بازنگری واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: درحال بررسی وضعیت واحدهای بین‌الملل این دانشگاه هستیم، اما هنوز تصمیمی مبنی بر تعطیلی واحدی گرفته نشده است.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: این دانشگاه دارای واحدهای بین المللی در کشورهای انگلیس، لبنان، امارات و افغانستان است که برخی از این واحدها فعال نیستند.

وی افزود: فعال نبودن برخی واحدهای بین الملل این دانشگاه موجب شده تا دانشجو جذب نکنند و ممکن است این روند موجب شود تا بار مالی بر دوش دانشگاه بگذارند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: طی دو هفته گذشته بررسی هایی از واحدهای بین الملل این دانشگاه انجام شده و گزارش مختصری تهیه شده و به هیات امنای دانشگاه ارسال شده که این گزارش در جلسه گذشته هیات امنا تا حدودی مطرح شد.

رهایی خاطرنشان کرد: در جلسه هیات امنا قرار شد درخصوص واحدهای بین الملل این دانشگاه تفویض اختیار به مدیریت دانشگاه صورت گیرد تا ارزیابی جامعی از واحدهای بین الملل انجام شود.

وی تاکید کرد: با این ارزیابی علل عدم موفقیت برخی از واحدهای بین الملل این دانشگاه تعیین خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: درصورتی که واحدهای بین الملل دانشگاه زمینه فعالیت نداشته باشند این موضوع مطرح می شود که این مراکز برای دانشگاه مفید نیستند.

رهایی عنوان کرد: همچنین اگر مشخص شود که در واحدهای بین الملل کم کاری صورت گرفته و برای توسعه فعالیت ها برنامه ریزی انجام می شود چراکه توسعه فعالیت این واحدها موجب ارتقا جایگاه بین الملل دانشگاه خواهد شد.

وی افزود: در شرایط کنونی هیچ تصمیم خاصی برای تعطیلی واحدهای بین الملل این دانشگاه گرفته نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: عملکرد واحدهای بین الملل این دانشگاه بررسی می شود و گزارش جامعی تهیه و به هیات امنا دانشگاه ارسال خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام
امسال واحدهای بین الملل آزمون مجزا مثل پارسال ندارن؟
امسال بدترین سال دکترا بوددددددد

سمیرا
تیر ۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام، ببخشید امسال دکتری تکمیل ظرفیت داره؟

رویا
تیر ۷, ۱۳۹۶ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام به دوستان
من بدون آزمون ثبتنام کردم و سوالم اینه که بالاترین نمره و تراز برای دانشجوهای بدون آزمون چند است؟۶۰۰۰؟
و اینکه در روز مصاحبه چه سوالاتی مطرح میشود؟
ممنون میشم اگه اطلاع دارید بهم پاسخ بدین

سپیده
تیر ۶, ۱۳۹۶ ۶:۴۰ ب٫ظ

پذیرش دکتری واحد بین الملل در سال ٩۶-٩٧چگونه خواهد بود؟؟

دانشجو دکتری
تیر ۲, ۱۳۹۶ ۱:۲۹ ب٫ظ

منظور واحدهای داخلی کشور است یا واحدهای خارج از کشور؟ واحدهای داخلی که پررونق ودرعین حال موفق هستند.لطفاً شفاف سازی کنید تا برای دانشجویانی که با هزینه سنگین و البته زحمت رفت وآمد، هم اکنون در این واحدها مشغول به تحصیل هستند نگرانی ایجاد نشود.

مهرداد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۳:۲۲ ب٫ظ

یه نتایج نه نمیتونن اعلام کنن دنبال واحد بین الملل هستن!

اردشیر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

عالی بود :))