موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه دکتری ۱۳۹۶ پژوهشگاه مواد و انرژی در دهه دوم تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه‌ آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ پژوهشگاه مواد و انرژی در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام پژوهشگاه مواد و انرژی، پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور لازم است داوطلبـان مـدارک ذیل را حداکثر تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۶ از طریق پسـت الکترونیکـی بـه آدرس ir.ac.merc@postgrad در یک فایل فشرده (zip یا rar *(و درج کلمه «آزمون دکتری» و نام و نام خانودگی در قسمت موضوع ایمیل، ارسال نمایند. بدیهی است پس از دریافـت مـدارک از طریـق پسـت الکترونیکی برای متقاضیان حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت، پیغام رسید ارسال خواهد شد.

داوطلبان می بایست اصل کلیه مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

زمان مصاحبه: کلیه داوطلبان با همراه داشتن اصل مدارک که توسط ایمیل ارسال نموده انـد طبـق زمـان بندی انجام شده در روزهای تعیین شده راس ساعت ۰۰:۸ صبح در پژوهشگاه حضور داشته باشند.

توضیح: این برنامه غیر قابل تغییر می باشد و فقط داوطلبانی که روز مصاحبه آنها با روز مصاحبه در سایر دانشگاه ها بر اساس کارنامه سنجش تداخل دارد می توانند با دفتر تحصیلات تکمیلـی همـاهنگی لازم را حداکثر تا تاریخ ۱۳/۳/۱۳۹۶بعمل آورند.

مدارک مورد نیاز:

۱. اصل شناسنامه و کارت ملی.

۲. مدرک نظام وظیفه بر اساس مفاد دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور.

۳٫ رزومه کامل شامل مشخصات فردی، تحصیلی و دستاورد های علمی (در قالب پیوسـت فـرم شماره ۱)

۴٫ تصویر کارنامه نهایی و انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور.

۵٫ اصل و فتوکپی گواهی موقت یا دانشنامه و یا گواهی دانشجوی سال آخـر (پیوسـت فـرم شـماره ۲) به همراه ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد.

۶٫ تصویر صورتجلسه دفاعیه کارشناسی ارشد با درج نمره پایان نامه به همراه چکیده پایان نامه.

۷٫ اصل و فتوکپی گواهی موقت یا دانشنامه به همراه ریز نمرات دوره کارشناسی.

۸٫ اصل و فتوکپی گواهی موقت یا دانشنامه به همراه ریز نمرات دوره کاردانی. (در صـورت داشـتن مدرک کارشناسی ناپیوسته)

۹٫ مدرک زبان انگلیسی به شرح ذیل صرفاً جهت مصاحبه: (اختیاری)

۱۰٫ اصل پایان نامه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد.(بصـورت دسـتی در روز مصـاحبه بـه همراه داشته باشید).

۱۱٫ معرفینامه مبنی بر صلاحیت تحصیل در دوره دکتری، حداقل از دوتن از استادان قبلی (ترجیحـاً مقطع کارشناسی ارشد) به صورت مهر و موم شده در پاکت. (پیوست فرم شماره۳). (بصـورت دسـتی در روز مصاحبه به همراه داشته باشید).

۱۲٫ مبلغ ۰۰۰ر۲۰۰ر۱ ریال به حسـاب درآمـدهای اختصاصـی پژوهشـگاه بـه شـماره حسـاب سـیبا ۲۱۷۲۰۶۹۰۰۲۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۷۵۴ نزد بانک ملی واریز نموده و تصویر فیش را از طریق ایمیل ارسال و اصل فیش را در روز مصاحبه ارائه نمایید. (هزینه ثبت نام و مـدارک ارسـالی بـه هیچ عنوان مسترد نخواهد شد).

۱۳٫ مستندات دستاوردهای علمی شامل (چاپ یا پذیرش مقالات در مجلات علمی – پژوهشی علمـی – ترویجی و کنفرانس های معتبر خارجی و داخلی، تالیف یا ترجمه کتاب، و کسب جایزه های ملـی و بـین المللی…) مطابق با مطالب درج شده در رزومه علمی پیوست را از طریق ایمیل ارسال و اصـل آنهـا را در روز مصاحبه ارائه نمایید.

۱۴٫ داوطلبان استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران می بایست اصل معرفی نامه از مراجع ذیـربط را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

۱۵٫ داوطلبان استفاده از سهمیه هیأت علمی می بایست اصل گواهی مبنی بر عضو هیـأت علمـی رسـمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

۱۶٫ گواهی تأیید شده رتبه اول تا سوم در رشته / گرایش در مقطع کارشناسی ارشد. (اختیاری)

محل انجام مصاحبه: استان البرز، کرج، مشکین دشت، بلوار امام خمینی، پژوهشگاه مواد و انرژی.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
math
خرداد ۴, ۱۳۹۶ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان کسی از شرایط مصاحبه و جزییات ثبت نام دانشگاه علم و صنعت خبر نداره اطلاع رسانی کنه لطفا؟