پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۶ دانشگاه منابع طبیعی گرگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ از میان برگزیدگان علمی­ با رعایت شرایط مندرج در این اطلاعیه و مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت بدون آزمون دانشجوی دکتری تخصصی می­ پذیرد.

رشته‌های دارای پذیرش دکتری استعداد درخشان ۹۶ دانشگاه منابع طبیعی گرگان

شرایط لازم:

 داوطلبان لازم است دانش آموخته و یا دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد داخل کشور و  رشته آنان متناسب با رشته مورد تقاضا (به تشخیص گروه تخصصی مربوطه دانشگاه باشد.

o دارندگان مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مشمول این اطلاعیه نیستند.

o دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره­ های دکتری تخصصی مشمول این اطلاعیه نیستند.

o دانشجویان جاری دوره کارشناسی ارشد متقاضی پذیرش بایستی تا ۳۱-۶-۹۶ دانش آموخته شوند.

o داشتن میانگین کل ۱۶ (همتراز شده) و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ (همترازشده) و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد شرط ورود به رقابت می باشد. محاسبه همترازی معدل با مراجعه یا تماس با مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه قابل انجام است.

o بیش از دوسال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد یعنی با توجه به تاریخ  فراخوان، از بیست و سوم خرداد ماه ۱۳۹۴ به بعد فارغ التحصیل شده باشند.

o کسب حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی و راهنمای امتیازدهی و کسب حداقل ۷ امتیاز از مجموع ردیف ۱  بخش امتیازات پژوهشی الزامی است.

o داشتن نمره زبان معتبر اگرچه امتیاز آور است، اما در این مرحله الزامی نمی باشد. پس از قبولی، کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمونهای معتبر قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دوره دکتری و شیوه نامه دانشگاه) الزامی است. بنابراین پذیرش داوطلب  تا کسب نمره زبان همچنان به صورت مشروط خواهد بود.

o نحوه امتیاز دهی به داوطلبان در هریک از ردیف های جداول ارزشیابی، بر اساس آیین نامه ارائه تسهیلات و مطابق با جدول ارزشیابی و راهنمای امتیازدهی مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

o دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های غیردولتی- غیر انتفاعی و پردیس های بین الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه پذیرش استعداد های درخشان دوره دکتری نیستند. 

o پذیرش داوطلبان حائز شرایط این آیین نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است.

o تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه مجاز نیست.

نکات مهم:

۱- مرجع اطلاع رسانی، سایت معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس میباشد و تاریخ مصاحبه برای کلیه رشته ها ۲۸/۴/۱۳۹۶ ساعت ۸ صبح می باشد.

۲- وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهند شد.

۳- پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

۴- پذیرفته ­شدگانی که در استخدام دستگاه ­های دولتی هستند باید مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را در روز ثبت نام و برای شروع به تحصیل ارائه نمایند.

۵- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت­ نام، برگزاری مصاحبه و تحصیل در دانشگاه مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط مندرج در این آگهی نبوده است بلافاصله از شرکت در مصاحبه و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و مطابق مقررات با وی رفتارخواهد شد.

۶- دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت رشته و گرایش نیست و بدیهی است ارسال مدارک و یا دعوت به مصاحبه و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای داوطلب در خصوص پذیرش نهایی در دانشگاه ایجاد نمی­کند.

۷- گواهی فعالیت های پژوهشی نظیر  چاپ یا پذیرش مقالات، ثبت اختراع و …  مورد نظر این اطلاعیه می­بایست حداکثر تا تاریخ ۲۳-۳-۹۶ صادر شده باشد. به گواهی های صادر شده پس از این تاریخ امتیاز داده نخواهد شد.

۸- رشته و گرایش تحصیلی دوره کارشناسی ارشد داوطلب می­بایست با رشته و گرایش تحصیلی مورد تقاضا متناسب باشد و تشخیص این تناسب با دانشگاه خواهد بود. در صورتی که داوطلب متقاضی پذیرش دربیش از یک رشته/گرایش باشد ملزم به پرداخت وجه ثبت نام اضافی خواهد بود.

۹- داوطلب می­بایست امتیاز لازم را در روز مصاحبه کسب نماید.

۱۰- مدارک مربوط به سوابق علمی آموزشی و پژوهشی مانند پایان­ نامه، کتب، مقالات چاپ شده، تحقیقات انجام شده و نظایر آن  طبق فرم شماره ۵ و به ترتیب تنظیم و ارائه شوند. داوطلب باید بتواند صحت و اصالت مدارک ارائه شده را به هر نحو که گروه مصاحبه کننده تشخیص دهد اثبات نماید. بدیهی است دانشگاه مدارکی را خواهد پذیرفت که اصالت آنها را (از طریق اطلاعات موجود در سامانه هایی معتبر جستجو و یا ارائه اصل مدارک) قابل تایید بداند. 

مدارک مورد نیاز:

  • اصل مدرک کارشناسی و کپی آن
  • اصل مدرک کارشناسی ارشد و کپی ان
  • اصل شناسنامه و کپی از همه صفحات
  • اصل کارت ملی و کپی هر دو طرف
  • عکس پرسنلی یک قطعه
  • کپی مقالات و سایر فعالیتهای پژوهشی
  • اصل فیش بانکی به مبلغ ۷۵۰۰۰۰  ریال ( هفتاد و پنج هزار تومان) بابت هزینه شرکت در یک مصاحبه واریز شده به حساب  شماره ۳۱۵۰۰۶۲۳۸۰   بانک تجارت شعبه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بنام درآمد های متفرقه دانشگاه

داوطلب می بایست کپی مدارک فوق را تهیه و به همراه فرمهای زیر  به آدرس دانشکده های مربوطه پست نماید و اصل آنها را در روز مصاحبه به همراه داشته باشد.

فرم شماره ۱ (تقاضانامه ثبت نام)، فرم شماره ۲ (فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت در طول دوره دکتری) که توسط داوطلب تکمیل و امضا شده باشد و فرم شماره ۳ (صرفا برای دانشجویان شاغل به تحصیل) که توسط مراجع مربوطه تایید شده باشد و فرم شماره ۴ (جدول ارزشیابی و راهنمای  امتیاز دهی ویژه داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۶) و فرم شماره ۵ (مخصوص درج فعالیتهایی پژوهشی و آموزشی و مصاحبه) بایستی تکمیل، پرینت و امضاء شوند.

 همراه داشتن  یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد (برای فارغ التحصیلان) یک نسخه پروپوزال مصوب و اصل کلیه مدارک موردنیار در روز مصاحبه الزامی است.

 تذکر مهم:

به داوطلبان توصیه می شود با مطالعه دقیق این اطلاعیه و پس از اطمینان از دارا بودن تمام شرایط، ثبت نام نموده و وارد رقابت شوند در غیر این صورت دانشگاه تعهدی در قبال وجه پرداختی، زمان صرف شده وسایر هزینه های داوطلب نخواهد داشت.

مراحل ثبت نام:

۱- دانلود، تکمیل و تهیه پرینت از فرمهای مربوطه

۲- تهیه کپی ازمدارک آموزشی وپژوهشی

۳- ارسال یک بسته شامل همه مدارک و فرمها از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشکده مربوطه حداکثر تا تاریخ ۱۷-۴-۹۶ (تحویل به پست)

۴- شرکت درمصاحبه در تاریخ ۲۸-۴-۹۶

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها