلبانی که صرفاً  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام نموده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت. بدیهی است که در روند پذیرش دانشجو برای دانشگاه آزاد اسلامی نیز براساس ضوابط مربوط در صورت تمایل و داشتن شرایط قرار خواهند  گرفت.

3- داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌‌نام در سایت سازمان سنجش در سایت دانشگاه آزاد اسلامی نیز ثبت‌نام نموده‌اند  نیازی به ثبت‌نام مجدد در سایت سازمان سنجش نخواهند داشت. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنان در د انشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت داده می‌شود.

4- در صورتی که افرادی وجود دارند که صرفاً در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اند، لازم است با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اقدام و کد رهگیری مربوط را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند. بدیهی است وجه ثبت‌نام دانشگاه آزاد این داوطلبان نیز از طریق دانشگاه مذکور عودت داده خواهد شد.

تذکر مهم: در صورت عدم مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و عدم تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی، از نظر این سازمان این افراد به عنوان داوطلب آزمون دکتری سال 96 تلقی نخواهند شد و امکان شرکت آنان در آزمون مذکور وجود ندارد. بدیهی است برای پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نمی توانند متقاضی شوند.

5- کلیه داوطلبانی که براساس توضیحات فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام می‌نمایند، لازم است در تاریخ مقرر و براساس اطلاعیه‌های این سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت و شرکت در آزمون متمرکز (95/12/6) اقدام نمایند. بدیهی است آزمون مستقلی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص برگزار نخواهد شد.

ب-‌ نحوه انتخاب رشته و پذیرش: 

1- کارنامه تمامی داوطلبان آزمون مذکور توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

2- تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند: 

2-1) برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته و در زمان مقرر بر اساس جدول برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

2-2) برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته در زمان مقرر(نیمه اول اردیبهشت سال 1396) از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

تذکر: بدیهی است امکان‌انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان‌پذیرخواهد بود.

ج-‌ سایر موارد:

1-در خصوص نحوه اعلام علاقه مندی برای استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی مراتب از طریق دفترچه شماره دو دانشگاه آزاد اسلامی که در زمان انتخاب رشته در سایت دانشگاه مذکور منتشر می شود اطلاع رسانی خواهد شد.

2-سایر موارد در خصوص سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری سال 1396 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی (دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه هها و موسسات غیر انتفاعی و ….) مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجوی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب 94/12/18 مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

79 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
9876
آذر ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۳۹ ب٫ظ

متمرکز یعنی چه؟
یکی مبگفت مصاحبه نیست، درسته؟

سمی
آذر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

بچه ها توروخدا بیاین یه درخواستی چیزی بدیم آزمون بمونه اواخر اسفند یا بعد عید

صالحی
آذر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستان
به نظرتون امکان ویرایش اطلاعات برای دانشگاه آزاد موقع گرفتن کارت ورود به جلسه هست؟!( مثل سالهای قبل)
من ثبت نام کردم ولی کد رهگیری بسیجم مشکل داره!!! و این درحالیه که مسئول رسیدگی کارم تا ۵ دی نیست!!! و کسی هم جایگزین واسه انجام کار نذاشته!!!!!
میشه بگید من چکار کنم؟
ممنون

رقیه
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

باعرض سلام ، من در ازمون دوره ی دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده ام و ۱۶۰۴۰۰تومان وجه پرداخت کرده ام الان سازمان سنجش اعلام کرده که باید در سازمان سنجش ثبت نام کنم. وجه پرداختی چه می شود ؟ لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

نسترن
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۰۷ ب٫ظ

بچه ها ترو خدا همه دست به دست هم بدیم از سازمان سنجش تقاضا کنیم آزمون رو بندازه آخر اسفند. خیلی فرصت کمه هم باید منابع آزاد رو بخونیم هم دولتی. حتی اگه متقاضی صرفا دولتی باشیم چون هر دو مشترکا سوالا رو طراحی میکنن

دکتر اینده
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

کسی از مصاحبه دانشگاه شاهد تهران خبر داره چه طوریه مصاحبه احکام داره یا خیر؟؟؟؟؟؟؟

امیر حسین
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۲۹ ق٫ظ

با این اوضاعی شد فقط احساس خشم و نفرت دارم. مثل بقیه.

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

خداحافظ دکتری. فکر نمیکردم دانشگاه آزاد تسلیم بشه

خبر
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سلام
من توی دفترچه دانشگاه آزاد رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی ثبت نام کردم اما توی دفترچه سازمان سنجش این رشته موجود نیست. تکلیف چیه؟

........
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  خبر

سلام…
منم میخام مدیریت فرهنگی شرکت کنم که تو سراسری نیست… چیکار باید کرد!!!!؟؟؟
لطفا اگر کسی میدونه جواب بده

داوطلب
آذر ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبر

تو رو خدا اگه خبری شد منم مطلع کنین. منم میخوام این رشته رو بدم، کارت اعتباری سنجش رو هم گرفتم ولی نتونستم ثبت نام کنم. چه بدبختی گیر کردیم والا؛ خودشون میگن کسایی که میخوان آزاد شرکت کنن بیان سنجش منم به اعتبار حرف اونا کارت اعتباری رو خریدم اومدم دیدم رشته منو ندارن! آخه الان چیکار کنم من؟ کسی هم پاسخگو میس تو این تعطیلات

........
آذر ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

۲-۱) برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته و در زمان مقرر بر اساس جدول برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

۲-۲) برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته در زمان مقرر ( نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۹۶ ) از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

دکتر لیلا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ب٫ظ

مطمئن باشید ظرفیت ازاد کم میشه دیگه نمیتونه ده تا دانشجو بگیره ظرفیت برای هر رشته محل ۵ نفر میشه و تکمیل ظرفیت بهمن هم نداریم خدا حافظ دکتری

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر لیلا

موافقم
بند ۲ سایر موارد ببینید
دقیقا اشاره کرده که ظرفیت پذیرش مطابق با قانون  سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر لیلا

وای نگو تو رو خدا

شیرین
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر لیلا

این بهترین کاری بود که انجام شد یکجایی باید با این ادغام جلوی جذب بی رویه گرفته میشد

سحر
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۴۰ ب٫ظ

سلام لطفا کسانی که مطمئن هستن جواب این سوال منو بدن البته دو سوال دارم :اول اینکه من همون روزای اول سراسری ثبت نام کردم و میخاستم آزاد هم ثبت نام کنم امروز که گفتن ادغام شده حالا آیا همون ثبت نام که هفدهم از سایت سنجش کردم کافیه برای سراسری و آزاد و ویرایش یا چیزی نمیخاد ؟؟؟
سوال دوم اینکه با توجه به ادغام یعنی اینکه تمام کسانی که سراسری شرکت کردن ازاد هم میتونن دعوت به مصاحبه شوند حالا به نظرتون اینطوری بعضی افراد هستن که پول شهریه ازاد رو ندارن و قبلن هم بخاطر اون ۱۶۰هزار تومن بابت ثبت نام اصلا ثبت نام نمیکردن و به نوعی حالا به نظرتون آیا الان اینطوری نمیشه که یه عده میگن ما که ثبت نام کردیم بذار آزاد هم بریم مصاحبه ولی قبول شدیم نمیریم ؟!

دکترا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بچه ها یعنی الان امکان تغییر رشته نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ

دوستان اخر سوالات ازاد ودکترا اصلاهم سطح نیستند چطوری یک ازمون

معماری ازاد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ب٫ظ

امثال من که میخواستند تغییر رشته بدن و آزاد این امکان بود و سراسری نیست ضرر کردن

هنر
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام. از کدوم قسمت سایت سنجش فهرست کد موسسه و کد رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد رو می تونیم ببینیم؟

سردرگم
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۵ ب٫ظ

دستتون‌در‌نکنه‌بابت‌ادغام‌.ممنون

مریم
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۰ ب٫ظ

چه فرقی داره انقدر خودتون رو ضعیف نشون ندید

کامران
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ

کانال تلگرام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هم این اطلاعیه رو به عنوان اطلاعیه مشترک سازمان سنجش و دانشگاه آزاد منتشر کرد پس دانشگاه آزاد هم این موضوع رو پذیرفته و البته دغدغه اصلی دانشگاه آزاد یعنی پذیرش مستقل دانشجو در این اطلاعیه به رسمیت شناخته شده این یعنی شرایط پذیرش دکتری آزاد با توجه به دفترچه مستقل انتخاب رشته کمافی السابق خواهد بود

رضا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۳۴ ب٫ظ

اگه آزمون بعد عید یا اواخر اسفند برگزار بشه خیلی بهتره، آخه با این سردرگمی فرصت کافی برای درس خوندن نبود

علی
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

من هم موافقم اگر میشه کسی این موضوع رو دنبال کنه امتحان بعد عید باشه یا حداقل اخر اسفند باشه. با آمادگی پایین که نمیشه آزمون دکترا داد.

رسول
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۳۲ ب٫ظ

سلام-بنده به لحاظ شرط معدل و نمره پایان نامه قصد داشتم بدون آزمون آزاد شرکت کنم-معدلم ۱۹.۸۴ و پایان نامه ۲۰ – الان تکلیف بدون آزمون آزاد چی میشه؟؟؟

پری
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

منم همین سوال رو دارم…کسی اطلاعی داره؟!

سید محمد طاها طباطبایی
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  پری

باسلام
از اواخر اسفندماه برای دولتی سهمیه استعداد درخشانها اعلام میشه. باید مدام سایت دانشگاه ها را چک کنید. برای آزاد همزمان با اعلام نتایج اولیه دکتری تا پارسال چنین بود

فرشته
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

شرایط بدون ازمون متعاقبا اعلام میشه

سپید
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ

خدا پدر وزارت علوم و بیامرزه که ١۶٠٠٠٠ تومان شهریه ثبت نام جلو افتادیم برای دانشگاه آزاد کاشکی روی شهریه دکتری هم نظارت می کرد کمرمون زیر بار شهریه ها خم خواهد شد همانطور که دیگران بیچاره شدند از شهریه های خیلی زیاد و غیر منطقی دکتری در دانشگاه آزاد آخه با چه ضابطه ای اینقدر شهریه ها بالاست
وزارت علوم لطفا رسیدگی کنید خواهش میکنیم

مهرداد حقوق خصوصی
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپید

داداش این ترم ۹۰۰۰۰۰۰ تومان شهریه دادیم

امیر
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سپید

نگران نباش برای مصاحبه هر دانشگاهی جدا هزینه ازت میگره که همه اش جبران بشه سال قبل هزینه امتحان تخصصی و رفتن به دانشگاههای مختلف ایران کمر شکن بود حال شما نگران ۱۶۰ تومنی

داود
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ب٫ظ

دانشگاه آزاد خرید کارت اعتباری از سیستمش حذف کرد پس همه دوستان برای ثبت نام آزمون دکتری ۹۶ به سایت سنجش مراجعه کنند.

رها ثانی
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ

حالا که ادغام شده کاش زودتر پولمون رو بدن. حد اقل با انرژی درس می خونیم :))))

فرشته
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها ثانی

الهی

مرتضی
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ

من میخوام سراسری جغرافیا شرکت کنم و آزاد شهرسازی با این برنامه ای که ریختن یعنی فقط در یک رشته میتونم شرکت کنم؟اینجوری که خیلی بد میشه و دانشگاه آزاد کسی نمیره

...
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز در همین صفحه به تمام سوالات شما پاسخ داده شده، به خودتون استرس ندید با توکل به خدا برای آزمون مشترک دکترا آماده شویم.وقت طلاست عزیزان هیچ تلاشی بی پاسخ نخواهد بود با مطالعه به هر عنوان دانشگاه که باشه آزاد و سراسری قبول میشوید انشاالله

خانم دکتر ۱۳۹۵
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۳ ب٫ظ

چرا تو ثبت نام سراسری گزینه ای برای انتخاب دانشگاه آزاد و سایر موسسات آموزش عالی مثلا پیام نور نداره؟!؟!

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۲ ب٫ظ

بعد از قبولی انتخاب رشته آزاد و دولتی جداست.اون موقع هر کدوم رو بخواید انتخاب میکنید

هیلا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۴ ب٫ظ

خانوم دکتر اگه دقت کنی ادغام شده یعنی اسم سراسری یا پیام نور جدا نداریم

مریم1234
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۳ ب٫ظ

۲- آن دسته از داوطلبانی که صرفاً در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام نموده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت. بدیهی است که در روند پذیرش دانشجو برای دانشگاه آزاد اسلامی نیز براساس ضوابط مربوط در صورت تمایل و داشتن شرایط قرار خواهند گرفت.
بچه ها این مورد ۲ یعنی چی؟ یعنی الان ما که سنجش اسم نوشتیم آیا باید بریم داخل سایت سنجش و گزینه خاصی رو انتخاب کنیم یا همون ثبت نام اولی کافی بوده؟؟

دکتری 96
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم1234

خانم دکتر این یعنی اینکه شما لازم نیس کاری بکنید…
بشینید درستون رو بخونید

معماری ازاد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۵ ب٫ظ

من که تغییر رشته میخوام بدم چی؟؟؟آزاد میتونستم ولی سراسری نمیشه

بی نام
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

اخه این چه وضعیه همش باید بشینیم پای اخبار ببینیم چی شد؟؟؟؟یعنی کارنامه میاد اونجا میزنه ازاد میتونیم شرکت کنیم؟؟؟؟بابا جدا بود به خدا تکلیفمون معلوم بود

خانم دکتر ۱۳۹۵
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

فکر کنم وقتی کارنامه دانشگاه سراسری میاد و مشخص میشه مجاز شدیم یا نشدیم یه کد واسه دانشگاه آزاد میده که با اون کد کارنامه دانشگاه آزاد رو هم میبینیم یعنی دو تا نتیجه میبینیم

ملیکا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ

آقای رضا عمران متاسفانه همه چیز تموم شد

نرگس
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۷ ب٫ظ

دوستان عزیز باور کنید بیخود انقد وسواس دارین روی ادغام و مستقل بودن، درنهایت این دانشگاه آزاد هست ک برای پذیرش نهایی دانشجوهاش تصمیم میگیره فقط آزمون یکیه ک با توجه ب تجربه ی شخصیم سوالات سراسری راحت تر از آزاده ، فقط مرحله ی مصاحبه دانشگاه سراسری خیلی سهت میگیره
بشینین درستونو بخونین، روزی ١ ساعت استعداد و ١ ساعت زبان عمومی و حدود ۵ ساعتم دروس تخصص، باور بفرمایید در هر دو دانشگاه دعوت ب مصاحبه میشین

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

نرگس جان مشکل من وبقیه دانشجوهای ازاد در ادغام و مسقل بودن نیست من نظر خودمو میگم من از شش ماهه پیش دارم برا دکترای ازاد میخونم و اصلا قصد نداشتم سراسری شرکت کنم الان مشکل اینجاست که یک منابع عوض شده و دوم من دارم رشته خودمو میگم تو ارشد ما اصلا کتاب نداشتیم همش جزوه بود الان منه نوعی کتابهایی که تو سراسری تدریس میشده رو از کجا بیارم و سوم اینکه من تو این مدت وقت ندارم چی بخونم بیام استعداد بخونم یا دروس تخصصیمو ؟ واقعا باید رسیدگی بشه اگه قرار به ادغام بود باید از قبل اعلام میکردن نه موقع ثبت نام

نرگس
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

بله حق با شماست ، اگه شما قصد دارید آزاد بخونید وضعیت برا همه مشابه هست پس نگران نباشید
برا درس استعداد من خودم دی وی دی آموزشی مسیح خواه رو گرفتم شبی ١ ساعت گوش دادم الان بعد از گذشت ٢٠ روز تقریباً مسلط شدم، زبان هم فقط ۵٠۴ و لغات تافل رو ۴٠٠ تا بود خوندم و یه کتاب گرامر کوچیک
دروس تخصصی هم ک لازم نیست در حد بچه های سراسری بخونیم چون ما اصلاً با اونا سنجیده نمیشیم، مثلا تراز واسه دعوت ب مصاحبه واسه سراسری یه چیزه آزاد یه تراز دیگه
پس اصلاً نگران نباش و ب خدا توکل کنید، خدا رو چ دیدید شاید استعداد و زبان رو بالا بزنید و سراسری مجاز بشید

آیدا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام دوست عزیز لطفا راهنمایی کنید چ کتاب برای گرامر تهیه کردید من برای استعداد وزبان هیچ ندارم نمیدونم برای این دو درس از کجا شروع کنم ی دنیا سپاس

میثم عابدینی
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام
یه سری رشته من جمله رشته مدیریت و برنامه ریزی امور فرهنگی توسط سازمان سنجش حذف شده است. ادغام کنکور صحیح ولی تکلیف منی که کارشناسی و ارشد مدیریت فرهنگی دارم و قصد ادامه دکترا تو همین رشته رو دارم چیه؟

........
آذر ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ق٫ظ

سلام…
منم همین مشکل رو دارم و میخام این رشته رو ادامه بدم… چیکار باید کرد!!!!!؟؟؟؟

ناظم
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ

بالاخره تموم شد

مهتاب
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ

دانشگاه آزاد این مساله رو قبول نکرده و سایتش باز هست و میشه ثبت نام کرد.

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ

آزمون ادغام هست.اطلاعیه هم زدن دیگه.بعد از قبولی انتخاب رشته توسط هر دانشگاه مستقل انجام میشه

رضا. عمران
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ

دانشگاه آزاد همچنان مصمم به کنکور مستقل است

نرگس
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا. عمران

دوست گرامی چرا در تمامی پست ها اصرار دارید بچه ها رو هدایت کنید واسه آزاد ثبت نام کنن؟ هم وزیر محترم نظرشون رو اعلام کردن هم سازمان سنجش، دانشگاه آزادم دیگه اطلاعیه ای نداده
پس تموم شد…. ادغام شد

hossein
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

آخه ابن سردرگمی بدتره
الان نوشته هرکی مجازبشه برای انتخاب
دانشگاه هابه جزآزادانتخاب می کنه
پس دانشگاه آزادچی میشه؟!
اصلانحوه نمره وپذیرش آزادفرق داره
پس چه جوری میدن کارنامه به دانشجوهای دانشگاه آزاد

نرگس
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  hossein

احتمال زیاد دانشکاه آزاد بر اساس تراز عمل میکنه ، و دفترچه ی جدا صادر کنه
حالا هرکی ترازش ب اون حد نصاب انتخابرشته رسید انتخاب رشته و شهر میکنه، خود سازمان سنجشم گفته ک فقط آزمون اولیه ادغام باقی مراحل پذیرش صد در صد تحت نظر و اختیار دانشگاه آزاده
این تازه واسه بچه های آزاد خوب شد، کسی ک واسه سراسری خونده احتمال کمی داره بیاد آزاد ب هاطر هزینه ش اما بچه های آزاد در صورتی ک مجاز بشن واسه شرکت در مصاحبه ی سراسری قطعاً میرن
باور کنید همه جوره ب نفع ما ها شد ک میخایم آزاد شرکت کنیم

مهدی معماری
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا. عمران

آقا رضا عمران پس چیشد این همه گفتی مستقل مستقل

مریم1234
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام بچه ها.میگم الان که ما فقط سنجش ثبت نام کردیم پس دیگه نیاز به ویرایش اطلاعات و اینها که نداریم؟؟؟

دکتری 96
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم1234

نه دکتر… نیازی به ویرایش اطلاعات نیست!

hossein
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ

چراپس سایت دانشگاه آزادبازهستش وهنوزم ثبت نام میکنه
وهمه دارن ثبت نام میکنن؟!؟!؟!

اگه اینجوری باشه که دانشگاه آزادقبول کرده باشه
حتمااطلاعیه میده
وسایتشومیبنده

آبیدر
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ

تکلیف کسانی که سهمیه بسیجی فعال دانشگاه آزاد دارند به کجا می رسه. بعد از آزمون که نمی شه .واقعا مسخره بازی .جنگ قدرت راه انداختن این وسط جوان بدبخت تلف میشه. متاسفم

سحر
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۱ ب٫ظ

دوستان من فقط ازاد ثبت نام کردم یعنی دوباره برم سراسری ثبت نام کنم؟چرا یکی ما رو از این سردرگمی خارج نمیکنه بخدا دیوانه شدیم با اطلاعیه های ضد ونقیضی که میدن.

دکتری 96
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

آره… ثبت نام کنکور ۹۶ رو از سایت سنجش بایستی انجام بدین.

نسرین
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان
من دانشگاه آزاد را ثبت نام کردم حالا چی میشه قابل قبول نیست؟

دکتری 96
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

تا مهلت ثبت نام تمام نشده لطفا از سنجش ثبت نام کنید

ستایش
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۵ ب٫ظ

تمام شد. ادغام شد. خود سایت سنجش اطلاعیه زد. دیگه محال عوض شه.

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ

کاش بندازن آخراسفند یا وسطاش

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ

به خدا من از سایت چک کردن و دنبال منابع بودن وقت نکردم درس بخونم چه وضعیه اخه چه کاریه چه گرفتاری شدیم

ماریا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ

من سراسری دکتری شرکت کردم
یعنی نیازی نیست مجددا برای ازاد ثبت نام یا ویرابش أنجام بدهم

سعید
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۷ ب٫ظ

من از دانشگاه آزاد شهرمون پرسیدم گفت آزمون مستقل هستش و به اطلاعیه های سنجش توجه نکنید

رضا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

شما به حرف سازمان سنجش توجه کنید صحبت دانشگاه آزاد شهرتون رو فراموش کنید

دکتر سرگردان
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

چه گرفتاری شدیمااااااااا.هر روز یه چیز جدید.

رضا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۶ ب٫ظ

اگه آزمون یوی نمی شود حرفشون رو عوض کرده بودند
خلاصه دکتری آزاد هم کمی ضابطه مند شود
دیگه مثل سه سال گذشته نیست
کمی مطالعه لازمه

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۵ ب٫ظ

وا اخرشم نفهمیدیم کی حرف راست میزنه؟

آرزو
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۵ ب٫ظ

دکترا بندازید بعد از عید نوروز
شما مارو وازد حاشیه کردید ما درس بخونیم یا حاشیه بریم
بندازید بعد از عید