تغییر شیوه‌نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد در آینده نزدیک

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله تغییرات شیوه‌نامه دکتری آزاد، تهیه شیوه‌نامه‌ای مانند شیوه‌نامه وزارت علوم و با همان جهت‌گیری و سبک کاری است.

امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد توجه به تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری بیان کرد:شیوه نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی است و با معاونان آوزشی واحدهای محتلفی دانشگاهی در این مورد بحث شده است.

وی ادامه داد: این سیاست به دلیل توجه به ارتقای سطح کیفی آموزشی در دانشگاه آزاد بوده و بعد از جمع بندی مباحث و اتفاق نظر شاهد تغییراتی مثبت در شیوه نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد خواهیم بود.

سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله تغییراتی که برای این شیوه نامه درنظر گرفته شده است تهیه شیوه نامه ای مانند شیوه نامه وزارت علوم است و با همان جهت گیری و سبک کاری است.

شاهانی تصریح کرد: رتبه مقالات اائه شده توسط دانشجویان دوره دکتری، کیفیت آن و موارد آموزشی از این قبیل در شیوه نامه جدید مورد توجه قرار می‌گیرد و امیدواریم برای سال تحصیلی جدید بتوانیم این شیوه نامه را اجرایی کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیوا
شهریور ۵, ۱۳۹۶ ۲:۴۶ ب٫ظ

م من امسال دانشگاه ازاد قبول شدم ولی می خواستم بپرسم اگر ثبت نام نکنم تا شانسم در تکمیل ظرفیت یا کنکور سال دیگه امتحان کنم آیا بدون ثبت نام جامون تا یکسال رزرو میشه یا نه؟ و چه طور می تونیم مطمئن بشیم که جامون رزرو می مونه و مشکلی پیش نمی یاد

رضا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۷:۴۶ ق٫ظ

سلام انشاالله بهتر میشه

سعیده حقوق خصوصی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۲۶ ب٫ظ

سلام بر دوستان . امیدوارم همگی در این ماه شهریور با قبولی قطعی هوای شهریوری رو به معنای حسی تجربه کنید … آمین

سرمه
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان…از کم کردن ظرفیت پذیرش ،تغییر شیوه نامه…. آخر شانسیم.بخدا…ختم به خیر بشه

رعنا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۱۲ ب٫ظ

بسم الله الرحمن رحیم. از الان انواع و اقسام شیوه نامه ، تبصره ، آیین نامه و غیره برای کنکور ۹۷ شروع شد. خدا رحم کنه ان شا الله.

کنکوری
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رعنا

دقیقاً موافقم باهاتون.

جامعه شناس
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۰۹ ب٫ظ

هر دم از باغ بری می رسد خدا کنه فقط کارشناسی شده باشه