ثبت‌نام بیش از ۲هزار دانشجو برای وام ویژه دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر تاکنون در سامانه صندوق رفاه برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس قنبری با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از طرح جدید وام ویژه دکتری گفت: درحالیکه هنوز ۲۲روز تا پایان ثبت نام این وام فرصت باقی است استقبال خوبی از ثبت نام وام دکتری بعمل آمده و بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر تاکنون در سامانه صندوق ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و پیرو ارسال بخشنامه به دانشگاه‌ها درخصوص پرداخت وام ویژه دکتری، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر با مراجعه به سایت صندوق و یا اداره رفاه دانشگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به استقبال دانشجویان از این طرح اشاره کرد و افزود: در حالیکه هنوز ۲۲ روز فرصت ثبت نام برای دانشجویان باقی است ولی استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

وی به اعتراض برخی دانشجویان در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: این دانشجویان خواهان حقوق ماهانه از دولت هستند و پرداخت وام را از طریق صندوق کافی نمی دانند.

قنبری تصریح کرد: ثبت نام وام ویژه دکتری تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق جهت ثبت تقاضای وام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌­ریزی و هماهنگی که با یکی از بانکها بعمل آمده پس از اتمام روند ثبت نام با حضور نماینده آن بانک در دانشگاه­ها نسبت به تکمیل پرونده و اقدامات بعدی جهت پرداخت بعمل خواهد آمد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
تیر ۱, ۱۳۹۶ ۲:۱۷ ق٫ظ

دوباره باید ضامن ها رو بیاریم تعهد بدن در بانک توسعه تعاون؟؟؟

محمد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

ما وام نمیخواهیم. ما حقوق می خواهیم. یک نفر که پزشکی میخونه. معادل فوق لیسانس ما هست و حقوق دارد. همون شخص که تخصص میگیره تازه میشه مثل ما که داریم Phd میگیریم. چرا ما نباید حقوق داشته باشیم. مگر خون آنها رنگی تر از دانشجویان دکتری روزانه وزارت علوم هست؟؟

مونا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان من میخوام برم شبانه دانشگاه تهران به دانشجوهای ترم اول هم وام میدن؟ یعنی برای مهر به من وام میدن؟

وام ویژه 2
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۰:۴۲ ق٫ظ

دوستان بهتره وام نوع۲رو که قبلا امتحان خودش رو پس داده انتخاب کنن.نوع اول مال بانک توسعه هس هرروزم شرایطش تغییرمیکنه