اعلام شهریه دوره‌های غیرروزانه دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه سمنان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات شهریه تحصیل در دوره‌های شبانه و پردیس مقطع دکتری تخصصی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه سمنان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام دانشگاه سمنان، با عنایت به مصوبه هیأت امنای دانشگاه های منطقه البرز جنوبی مورخ ۹۴/۱۲/۱۱ درخصوص شهریه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و تصویب هیأت رئیسه دانشگاه به تاریخ ۹۶/۰۱/۲۷، میزان شهریه تحصیلی مقطع دکتری دوره های نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی برای دانشجویان ورودی ۹۶-۹۷ به شرح ذیل می­ باشد:

جدول شهریه دانشجویان مقطع دکتری نوبت دوم و پردیس دانشگاهی سال تحصیلی ۹۷-۹۶

تذکر:

۱- با توجه به اینکه شهریه کل، برای یک دوره ۴ ساله (۸ نیمسال) درنظر گرفته شده است لذا در هر نیمسال دانشجو (شبانه و پردیس) ملزم به پرداخت حداقل ۱/۸ شهریه کل می باشد.

 ۲-تعداد نیمسال های تحصیل رایگان برای دانشجویان روزانه ۹ نیمسال می باشد و لذا اینگونه دانشجویان برای تحصیل از نیمسال دهم و به بعد (در صورت افزایش سنوات) ملزم به پرداخت شهریه طبق تعرفه شهریه دانشجویان شبانه(نوبت دوم)هم ورودی خود می باشند.

 ۳-دانشجویان دوره شبانه (نوبت دوم) از نیمسال دهم و به بعد (در صورت افزایش سنوات) ملزم به پرداخت شهریه به میزان ۱/۵ (یک و نیم) برابر تعرفه شهریه خود می باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sayna
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

دانشگاه سمنان به کسی زنگ زده واسه پذیرش دکتری ؟

ساسان
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۶:۱۷ ب٫ظ

در جواب به داوطلب……پردیس یا بین الملل مثل شبانه شعبه ی دانشگاه رورانه و سراسری است….اما آزاد کاملا خصوصیه و از لحاظ ارزش مدرک پایینتره.

.......
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

رشته تون مورد نیاز باشه آزمون میگیرند. تا حالا تو هیچ آزمون استخدامی ننوشته اند اولویت با پردیس ، روزانه ، شبانه یا آزاد. شما باید از پس آزمون و مصاحبه شون بر بیایید. تو جو الان رشته مهم تره ، رشته ات بازار کار خوبی داشته باشه توی یه واحد کوچیک بخونی بهتره تا فقط عنوان دانشگاه صرفا مهم باشه. البته رشته خیلی خوب ، دانشگاه خیلی خوب بحثش جداست. خواهر من شهید بهشتی خونده بیکاره ولی پسر عموم دانشگاه آزاد شهرمون رو خوند الان مشغوله.چون رشته اش بازار کارش خوب بود. البته بله بستگی به هدف تون هم داره.

روی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۵:۱۵ ب٫ظ

وقعا شهریه ها خیلی بالاس این دیگ چه مدلی شه

جامعه شناس بد شانس
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۴:۳۴ ب٫ظ

برادران پردیس هم ردیف دانشگاه ازاده شایدم پایینتره اما شبانه هم ردیف روزانه هستش و از ازاد بالاتره شبانه به ازاد ارجحیت داره اما پردیس به هیچ وجه

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۷:۴۴ ب٫ظ

سلام.کمی مطالعه کنی میفهمی پردیس یک شاخه از دانشگاه مادر است که شامل چند دانشکده می گردد و هر دانشکده شامل چند گروه آموزشی است.البته بعضی دانشگاهها در تقسیمات خود پردیس ندارند و فقط دانشکده دارند.و میفهمی تفاوت دانشگاه با دوره آموزشی چیست!!!!!و میفهمی روزانه و پردیس و شبانه همگی زیرمجموعه یک دانشگاه هستند و مدرک همه آنها با امضای رئیس دانشگاه است و اعتبارشون یکی است.فقط تفاوت در سطح دانشگاه است.مثلا :دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه لرستان!!!!!!!!!!!!!و خواهید فهمید هدف آموزش عالی حذف دوره شبانه و جایگزینی دوره روزانه شهریه پرداز(یا پردیس)است.

..
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۵ ق٫ظ

به هیچ عنوان اعتبار پردیس قابل مقایسه با دوره های روزانه و شبانه نیست نه در سطح ارشد و نه دکتری. البته اگر اداره ایی شاغلید و فقط یه مدرک واسه ارتقا شغلی بخواید احتمالا حرفتون درسته که شبانه و پردیس و آزاد فرقی نداره!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۷:۴۶ ب٫ظ

دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و تهران مرکز از روزانه بعضی دانشگاههای درجه ۴ هم بالاتره- جهت اطلاع ولی از پردیس دانشگاههای دولتی تهران بالاتر نیست!

زهرا. علوم تحقیقات
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۴:۱۹ ب٫ظ

نتایج آزاد چی شد؟
کسی چیزی میدونه؟

داوطلب...
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۳:۴۰ ب٫ظ

سلام
بنظر شما پردیس بهتره یا دانشگاه آزاد؟

عرفان
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۲:۴۷ ب٫ظ

انصاف دانشگاه ازاد تو شهریه گرفتن خیلی بیشتر از دانشگاه های دولتیه واقعا راه میان با دانشجو

سعید
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

در مورد شهریه حق با دوستانه و نباید زیاد باشه. اما در مورد تراز اصلا. من یادمه پارسال هم شاهرود تراز بالاتر از خواجه نصیر گذاشته بود. این واسه اینه که دنبال دانشجوهای رتبه بالا هستن. وگرنه تراز پایین بدن، خودشون رو میارن در سطح دانشگاه آزاد. اتفاقا من موافق این کار هستم. همه دانشگاه ها باید برن به سمت تراز بالا، ظرفیتها هم کمتر بشه. قبولی من و شما مهم نیست، ظرفیت جامعه و نیاز مهمه.

Ph.D
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

به سعید

عزیزم تراز ربطی به ظرفیت نداره این ظرفیت است که نیاز جامعه را برآورده میکنه و گرنه تراز ربطی به نیاز نداره چون هر چند که تراز هم پایین باشه مثلا تو رشته ای که قراره ۳ نفر پذیرش کنه تو تراز پایین هم همین ۳ نفر رو پذیرش میکنه.مهم اینه که یک آزمون کتبی نباید ملاک دعوت به مصاحبه باشه.
چون افراد خیلی زیادی هستن که بر حسب تصادف یا مشکلی که داشتن نتونستن تراز بالا بیارن ولی رزومه ی خیلی خیلی خوبی دارن.و این برابر با کسی نیست که رتبه خوبی آورده که هیچ رزومه ای نداره.

محمد٩۶
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

حساب کردم برا یه که ٨واحد نظری فقط بگیریم نه پایان نامه میشه ده میلیون و هشتصد هزارتومن!!!!!!چه خبرههههههه

زهرا
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۷:۴۷ ق٫ظ

نمیدونم یه دانشگاه درجه ۴ مثل سمنان چرا باید اولا ترازهاش اینقدر بالا باشه ثانیا دوره شبانه اش از امیر کبیر هم بالاتر!!!!!!!!!!!!۱

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی فیزیک ۹۶
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

حتما درجه‌اش از نظر مراجع ذی‌صلاح ارتقا پیدا کرده.

اقتصاد
خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۰:۴۰ ق٫ظ

چه خبرهههه