اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری ۹۶ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری مصاحبه عملی دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا از حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر تحصیلات تکمیلی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «همه متقاضیان واجد شرایط مصاحبه، مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند مطابق جدول زمانی در تهران، برای شرکت در مصاحبه مراجعه کنند. تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه اعلام خواهد شد.»

براساس این اطلاعیه؛ در این دوره نیز هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه باید در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ ۷۰۰ هزار ریال را به حساب سیبا شماره ۰۱۰۵۶۴۵۰۲۰۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و قبل از حضور در جلسه مصاحبه، به مسئول مربوطه تحویل دهند.

در این اطلاعیه آمده است: «داوطلبانی که در بیش از یک رشته/گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته/گرایش/استان مبلغ ۷۰۰ هزار ریال را به حساب فوق واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور برای فرآیند مصاحبه ارائه کنند.»

مصاحبه آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توسط این دانشگاه در تاریخ ۱۸ مرداد برگزار می‌شود. محل مصاحبه همه رشته‌های علوم پزشکی فقط در شهر تهران است. آزمون مرحله دوم (مصاحبه) رشته‌های علوم پزشکی به صورت ساختارمند (شامل تسلط بر مقالات علمی متقاضی، جستجوی منابع علمی، ‌توانایی ارائه پیشنهاد برای ادامه تحقیقات و تسلط به زبان انگلیسی) برگزار می‌شود.

محل برگزاری مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکترای تخصصی (Ph.D):

زمان مصاحبه دکتری 96 علوم پزشکی ازاد

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hoda
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۰۸ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره که نتایج دکتری بهداشت کی یاد.اخرین مصاحبه ۱۸مرداده که مربوط به دانشگاه ازاده.بقیه مصاحبه ها انجام شده

مهران
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۷ ق٫ظ

پس بدون کنکور ازاد وزارت بهداشت چی ؟؟؟؟ چقدر سردرگمی و بلاتکلیفی

محمد
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام.لطفا کسی جواب بده.بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد کی هست؟اصلا برگزار میشه؟

زارع
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۹:۳۸ ب٫ظ

سلام و ممنون از شما
پس بدون ازمون علوم پزشکی دانشگاه ازاد علوم تحقیقات چی میشه مگر امسال رشته اموزش بهداشت و ارتقای سلامت هم در ازاد علوم تحقیقات تهران تصویت و تایید نشد پس ما فارغ التحصیلان ازاد این رشته که خواستار استفاده از سهمیه استعداد درخشان بودیم چشم به راه موندیم چکارباید کنیم خواهشا استدعا داریم راهنمایی بفرمایید باتشکر از شما ( بدون ازمون قبلی که برای غیر از پزشکیا بود پس این چی )