تعیین تکلیف دانشجویان شاخص‌پژوه توسط وزارت علوم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانشجویان شاخص‌پژوه از امروز تا ۱۸ خرداد ماه فرصت دارند تا مستندات تحصیلی خود را به دانشگاه شیخ بهایی در اصفهان ارائه دهند.

مجتبی شریعتی نیاسر در گفت‌و گو با ایسنا در خصوص تعیین تکلیف دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه اظهار داشت: کمیته‌ای برای بررسی مستندات دانشجویان این پژوهشگاه تعیین شده است و پس از بررسی‌ها متناسب با مدارک ارایه شده برای دانشجویان راهکار ارائه می‌شود. اینکه تکلیف دانشجویان چه خواهد شد در گرو مستنداتی است که ارائه می‌دهند.

شریعتی نیاسر تصریح کرد: افرادی که از قبل مدرک گرفته‌اند و مدرکشان تایید شده است نیاز نیست دوباره برای مدرکشان به دانشگاه شیخ بهایی مراجعه کنند، اما تمام افرادی که مدرک تحصیلی دریافت نکرده‌اند و یا مدرک آنها به تایید وزارت علوم نرسیده است باید این روند را طی کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم تصریح کرد: دانشگاه شیخ بهایی در زمینه دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه تصمیم گیری نمی‌کند، بلکه این تصمیم گیری به عهده وزارتخانه است و تنها برای تسهیل کار دانشجویان و به این دلیل که اکثر دانشجویان این پژوهشگاه در اصفهان بودند، دانشگاه شیخ بهایی را کانونی برای دریافت مدارک آنها قرار دادیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها