مصاحبه بیش از ۶۰۰۰داوطلب در واحد کرمان دانشگاه آزاد از ۲۵ تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: مصاحبه‌های دکتری ۱۳۹۶ این استان از ۲۵ تیرماه در واحد مرکز استان برگزار خواهد شد و استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان بصورت همزمان این مصاحبه‌ها را انجام می‌دهند.

به گزارش پی اچ دی تست، به نقل از اداره روابط عمومی واحد کرمان، در این جلسه آل طه با اشاره به برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ بصورت استانی، هدف از این اقدام را افزایش رضایت مندی داوطلبان دانست و گفت: مصاحبه های دوره دکتری بصورت استانی و در واحد های مرکز هر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمانبندی دانشگاه آزاد اسلامی هر استان برای انجام مصاحبه ها مشخص شده است اظهار کرد: مصاحبه های دوره دکتری ۱۳۹۶ در استان کرمان، از ۲۵ تیرماه در واحد مرکز استان برگزار خواهد شد و استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان بصورت همزمان این مصاحبه ها را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به امکان مصاحبه داوطلبان در چند استان، خواستار اطلاع رسانی دقیق و گسترده زمان مصاحبه به دانشجویان شد و گفت: مدیران روابط عمومی در واحدهای دانشگاهی استان باید با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب، بصورت مستمر زمان و مکان دقیق مصاحبه را به داوطلبان اطلاع رسانی نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶، حدود ۶۰۰۰ نفر مصاحبه خواهند شد، از معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی اداری و مالی و مدیر کل حراست واحد کرمان خواست برنامه ریزی مناسب برای میزبانی از تیم های مصاحبه کننده و داوطلبان را انجام دهند.

وی با اشاره به حجم بالای داوطلبان خاطرنشان کرد: مصاحبه های حضوری دوره دکتری سال ۱۳۹۶ مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، در دانشکده های ۶گانه واحد کرمان انجام خواهد شد و از همه مسئولین واحد انتظار می رود تیم های مصاحبه کننده را به خوبی پشتیبانی کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: هر گروه مصاحبه کننده دارای یک مدیر گروه است و این فرد باید تا حد امکان معیارهای مصاحبه را به هم نزدیک نماید تا گروه ها حداکثر عدالت را در پذیرش داوطلبان رعایت کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بین اینکه ممکن است بعضی از اعضای تیم های مصاحبه کننده از دانشگاه های دولتی دعوت شده باشند عنوان کرد: با توجه به اینکه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین مرتبه برگزاری مصاحبه دوره دکتری را به واحدهای دانشگاهی مرکز استان واگذار کرده است، لذابر بکارگیری مصاحبه کننده های بامرتبه دانشیار و بالاتر تاکید ویژه ای دارد.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های قبلی برای اطلاع رسانی، راهنمایی، اسکان و پذیرایی داوطلبان و تیم های مصاحبه کننده در واحد کرمان، ازرئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان، رئیس دبیرخانه هیات امناو مدیر کل حراست استان خواست بصورت جدی و مستمر بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشته باشند.

آل طه با بیان اینکه واگذاری انجام مصاحبه های دوره دکتری به درخواست و تقاضای واحدهای دانشگاه آزاداسلامی صورت پذیرفته، عنوان کرد: با توجه به قابلیت بالای واحدهای استان کرمان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده انشاا… شاهد برگزاری مصاحبه های دقیق، منظم، سالم و بدون حاشیه خواهیم بود.

مصاحبه بیش از ۶۳۰۰ داوطلب در واحد کرمان از ۲۵ تیرماه

در ادامه این جلسه دکتر محمد مهدی فروغی رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلت تکمیلی استان کرمان اظهار کرد: از بیست و پنجم تیر ماه سال جاری، بیش از ۶۳۰۰ نفر دانشجو جهت انجام مصاحبه مراجعه خواهند کرد که بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت داوطلبان و بهره وری بیشتر تیم های مصاحبه کننده، مصاحبه همه متقاضیان پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال ۱۳۹۶ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان انجام میشود.

فروغی با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای برگزاری مصاحبه های دوره دکتری سال ۱۳۹۶ گفت: برای کلیه داوطلبان و اعضای تیم های مصاحبه کننده امکانات رفاهی گوناگون همچون اسکان و پذیرایی در نظر گرفته شده است تا این آزمون در آرامش کامل برگزار شود.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آزمون مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶ استان کرمان، با اشاره به گزینش دقیق اعضای مصاحبه کننده، خاطرنشان کرد: بر اساس شناخت کامل و با توجه به مرتبه و تجربه علمی از افراد بعنوان اعضای تیم های مصاحبه کننده دعوت خواهند شد تا مصاحبه ها بصورت کاملاً تخصصی انجام شود.

فروغی با بیان اینکه برخی رشته ها را در مرکز استان نداریم و براین اساس از اساتید واحدهای مبدا دعوت کردیم تا در تیم های مصاحبه حضور داشته باشند تصریح کرد: واحدهای سیرجان، بافت، بردسیر، بم و جیرفت باید در اسرع وقت نسبت به معرفی اعضای تیم های مصاحبه کننده اقدام کنند تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب تری این آزمون را برگزار کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

26 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehdi
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۹:۴۲ ق٫ظ

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:
اعلام نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۱۳۹۶دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام خواهد شد .
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۳۰ خرداد اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.
اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه اعلام نتایج دوره دکتری تخصصی و چگونگی و زمان مصاحبه داوطلبان دعوت شده به این مرحله از طریق سامانه مذکور در دسترس داوطلبان قرار داده شده است .

https://phdtest.ir/1396/03/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-96-97/

محمدعلی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ق٫ظ

اعلام نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۱۳۹۶دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام خواهد شد .
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۳۰ خرداد اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.
اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه اعلام نتایج دوره دکتری تخصصی و چگونگی و زمان مصاحبه داوطلبان دعوت شده به این مرحله از طریق سامانه مذکور در دسترس داوطلبان قرار داده شده است .

https://phdtest.ir/1396/03/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-96-97/

sh
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۱:۵۹ ق٫ظ

دوستان یه سوال برام پیش اومده….مگه سیستم دانشگاه آزاد چطور بود قبلا؟ یعنی یه جا میرفتین مصاحبه واسه هرکجا که میخواستین برین؟ من چون همش دولتی بودم این سیستم و نمیدونم چطوره…میشه لطفا یکی برام توضیح بده

ارمیتا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

میشه به جای این تبلیغات شهری که برای خودشون انجام میدن به فکر ما هم باشن نتایج رو اعلام کنن؟؟ که بتونیم برنامه ریزی و انتخاب کنیم کجا بریم. نه اینه بگن چند هزار شهر مصاحبه داره!! ببینن کی میره اون شهرا!!

مدیریت دولتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

نتیجه کجایی دقیقا کجایی

رامین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان باید عرض کنم اینکه شما مجاز هستی برای مصاحبه به هر کجا خواستی برید حق شماست اما اینکه بطور مثال دوستی ۱۰ انتخاب داشته و هر ۱۰ تا هم مجاز شده اینکه بدین معنا نیست که باید ۱۰ مبلغ برای مصاحبه پرداخت کنه و با هر مشکلی هست خودشو به همه مصاحبه ها برسونه دوست عزیز نسبت به رتبه ای که آوردی و میزان رزومت چند جایی که فکر میکنی برات بهترینرو برو و تمرکز به اون اولویت داشته باش.

رسول
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

دقیقا. آفرین.

سارینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۶:۰۹ ب٫ظ

من که چشم آب نمیخوره امسال دانشگاه آزاد مصاحبه هاش برابر و بدون تبعیض باشه،فقط این وسط یه سری دانشجو سرگردون بین چند تا شهر و کلی هزینه میشن،دانشگاه هر استانی هم قطعا دانشجوهای خودشو بر میداره،نمیدونم از رو چه منطقی گفتن این مساله مصاحبه غیر متمرکز به صلاحمونه؟این بازی دراوردنا باید قبل کنکور و یا حتی قبل انتخاب رشته میبود نه الان که فقط باعث سردرگمی و اضطراب یه سری دانشجو و خانواده هاشون،اون خانواده برای آینده فرزندش باید کلی هزینه کنه کل ایرانو بچرخه به انید اینکه بچش یه جا قبول شه آخرشم هیچی به هیچی،هر وقتم که سایتو باز میکنی فقط با یه سری اعداد و ارقام مواجه میشی ویه سری احتمالات

دکتر آینده!!!!
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۴۲ ب٫ظ

مصاحبه های ازاد یک طرف،چند تا از مصاحبه ها تو خوارزمی و طباطبایی هم مونذه
همش باید مرخصی بگیریم…. یه مصاحبه پیام نور یلسط رفت و برگشت هواپیما و هزینه مصاحبه و … فقط یک روز نزدیک هفتصد هزار تومن اب خورد….
فک کنم شهزیه یک ترم رو باید بدیم واسخ مصاحبه ها…

داوطلبان دکترا مدیریت 96
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۳۱ ب٫ظ

واقعا فکر کردن من دختر چطور برم مصاحبه این همه شهر. چی با خودشون فکر کردند . باید یکی از خانوادم باهام بیاد

مهرداد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۴۳ ب٫ظ

اونم با این فشردگی باید از این شهر به اون شهر رفت دلیلی نداره دانشگاه با یک ساختار مصاحبه های مختلف بگیرن!

نیک پى
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ب٫ظ

شده مثل سراسرى

امیرعلی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۱۳ ب٫ظ

دوست عزیز. وقتی شما برای یک مصاحبه به شهردیگه میخای با خودت ازخانواده کسی راببری.. خب فکراینارکردی که بعدا اگه قبول بشی چند سال چجوری میخای به اون شهر رفت وآمدکنی. اونام همینو میخان که یکی قبول بشه که دانشگاهشوون براش اولویت داشته باشه. یعنی چی بایکی دیگه بایدبری؟ خب فکربعدشو نکردی که بعدقبولی کلا چجوری بری؟ خیلی عجیبه

نیک پى
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

احسنت

مهرداد
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

کسی وقتی قبول میشه دنبال شرایط اسکان میره پذیرفته شدن با رفتن یک شبه به یک شهر برای مصاحبه فرق میکنه. موضوعات رو از نگاه خودتون نبینید

آرزو
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

دقیقا درست میگین
مشکل من هم همین است چون دختر هستیم رفت و امد به همه شهرها برامون مشکل مضاعفی هست. این صحبت درست که کسی که میخواد تو یه شهر درس بخونه باید از اول فکرش رو بکنه. ولی نکته ای اینجا هست و اونم اینکه ما برای درس خوندن فقط یه شهر میریم خانواده موقع ثبت نام تا جایگزینی همراهمون هست وقتی خیالشون راحت شد خودشون برمیگردن. ولی برای مصاحبه خانواده چطور میتونه یه دختر رو همینجوری بفرسته بره؟؟
من به همین خاطر مصاحبه های شبانه دانشگاه های سراسری رو نرفتم چون هرکدوم یه جا بود.

نیک پى
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

ببخشید آرزو خانم ، عذرخواهى مى کنم شما مگر دختربچه ١٨ ساله هستید که حتماً باید خانواده با شما بیان ؟ الان هم سن و سالهاى شما در چندین دانشگاه در شهرهاى مختلف تدریس مى کنن و در رفت و آمد هستند.
شما قراره به سلامتى دانشجوى دکترى بشید.
به نظر من دوستان اینها بهانه است . دوستان دلشون مى خواست مصاحبه ها مثل پارسال برگزار بشه تا مطمین باشند که حتماً یک جایى قبول شوند ، ولو امارات و قشم . اما الان براى امارات و قشم قبول شدن هم باید رفت امارات و قشم!!! لذا قضیه را دارند احساسى – عاطفى – حمایتى ، مى کنند.

حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۲۱ ب٫ظ

این آمار رو برای چی اعلام میکنن؟؟؟؟؟
هنوز که نتایج دعوت به مصاحبه رو اعلام نکردن!!!
هنوز کسی دفترچه دعوت به مصاحبه رو پر نکرده که بدونن چند نفر تو چه استانی میخواد بره مصاحبه!!!!
اگه این آمار رو از انتخاب واحد اولیه بدست آوردن بازم اشتباهه ، چون حالا که مصاحبه به صورت استانی شده معلوم نیست همه شرکت کننده ها بخوان تو همه استانهایی که انتخاب کردن برن برای مصاحبه!!!!!

اشکان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

شما انتخاب رشته کردید ؟!!

حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

اشکان جان انتخاب واحد ۲ ماه پیش بود….

اشکان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

من هم برای همین پرسیدم،شما منتظر هستین تا دفترچه ی مصاحبه پرکنید ؟! وقتی انتخاب رشته کردیم پس سازمان مرکزی تعداد افراد واجد شرایط برای دانشگاه های انتخاب شده رو براشون میفرسته و نیازی نیست ما مجددا اقدامی انجام بدیم.لذا دانشگاه ها میدونن تعداد افراد مجاز برای مصاحبه در اون ها چند نفر هست.

مهرداد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۱۸ ب٫ظ

خدای من چرا ایند بی نظم این روش مصاحبه باید قبل از ازمون اطلاع رسانی میشد نه الان! اخه من چطور بیست روز ده استان مختلف برم اونم در شرایطی ک ممتر از یکماه قبل از شروع مصاحبه اطلاع رسانی کردن!!!!!
ما ک دستمون جای بند نیست لطفا شما صدای ما باشید چطور من برم تهران بعد برم مشهد بیام کرمانشاه بعد تبریز برم بعد اهواز بعد قزوین بعد اصفهان بعد گرگان و بعد شیراز! اونم توی بیست روز هذینش به کنار داوطلبین دمترا اکثرا شاغل هستن مرخصی چطور باید گرفت این تقلید کورکورانه از وزارت علوم نتیجه بدی داره. تورو خدا اینجور تصمیمات رو موقع ثبت نام اطلاع بدید نه الان

امیرعلی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

خب میتونی همه شهرهها نری.. اجباری نیس… ازکحامعلوم که ده شهر دعوت بشی؟ پیشاپیش چه فکرهایی..

مهرداد
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

از رتبه ای که اوردم مطمنم همه رو دعوت به مصاحبه میشم.
لطفا یکم عمیقتر فکر کنید این تغیرات باید قبل از انتخاب شهر اعلام میشد که من طبق اون انتخاب کنم تصور من یک مصاحبه بود نه دهها مصاحبه

کنکور ۹۶
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۳:۴۴ ب٫ظ

نتیجه را بعد از مصاحبه اعلام میکنید !؟؟؟!

محمد رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور ۹۶

نتیجه‌ی رفتن به مصاحبه رو بعد از مصاحبه گرفتن اعلام میکننویا نتیجه نهایی رو