پرداخت وام مازاد به دانشجویان دکتری دارای پایان‌نامه کاربردی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به دانشجویان دکتری دوره روزانه که با تأیید معاون پژوهشی دانشگاه پایان‌نامه کاربردی و تقاضامحور داشته باشند، از مهرماه مبلغ ۲۵میلیون ریال تحت عنوان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین تسهیلات صندوق رفاه برای دریافت کنندگان وام دوره دکتری روزانه در بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ شد . دانشجویان دکتری با توجه به شرایط مندرج در بخشنامه می توانند تا تاریخ ۱۵ تیر ۹۶ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دانشجویان دکتری واجد شرایط می توانند از ترم اول از وام ویژه دکتری بهره مند شوند. ثبت نام در دو بازه زمانی بهار و پاییز انجام می شود.

مبلغ وام ماهانه ۷ میلیون ریال است که هر سه ماه یکبار به حساب دانشجو واریز می شود. شروع اقساط برای تمام دانش آموختگان حداکثر دو سال پس از فراغت از تحصیل در سنوات مجاز است.

تسهیلات جدید برای بازپرداخت وام:

براساس تسهیلات جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، مدت باز پرداخت وام ویژه دکتری از ۴۸ ماه به ۶۰ ماه تغییر یافت و همچنین شروع اقساط بازپرداخت وام برای تمام دانش آموختگان از یک سال به دوسال افزایش یافت.

دانشجویانی که به هر علتی تمایل به دریافت وام ویژه دکتری طبق شرایط جدید (بانک توسعه تعاون) نداشته و یا می خواهند از ظرفیت تضمین خود در صندوق رفاه استفاده کنند، می توانند با همان فرآیند قبلی از طریق صندوق نسبت به دریافت وام ویژه دکتری به مبلغ ماهانه ۵۰۰ هزارتومان اقدام کنند. علاوه بر وام مذکور که با شرایط معمول صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد، در صورت درخواست مبلغ ۳ میلیون تومان نیز پرداخت می شود. همچنین ارائه سفته به عنوان یکی از الزامات اخذ وام حذف شد.

به دانشجویانی که با تائید معاون پژوهشی دانشگاه پایان نامه کاربردی و تقاضا محور داشته باشند، از مهرماه مبلغ ۲۵میلیون ریال تحت عنوان وام ضروری پرداخت می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶ ۲:۰۵ ب٫ظ