ابلاغ سرفصل‌های بازنگری‌شده ۲۴ رشته دانشگاه آزاد در مقطع دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای، سرفصل‌های بازنگری‌شده ۲۴ رشته در مقطع دکتری تخصصی که از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ لازم‌الاجراست را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل های بازنگری شده طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت بهره برداری در سایت مرکز برنامه ریزی درسی به آدرس www.sep.iau.ir قرار داده شده است.

نکته قابل توجه این است که اجرای این سرفصل ها از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ و بعد از آن لازم الاجراست.

بر اساس بخشنامه‌های مذکور سرفصل هایی که تاکنون بازنگری شده شامل رشته های زیست شناسی سلولی و مولکولی در مقطع دکتری، رشته میکروبیولوژی در مقطع دکتری، رشته علوم و مهندسی باغبانی در مقطع دکتری، رشته زیست‌شناسی – فیزیولوژی گیاهی در مقطع دکتری، رشته بیماری شناسی گیاهی در مقطع دکتری، رشته علوم و مهندسی آبخیزداری در مقطع دکتری، رشته جغرافیای سیاسی در مقطع دکتری، رشته مدیریت و کنترل بیابان در مقطع دکتری، رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع دکتری، رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در مقطع دکتری، رشته حسابداری در مقطع دکتری، رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع دکتری، رشته آب و هواشناسی در مقطع دکتری، رشته بیو تکنولوژی کشاورزی در مقطع دکتری، رشته علوم اقتصادی در مقطع دکتری، رشته حشره شناسی کشاورزی در مقطع دکتری، رشته علوم و مهندسی مرتع در مقطع دکتری، رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی در مقطع دکتری و رشته علوم و مهندسی جنگل در مقطع دکتری است.

همچنین رشته های مهندسی صنایع در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری)، رشته مهندسی پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری)، رشته مهندسی نفت در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته مهندسی نساجی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) و رشته شیمی در مقطع تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری) است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

70 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رز روانشناسی به آقا رسول
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱:۰۱ ق٫ظ

ممنونم از شما من ارشد بالینی هستم با معدل ۱۹/۴۵ و نمره پایان نامه ۲۰ و یه isi و یه سمینار خارج از کشور و یه سمینار داخلی و کارگاههای مختلف در رشته روانشناسی متقاضی و رقابت خیلی زیاده

رسول
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۲:۳۲ ق٫ظ

بسیار عالی. اون همایش خارج از کشور رو خودتون شخصا در خارج از کشور به زبان انگلیسی ارائه دادید؟

که م
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان ، سال ۹۳ که ارشد برق قدرت پذیرفته شدم در دفترچه دانشگاه آزاد نوشته بود پذیرش رشته های فنی ۱۵ نفر ولی … قبول شدند دکتری هم احتمالا پذیرش بیش از ۷ نفر باشد برای تمامی عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

رز روانشناسی به آقا رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام و با آرزوی موفقیت برای شما و بقیه دوستان میخواستم بپرسم من پارسال بدون آزمون روانشناسی عمومی قبول شدم ولی نرفتم تا امسال مجددا شرکت کردم بدون آزمون شاید شهر خودم قبول بشم به نظر شما ممکنه چون پارسال قبول شدم امسال دعوت به مصاحبه نشم؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۲ ب٫ظ

خیر دانشگاه آزاد محرومیت نداره.
لطفا یکم اطلاعات بدید ببینم با چه شرایطی پذیرفته شدید.
معدل، نمره پایان نامه، تعداد و نوع مقالات، مدرک زبان و …
دانشگاهی هم که قبول شدید اگر ممکنه بفرمایید.
میخوام یک حساب کتابی برای خودم دستم بیاد.

اسماعل
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۱۰ ب٫ظ

سلام آقارسول.خواستم بدونم بارتبه ۷۸۰وتراز۱۵۱۹رشته زبان وادبیات عرب توآزاددعوت به مصاحبه میشم .لازم به ذکراست که توروزانه هم مجازشدم وتهدادکل شرکت کنندگان این رشته توآزمون ۱۱۷۰بودند.مرسی

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعل

سلام. در خصوص پیش بینی دعوت و پذیرش نظری ندارم.

زینب
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ب٫ظ

دوستان نگران نباشید طى تماسی که الان با دوستان که درسازمان مرکزی هستن داشتم ظرفیتا اصلا کم نشده و علت تاخیر جابجایی مسولىن هس مثلا معاون اموزشی چند روز پیش عوض شد قطعا تاثیراتی در زمان اعلام نتایج داشته است.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

توی خود دفترچه نوشته ظرفیت هر رشته/محل هفت نفر هست. حالا اگر شما این رو به منزله کاهش نمیدونید خب بحث دیگریست. وقتی ۵ نفرش مختص با آزمون باشه و ۲ نفرش مختص بدون آزمون. اما در مورد تاخیر، به نظرم بهانه خوبی نیست چون الان لیست آماده هستش وگرنه ریاست دانشگاه ها از کجا میدونن که قرار از چند نفر مصاحبه به عمل بیارن؟ آپلود کردن اسامی روی سایت Azmoon کلا یک ساعت هم وقت نمیبره. دیگه انقدر کش و قوس نداره.

زینب
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

تو دفترچه خیلی چیزا نوشتن اما کدومش عملی شده؟

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

خیلی هاش. کدومش نشده؟

...
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

خب مثلا نوع مصاحبه که استانی شد.چیز به درد بخور همین بود که انجام نشد.

mahsa
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۴ ب٫ظ

واقعا متاسفم
سازمان سنجش مصاحبه های دکتری رو تموم کرد اما آزاد هنوز نتایج دعوت به مصاحبه رو هم نداده. توی کارشناسی ارشد هم امروز تمدید آخرین روز انتخاب رشته سنجش بود در حالی که آزاد هنوز دفترچه رو هم نداده.
یاد این شعر افتادم که میگه:
هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  mahsa

بهتر. مثلا من یکی خیلی به نفعم شد که مصاحبه ها افتاد بعد از ماه رمضان. اگر مصاحبه ام اوایل خرداد میبود، به ضررم میشد، چون یکی از مقالاتم همین اواخر اوکی شد. سختی مسافرت در ماه رمضان هم بماند. اتفاقا تصمیم درستی بود که مصاحبه ها رو از ۱۸ تیر شروع میکنن. در مورد دفترچه ارشد هم اطلاعیه دادن. میگن مشکل از ما نیست، یکسری رشته/محل یکبار پذیرش بوده که برای امسال شرایطشون مساعد شده و میتونن مجوز دائم بگیرن. وزارت علوم هم تا دونه دونه اینها رو چک نکنه اجازه نمیده. هر چند که بهتر بود این کارها زودتر انجام میشد نه دقیقه ۹۰
من به طور ۱۰۰% دانشگاه آزاد رو مقصر نمیدونم. امسال ادغام کردن آزمون ها نقاط مبهمی رو ایجاد کرد که هنوز که هنوزه یکسری از سوالات بی پاسخ مونده.

ندا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۵ ب٫ظ

همون موقع ک واس ثبت نامو اونطور کردن باید فکر این روزارو هم میکردیم…

یلدا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۵۳ ب٫ظ

دوستان کسی از تاریخ مصاحبه دانشگاه ازاد اصفهان خبر داره؟

احمد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۴ ب٫ظ

برخی منابع از اعلام نتایج در هفته اول تیرماه خبر میدهند.

فرزاد.س
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

یا سر مجوزها به توافق نمیرسن یا تعداد پذیرش. دانشگاه آزاد با ۷ نفر پذیرش عملا به تعطیلی میکشه کارش. از دولت بودجه نمیگیره که. دولت از یه طرف هیچ کمک مالی نمیکنه از یه طرف هم میگه ظرفیت رو کم کن! خب دانشگاه به این عظمت با چی بچرخه؟

حامد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد.س

به نظر من هم همینطوره. انگار سنجش به هیچ طریقی کوتاه نمیاد. این وسط فقط دانشجویان بلاتکلیف موندن.

زبان انگلیسی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

سلام
با دانشگاه ازاد مکاتبه کردم این جوابو بهم دادن:
نتیجه اولیه دوره دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه ازاد اسلامی حدودا تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد …مصاحبه نیمه دوم تیر ماه اغاز میشود

محمد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۳۴ ب٫ظ

خب پایان خرداد هم ۲ روز دیگه پایان می یابد!!! ببینیم این دفعه اعلام میکنند یا بازم بدقولی…

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۸ ق٫ظ

دوستان عزیز توجه داشته باشید که ظرفیت پذیرش هر رشته/محل فقط هفت نفر هست. اگر به دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۶ نگاه کنید، در صفحاتی که رشته/محل ها درج شده اند، در بالای همه جداول به صراحت نوشته شده که ظرفیت رشته/محل ها هفت نفر هست.

همچنین در صفحه ۸ همین دفترچه، در بند ۷ نوشته شده که داوطلبان با آزمون یا بدون آزمون برای مصاحبه باید مبلغ ۱۲۰ هزار تومان پرداخت کنن و رسیدش رو موقع مصاحبه همراه داشته باشن.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

البته طی پیامی که با بخش پرسش و پاسخ دانشگاه داشتم، بهشون گفتم که این ۱۲۰ هزار تومان برای زمانی بود که مصاحبه متمرکز بود در تهران. حالا که مصاحبه ها شهرستانی شده، لطفا هزینه هر مصاحبه رو به کمتر از ۱۰۰ هزار تومان کاهش بدید. چون اینجوری اگر کسی فقط ۵ مصاحبه بره، باید ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنه. ازشون خواستم که این درخواست ما رو به گوش مسئولان بلند پایه دانشگاه برسونن.

در مورد ظرفیت هم پرسیدم. گفتم توی دفترچه نوشتید که ظرفیت هر رشته محل ۷ نفر هست. از طرفی در پیامی به بنده اعلام کردید که ظرفیت بدون آزمون ۲ نفر هست. سوالم این بود که این ۷ نفر با اون ۲ نفر جمع میشه، نهایتا میشه ۹ نفر؟ یا اینکه ۵ نفر با آزمون هست و ۲ نفر بدون آزمون که نهایتا میشن ۷ نفر؟ بهم پاسخ داد که در خصوص ظرفیت ها تا زمان اعلام نتایج منتظر باشم!
در واقع پاسخ شفاف و قاطعی نداد. متاسفانه یه مقدار گنگ هستش نحوه پذیرش دانشگاه آزاد. اینکه توی دفترچه بنویسیم ظرفیت همه رشته محل ها ۷ نفر هست، به نظرم صحیح نیست. چون قطعا امکانات و تعداد اساتید با سابقه در همه رشته محل ها ثابت نیست. دانشگاه آزاد مثل دانشگاه های دولتی نیست که ظرفیت هر رشته محل رو دقیقا اعلام کنه و عدم شفافیت دیده میشه. هر چند که شاید این عدم شفافیت دلیلی باشه برای اینکه دانشگاه آزاد بتونه دانشجوی بیشتری جذب کنه. به هر ترتیب سوالات بی جوابی هنوز باقی مونده.

reza
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد دلیل دیر اعلام شدن کدرشته های ارشد را به دلیل حذف برخی از کدرشته های دارای مجوز موقت (پذیرش یکبار) اعلام کرد. اتفاقی که قطعا برای کدرشته های دکترا هم خواهد افتاد.

خبرگزاری مهر:
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: برخی از واحدهای این دانشگاه مجوز موقت پذیرش (یکبار پذیرش) داشتند که قرار بود وضعیت کیفی و اعضای هیات علمی این رشته محل ها بهبود یابد که این امر محقق شده است.
رهایی خاطرنشان کرد: اما هنوز وزارت علوم و دفتر گسترش درخصوص این رشته محل ها نتیجه نهایی اعلام نشده و ما پیگیر هستیم تا این روند انجام شود.
وی عنوان کرد: اگر مجوز قطعی برای این رشته محل ها اخذ شود در سال تحصیلی جدید در این رشته محل ها پذیرش دانشجو صورت می گیرد.

منا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  reza

مگه معاون آموزش عوض شده؟آخه نوشتین معاون جدید.دیگه دکتر حسین زاده نیستن؟

مجتبی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  منا

چیزه دقیقی به مردم نمیگن
دانشجو بدبخت و بیچاره فقط مشکل داره؟
تا چه موقع باید بلاتکلیف بمونه؟

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  منا

دکتر علیرضا رهایی بیست و سوم خرداد ماه در این پست منصوب شدند. ایشان جایگزین دکتر فرهاد حسین زاده لطفی هستند. در این چند وقت اخیر اکثر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در حال عزل و نصب شدن هستند.

اشکان
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  منا

با سلام
خیر ایشون یکی دو روز پیش برکنار شدند.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  reza

آقا رضا این خبر در مورد مقطع کارشناسی ارشد هست. چون هنوز دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد منتشر نشده. اما دفترچه انتخاب رشته دکتری یک ماه پیش منتشر شد و در همون زمان چه از طرف سازمان سنجش و چه از طرف دانشگاه آزاد اعلام شد که این دفترچه دکتری ۹۶ با هماهنگی صورت گرفته منتشر شده. البته هر اتفاقی ممکنه بیوفته اما بنده با توجه به شواهد و قرائن دلیلی نمیبینم که بخواد رشته محلی از دفترچه دکتری ۹۶ حذف بشه. چون اگر بنا بود رشته محلی حذف بشه اصلا توی دفترچه چاپ نمیشد. همونطور که مثلا در گرایش ما چند رشته محل نسبت به دفترچه پارسال حذف شده بود. دیگه دلیلی نداره که دانشگاه آزاد بخواد اشتباه پارسال رو دوباره مرتکب بشه که بعد از انتخاب رشته یکسری از رشته محل ها حذف بشن. این خبری هم که شما منتشر کردید مربوط هستش به کارشناسی ارشد که الان در حال چونه زنی هستن که بتونن رشته محل های بیشتری رو توی دفترچه درج کنن. به هر حال ممنون.

agah
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  reza

سلام آقا رسول بازم تکذیب کنید که رشته محلی حذف نشده!!؟فقط خدا کنه که زیاد رشته محل ها رو کم نکنند که به ضرر بچه ها نشه.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  agah

بله تکذیب میکنم. تا زمانی که خبری رسمی در خصوص حذف رشته محل های دکتری تخصصی اعلام بشه. این خبری هم که بالا نوشته شده همونطور که عرض کردم مربوط هست به آزمون کارشناسی ارشد و رشته محل های یکبار پذیرش. صبر کنید تا نتایج دکتری اعلام بشه و اگر در اون صورت رشته محلی از انتخاب بچه ها حذف شده بود، اون موقع حرف شما صحیح خواهد بود. ببخشید حالا چرا شما انقدر پیگیر هستید که واقعا رشته محل های دکتری کاهش پیدا کنه و تعدادی حذف بشه؟ زمانی که با صراحت گفته شده که دفترچه دکتری تخصصی سال ۹۶ با نظارت کامل وزارت علوم منتشر شده، دلیلی بر حذف رشته محل نیست.

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

قبل از اینکه دفترچه دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه آزاد منتشر بشه، بدون مجوزها حذف شد. به عنوان مثال در گرایش نرم افزار چنتا بدون مجوز بود که حذف شد. واحد الکترونیکی، واحد ورامین، واحد کاشان، واحد آشتیان، واحد محلات و واحد خمین. بعد از اینکه لیست بررسی نهایی شد، سپس دفترچه منتشر شد. دلیلی نداره که مجددا بخواد از این لیست رشته محلی حذف بشه. مگر در موارد خیلی استثنایی.

دکتر آینده!!!!
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۹:۳۷ ب٫ظ

امروز زنگ زدم دانشگاه ازاد،واسه نتایج مصاحبه دکتری،اول از همه که با یه لحن تند و بی ادبانه پاسخ دادن،میگم قربان کی جواب نتایج میاد میگه نمیدونم شاید اخر هفته
میگم اخه گفته بودید امروز میاد،میگه کی گفته؟! کجا گفتن؟ ما همچین حرفی نزدیم،اصلا هر وقت نتایج بیاد خبر دارد میشد!!!!

Ahmadazizi
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۰:۵۷ ق٫ظ

اره به خدا خیلی بد جواب میدن خیلی خیلی بد

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۴ ق٫ظ

انقدر این چند وقت اخیر مردم زنگ میزنن میگن اعلام مصاحبه دکتری چی شد؟ انتشار دفترچه کارشناسی ارشد چی شد؟ اینها هم عصبی شدند.

یلدا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۹:۳۲ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه مصاحبه دانشگاه اصفهان چه تاریخیه؟

به قبولین مالی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۴ ب٫ظ

اقای محمد جواد نمره ت چند شده

omid
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۳ ب٫ظ

دوستان یه سوال خیلی مهم
وظایف ما بعد از اینکه اسممون جز افراد دعوت به مصاحبه بود، چی هست؟ لطفا همه مراحل را بفرمایین من اصلا اطلاعی در زمینه ندارم

دکتر آز به امید
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  omid

وقتی اسامی مدعوین به مصاحبه اعلام شد
مدارک مورد نیاز و شرایط شرکتددر مصاحبه هم اعلام میشه

omid
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

ممنون
این فرم تایید صلاحیت عمومی که سازمان سنجش در سایتش قرار داده ما هم باید پر کنیم؟ اخه مهلتش تا ۳۱ خرداده

دکتر آز به امید
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  omid

نه
اون برای آزاد نیست

رسول
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  omid

خیر امید جان. اون مال دکتری سازمان سنجشه. روزانه و شبانه و پردیس و پیام نور و غیرانتفاعی. برای دانشگاه آزاد نیازی به اون فرم صلاحیت عمومی نیست.

نوید
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب٫ظ

به نظر پاسخنامه شرکت کنندگان گم کردن…..

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

نه این یک مورد هیچ وقت پیش نمیاد، چون انتخاب رشته اینترنتی بود و از همه اطلاعات توسط چنتا سیستم مدام بکاپ گرفته میشه.

مهران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۲ ب٫ظ

منم رتبه ۴٠٠ حقوق بین الملل شدم
با این رتبه آزمون سراسری فقط پردیس کیش دانشگاه تهران دعوت به مصاحبه شدم ! از هر کسی هم که میپرسی یا میخوای مشاوره بگیری یه سری چیزهای کلی میگه که تکراریه!

نیلوفر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال عجیب دارم من رتبه ۱۸ شده از بین ۱۳۰ نفر شرکت کننده حالا سوالم اینه که اگه رتبه های بهتر از من یعنی ۱ تا ۱۷ قصد شرکت در ازاد نداشته باشند یعنی به نحوی من بهترین رتبه شرکت کننده در مصاحبه آزاد باشم پس من ۵۰ درصد مربوط به نمره آزمون کتبی را کامل میگیرم ؟؟؟
نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !!!!

.....
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

منم ۱۹۰از۱۲۰۰۰شدم وفکرمیکنم رتبه های خوبی برای ازادباشیم
البته اگه رتبه های قبل ماقصدازاد نداشته باشن وهمون دولتی قبول شده باشن

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

خب در این صورت شما میشی رتبه ۱ دانشگاه آزاد در گرایش خودت. امسال یه مقدار همه چیز گنگه. اگر مبنا بر این باشه که دانشگاه آزاد نمره مصاحبه رو بفرسته برای سازمان سنجش و سازمان سنجش نتایج رو در شهریور ماه اعلام کنه، نمره کتبی شما ۵۰ نمیشه، چون ۱۷ نفر بهترن از شما. اما اگر دانشگاه آزاد بخواد خودش به طور مستقل نتایج رو در شهریور ماه اعلام کنه، امکانش خواهد بود که شما کل ۵۰ نمره کنکور رو بگیری. اما به نظر من خودت رو سرگردان نکن. حالا چه ۵۰ بشی چه ۴۰، مهم این هست که اگر اون ۱۷ نفر دیگه در آزاد ثبت نام نکنن، شما میشی رتبه یک گرایشت در دانشگاه آزاد.

نیک پى به نیلوفر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

نیلوفر خانم رشته شما چى هست که ١٣٠ نفر شرکت کنند داره ؟ آخه مهم هست که ظرفیت پذیرش سراسرى در رشته شما چقدر باشه؟

محمد - نرم افزار
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

دوست عزیز، شما در هر حالت ۵۰درصد نمره کتبی رو میگیرید.اما مقدار اون کمتر از ۱۷نفر بالاتر از شما هستش.نمره مصاحبه شما هم با تاثیر ۵۰درصد محاسبه میشه.

به قبولین مالی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۲ ب٫ظ

لطفاً دررشته مالی کسی هست که نمره اش بالای ۲۰۰۰و یا رتبه زیر پانصد داشته باشه،

محمد جواد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۶:۴۵ ب٫ظ

سلام من حدود ۳۵۰ شدم

سینا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ب٫ظ

خخخخ جالب بود مهسا خانم.

mahsa
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۱۴ ب٫ظ

سوال از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد:
پس این نتایج دعوت به مصاحبه دکتری تخصصی بالاخره کی میاد؟؟؟؟

پاسخ دانشگاه آزاد:
شاید این جمعه

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  mahsa

جدی یا شوخی؟

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

نه بابا شوخی کردم

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ادای من رو درآوردیا. به سبک “سوال من از دانشگاه” و “پاسخ دانشگاه”

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۰۱ ب٫ظ

دانشگاه آزاد دفترچه کارشناسی ارشد رو هم نداده. انتخاب رشته کارشناسی ارشد سازمان سنجش یک بار تموم شد که تا فردا تمدید کرده. ولی دانشگاه آزاد چند روزه که نوشته هفته آخر خرداد. به نظر میاد یه گیری این وسط هست که کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد با این تاخیر طولانی مواجه شده و هنوزم که هنوزه، تاریخ دقیقی اعلام نکردن. فقط گفتن هفته آخر خرداد. حالا دقیقا چه روزی مشخص نیست!

امسال حساسیت روی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد بالاس

B.j
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

شانس ماست

آیین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۳:۵۹ ب٫ظ

خیلی مسخرس

اصلا نمیگن طرف اگر قبول بشه باید خودشو آماده کنه واسه مصاحبه

هرچند با این مصاحبه ها

همه قبولن

omid
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۳:۲۶ ب٫ظ

من نتیجه انتخاب رشته ازادموووووووووووووووووووووووووو میخوااااااااام

منیژه
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام
من زنگ زدم مرکز آزمون،گفتن آخر هفته نتایج اعلام میشه!!
بخدا خسته شدم از بس امروز و فردا کردن…

مهیار
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  منیژه

هر هفته اولش می گن آخر هفته اعلام میشه
به آخر هفته که میرسیم میگن اوایل هفته آینده

رسول
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  منیژه

بابا اهمیت ندین. ارزش نداره اصلا اعصاب خودتون رو بهم بریزید. اعلام میشه بالاخره.

مهرداد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱:۳۱ ب٫ظ

نتایج امادس از هفته پیش ولی چرا اعلام نمیکنن جای پرسش داره

دکتر آز
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱:۳۰ ب٫ظ

دوستان نگران نباشید
اصلا اینطور نیست که ۴ یا ۵ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه بشن

باور کنید ۹۰ درصد برای مصاحبه دعوت میشن
چون معلوم نیست چه تعدادی از مصاحبه شونده ها سراسری قبول میشن

زینب
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آز

دقیقا نظر شما کاملا منطقی هس

حامد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

از هر چیزی سخن می گویند الا اعلام نتایح. و خوشحالم که سازمان سنجش زیر بار فشارهای دانشگاه ازاد که هر کاری دانشگاه ازاد می خواد بکنه نمیرو .

کنکور ۹۶
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

مسئولان دانشگاه آزاد خواهشمند است نتایج را اعلام نمایید ، چه خوب است یک دانشگاه بر روی حرفش باشد و هر روز دانشجویان و داوطلبانش را چشم انتظار نگذارد

فرزاد.س
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور ۹۶

اعلام کردن که اوایل هفته…شنبه یکشنه دوشنبه میشه اوایل هفته. بنا رو بذاریم بر دوشنبه ساعت دوازده شب که دیگه اعصابمون هم سر جاش بمونه.