موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نحوه برگزاری ارزیابی تخصصی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه شمال

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان حضور در مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه شمال تا ۲۴ آبان ماه مهلت دارند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایندو

به گزارش پی اچ دی تست، کلیه داوطلبان معرفی شده جهت حضور در مصاحبه می بایست تصویر (اسکن) مدارکی که در ذیل ذکر میگردد را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ از طریق پست الکترونیکی gradoffice.shomal@gmail.com به دفتر تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند. لازم به ذکر است ارائه اصل مدارک فردی و مستندات آموزشی و پژوهشی توسط داوطلبین در روز مصاحبه جهت پذیرش الزامی است.

تذکرات مهم:

  • لازم است داوطلبان واجد کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه راهنمای آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۶ باشند. چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد مسئول عواقب آن است و مطابق ضوابط با وی رفتار شده و در صورت قبولی در هر مرحله ای از تحصیل که باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.
  • پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.
  • پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه های دولتی هستند باید برای ثبت نام و شروع به تحصیل مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا مأموریت تحصیلی را ارائه نمایند.
  • مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان برای متقاضیان واجد شرایط شرکت در مصاحبه الزامی است (حکم کارگزینی).

تاریخ مصاحبه یکی از تاریخ های جدول ذیل می باشد:

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 96 - 97 دانشگاه شمال

مدارک مورد نیاز:

  1. فرم شماره ۱ شیوه نامه اجرایی مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی) – دوره تحصیلی دکتری شیوه آموزشی پژوهشی که فایل – word آن در همین اطلاعیه پیوست شده، پی از تکمیل و تبدیل به فایل pdf به آدرس پست الکترونیکی gradoffice.shomal@gmail.com ارسال شود.
  2. کارت ملی ۱۰۰ کیلوبایت – JPG
  3. شناسنامه ۱۰۰ کیلوبایت – JPG
  4. کارت پایان خدمت (مخصوص داوطلبین پسر) ۱۰۰کیلوبایت – JPG
  5. مدرک دوره کارشناسی و کاردانی به همراه ریزنمرات
  6. مدرک کارشناسی ارشد بهمراه ریزنمرات
  7. داوطلبانی که به هر دلیل قادر به ارائه اصل مدارک تحصیلی در روز مصاحبه نمی باشند (نمونه گواهی فراغت از تحصیل) را تکمیل بفرمایند.
  8. دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای می بایست فرم پیوست شماره ۲ مندرج در صفحه ۹۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶ که در این اطلاعیه نیز گنجانده شده است را تکمیل نمایند.
  9. مدارک تأییدشده جهت استفاده از سهمیه رزمندگان از ارگانهای ذیربط و اصل حکم کارگزینی برای داوطلبیان حائز شرایط -سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.
  10. تصویر فیش واریزی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون) ریال به حساب جام شماره ۸۶۰۴۳۱/۱۷ نزد بانک ملت به نام  دانشگاه شمال بابت انجام مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ (مصاحبه تخصصی).
  11. مقالات علمی پژوهشی (داخلی و خارجی) چاپ شده یا پذیرفته شده.
  12. مقالات علمی ترویجی چاپ شده یا پذیرفته شده.
  13. مقالات ارائه شده در کنفرانس های (داخلی یا خارجی) چاپ شده یا پذیرفته شده.
  14. سوابق پژوهشی (طرح های ملی و تحقیقاتی)، کسب رتبه در جشنواره ها در مسابقات علمی معتبر، گواهی ثبت اختراع، تألیف یا ترجمه کتاب.
  15. مدرک زبان – Tolimo ، MSRT(MCHE) ، IELTS ، IBT ، TOFEL
  16. گواهی سابقه تدری در دانشگاه ها
  17. احکام برگزیدگی در المپیادها و جشنواره های علمی.

تذکر مهم: فایل های ارسالی حتما باید بصورت جدول ذیل نامگذاری گردد، در غیر اینصورت بررسی نمیگرردد. این فایلها و فرم شماره ۱ شیوه نامه اجرایی مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز که تکمیل شده است را در یک پوشه ذخیره نمایید. نام پوشه به انگلیسی، نام خانوادگی شما باشد در نهایت ای پوشه را فشرده (zip) کرده و فایل zip شده را به آدرس gradoffice.shomal@gmail.com ارسال نمایید عنوان ایمیل، “مدارک مصاحبه دکتری” باشد ارائه اصل مدارک در روز مصاحبه الزامی میباشد.

آدرس دانشگاه: آمل – کیلومتر ۵ جاده هراز – ابتدای جاده امامزاده عبدالله – طرح پردیس – ص.پ.۷۳۱ – دفتر تحصیلات تکمیلی – تلفن ۴۴۲۰۳۷۵۰ (۰۲۱)

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها