موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران در هفته آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای است، که اجرای این مراحل مطابق با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دورههای تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مصوب مورخه ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی می باشد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاههای پذیرنده دانشجو صورت می گیرد . در راستای اجرای مرحله دوم به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون تکمیل ظرفیت نیمه متر کز دکتری سال ۱۳۹۶ که به دانشگاه هنر معرفی شده اند، می رساند لازم است برابر مفاد اطلاعیه ذیل، جهت انجام مصاحبه به همراه مدارک آموزشی و پژوهشی مندرج در این دستورالعمل و بر اساس زمان بندی تعیین شده به این دانشگاه مراجعه نمایند.

نحوه گزینش دانشجو:

در این مرحله با بررسی سوابق آموزشی . پژوهشی بر انجام مصاحبه برگزیدگان نهای عیناً برابر شبوه نامه اجرایی آیین نامه آزمون ورودی سازمان سنجش آموزش کشور امتیازدهی ، نعیین و جهت جرح بندی نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی می شوند.(نحوه امتیاز دهی به هر بخش از فعالیت های داوطلبان ذیل همین دستورالعمل در فرم شماره ۲ آورده شده است).

زمان مراجعه داوطلبان:

زمان مراجعه داوطلبان در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۹۶ از ساعت ۱۳/۵ می باشد.

لازم به ذکر است داوطلبان می بایست در ساعت ۱۳/۵ به منظور بررسی مدارک در دانشگاه حضور یابند.

مدارک مورد نیاز:

  • فرم تکمیل شده مشخصات فردی داوطلبان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ دانشگاه هنر و الصاق یک قطعه عکس ۴ × ۳ ( فرم شماره ۱)
  • اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شد کانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند. (فرم ویژه سهمیه مربیان)
  • تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی) ویژه سهمیه مربیان
  • اصل مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه های مربوطه (شامل پایان نامه کارشناسی ارشد و پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایشی های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتابهای تألیفی، مستندات مربوط به دوره های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستند است. طرح های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد.)
  • مستندات سابر فعالیتهای مرتبط با رشته متقاضی
  • ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده در جدول شماره ۹ با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری
  • اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاریخ و معدل فارغ التحصیلی به همراه تصویر ریز نمرات هر دو مقطع به نحوری که بتوان معدل و طول مدت تحصیل را از ان استخراج و امتیازدهی کرد.

تبصره ۱: آندسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند. علاوه بر اصلی مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل گواهی پایان تحصیلات کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه با مؤسسه آمرزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکرر را ارائه نمایند.)

تبصره ۳: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک با مدارک مندرج در بند ۷ نمی باشند، لازم است اصلی گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

  • اصل و تصریر شناسنامه و کارت ملی
  • مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران) مشخص نماید.
  • اصل و تصویر گواهی شرکت در آزمونهای ملی و بین المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربرط به یکی از آزمونهای زبان ملی «MSRT، MCHE،TOLIMO»  یا بین المللی معتبر « TOEFL IBT ، TOEFL PBT ، IELTS» باشد و در زمان مصاحبه، حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زیان، سپری شده باشد. داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق الذکر از امتیاز مدرک زبان مطابق با جدول شماره ۴ (بخش د) بهره مند خواهد شد و در غیراینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.
  • اصل فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰، ۱ ریال که در وجه (درآمد اختصاصی دانشگاه هنر نزد بانک ملی، شعبه مرکزی، کد ۶۰) به حساب سیبا به شمارهٔ ۲۱۷۷۴۱۹۰۰۳۰۰۷ واریز شده باشد.
  • مستندات مربوط به داوطلبانی که از سهمیه شاهد و ایثارگر استفاده نموده اند.
  • تصویر فرم انتخاب رشته به همراه نام کدر شته محل های انتخابی داوطلب

تذکرات مهم:

  1. حضور شخص داوطلب در روز مصاحبه الزامی است.
  2. با توجه به اینکه امتیازات هر بخش (آموزشی و پژوهشی) با رویت مدارک فوق الذکر قابل تخصیص است چنانچه این مدارک در روز مصاحبه ارائه نشود، امتیاز آن بخش در جمع نمرات داوطلب لحاظ نخواهد شد و دانشگاه نیز موظف به تماس و پیگیری ارائه مدارک مورد ادعای داوطلب نمیباشد.
  3. به اطلاع داوطلبانی که دوره های خودگردان این دانشگاه را انتخاب نموده اند می رساند ، شهریه مصوب این دانشگاه ۷۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
  4. مدارک و وجه دریافتی قابل استرداد نیست.

آدرس محل مصاحبه: تهران خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخانی بعد از تقاطع سی تیر پلاک ۵۶ ، دانشگاه هنر، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه

یا

تهران میدان امام خمینی خیابان فردوسی خ سرهنگ سخانی پلاک ۵۶ ،دانشگاه هنر، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الی
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۰۵ ق٫ظ

اینا قضیه ش چیه ؟

میثم
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الی

هیچی انتخاب سلیقه ای

هنر
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

پذیرفته شدگان مرحله اول تکمیل ظرفیت چیه منظورشون چیه؟

مهسا
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

سلام
یعنی کسانی که از طریق سازمان سنجش مجاز به حضور در مصاحبه این دانشگاه شناخته شده اند.

هنر
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

تو تکمیل ظرفیت سنجش که نبود جدا اطلاعیه داده اصلا نگفته روزانه یا شبانه چندنفر خیلی گنگه