اعلام زمان مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ پژوهشکده هواشناسی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه‌ آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ پژوهشکده هواشناسی هفدهم تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اطلاعیه پژوهشکده هواشناسی، داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در مصاحبه علمی پژوهشکده در روز شنبه مورخ ۹۶/۴/۱۷ ساعت ۸:۳۰ صبح با در دست داشتن مدارک ذیل به محل پژوهشکده واقع در تهران، بزرگراه شهید همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، بلوار پژوهش، پژوهشکده هواشناسی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به تعداد زیاد معرفی شدگان، در صورت لزوم مصاحبه پذیرفته شدگان تا روز ۹۶/۴/۱۸ نیز ادامه خواهد یافت. داوطلبان موظفند در تاریخ فوق در محل سالن کنفرانس به منظور تحویل مدارک و مصاحبه علمی کتبی و شفاهی حضور به هم رسانند. بدیهی است عدم تحویل مدارک و شرکت در مصاحبه به منزله انصراف دانشجو تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز طبق اطلاعیه سازمان سنجش و دیگر مدارک لازم که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته یاشند به شرح ذیل می باشد:

۱- اصلی و کپی مدرک کارشناسی ارشد و کارنامه ریزنمرات

تبصره: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد یوده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون و یا صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را ارائه دهند.

۲- اصل و کپی مدرک کارشناسی و کارنامه ریزنمرات

تبصره ۱: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناییوسته می باشند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصلی مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ قوق نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی فارغ التحصیلی تاییدشده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۳- اصلی شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده یا مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش

۴-اصل و کپی مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند “مقررات وظیفه عمومی” مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور مشخص کند (برای برادران).

۵- اصل و کپی مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد. برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان جزو چندبرابر معرفی شدگان قرار گرفته اند.

۶- اصل و کپی گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع یوده که به تأیید یالاترین مقام مسئول نیز رسیده یاشد.

توجه: آن دسته از معرفی شدگان برای مصاحبه که بر اساس مندرجات کارنامه آزمون و همچنین مندرجات فایل اطلاعات ارسالی که توسط سازمان سنجش از طریق پرتال در اختیار مؤسسه قرار گرفته، متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده است، موظف به ارائه گواهی معتبر در این خصوصی می باشند.

معرفی شدگان برای مصاحبه فرم مشخصات فردی داوطلب را دریافت نموده و پس از تکمیل فرم مذکور آن را تا پایان وقت اداری روز ۹۶/۰۳/۱۰ به آدرسی الکترونیکی amoozeshhavashenasi@gmail.com ارسال نموده و کپی آن را در روز مصاحبه به همراه داشته باشید. فرم ارسالی حتما به فرمت WORD باشد.

۷- پرینت کارنامه سنجش

ضمناً مدارک اختصاصی که داوطلبان در صورت دارا بودن لازم است در روز مصاحبه به همراه داشته باشند عبارت است از:

۱- پایان نامه کارشناسی ارشد

۲- گواهی اخذ رتبه تحصیلی برتر در دوره کارشناسی ارشد و یا کارشناسی

۳- توصیه نامه از اعضای هیات علمی مرتبط با دوره کارشناسی ارشد (ترجیحاً اساتید راهنما و مشاور داوطلب)

۴- متن کامل مقالات علمی پژوهشی، مقالات علمی ترویجی چاپ شده داوطلب و ISI

۵- متن کامل کنفرانس‌های معتبر داوطلب

۶- سوابق پژوهشی (طرح‌های ملی، تحقیقاتی و غیره)

۷- گواهی کسب رتبه در جشنواره ها و مسابقات علمی معتبر

۸- گواهی ثبت اختراع

۹- کتب تألیفی یا ترجمه شده توسط داوطلب

۱۰- مدرک زبان

۱۱- سوابق آموزشی

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها