موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

آغاز مصاحبه متأخرین دکتری ۹۶ آزاد از امروز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه علمی داوطلبان غایب در مصاحبه‌های آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج اولیه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاعیه مورخ ۳۰ خرداد ماه و از آنجایی که برخی از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه این مقطع به دلایلی از جمله هم‌پوشانی زمان مصاحبه با سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امکان حضور در جلسه مصاحبه را نداشته‌اند، لذا فرصت مجددی به منظور شرکت این دسته از داوطلبان در مصاحبه علمی این دوره فراهم شده است.

بر این اساس کلیه متقاضیان واجد شرایط مصاحبه مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند در تهران و مراکز استان‌ها به منظور شرکت در مصاحبه علمی مراجعه نمایند. تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه اعلام خواهد شد.

بر این اساس، بازماندگان از این آزمون علمی، می توانند از امروز (۷ مرداد) در استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم ( ۷ تا ۸ مرداد) سمنان، گلستان، گیلان و مازندران ( ۸ تا ۹ مرداد) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (۹ تا ۱۰ مرداد) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد ( ۱۰ تا ۱۱ مرداد) اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی ( ۱۱ تا ۱۲ مرداد) ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد (۱۲ تا ۱۳ مرداد) کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان (۱۳ تا ۱۴ مرداد) و آذربایجان (شرقی و غربی)، اردبیل و زنجان (۱۴ تا ۱۵ مرداد) حضور یافته و در مصاحبه شرکت کنند.

تمامی متقاضیان واجد شرایط مصاحبه مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند مطابق جدول زمانی در تهران و مراکز استان‌ها برای شرکت در مصاحبه علمی مراجعه کنند. تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه هم اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش در این دوره نیز هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه اعم از باآزمون و بدون‌آزمون باید در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال را به حساب سیبا شماره ۰۱۰۵۶۴۵۰۲۰۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و قبل از حضور در جلسه مصاحبه، به مسئول مربوطه تحویل دهند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته/گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته/گرایش/استان مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال را به حساب فوق واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور جهت فرآیند مصاحبه علمی ارائه کنند.

از آنجا که معدل و نمره پایان‌نامه درج‌شده در زمان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون، ملاک دعوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته است، داوطلبان این دوره باید اصل، تصویر مدرک فارغ‌التحصیلی و ریز نمرات تأیید شده خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند. مطابق تذکر صفحه ۶ دفترچه راهنمای ثبت‌نام؛ در این دوره ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب در زمان ثبت‌نام تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

داوطلبان باید فرم اطلاعات اولیه را از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه تهیه و با دقت کامل تکمیل و در زمان حضور در جلسه مصاحبه به گروه تخصصی مصاحبه کننده ارائه کنند. تمامی سوابق پژوهشی و آموزشی فرد که در فرم مذکور درج می‌شود صرفاً با ارائه اصل مدرک معتبر توسط گروه تخصصی قابل ارزیابی است، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود تمامی مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و آموزشی خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

104 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.........و
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۰۷ ب٫ظ

خدایا تموم این افراد رو حاجتشون بده منو هم از سر اینا خدایا دیگه تحمل شکستو ندارم

میرزاییان
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام. من ی سوال خیلی ضروری دارم . به نظر شما من مقاله ام قبول شده میتونم با توجه به اینکه در زمان مصاحبه هنوز جواب قبولی اش نیامده بود الان اونو اعمال کنم؟؟؟
و اینکه باید به همون جایی که رفتم مصاحبه جواب مقاله ام رو بفرستم یا نه ؟؟؟

it96
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  میرزاییان

نه الان دیگر کاری نمی توانید انجام دهید همان روز مصاحبه نمره به مرکز سنجش اعلام می شود

پاسخ به جناب آقای میرزاییان
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  میرزاییان

دوست گرامی گرچه به احتمالا زمان ارایه مقاله جدید برای مصاحبه دیر شده ولی من اگر جای شما بودم با اساتید تیم مصاحبه کننده تماس می‌گرفتم و این موضوع را مطرح میکردم که که اکسپت مقاله جدید آمده البته اگر مصاحبه آزاد هم تشریف برده باشید شاید هنوز فرصت باقی باشه در هر حال سعی کردن ضرری ندارد البته دوستان مطلع بهتر می‌توانند نظر بدند، در هر حال شما تلاش خودتون را کرده‌اید انشالله همین امسال هم قبول بشید

رسول-کامپیوتر
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  میرزاییان

خیر دوست عزیز. امروز ۱۵ مرداد بود و پرونده مصاحبه های با تاخیر هم بسته شد. دیگه انشاالله منتظر بمانید تا شهریور برای اعلام نتایج.

دکتری
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

خواهشا دوستان عزیز در سال های آینده آزمون هم بدهند حتی اگر میخوان بدون آزمون شرکت کنند. بدون آزمون مشکلات زیادی داره از جمله عدم تکمیل ضرفیت. در صورتی که با یه درصد نه چندان زیاد میتونید در با آزمون حتی واسه واحدهای تهران مجاز بشید و شانس تکمیل ضرفیت هم داشته باشید. بدون آزمون صرف یه ریسک بالاست.

ریحان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

من چوب همین اشتباه را امسال خوردم ویکسال وقت وزندگی و…. حروم شد.امسال بدترین سال دکتری بود
تا پارسال برای بدون آزمون ۴ترمه بودن ملاک بود ولی امسال کردن۶ترمه هم قبوله.معلومه منم بجای ۴ترم ۶ترم میخوندم معدلم ۱۹٫۵بود بجای ۱۸٫۵٫واقعا ظلم بود….

م
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریحان

منم مثل شما، ۴ ترم با ۶ ترم زمین تا آسمان فرق داره
آنقدر تلاش کردم تا ۴ ترمه تموم کنم، از نمره مقاله هم گذشتم بعدش دیدیم شد ۶ ترمه، کسی هم پاسخگو نیست از مسوولین آزاد
شایدم کسی با این شرایط بوده که میخواستن واردشدن کنن دکتری

رسول-کامپیوتر
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  م

برای ۴ ترمه تموم کردن نیاز نبود از قید نمره مقاله بگذری. من ۴ ترمه تموم کردم اما سه مقاله هم دادم و ۲ نمره پژوهشیش رو کامل گرفتم. اما با شما موافقم. کسی که ۶ ترمه تموم میکنه، نمیتونه استعداد درخشان باشه. طول مدت عادی در مقطع ارشد ۴ ترم هست. انقدر این مساله مهم هست که اگر دانشجویی ۶ ترمه بشه، از نمره پایان نامه اس ۰٫۳۵ کسر میکنن، یعنی جریمه میشه. بعد حالا همین شخص میاد داوطلب استعداد درخشان میشه. به نظرم کار درستی نبود. حداقل میتونستن بگن ۵ ترم.

مصطفی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سلام به دوستان ایا تکمیل ظرفیت در مهر ویا دی برای با ازمون و بدون ازمون متفاوت هست یعنی دعوت شدگان به مصاحبه بدون ازمون هم می تونن در تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟

دکتری
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

دوست عزیز بدون آزمون ها نه تو مهر نه بهمن تکمیل ضرفیت ندارند

مریم.
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۴:۰۹ ب٫ظ

باسلام اگر سوال مرا جواب دهید ممنون میشم خداخیرتون بده.بنظرتون احتمال داره توی مهرماه که تکمیل ظرفیت بگیرن به دعوت نشده ها اجازه ثبت نام بدهند که برای ثبت نام تکمیل ظرفیت اقدام کنند .ممنون میشم جواب بدید

پاسخ به مریم
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.

دوست گرامی اصلا مشخص نیست بستگی به تعداد قبولشدگانی که ثبت نام آزاد را انجام میدهند و میزان ظرفیت‌های خالی باقی مانده داره در هر حال ناامید نباشید اما پیشنهادم این هست که نگاهی هم به کنکور دکتری سال بعد داشته باشید و استرس نداشته باشید خیلی از دوستان گرامی مشابه وضعیت شما ومن نوعی را دارند

رسول
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.

خیر مریم خانم. حداقل برای مهر امکان پذیر نیست، شاید بهمن. چون کسی که دعوت نشده، نمره مصاحبه نداره. به همین خاطر نمیتونه در تکمیل ظرفیت مهر شرکت کنه. هر چند که معلوم نیست اصلا برای مهر تکمیل ظرفیتی باشه یا نه.
شما اگر بدون آزمون هستی و دعوت نشدی، دیگه بیخیال امسال بشو. اگر با آزمون هستی، برای مهر ماه هم بیخیال بشو، فقط امیدی داشته باش برای بهمن و دعا کن کی در دی ماه دوباره مصاحبه برگزار کنن.

داوطلب
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام آقا رسول. به نظر من با استانی شدن مصاحبه های امسال امکان مصاحبه برای مهرماه هم هست و می تونن تو تکمیل ظرفیت برای دعوت نشده ها هم تاریخ مصاحبه ارائه بشه و سریع انجام بگیره یا اگه صلاح بدونن مثل سال های قبل به شکل متمرکز در تهران برگزار کنن.

عرفان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.

پارسال که من کنکور دادم بین کسایی که مصاحبه کرده بودن تکمیل ظرفیت برگذار کردن اونم برای بعض از دانشگاه ها؛ساله قبلش بین همه کسایی که ازمون شرکت کرده بودن برگذار کردن بنظر من چون مصاحبه رو استانی کردن تکمیل ظرفیت بین همه کسایی باشه که در ازمون شرکت کردن چون خیلی از استان ها خالی میمکنه ظرفیتشون البته این نظره شخصی منه.

Archi
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.

با سلام. با توجه به ظرفیتی که به مصاحبه دعوت شد بعید میدونم تکمیل ظرفیت از دعوت نشدگان باشد. هر واحد حدود ۳۰۰ نفر با ازمون دعوت شد و حدود ۵۰ نفر بدون ازمون. و اینکه کسانیکه نمره منفی در کارنامه داشتند دعوت نمیشوند .

یک سوال از،دوستان گرامی و مطلع
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

دوستان گرامی و جناب اقای رسول عزیزسوالی داشتم سپاسگزار خواهم بود اگر دوستان مطلع هستند اعلام نظر فرمایند، من در یک گرایش مهندسی در دو کد رشته محل که هر دو هم علوم تحقیقات بود مصاحبه رفتم از،نظر رتبه وضعم خوب بود ولی مصاحبه و شرایط رزومه بخاطر اموزش محور بودن و سن و سال و مقاله اصلا وضعیتم جالب نبود البته معدل کارشناسی و ازشدم حدود ۱۶ بوده تعداد کل دعوت شدگان هم کم بود حدود ۱۴ نفر که نصفشون در مرحله اول گویا حاضر بودند و نمیدانم در مرحله مصاحبه با تاخیر از اون نصف دیگر چند نفر ا مدند بنظر شما با این شرایط که گفتم امیدی به قبولی هست یا باید کامل نا امید بشم، ممنون. از پاسخگویی دوستان گرامی و با ارزوی قبولی همگی انشاالله

رسول
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

سلام. نمیشه نظر داد. انشاءالله قبول بشید.

متشکرم جناب اقای رسول گرامی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

درود و سلام ممنون جناب اقای رسول گرامی انشاالله خبر قبولی شما را هم در این سایت عنقریب ببینیم،موفق باشید انشاالله

رویا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۰۹ ق٫ظ

سلام
چند ژورنال ISI که سریع اکسپت کنه برای رشته مدیریت دولتی بهم معرفی کنید.
با تشکر

دکتر آینده!!!!
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

ژرنالی که سریع اکسپت کنه و پولی باشه به همون سریعی هم زیر سوالتون میبره!!!!

رسول
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

اون مجله ای که بخواد سریع اکسپت کنه، قطعا پولیه و چندان ارزشی نداره.

دانشجوى ارشد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ب٫ظ

دوستان سلام
من الان ترم دو ارشد رو تموم کردم و درواقع سال دیگه میتونم پایان نامه ام رو دفاع کنم… سوالم اینه که امسال کنکور دکترا شرکت کنم اگه قبول بشم میتونم برم سال دیگه بشینم سر کلاس دکترا… منظورم اینه که ممکنه موقع مصاحبه چون تو مردادماه هست من هنوز دفاع نکرده باشم و شهریور ماهش دفاع کنم… تکلیف چى میشه؟
راهنمایى کنید ممنون میشم

رسول
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۳:۴۰ ب٫ظ

شما باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۷ فارغ التحصیل بشی که بتونی مهر ۹۷ ثبت نام کنی و بری سر کلاس.

دانشجوى ارشد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

ممنون
فقط موقع مصاحبه برام مشکلى پیش نمیاد چون هنوز دفاع نکردم؟
و یه سوال دیگه من براى آزاد میخوام شرکت کنم کدوم مدرک زبان رو بگیرم بهتره؟ msrt یا ept؟

رسول
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۰۷ ب٫ظ

خب قطعا کسی که پایان نامه داره، امتیازش رو میگیره و کسی که در حال نگارش هست، نمره نمیگیره و یا کمتر بهش نمره میدن. اما اینطوری نیست که اگر دفاع نکرده باشی، شما رو اوت کنن.
در مورد مدرک زبان هم اگر میخوای آزاد بخونی، هر دوش قابل قبوله. اگر msrt بگیری که برای دولتی هم قابل قبوله. اما اگر ept بگیری فقط برای آزاد معتبره. گرفتن ept آسونتر از msrt هست.

دانشجوى ارشد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

ممنون از راهنماییتون

داوطلب
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام. به نظر می رسه با توجه به نحوه برگزاری آزمون دکترای امسال(ادغام دولتی و آزاد، سردرگمی در مورد منابع آزمون، دیر اعلام شدن منابع، فرصت کم برای هماهنگ شدن با منابع اصلی، اجباری شدن رشته انتخابی دولتی و آزاد و از بین رفتن حق انتخاب رشته امتحانی متفاوت، برگزاری استانی مصاحبه ها و هزینه بالا و صرف وقت بسیار، عدم شرکت تعداد زیادی از دعوت شده ها در مصاحبه حتی با وجود اعلام مصاحبه برای متاخرین، مجاز شدن نامفهوم بسیاری از داوطلبان و دعوت نشدن آنها به مصاحبه، تعداد کم رشته محل های برخی کدهای امتحانی و متقاضی بسیار آنها و …)تکمیل ظرفیت باید برای مجازشده هایی که دعوت به مصاحبه نشده اند برگزار گردد. سال گذشته تکمیل ظرفیت بیشتر یک نوع جابجایی بود ولی امسال با فراهم شدن این نکته که داوطلب هرجایی را که انتخاب کرده و مجاز شده می توانسته در مصاحبه شرکت کرده و آزادی عمل داشته باشد پس این بار حق با دعوت نشده ها هم هست. سال قبل گفته می شد تکمیل ظرفیت برای کسانی که دعوت به مصاحبه نشده اند نیست و امکان مصاحبه مجدد وجود ندارد ولی امسال خیلی راحت با استانی شدن مصاحبه ها این کار برای دعوت نشده ها هم امکان پذیر هست. لطفا کارشناسان کمی تامل در این مورد کنند.

رسول
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

حالا شما صبر کن تا اول نتایج بیاد. تا بهمن صدتا اتفاق میوفته. اگر بخوان دعوت نشده ها رو دعوت کنن، قطعا دعوت شده ها هم دوباره دعوت میشن. پس باز هم رقابت هست.
به نظرم در دی ماه مجددا مصاحبه برگزار میکنن. هر چند که هنوز هیچی معلوم نیست.

عرفان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

قاعدتا باید مصاحبه مجدد بشه ولی بعید میدونم بشع؛سیاست های وزارت علوم اینه که دانشجو های دکترا کم شن به هر طریقی که شده

داوطلب دکتری
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام آقا رسول.یه سوال داشتم. با توجه به اینکه مصاحبه متاخرین تا ۱۵ مرداد طول میکشه، بنظرتون نتایج نهایی کی اعلام میشه؟همین مرداد یا شهریور؟

.........و
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۹ ق٫ظ

سلام بچه ها لطفا برام دعا کنید من دیگه تحمل شکستو ندارم خیلی خسته شدم

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  .........و

سلام

ب۰ –> ………و

آرزو میکنم که انشالله به آن چه که حق تون هست و براش زحمت کشیدین برسین.

موفق باشید.

اکبری
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام مازندران امروز ۰۹.۰۵.۹۶ به مصاحبه نرسیدم امکان داره دوباره مصاحبه تمدید بشه!!!!

رسول
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  اکبری

نه دیگه تمدید نمیشه.

مجید
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۸:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان. یک سوال. چه کسانی به گزینش دعوت می شوند.

سیمین
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۴:۰۱ ب٫ظ

امسال بدترین سال برگزاری کنکور دکترا بود. اطلاع رسانی فوق العاده ضیف، هر روز اطلاعیه های تکراری ، هر روز انتظار. الانم انتطار برای اعلام نتایج و بعدشم انتطار برای تکمیل ظرفیت.

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین

سلام

به –> سیمین

هر سال همین وضع برقراره. نگران نباشید. تقریباً همیشه همین بی برنامگیها و مهم تر از همه چیز “عدم پاسخگویی” بوده و هست و خواهد بود.

موفق باشید.

دکتری
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۳:۲۷ ب٫ظ

سلام.
چند روز دیگه از مصاحبه ها باقیه و ایشالا بعدش نوبت اعلام نتایجه. استرس مشکلسو از هیچکدوممون حل نمیکنه پس آروم باشیدو به خدا توکل کنید. قطع به یقین نتایج آزاد رو هم سنجش اما بعد از نتایج دانشگاه های دولتی و احتمالا اواخر شهریور اعلام میکنه پس از الان خودتون رو واسه زودتر از اون آماده نکنید. با حجم کم مصاحبه دهندگان که تو لیست ثبت نام تو واحد های تهران و کرج و .. دیدم قطعا بیشتر دوستان یا تو مهر یا تکمیل ظرفیت قبولن. مطمعن باشید. فقط آروم باشید و به خدا توکل کنید.

گیسو
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

وای تورو خدا اخر شهریور خدا کنه زود اعلام کنن

مصاحبه دکترا
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر آقا رسولمن در دانشگاه ازاد به مصاحبه دعوت شدم و ب دلیل رزومه قوی و کارهای پزوهشی بالا مصاحبه بسیار خوبی داشتم به نحوی ک رئیس جلسه اظهار خوشحالی کردن ک من برای مصاحبه رفتم آیا برای قبول شدن امیدوار باشم.

رسول
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام. امیدواری که شرط لازم برای زندگی کردن هست. بله، اگر اینطور که شما میفرمایید باشه، شانس بالایی دارید. اما در نظر داشته باشید تا زمانی که نتایج قطعی در شهریور اعلام نشه، نمیشه گفت شانس شما ۱۰۰% هست. شما شانستون رو بذارید ۹۹%

سارا
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام.دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت داره؟کی اعلام میشه؟خواهش میکنم جواب بدین

رسول
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

از داشتن که داره. اما جزئیات دقیقش هنوز مشخص نیست.

منتظر قبولی دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۲:۱۱ ب٫ظ

ا سلام بنده ۴ استان مختلف رفتم و در این مدت چیزی که بدستم آمد اینه نمره مصاحبه ۲ بخش داره و جمعا ۵۰نفره و ۵۰نمره دیگه بر میگرده به رتبه و تراز و معدل و …و اون ۵۰نمره ۲۰نمره پژوهش و مقاله و … ۳۰نمره دیگه برمیگرده به رابط عمومی و برخورد که از رو تحلیل شخصیت شما اساتید محترم امتیاز میدن.پناه بردم به خدا و آرزو دارم قبول بشم و خدا کنه نظر اساتید مثبت باشه بهم
.

رسول
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۴:۰۵ ب٫ظ

بله، این موارد دقیقا توی خود دفترچه هم درج شده. بیشتر ما پیگیر این بودیم که این ۲۰% مربوط به سوابق آموزشی پژوهشی و این ۳۰% سوال و جواب ها، دقیقا چه بارم بندی داره. به ما گفتن این فرم محرمانه اس.

پاسخ تاقسمتی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام فقط میدونم ازاون ۳۰نمره سوال وجواب ۵نمره مال فن بیان هست جدول جلوی من بود کاش دقیقترنگاه میکردم!

سمانه
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۱ ب٫ظ

سلام به همه و به آقا رسول

آقا رسول تکمیل ظرفیت از بین دعوت به مصاحبه شوندگان هست یا همه کسانیکه مجاز شدن ؟؟ ممنون

رسول
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام. دوتا تئوری رو مطرح کردم براش. توضیحاتم در زیر پست های قبلی هست.

مدیریت
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام.شهریه امسال برا علوم انسانی کلا ترمی چقد میشه؟
این درسته که برابر شهریه دکتری،وام ۴درصدی میدن؟

ریحان
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام
امروز زنگ زدم روابط عمومی گفتن بدون آزمون تکمیل ظرفیت نداره
من فقط بدون آزمون شرکت کردم وفقط تهران را زده بودم نمیدونستم شانس من اینطوری میشه وحتی به مصاحبه دعوت نمیشم.دیگه هیچ شانسی نیست.

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریحان

این قانون هر ساله. شما با یه سرچ ساده میتونید به این موضوع برسید

رسول
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریحان

اشتباه کردی دیگه. همه رشته محل ها رو از اول تا آخر انتخاب می کردی به ترتیب اولویت.

پاسخ به ریحان
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ریحان

دوست گرامی دیگه اتفاقی هست که افتاده انشالله سال آینده با تجربه امسال بهتر انتخاب رشته خواهی کرد و هیچ گزینه ای را از دست نمیدی و در یک رشته دانشگاه عالی قبول میشی ، موفق باشید و‌پر امید انشالله همیشه

.........و
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام بچه ها لطفا برام دعا کنید من دیگه تحمل شکستو ندارم

مدیریت
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

آخرش رتبه مهمه تره یا تراز چرا نظرها اینقد متفاوته

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

سلام به –> مدیریت رتبه و تراز دو تا معیار با ارتباط بسیار تنگاتنگ هستند که اصلا نمی توان گفت تراز مهم است و رتبه مهم نیست یا بالعکس. هم چنین نمی توان گفت تراز مهم تر است و رتبه کم تر اهمیت دارد یا بالعکس. تراز یک معیار مطلق برای رتبه بندی و نمره دهی است و معمولاً بیشترین مقدار آن (به طور کاملاً دلبخواهی) ۱۰۰۰۰ در نظر گرفته می شود (می توانند ۱۰۰۰ یا ۳۱۰۶ یا هر عدد دیگری را نیز به عنوان بالاترین تراز در نظر بگیرند و بقیه محاسبات را بر حسب همین مقدار تراز کنند). ولی رتبه یک معیار نسبی برای رتبه بندی و نمره دهی است. معنی این حرف ها این نیست که این دو مفهوم (رتبه و تراز) دو مفهوم کاملاً جدا و بی ربط هستند. بلکه بر عکس, کاملاً مرتبط هستند و دارای ارتباط مستقیم نیز می باشند یعنی در یک رشته خاص (تاکید میکنم فقط در همان رشته خاص, نه اینکه تراز رشته های مختلف را با هم مقایسه کنیم!!!) یک شخص با تراز بیشتر قطعا رتبه بهتری دارد و یک شخص با رتبه بهتر قطعا دارای تراز بیشتری می شود. بدیهی است, کسی که تراز بالاتری را نسبت به یک فرد دیگر کسب کرده باشد (مثلاً نفر اوّلی تراز ۶۸۰۹ و نفر دومی ۶۰۰۴ را از ۱۰۰۰۰ کسب کرده باشند) رتبه نفر اوّلی نسبت به نفر دومی بهتر می شود ولی لزومی ندارد که در رشته های مختلف با ترازهای مشابه, رتبه های یکسان داشته باشند و بالعکس در رشته… ادامه نظر»

Archi
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۲:۰۲ ق٫ظ

کسب نمره بیش از حد نصاب نتیجه مثبت دارد نه اینکه تراز بالاتر قبول نشود و تراز کمتر پذیرفته شود. توضیحاتتون در این مورد به نظرم درست نبود . قطعا تراز ۷هزار و خوردهایی ارجحیت دارد بر ۳ هزار و خورده ایی …

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Archi

سلام به –> Archi من فکر میکنم تصور شما از کلمه حد نصاب مصاحبه اشتباه است. فرضا نفر اوّل یک رشته با تراز ۸۰۰۰ از ۱۰۰۰۰ و نفر پنجاهم همان رشته با تراز ۳۲۰۰ از ۱۰۰۰۰ حد نصاب اولیه برای دعوت به مصاحبه (توجّه کنید دعوت به حضور در جلسه مصاحبه!!) را کسب کرده اند و هر دو در جلسه مصاحبه آن دانشگاه خاص در یک رشته خاص شرکت کرده اند. پس از انجام مصاحبه و جمع بندی, اساتید به نفر اوّل نمره ۴۵ از ۱۰۰ داده اند و به نفر پنجاهم نمره ۶۵ از ۱۰۰ داده اند و دانشگاه اعلام کرده است که حد نصاب من در این رشته خاص, کسب حداقل ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره است. حالا بیایید نمرات تراز نهایی هر کدام از دو داوطلب را محاسبه کنیم. داوطلب نفر اوّل کنکور: نصف تراز کنکور (۴۰۰۰) به علاوه تراز مصاحبه (۲۲۵۰) میشود: ۶۲۵۰ تراز نهایی. داوطلب نفر پنجاهم کنکور: نصف تراز کنکور (۱۶۰۰) به علاوه تراز مصاحبه (۳۲۵۰) میشود: ۴۸۵۰ تراز نهایی. یعنی علی رغم این که نفر اوّل کنکور در یک رشته خاص تراز نهایی اش ۶۲۵۰ شده و از تراز نهایی نفر پنجاهم کنکور در همان رشته خاص که برابر ۴۸۵۰ شده بیشتر است؛ اصلاً جزو ردیف پذیرفته شدگان نهایی آن دانشگاه خاص که برای مصاحبه رفته بودند قرار نمی گیرند. شاید در دانشگاه دیگری بتوانند در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند. اصولاً مشکل برخی از داوطلبها همین مسئله حد نصاب برای مصاحبه دانشگاهها است و گمان میکنند که داشتن حد نصاب برای… ادامه نظر»

مدیریت
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۴:۰۱ ب٫ظ

اینطوری که شما میفرمایید هرکی تراز مصاحبش بالاتر بشه علی رغم تراز پایین تر کنکورش نسبت به رقباش،شانس پذیرشش بیشتر میشه؟!!!

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام مجدّد

والا تقصیر من که نیست, مفهوم حدّ نصاب همینه دیگه!! من فقط یکم شفاف ترش کردم که دوستان بدونن چجوری رد میشن یا قبول میشن.

متاسّفانه قانون رو که من نگذاشتم. یه سری افرادی که توی کمیسیونهای آموزش و پذیرش و … توی مجلس و وزارت علوم و … بودن این قانونها رو وضع کردن دیگه.

اصلاً ناراحتی خیل زیادی از داوطلبها که میگن دانشگاهها دارن اعمال سلیقه میکنن یا پارتی بازی یا … از همینجا نشات میگیره. چون دست اساتید باز هست و میتوانند که دانشجوی مورد دلخواه خود را بالای حد نصاب بدن و حتی رتبه ۱ کنکور را رد کنن توی مصاحبه شون و بگن چون حد نصاب اون دانشگاه رو نیاورده.

موفق باشید.

دکتر بعد از این
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۸:۵۱ ق٫ظ

سلام کاملا با شما موافقم چون خبر دارم که با من اینکار را کرده اند

مدیریت
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

ممنون از راهمنمایتون.شما دوست عزیز که اینقد حوصله بخرج دادید درمورد سهمیه دارها هم توضیحاتی بفرمایید.من بعد مصاحبه داور گفت رزومم ازهمه بالاترشده اما باید ببینیم براسهمیه سهمیه دارها که ۸ نفرن چی میشه؟!!؟مگه اونا جدا با خودشون سنجش نمیشن؟مثل مصاحبه شغلی ظرفیت مشخصی ندارن

مدیریت
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

البته کارنامه دوستم رو نگاه کردم سهمیه رو برا رتبش لحاظ کرده و کلی امده جلو. ولی ترازش همون تراز بدون سهمیه رو تکرار کرده براش

نیروانا
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۳:۰۵ ق٫ظ

دوستان جامعه شناسی کسی هست؟ برای تهران مصاحبه کجاست؟

فرشته
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیروانا

مصاحبه تمام گرایشات جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی واحد تهران مرکز- ابتدای خیابان دماوند است

حقوق
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان
واقعا معدل ارشد و کارشناسی مهمه! من مصاحبه داشتم به اینها توجه نکردن…. فک کنم تو بعضی دانشگاهها سلیقه ای واسه مصاحبه داره عمل میشه!!!! خدا رحم کنه

Archi
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

مگه فرم و تکمیل نکردین و تحویل ندادین ؟ اونجا معدل کارشناسی و ارشد و نمره پایانامه هر دو مقطع را خواسته بود. پس اون فرم و اطلاعاتش برا چی بود ؟!!!

Archi
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

البته که سلیقه ایی هم برخورد میشه شک نکنید …

مدیریت
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۰:۱۰ ق٫ظ

تو رو خدا درمورد ظرفیت پذیرش سهمیه دارها بیشتر و مطمئن تر صحبت کنید.واحد ما داوطلب سهمیه دار زیاد داره، برا رتبشون سهمیه لحاظ کردن اما برا ترازشون نه.
به من گفتن رزومم از همه کاملتره ولی با اینهمه سهمیه دار ما؟؟؟

داوطلب دانشگاه آزاد شیراز
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

برای مصاحبه واحد استان فارس دعوت شده بودم اما روز ۲۷ تیرماه نرسیدم و غایب بودم و حالا که مجددا برای غایبین اطلاعیه مجدد دادند به سایت شیراز مراجعه کردم و شماره را که وارد می کنم می نویسه شما دعوت نشدید. نمی دونم اشکال از سیستم شون هست یا اینکه هنوز اسامی وارد نشده یا ……

تکمیل ظرفیت
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۷:۰۴ ب٫ظ

منم ممنون میشم در مورد تکمیل ظرفیت اطلاعاتی بدید بهمون.ممنون

شیمی الی
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۵ ب٫ظ

من با کلی استرس و نگرانی پا شدم تو این گرما رفتم دانشگاه اصفهان
از اساتید پرسیدم که شما به قبولیا زنگ زدید
همشون میگند نه همچین چیزی نبوده و سازمان سنجش نتایجو اعلام میکند
واقعا داشتم سکته میزدم
من با رتبه خوب و معدل کارشناسی و ارشد خوب از دانشگاه اصفهان و با مدرک زبان و مقاله خارجی را چطور ردکردند
تو را خدا اینقدر شایعه نسازید
من واقعا اذیت شدم

مهندسی96
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

شما نباید اینقدر اهمیت بدید
این شایعه ها گاهی اوقات جذاب هستن گاهی اوقات هم مزاحم
شما محکم باش

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

دوست عزیز، وقتی که هنوز روند مصاحبه ها ادامه داره و دانشگاه آزاد واحد اصفهان در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ مرداد باز هم مصاحبه داره، یعنی هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. زمانی میشه با صراحت گفت کسی قبوله یا نه، که فرآیند مصاحبه ها خاتمه پیدا کنه.
دکتر شدن فقط خوندن چند واحد درسی نیست، باید مرام و منش دکتری هم داشت. شما در جایگاهی قرار داری که نباید با چهارتا شایعه به خودت استرس بدی. موفق باشی.

پوریا ارتعاشات
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

خیلیا هستن شرایطشون شاید بهتر از شما باشه،اینکه اگه احیانا هم پذیرفته نشید،دلیلش این نیست که رزومه و رتبه هیچکس از شما بهتر نباشه
موفق باشید

معمارشهرساز
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۵:۲۲ ب٫ظ

بنده هم تبریز بودم رفتار اساتید مناسب بود ولی طرح سوالات اصلا درست نبود نه زبان و نه تز دکتری و نه پایان نامه پرسیده شد صرفا سوالات تخصصی دوره دکتری و تعدادی هم نظریه،هر شخصی داخل اتاق میشد بالای ٢٠ سوال در ١٠دقیقه پرسیده میشد که چون اغلب سوالات را نمی دانستند مدت زیادی زمان نمی برد .

آموزش زبان
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  معمارشهرساز

پس توو رشته های دیگه هم همین منوال بود. والا من که نتوستم درست حسابی ج بدم.نامید شدم

شهرساز
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  معمارشهرساز

میشه بگید دقیقا چه سوالایی پرسیدن؟ سوال های تخصصی که برای کنکور بود مصاحبه قاعدتا باید نوع سوالات متفاوت باشه

معمار-شهرساز
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

صرفا سوالات تخصصی که شامل اطلاعاتی فراتر از دوره ارشد می شد ، خیلی راجع به روش مطالعه فضاهای عمومی شهری و تکنیک های جدید پرسیدند،نظریه مکان سوم ، نظریات ابلیارد،نظریه پردازان پیاده مداری ،نظریات گوردن کالن، نظریه پردازان معاصر آرمانشهر ،تکنیک فوتو مونتاژ،تکنیک مورفولوژی،تکنیک IAU،تفاوت فضاهای عمومی شهری در دوران شهرسازی اسلامی و اکنون ، نقد طرح جامع و مقایسه آن با خارج از ایران و…..

آموزش زبان
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۵۱ ب٫ظ

مصاحبه دانشگاه آ زاد تبریز واقعا خوب نبود.همش سوالات تخصصی از کتاب های کارشناسی و ارشد.حتی ی سوال هم از پایانامه و موضوع تحقیق دکترا نپرسیدن.دوستان با تجربه نظرتون چیه؟ب قبولی امیدوار باشم؟چون مطالب کتابا یادم نبود ک خوب ج بدم

گیسو
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۱۶ ب٫ظ

خسته شدیم بس اطلاعیه دادن امدیم شرکت کردیم عجب سالی بود امسال واقعا که من یکی خیلی اذیت شدم بیشتر وقتمون اینجا صرف شد کاش نتایج و زود اعلام کنن بریم دنبال کارو زندگیمون اینجوری بلاتکلیفی خیلی ناجوره ان شالله همه دوستان موفق شن من که دیگه خسته شدم

آزاد !!!!
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام
بچه ها واقعا دکتری آزاد ارزش خوندن داره ؟
الان یکی میگه علاقه مهمه ! اگه اینطوره بعد ۴ سال چی میشه ؟ هی میخواییم با علاقه و بیکاری بریم جلو !
یکی دیگه میگه نه صرفا علاقه بلکه اسم دکتری مهمه ؟!
یکی دیگه میگه بخونیم تا ببینیم ۴ سال بعد شاید فرصت جذب باشه ؟ اگه نشه چی ؟!
بعضی ها هم مصاحبه سراسری برشون نمیدارن ناچارا میان آزاد
بعضی ها هم کار دارن و برای پست اداری و جایگاه میخونن آزاد
سوال مهم اینه : کسایی که کار ندارن . آیا واقعا آزاد دکتری خوندن ارزش داره ؟!
فرصت جذب اونطور که میگن برای آزادی ها صفره
الان یکی میاد جواب میده بستگی به بار علمی طرف داره ؟! این درست ولی نه برای زمان حال کنونی . شاید ۵ الی ۱۰ سال پیش این حرف درست بود .
ممنون میشم هر کس محترمانه و بدون جبهه گیری نظراتش رو بیان کنه
سپاس

ر.
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آزاد !!!!

سلام
درس خوندن خوبه اگه برا درس باشه ,مطمئن باش اگه با علاقه بخونی کار هم هست , ۲۰سال پیش هم همین شایعات بود منم ازاد بودم الان ۲۰ سال سابقه دارم درس بخون با علاقه و محکم شک نکن خوبه موفق باشی

آزاد !!!!
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ر.

دوست عزیز ممنون میشم کار که کسب کردین با تحصیل دکتری آزاد رو بیان کنین .
اگر جذب هیات علمی شدین که قبلا بله این فرصت بود از جمله اساتید خودم که لیسانس تا دکتری آزاد بودن و جذب آزاد هم شدن .
ممنون میشم بیشتر توضیح بفرمایین
سپاس

پاسخ
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آزاد !!!!

دوست عزیز این چه پرسشی هست… طبیعتا کسی که اینقدر توان مالی داره که می تونه حداقل چهار سال با این هزینه های عجیب به خصوص در رشته های فنی و علوم در آزاد تحصیل کنه نیازی هم به پیدا کردن کار واسه دریافت حقوق نداره و اگر هم بخواهد کار کند اینقدر توانشان می رسد که مراکز خصوصی و کارگاه های شخصی برای خود دستو پا کرده و مشغول به کار شوند. وگرنه قبول شدن دولتی دکتری هم آنچنان دور از انتظار نیست. من در دانشگاه درجه یک کشور تحصیل می کردم که سال بالایی ام بلافاصله برای یکی از آزادهای تهران ثبت نام کرد و با این که توان درسی اش می رسید ولی زحمتی برای خواندن به خود نداد چون به قول خودش می خواست زود درسش تمام شود و با توانایی که از نظر مالی داشت سریعتر مرکز و یا شرکتی برای خود تاسیس کند. من هم بلافاصله بعد فارغ التحصیلی به فکر آزاد افتادم… چون واقعا آن موقع خسته بودم از درس خواندن…ولی با خود سبک سنگین کردم که با این همه پذیرش دکتری در سال های اخیر آیا بعد از این واقعا جایی برای من واسه حداقل هییت علمی شدن یک دانشگاه دولتی درجه چندم شهرستان هست؟… از طرفی به میزان توانایی مالی خانواده ام نگاه کردم. شاید می توانستن هزینه تحصیلم را خالا به هر سختی ای فراهم کنن ولی آنقدر می ماند که خودم کارآفرینی کنم و این هزینه ها را برگردانم؟… به حواب رسیدم… خیر…شاید هم می شد چون حقیقتا خانواده… ادامه نظر»

آزاد !!!!
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

دوست من ، بحث رتبه نیست .
عرض کردم رتبه های خوب هم تو مصاحبه دولتی کم میارن
فرض کنین شریف ۸ نفر هرسال برای ارشد یه رشته ای پذیرش داره . و برای دکتری ۱ نفر ، قطعا از این ۸ نفر فقط شریفی چند تایی شاید تک رقمی بیارن و نهایتا ۱ نفرشون بره دکتری شریف و بقیه ؟؟؟!!! که خیلی از دانشگاها همدیگرو قبول ندارن
از این ۸ تا ۷ تا میان امیرکبیر ! قطعا امیر کبیر دانشجوهای خودشو داره
آیا شما دانشگاه ارشدتون احیانا قبول نشدین دکتری ؟!!!
از این ۷ نفر خیلی ها تصمیم میگیرن فاند بگیرن برن
بعضی ها آزاد رو قبول ندارن و نمیرن
بعضی ها هم پولشو ندارن برن آزاد
خواهشا به تمام جوانب سوالاتم توجه بفرمایین
سوالم اینه : آیا برای افراد بیکار با امید دکتری خوندن آزاد و جذب شدن میشه حساب کرد یا نه !؟
هستند خیلی ها که به زور شهریه جور میکنن تا حتما بخونن
در این زمینه خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
سپاس

پاسخ
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  آزاد !!!!

جواب سوالتون در صحبت های قبلیم هست. واقعیتش این هست که امید به جذب با درس خواندن در دانشگاه های دولتی تراز اول هم در گروه های علمی حتی دانشگاه های درجه چند دولتی و همچنین خود آزاد سخت هست. پس تا وقتی که بچه های دولتی حداقل فارغ التحصیل دانشگاه های برتر موقعیتی برای کار در دانشگاه ها پیدا نکردن باید قبول کرد که فارغ التحصیلان آزاد موقعیتی برای جذب نخواهند داشت حتی در خود آزاد که می گویند فارغ التحصیل های خود را جذب کار می کنن. چون بسیاری از اساتید این دانشگاه ها هم فارغ التحصیل دولتی هستن. فقط همان طور که گفتم فارغ التحصیل آزاد اگر سرمایه کافی داشته باشد می تواند کارگاه. مرکز و یا شرکت شخصی ایجاد کند و از مزایایش بهره مند شود. که این هم برای کسانی که می فرمایید به سختی هزینه را جمعو جور و در آزاد تحصیل می کنند فراهم نیست. شاید تعداد زیادی از دوستان به قول شما شآغل هستند و یا به دنبال لقب دکتری…البته از علاقه هم نمیشه صرف نظر کرد…ولی به نظر من پیش بردن صرفا علاقه نیز نیازمند امکانات قوی آزمایشگاهی و اساتید با تجربه هست که صرف نظر از بعضی دانشگاه های آزاد تهران اکثر واحدهای این دانشگاه در شهرستان ها از چنین مزایایی در حد مطلوب برخوردار نیستند.

مصاحبه دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان .اگه پول مصاحبه رو واریز کنیم اما نتونیم توی مصاحبه شرکت کنیم دیگه نمی تونیم پولمونو پس بگیریم؟

مصاحبه دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۳۶ ب٫ظ

منظورم قبل شروع مصاحبه هست.یعنی قبل شروع مصاحبه هزینشو واریز کنیم اما نتونیم شرکت کنیم.

مدیریت
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۴۷ ب٫ظ

خیر پس نمیدن مگه بدین یکی دیگه ازش استفاده کنه

مهندسی مالی
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام امیدوارم که موفق باشید.اگربدون ازمون شرکت کنید صددرصد زبان میپرسن درغیراینصورت علوم تحقیقات سوال زبان نمیپرسه.بیشتر روسوالات تخصصی وامار مانورمیدن.نگران نباشید باخیال راحت مصاحبه برید

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۵۸ ب٫ظ

عودت نمیدن.

الهه
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان من رشته ام‌شیمی هستش شده میخوام علوم تحقیقات برم برای مصاحبه میشه راهنمایی کنید برای مصاحبه چطور اماده شم؟ زبان هم سوال میشه؟

ستاره
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

چکیده پایانامه رو انگلیسی بلد باش باش

مجتبی
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

با این روال فک نمیکنم سازمان سنجش منتظر دانشگاه ازاد باشه واسه اعلام نتایج چون تا از مراکز استان ها نایج مصاحبه بیاد و انالیز بشه …….

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

در ضمن سری دوم تعطیلات دانشگاه آزاد هم هست. از ۱۵ مرداد به بعد تا ۲۷ مرداد، حدودا دو هفته، دوباره دانشگاه آزاد تعطیل میشه. البته بخش اداریش تعطیل میشه. کلاس های ترم تابستان برقراره.

مریم@
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام اقای رسول
ایا دانشگاه ازاد اونهایی که دعوت نشدن تکمیل ظرفیت میگیره
ممنون میشم جواب بدین

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم@

سلام.در خصوص تکمیل ظرفیت هم زیاد کامنت گذاشتیم در پست های قبلی. اونها رو بخونید.

مریم@
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

نمیدونم کجا بخونم میشه دوباره بگین

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

موج جدید پیامک ها دوباره شروع شد :-)