موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه‌های دکتری ۹۶ دانشگاه زابل از هفته دوم خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه زابل در خصوص مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ از سوی این دانشگاه منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه زابل در راستای اجرای مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می رساند:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کدرشته‌محل‌های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده اسرت می‌توانند از تاریخ ۹۶/۳/۱ با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است منحصرا داوطلبانی می‌توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کدرشته‌محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کدرشته محل می‌باشند.
شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می‌باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

دریافت فایل زمانبندی و مدارک مورد نیاز مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه زابل

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها