موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تشریح روند پذیرش تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه علوم کشاورزی گرگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خواهد بود.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در راستای اجرای مرحله مصاحبه موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می رساند:

۱- حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کد رشته محل های انتخابی می توانند با توجه به مفاد این اطلاعیه در تاریخ مقرر برای ارزیابی تخصصی به دانشگاه مراجعه نمایند.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت  آنها در کارنامه درج شده است.

۲- برنامه زمانی ارزیابی تخصصی:

این دانشگاه برنامه ثبت نام آنلاین جهت ورود به مصاحبه ندارد از این رو لازم است داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم در زمان های تعیین شده در جدول جهت مصاحبه به دانشکده های مربوطه مراجعه نمایند. داوطلبان تنها در تاریخهای قید شده در جدول که تماما منطبق با تاریخهای تعیین شده توسط سازمان سنجش می باشند مراجعه نمایند. ساعت حضور داوطلبان در دانشکده  از ۸ صبح می باشد مگر آنکه دانشکده ساعت دیگری را با داوطلبان هماهنگ کرده باشد.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۹۶-۹۷ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

۳- مدارک مورد نیاز:

– تکمیل و تهیه پرینت از فرم شماره ۱     و فرم شماره ۲

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

–  تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶

– اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و تاییدیه ریزنمرات هر دو مقطع

– یک نسخه از پایان نامه

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

– تمامی مدارک پژوهشی و آموزشی نام برده شده در فرم شماره ۱

– اصل فیش بانکی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان) بابت هزینه شرکت در یک مصاحبه واریز شده به حساب  شماره ۳۱۵۰۰۶۲۳۸۰ بانک تجارت شعبه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بنام درآمد های متفرقه دانشگاه (افرادی که متقاضی شرکت در مصاحبه گرایش دیگر هستند بایستی به تعداد جلسات مصاحبه فیش واریزی ارائه دهند اما داوطلبان  مصاحبه در هر دو نوبت روزانه و نوبت دوم یک گرایش تنها یک فیش ارائه می دهند).

–  اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

– ارائه اصل و تحویل کپی مدارک مربوط به دارندگان سهمیه ایثارگر و رزمنده

۴- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶ الزامی است.

-شرکت در تمامی مراحل ارزیابی تخصصی اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از آزمون کتبی، مصاحبه و ….) برای تمامی متقاضیان برای پذیرش نهایی الزامی می باشد.

۵- شرایط اختصاصی دانشگاه:

– این دانشگاه آزمون کتبی برگزار نمی کند با اینحال در برخی از رشته یا گرایش های این دانشگاه ممکن است بخشی از امتیاز مصاحبه به نتیجه یک امتحان کوتاه در روز مصاحبه اختصاص یابد که جزیی از مصاحبه می باشد و از آن به عنوان غربال ورود به مصاحبه استفاده نمی شود.

– برای رتبه های برتر از نظر امتیاز کل چنانچه این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است.

۶- محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی:

گرگان – میدان بسیج – پردیس دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان- دانشکده های مربوطه.

تلفن های تماس دانشکده ها:

– شیلات و محیط زیست، مرتع و آبخیزداری: ۳۲۴۲۷۰۴۰ ۰۱۷

– علوم جنگل، مهندسی چوب و کاغذ: ۳۲۴۲۷۰۵۰ ۰۱۷

– علوم دامی: ۳۲۴۴۰۰۹۳ ۰۱۷

– تولید گیاهی: ۳۲۴۳۷۶۱۸ ۰۱۷

– مهندسی آب و خاک، صنایع غذایی: ۳۲۴۲۵۶۵۵ ۰۱۷

خواهشمند است چنانچه سوالی دارید صرفا با شماره های فوق تماس بگیرید

۷- نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه:

تذکر مهم: نمره مصاحبه و امتیاز سوابق علمی و آموزشی و پژوهشی  تمام داوطبان مصاحبه شده در پرتال سازمان سنجش وارد خواهد گردید و نتایج قبولی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

داوطلبان توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

  • شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت از نیمسال دوم ۹۷-۹۶ خواهد بود.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها