بررسی تغییرات نمره قبولی در آزمون EPT آزاد در دستور جلسه هیات رئیسه دانشگاه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقاضای دانشجویان مبنی بر تغییر نمره قبولی در آزمون EPT در دستور کار هفته آینده هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفته و هر تصمیمی که اعضای هیات رئیسه در این زمینه بگیرند ما نیز اجرا می‌کنیم.

 دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در مورد مشکلات آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان مقطع دکترا همانند همه دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی در داخل کشور یک مدرک زبان را برای همه دانشجویان دوره دکترای تخصصی در نظر گرفته است که هر دانشجو می‌تواند یکی از مدارک زبان از جمله این شامل TOLIMO ،MSRT ،IELTS ، TOEFL ،MCHE ،EPT را بگیرند و با دریافت نمره قبولی به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: آزمونEPT حدود ۱۵ سال است که طراحی شده و هر ماه برای همه داوطلبان مرکز زبان برگزار می‌‌شود، ماهانه بین پنج تا هفت هزار ثبت‌نام در این آزمون داریم؛ البته در جهت استانداردسازی آزمون زبان تغییراتی در این آزمون زبان دادیم، به طوری که سوالات و کلید آزمون را بلافاصله پس از برگزاری آزمون روی سایت قرار دادیم و همچنین قبل از برگزاری آزمون منابع را اعلام می‌کنیم تا همه دانشجویان در جریان باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از مدتی قبل برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها تقاضا داشتند که تغییری در نمره آزمون داده شود، به طوری که هم‌اکنون نمره قبولی آزمون EPT برای عموم و سهمیه آزاد است و دانشجویان با ۲۰ درصد تخفیف به عنوان مشروط می‌توانند امتحان جامع دهند.

حسین‌زاده لطفی یادآور شد: تقاضای دانشجویان این بود که درصد تخفیف بیشتری صورت گیرد تا بتوانند به عنوان مشروط امتحان جامع دهند یا دانشگاه تسهیلاتی را برای دانشجویان قائل شود که بتوانند امتحان جامع را به صورت مشروط بدهند با شرط اینکه قبل از دفاع نمره قبولی زبان را به دانشگاه مرتبط ارائه کنند.

وی افزود: این تقاضا در کمیسیون تخصصی ذیل هیات رئیسه مطرح و اعضا نظراتی دادند؛ هم‌اکنون نیز این موضوع در دستور جلسه هیات رئیسه قرار گرفته و ما نیز پیگیریم که تقاضای دانشجویان را به اطلاع اعضای هیات رئیسه دانشگاه برسانیم و هر تصمیمی که اعضای هیات رئیسه در این زمینه بگیرند ما نیز اجرا می‌کنیم.

این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: هفته گذشته نیز بحثی در این زمینه در هیات رئیسه مطرح کردیم اما به جمع‌بندی نهایی نرسید، لذا موضوع در دستور جلسه هفته آینده قرار گرفته و تقاضای این دانشجویان هفته آینده در هیات رئیسه مورد بررسی قرار می‌گیرد زیرا این تصمیم‌گیری در حد سیاست‌گذاری کلان دانشگاه محسوب می‌شود.

حسین‌زاده لطفی گفت: در بخشی از تقاضای دانشجویان به جمع‌بندی نهایی رسیدیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر اگر ۷۰درصد نمره آخرین فرد آزمون ورودی را داشته باشند پذیرفته تلقی می‌شوند و این قانون بخشنامه و ابلاغ شد که در مورد آزمونEPT نیز ۳۵ درصد به بالا قبول محسوب می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

79 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره
آذر ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۴۲ ق٫ظ

سلام نمره سیصد در آزمون یعنی چی

درخواست نمره 40 برای قبولی ept
تیر ۲۶, ۱۳۹۸ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام مسئولین محترم باور کنید دانشجویان زیادی در مقطع دکتری هنوز برای آزمون ept مشکل دارند لطفا مثل ایثارگران نمره قبولی اصلی را برای ما که سهمیه نداریم ۴۰ قرار دهید لطفا بخشنامه جدید مبنی بر کاهش نمره از ۵۰ به ۴۰ صادر کنید. متشکرم.

مولایی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ ۴:۰۸ ق٫ظ

کسانی که در سال ۹۵ به بعد موفق شدند نمره بالای۴۰ کسب کنند فبول وبالای ۳۵-۴۰ مشروط

اسدی
آبان ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مولایی

سلام این را کی بخشنامه کردن…

علی
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مولایی

کجا این بخشنامه صادر شده؟

محمدپور
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام شماره پرونده رو برای دیدن نتیجه آزمون تیرماهم ندارم۴۷۴۳ همش اشغاله محضر رضای خدا راهنمایی کنید.

محمدپور
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام من هنوز نتیجه آزمون تیرماهمو ندیدم.آخه شماره پرونده ندارم هرچقدر با ۴۷۴۳ تماس میگیرم اشغاله یا قطع میشه محض رضای خدا راهنمایی بفرمایید.

قدرت الله
مرداد ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

زبان پیش ۲ واحد و زبان دروس اصلی هم ۲ واحد گذراندیم. مسولان دانشگاه توراخدا اینقدر اذیت نکنید. هزینه ازمون را لااقل بیارید پایین.ایابایک ازمون دانشجویان زبانشناس انگلیسی می شوند؟؟ ازمون کنکور به ان مشکلی رو گذراندیم. برای مصاحبه مجددا” ازمون تشریحی گرفتند.مجددا”برای مصاحبه یکبار دیگه از پایان نامه دفاع کردیم!دروس دانشگاه رو گذراندیم. حالا هم در باتلاق ازمون زبان خیلی جوانهای دانشجو گیر کرده اند!بعدش هم ازمون جامع و بعد از اون هم دفاع از موضوع رساله و پروپوزال و رساله!با اون خرج های گزاف کمر شکن امروز!! از مسولین دانشگاه میخواهیم سطح ازمون زبان ای پی تی را حداقل ۲۰ و حداکثر۴۰ بگیرند و بیش از این عمر و انرژی دانشجویان را هدر ندهند. ایا کسی که در ابتدا ایین نامه رانندگی را ازمون می دهد هنوز رانندگی درست و حسابی ندارد پس از اخذ قبولی در ایین نامه رانندگی، ایا راننده نشده است؟؟؟ در زبان انگلیسی هم انکس که مشتاق فراگیری زبان باشدپس از ازمون مطالعات زبان را ادامه خواهد دادولو باسفر به خارج از کشور. پس خواهشمندیم مسودان دانشگاه ازاد بیش از این فرصت سوزی نکنند!!

قدیر
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷ ۷:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان نمره آزمون EPT من ۷۱۰ شده. می خواستم بدونم این نمره چه تأثیری در مصاحبه دکتری داره؟ و اصولا خوب محسوب می شه و یا معمولی و …
ممنون می شم راهنمایی کنید.

علیرضا
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷ ۰:۰۸ ق٫ظ

سلام من بار اول شدم ۴۷۰ بار دوم شدم ۴۱ بارسوم شدم ۵۲۰

سمین
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷ ۳:۵۵ ق٫ظ

سلام. من بیماری ام اس دارم با بدبختی نشستم خوندم ولی نمره من شد ۳۲۰ واقعا شرایط خوبی ندارم.. کل عید رو گرفتار خوندن بودم با این حال خرابم… هر سری برای آزمون باید از شهرمون پاشم برم شیراز. خدا میدونه که دارم چه عذابی میکشم.. لطفا کمک کنید..

ایمان
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام خداوکیلی من ورودی ۹۵ هستم تا الان ۱۰ بار آزمون دادم هر بار بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ شدم توروخدا کاری کنید الان از آزمون جامع موندم همه زندگیم رو هواست
پدرم مریض شده
مادرم قلبش مشکل پیدا کرده
شهریه هم کمرمو شکسته خود دانشگاه از یه طرف این زبان هم ماهی ۷۰هزارتومن از یه طرف
شما روبه اون خدایی که میپرستید یه کاری بکنید
خدا شاهده دعای خیر خانواده همه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه بدرقه راهتونه
فقط این مشکل زبان دانشگاه را حل کنید

معصومه
آذر ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

چند ماه پشت هم شرکت کن – هر چند ماه که سخت می گیرن یک ماه آسان می گیرند

محبوبه
اسفند ۴, ۱۳۹۶ ۰:۴۱ ق٫ظ

طور خدا اعتراض کنید که این آزمون بردارن….من شدم۳۹۰
بخدا خیلی هزینه ها بالاست……اینقدر برای زبان مارو اذیت نکنید…طور خدا این آزمون نمره قبولیشو بزارید ۲۰

محمد حسین بارگاهی
دی ۵, ۱۳۹۶ ۶:۱۷ ب٫ظ

سلام تا حالا چندین بار در آزمون ای پی تی شرکت کرده ام و کلاسهای مختلفی رفته ام ولی تاثیری نداشته ،ورودی ۹۳هستم تورا خدا بگذارید تا آزمون جامع شرکت کنم.خداوکیلی دیگه نمی تونم بخونم واسه تجدید روحیه ام بگذارید تا آزمون جامع شرکت کنم.بیشترین نمره ام ۳۹ بوده،

ناصحی
آذر ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۱۱ ق٫ظ

همیشه یک تبی افراد رو می گیره و بعد فراموش می کنند می بینم کامنت ها خیلی قدیمی هستندو نظر جدیدی گفته نشده به خدا قسم پاس کردن EPT سخته و زندگی ها رو فلج کرده. کسانی همت کنند و این مساله رو تا سطوح بالای مدیریتی پی گیری کنند.

سمیه
مهر ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان نمره ازمون eptبرای من ١٧٠اعلام شده،این یعنی قبول شدم یا رد شدم؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
١٧٠-صدوهفتاد

فرانک
مهر ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

نمره بالا ۵۰۰ قبول قطعی و بالای ۴۰۰ مشروط هست که باید تا قبل از دفاع نمره بالای ۵۰۰ رو بگیره

عرفان
مهر ۱۲, ۱۳۹۶ ۸:۰۰ ب٫ظ

ببخشیدنمره قبولی ازمون ept تاچه زمانی اعتباردارد؟

طاهری
مهر ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۳۷ ب٫ظ

با سلام .دوستان کسی اطلاع داره که آیا آزمون دانشگاه تهران را دانشگاه ازاد قبول میکنه یا خیر؟من آزمون دانشگاه تهران ۵۵ شدم ولی دانشجوی آزاد هستم.

سید مهدی طیار
شهریور ۱۵, ۱۳۹۶ ۲:۲۹ ب٫ظ

منکه ۴۰ نمره قبولی بشه کلاهم دو دستی میندازم هوا چون ۶۰ درصد ناراحتیام از بین می ره به خاطر این آزمون زبان تا سی سی یو قلبی هم رفتم همسرم مریض شد ژدرم از غصه و مشکلات و ناراحتی های من فوت شدند دیگه بسمه بچم مریض خسته شدم انشاالله ۴۰ خواهد شد.

مریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۳:۲۳ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی از تغییرات نمره ای پ تی اطلاع داره

مهدیه
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ ۱:۱۹ ب٫ظ

با سلام زمان ثبت نام مردادماه ۹۶ زبان چه تاریخی است

مهدیه
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ ۱:۱۷ ب٫ظ

با سلام زمان ثبت نام آزمون مرداد ماه چه وقتی است.

دلشکسته
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

عذر میخواهم بالاخره چی شد این نمره ازمون ای پی تی مورد تاید بود

من
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۳۵ ب٫ظ

بیسار خوب دانشگاه آزاد تصمیم به جایی گرفت. چون آزمون در حال حاضر بحد کافی و وافی سهل و آسان شده است !

نیک پى
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۲:۴۵ ب٫ظ

بفرما
اونقدر گفتید که هیأت رئیسه وارد ندانست/ همان ۵۰

محمد
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

به نظرم ۴۵۰ برای قبولی قطعی و نمره ۳۸۰ برای نمره مشروط نمره مناسبی برای دانشجویان است . انشاالله این پیشنهاد مورد موافقت قرار بگیرد .

محمد
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اعتراضات به آزمون EPT را وارد ندانست او درباره نتایج بررسی اعتراضات به آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: «آزمون زبان EPT تنها آزمون زبانی نیست که داوطلبان مجبور باشند، فقط در آن شرکت کنند. براساس بخشنامه‌ای که اعلام شده است، دانشجویان دوره دکتری می‌توانند در آزمون‌هایی از قبیل تافل، ام‌اس‌آرتی، آیلتس و سایر آزمون‌ها شرکت و مدرک آن را به دانشگاه ارائه دهند و این مدارک هم مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی است. آزمون زبان EPT یکی از آزمون‌های استاندارد زبان است که سنجش و پذیرش در این آزمون، نه اینکه ساده باشد، بلکه از سایر آزمون‌ها سخت‌تر نیست.» علوی‌فاضل گفت: «نمره ۵۰ از ۱۰۰ نمره قبولی در این آزمون است. شائبه اقتصادی برای این آزمون مطرح می‌شود که به هیچ وجه مورد تایید نیست و اشتباه است. این آزمون در سطح سایر آزمون‌های زبان و مورد تایید سازمان سنجش برای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی هم قرار گرفته است. اعتراضاتی نسبت به آزمون EPT وجود داشت که همگی بررسی شدند و کار کارشناسی به وسیله استادان مطرح زبان و برای چندمین بار انجام و ارزیابی شد و هیچ‌کدام از اعتراضات وارد نبود. آزمون EPT از نظر تست‌های آزمودنی، بسیار متعادل و قابل قبولی است و بنابراین دانشجویان باید سعی کنند تلاش و تمرکز بیشتری بر آموزش زبان داشته باشند.» سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشگاه نمی‌تواند برای تعدادی که چندین بار در این آزمون شرکت کرده‌اند و نتوانسته‌اند نمره قبولی را کسب کنند، استانداردهای آموزشی را تقلیل دهد. در جلسه روز گذشته، هیات رئیسه… ادامه نظر»

علی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

با سلام
در سایت انا علوی فاضل اعلام کرده که هییت ریسه اعتراضات به EPT وارد ندانسته دوستان عزیز احترامی به اعتراض دانشجویان نیست

غلوو جنوبی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۲:۱۵ ق٫ظ

با سلام من معتقدم که چون در طول دوره اموزش به ما زبان یاد نمی دهند این ازمون نمی تواند به اطلاعات ما به شکل منطقی و علمی چیزی اضافه کند پس فرقی نداره چهل باشد یا پنجاه لذا نمره چهل بهتره که دانشجو علاف نشود.

نیک پى خطاب به دوستانى که نگران شأن دکترى هستند
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۳۳ ب٫ظ

شما اگر خیلى نگران شأن دکترى هستید ، با موسساتى برخورد کنید که رساله مى نویسند و isi چاپ مى کنند .
همه ما نیک مى دانیم که این اظهار نظرات بیشتر از اینکه به خاطر دلسوزى و آینده شغلى دوستان باشد ، به خاطر این است که این دوستان زمان آزمون ept خودشان خیلى اذیت شدند ، به همین جهت توقع دارند که ما هم اذیت بشیم و توقف در آزمون اى پى تى داشته باشیم .
#مثبت فکر کنیم #مهربان باشیم

بیتا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۳۷ ب٫ظ

۴۳۰ که من گرفتم تو مصاحبه به دردم میخوره یا نبرم ؟

نیک پى
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

بله

بیتا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیک پى

اقا رسول به یه نفر که ۴٧٠ گرفته بود گفت که اصلا ببری امتیاز منفی هم هست تو دید اساتید مصاحبه کننده ولی چطور ممکنه وقتی قبول مشروطه بالای ۴٠٠ ، تاثیر منفی هم داشته باشه

سهیلا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۳۷ ب٫ظ

ازمون ای پی تی نسبت به بقیه ازمون ها اسان تر است .اگر دانشگاه ازاد نمره قبولی ان را پایین بیاورد مدرک دانشگاه را بی ارزش میکند .دانشجویان دکتری با یکم کلاس زبان رفتن مطمن باشن قبول میشن .اخه نمره ۱۰۰ که ازتون نمیخواد!

ept
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب٫ظ

مدرک دکتری ارزشش به مدرک زبان که با کم شدن نمره بی ارزش میشه …بهتره که منابع آزمون مشخص باشه و آزمون استاندارد تر بشه اون موقع قبولی بهتره و نیاز به کم شدن نمره نیست

مهدوی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
شنیدم که ۳۵ مشروط و ۴۰ برأی دفاع ، تأیید شده و بزودی أبلاغ میشه
دوستان شما نشنیدید؟

دانشجوی دکترا روان شناسی تربیتی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدوی

سلام
مشروط ۳۵ بله اما قبولی قطعی پیشهاد ۴۰ هست اما بعید هست با ۴۰ موافقت بشه اما شانس ۴۵ بیشتر هست.

شایان
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

اگه نمره قبولى و مشروطى ایى پى تى رو کمتر از این چیزى که در حال حاضر هست قرار بدن
واقعا دیگه مسخره میشه.

سید مهدی طیار
شهریور ۱۵, ۱۳۹۶ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شایان

اقا شایان سلام من چندین بار امتحان زبان دادم به زحمت ۴۲ گرفتم لطفا به فکر قشر کم درامد جامعه باشد بده هزاران بیماری دارم و زندگی خوبی ندارم لطفا نظرات خود را برای خود نگاه دارید و کمی خردوندانه تر نظردهید با سژاس از شما

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

با سلام
آقای نیک پی رشته تحصیلی شما در مقطع کارشناسی چی بوده؟

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام / چه طور سارا خانم ؟!

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیک پى

سلام
من ورودی ۸۴ یکی از رشته های فنی در دانشگاه آزاد یکی از شهرستان ها در مقطع کارشناسی هستم. فامیل شما برام آشنا بود یعنی زیاد توی دانشکده فنی به گوشم خورده بود. از این جهت پرسیدم.
بازم عذرخواهی میکنم سوال کردم.

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خانم اسمى که من استفاده مى کنم ( نیک پى ) ، اسم مستعار است.
اینجانب کارشناسى حقوق از دانشگاه آزاد دارم . شما کدام شهر بودید؟

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیک پى

اصفهان

مریم
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ق٫ظ

سلام بنده هم بانظر آقای نیک پی موافقم ۳۵_۴۰ بهترین حالت برای دفع نگرانی عزیزان می باشد.

ازی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۱۰ ق٫ظ

۳۵-۴۵

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۵۹ ق٫ظ

دوستان آزمون ept تا ١٠ سال پیش آسان بود و سر زبان ها افتاد
اما اگر نگاهى به سوالات سال ٩۵ و ٩۶ بیندازید ، مى بینید که اگر از تولیمو سخت تر نباشد ، آسان تر نیست .

میثم
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیک پى

با سلام ،به نظر شما اگر هر نمره ای تصویب بشه .در صورتیکه ازمون های قبلی که دادیم تأثیرش پابرجاست و میشه نمرات قبلی رو ارائه داد،مثلا من ازمون قبلی رو شدم ٣٨ تاثیر می دن

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

اینکه عطف به ماسبق بشود یا خیر ، متأسفانه نمى دانم .

دانشجوی دکترا روان شناسی تربیتی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
چون نمره ۲ سال اعتبار داره به نظر می توانید از این شرایط استفاده کنید ظاهرا این اتفاق با بخشنامه جدید برای ایثارگران صورت گرفته است.

ایثارگر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۰۹ ق٫ظ

دوستان الان نمره قبولی فرزندان ایثارگران ٣۵ شده و قطعیه؟

شاکی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۵:۵۱ ب٫ظ

ازمون ای پی تی فوق العاده فوق العاده آسونه!!! مخصوصا در چند ماه اخیر تمامی سوالات تکراری بود. خوب آزمون رو بردارن سنگینترن!!
واقعا در حق تعداد زیادی دانشجو که قبلا با نمرات ۴۹ قید دکتری رو میزدن یا بچه های که چندین بار با نمرات بیابینی شرکت میکردند رد میشدند ظلم بزرگیه خیلیییییییییییییییی!!!!!!!!!!

نیک پى به شاکى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  شاکی

اگر روزگارى به ما ظلم شده ، دلیلى ندارد که پس به بقیه هم ظلم بشود.
من متولد ۶٣ تهران هستم که در سال ٨٢ با درصدهاى ٧٠-٨٠ دانشگاه آزاد شهرستان قبول شدم . الان مى بینم که دوستان دانشگاه آزادى بدون کنکور و یا کنکور سبک تر در شهر خودشان قبول مى شوند ، عوض اینکه حسادت کنم، لذت مى برم و خوشحالم که این دوستان مشکلات مرا تجربه نخواهند کرد.
شما هم جناب(شاکى) باید از مسببینى که باعث شدند شما با نمره ۴٩ به مشکل برخورد کنید شاکى باشید ، نه جوانانى که نیک مى دانید چه مشکلاتى دارند. از شما انتظار مى رود به جاى شکایت ، حمایت کنید . با سپاس #مثبت_باشیم

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

سلام
آقای نیک پی شرمنده که سوال میکنم شما در مقطع کارشناسی در چه رشته ای تحصیل کردید و کدام دانشگاه؟

شاکی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۲۶ ب٫ظ

جناب نیک پی عزیز بنده به هیچ عنوان خودم رو عرض نکردم!
بسیار متعجبم از اینکه ازمون ای پی تی رو سخت میدونید حتی سختتر از تولیمو!!!!!!!!!!!!!!!
مطمئنا این حرف رو به چند کارشناس خبره بفرمایید از خنده نقش زمین میشن!
شماازمون ادوار گذشته حداقل چند ماه قبل رو وقت بذارین و نگاه کنید متوجه میشید که تعداد زیادی از سوالات تکراری هستند توجه کنید تکـــــــــــراری هستند!!!!!!!!! کدوم آزمونو سراغ دارید که سوال و کلید یه روز پس از آزمون در سایت منتشر شودو دسترس همگان قرار بگیرید به جز ایپیتی!

هدی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  شاکی

واقعا کاش یکی هم پیدا بشه به ظلمی که در حق بچه ها با نمره ۴۰ تا ۴۹ شده و نتونستن دفاع کنن و اینهمه هزینه و در بدری را متحمل شدن پاسخگو باشه..

محمد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۵:۴۸ ب٫ظ

دوره دکترا سبک نشود قبولی را ۶۰۰ قرار دهید و مشروطی را ۵۰۰

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

حالا که شما قبلاً با نمره ۵٠ در آزمون ساده ى ept در دهه هشتاد قبول شدید، ما با آزمون سخت دهه نود ept باید ۶٠ بگیریم ؟ انصاف است ؟

من
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیک پى

مشکل اینجاست که شما نمیخواین حتی کمی وقت بذارین و سوالاتو نگاه کنید و بخونید وگرنه تمام سوالات تکراری است و قبولی فوق اعاده راااااااااااااااحت!

استاد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۵۴ ب٫ظ

آزمون بحد کافی اسان هست .دیگه اینجوری هم بشه با کمترین سواد زبان طرف میره دفاع می کنه. این برای دانشگاه ازاد زشته.

نیک پى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  استاد

EPT در گذشته آسان بود ، چند سالى هست که از تولیمو هم سخت تر شده

فرزاد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۱۵ ب٫ظ

۳۵_۴۰ بهترین ترکیبه.

علی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۱۰ ب٫ظ

سلام اینطور که بنده از طریق خبرگزاریها هم در فضای مجازی و هم میدانی خبر دارم اکثر قریب به اتفاق دانشجویان نظرشان بر ۳۵ برای مشروطی و۴۰ برای دفاع هست که در بیانیه منشره هم به این امر اذعان شده امیدواریم هیئت رئیسه محترم با لحاظ کردن ابن موضوع اقدام مقتضی را اعمال نماید.باتشکر

محمد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

همون ۳۵قبولی عالیه.ومشروط پایین تر

ept
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

مدرک دکتری ارزشش به مدرک زبان که با کم شدن نمره بی ارزش میشه …بهتره که منابع آزمون مشخص باشه و آزمون استاندارد تر بشه اون موقع قبولی بهتره و نیاز به کم شدن نمره نیست

نیک پى
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۳۱ ق٫ظ

هر چى که نمره ایثارگران عزیز هست ، نمره ما ۵ تا بیشتر.منطقى هم است.
٢٨+۵=٣٢
٣۵+۵=۴٠
اگر موافقید ، ذیل کامنت اینجانب اعلام فرمایید و حمایت کنید

علی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  نیک پى

با سلام موافقم مشروط =۳۵
دفاع=۴۰

محمد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیک پى

سلام باید برای دفاع نمره را کاهش بدهند جون خیلی از دانشجویان برای دفاع مشکل دارند بهترین حالت همان نمره ۴۰ برای دفاع از پایان نامه می باشد باید حساسیت روی دفاع از ازمون جامع بیشتر باشه

m.s
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیک پى

سلام بسیار منطقی و عالی . خدا کنه همین بشه . تشکر از شما بزرگوار

میثم
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۹:۵۵ ب٫ظ

مشروط٣۵ودفاع ۴٠باید بشه-در غیر اینصورت باز هم اعتراض خواهیم کرد

علی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۱۹ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرمایید در صورتیکه حد نصاب نمره زبان برای دفاع پایین تر بشه کسانی که نمره خردادماه در حد نمره حدنصاب گرفته اند میتوانند دفاع کنند با تشکر

اکبری
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام
هیئت رئیسه اگه محبت نمایند و نمره ۳۵۰ مشروط و ۴۰۰قبولی قطعی را تصویب نمایند ممنون خواهیم شد.

هدی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  اکبری

کاش هیئت رئیسه تصمیم عادلانه بگیره …دفاع کمتر از ۵۰ ظلمه به خود دانشجویان معترض…

هدی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  هدی

حالا با جامع کاری نداریم به فرض قبول کنیم وقت دانشجو کمه، با حداقل ۳۸ جامع رو بگذرونه…ولی دفاع دیگه فرصت کافی هست، یه کم به خودشون زحمت بدن و ۵۰ بگیرن… معنی نداره برا دفاع کمتر از ۵۰، با وجود فرصت کافی …

ept
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۶:۱۲ ب٫ظ

اگر هر کسی بره سر جلسه ۱۰ تا سوال بلد باشه بقیه رو هم شانسی بزنه میشه مشروط…..اگر شرایط نمره رو پایین تر بیارن سطح آزمون سخت تر وسخت تر میشه ……….

دانشجوی دکترا روان شناسی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۲:۲۱ ب٫ظ

سلام
به نظرم ۴۵۰ برای قبولی قطعی و نمره ۳۸۰ برای نمره مشروط نمره مناسبی برای دانشجویان است . به هرحال باید به تصمیم هیات ریسه دانشگاه آزاد احترام گذاشت .

نیک پى
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۳:۱۵ ب٫ظ

۴۵-۳۵