اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون ۹۶ دانشگاه هرمزگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی دو پذیرفته‌شده دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه دانشگاه هرمزگان در خصوص انتشار فهرست اسامی قبول شدگان نهایی دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ به شرح ذیل است:

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان به اطلاع می رساند کسانی که به هر دلیل مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه نمی باشند لازم است انصراف خود را با ذکر کامل مشخصات، امضا، اثرانگشت و تاریخ حداکثر تا روز شنبه مورخ ۱۴/ ۱۳۹۶/۵ به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی- دفتر استعدادهای درخشان تحویل دهند. به مواردی که بعد از این تاریخ ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت آن صرفا به عهده خود داوطلب می باشد.

لازم به ذکر است اسامی افراد ذخیره در صورتی به سازمان سنجش اعلام خواهد شد که واجدین شرایط با اولویت بالاتر حداکثر تا تاریخ ۱۴/ ۱۳۹۶/۵ انصراف خویش را اعلام نموده باشند.

شماره تماس: ۰۷۶۳۳۷۱۱۰۴۰

شماره فکس:۰۷۶۳۳۷۱۱۰۳۹

دانشکده علوم و فنون دریایی:

ردیفنام و نام خانوادگیدانشگاه محل تحصیل کارشناسی ارشدرشته گرایش دکتری
۱زهرا زارعی جلیانیهرمزگانزیست شناسی دریا- جانوران دریا
۲فاطمه پرویزیهرمزگانشیلات- تکثیر و پرورش آبزیان
ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۱۴ ب٫ظ

نتایج باکنکور کی اعلام میشه