اعلام جزئیات مصاحبه دکتری ۹۶ پردیس دانشگاه علم و صنعت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و جزئیات لازم جهت حضور در مصاحبه‎های دوره دکتری ۱۳۹۶ پردیس دانشگاه علم و صنعت اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه علم و صنعت، فرآیند بررسی پرونده، آزمون کتبی و انجام مصاحبه و مدارک زیر مورد نیاز آن دسته از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان چند برابر ظرفیت کد رشته های امتحانی آزمون سال ۱۳۹۶ به پردیس این دانشگاه معرفی شده اند، به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۹۶ جهت تحویل به دانشکده

۱- کلیه سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی)

۲- اصل و کپی مدرک کارشناسی (آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل  و کپی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند).

۳- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند).

۳- دانشجویانی که دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشده‌اند، گواهی مبنی بر دفاع و با ذکر معدل را ارائه نمایند.

۴- پایان‌نامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد

۵- ریز نمرات دوره کاشناسی و کارشناسی ارشد

۶- مدارک زبان (IELTS, MSRT, TOLIMO, TOEFL) در صورت داشتن

۷- مقالات ISI، علمی و پژوهشی، کنفرانس‌ها

۸- مربیان دانشگاه ها باید گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع را ارائه نمایند.
۹- اصل و کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه

۱۰- ارائه مدارک ایثارگری

۱۱- داوطلبانی که فقط کدرشته محل پردیس خودگردان را انتخاب کرده اند مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ریال را باید به حساب ۲۱۷۷۵۷۹۰۱۱۰۰۹ به نام درآمدهای اختصاصی پردیس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران نزد بانک ملی ایران شعبه مینو واریز نمایند.

۱۳- جهت اطلاع کاملتر از تاریخ و ساعات برگزاری آزمون مرحله دوم و نحوه تحویل مدارک و یا تکمیل فرمهای مربوطه به سایت های دانشکده های ذی ربط مراجعه فرمائید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو
تیر ۳, ۱۳۹۶ ۱:۵۹ ق٫ظ

بی آر تی
از راه آهن میری تا پارک وی. از چهار راه پارک وی (گوشه شمال شرقی چهار راه پایانه افشار ) با اتوبوس های دانشگاه می تونی بری.

صابر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ق٫ظ

سلام
مسیر اول: بی ار تی بشید و ایستگاه پارک وی پیاده بشید…..دوباره تو پایانه پارک وی سوار بی ار تی های به سمت پایانه جنوب بشید و یک ایستگاه بعد یعنی ولنجک پیاده بشید…سر خ ولنجک به سمت دانشگاه تاکسی داره.
مسیر دوم: سوار مترو به سمت قائم بشید و ایستگاه چهار راه ولیعصر خس عوض کنید به سمت اکباتان(ارم سبز) بعد دو ایستگاه بعد پیاده بشید و بی ار تی های به سمت پارک وی رو سوار بشید و ایستگاه ولنجک پیاده بشید…بقیه مسر مثل بالا.
مسیر دوم پیچیده تره ولی به نظرم سریع تره.

عاطفه
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام.
دوستان تهرانی میدونید از ایستگاه راه آهن بخوام برم ولنجک دانشگاه شهید بهشتی از چه مسیر و چطور راحتتره؟
مترو یا بی آر تی ؟!
مرسی.