برنامه پردیس دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش دانشجوی دکتری در سال‌های آتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: افزایش ۴۰۰ دانشجوی مقطع دکتری در برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان دیده شده که در چند سال آینده مطرح می‌شود و تا به این لحظه هیچ مجوزی برای آن داده نشده است.

شهرام عروف زاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه خبر پذیرش ۴۰۰ دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه‌های پردیس دانشگاه فرهنگیان تکذیب شده است، اظهار کرد: هنوز شورای گسترش نظر و مجوزی در این خصوص ارایه نداده است.

وی با بیان اینکه حدود  چهار هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه پردیس استان اصفهان تحصیل می کنند، اضافه کرد: افزایش ۴۰۰ دانشجوی مقطع دکتری در برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان دیده شده است که در چند سال آینده مطرح می شود و تا این لحظه هیچ مجوزی برای آن صادر نشده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۲۰ ب٫ظ

امیدوارم پذیرش دانشجوی دکترا ضابطه مند و براساس نیاز کشور انجام شود.

سلام
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۹:۲۷ ق٫ظ

سلام طاعات وعباداتان دراین ماه مبارک قبول بنظر می رسد ابلاغ چنین پیامهایی(پذیرش دانشجوی دکترا) ازطرف مدیراموراستانی یکی ازاستانها برای مسئولان محترم دانشگاه فرهنگیان جالب نباشد .ببخشید قصد جسارت نداشته وندارم.