پرداخت ۱۰۳میلیارد تومان وام ویژه به دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در سال جاری تا آبان ماه، در مجموع ۱۰۳میلیارد تومان وام ویژه دکتری به دانشجویان دکتری پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی گفت: افزود: علاوه بر این دانشجویان دکتری می توانند از وام ضروری ۳ میلیون تومانی نیز استفاده کنند که در این رابطه نیز در سال ۹۶، ۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص بحث های مرتبط با پرداخت پژوهانه به دانشجویان دکتری نیز اظهار داشت: معاونت علمی ریاست جمهوری به مدت دو سال برای تعدادی از این دانشجویان آن هم فقط یک بار، پژوهانه ای به مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کرد.

صدیقی خاطرنشان کرد: برقراری مجدد آن در صورت امکان از سوی آن معاونت مورد حمایت ما است، ولی در حال حاضر، تمامی دانشجویان دکتری روزانه می توانند از وام تحصیلی ۷۰۰ هزار تومان به صورت ماهیانه استفاده کنند که بازپرداخت آن دو سال بعد از سنوات تحصیلی خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
؟؟؟
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۶ ب٫ظ

به کی پرداخت شده؟؟؟؟ مگه ما ورودی ۹۶ نیستیم صندوق رفاه اردبیل میگه ورودی ۹۶ نمیتونه وام ویژه دکتری از صندوق بگیره برید توسعه و تعاون اونجام که هیچ ضامنی قبول نمیکنن جز آموزش پرورشی

ساناز
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۱ ب٫ظ

این وام برای ورودی های ۹۶ هم هست؟

سمانه
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ب٫ظ

لطفا این وام رو نگیرید .این چه وامی هست که بانک سرمایه رو یکدفعه و یکجا از دولت میگیره و به صورت قسطی به دانشجو میده.درضمن این وام که برای ورودی های ۹۶ از طریق بانک توسعه پرداخت میشود حدود۱۱ میلیون کارمزد داره ،حالا این ۱۱ میلیون کارمزد رو با ۴ درصد سود حساب کنین،ببین ایا دانشجوی دکترا میتونه این رو پرداخت کنه!درضمن دوتا ضامن با کسر از حقوق ۳۲ میلیون هم میخواد.

حیدری
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۶:۴۳ ب٫ظ

درود بر شما
متاسفانه ما دانشجویان دکتری آزاد که به شدت نیازمند وام هستیم از این دایره توجه وزارت علوم خارج هستیم.هرکس که دانشگاه آزاد رفت معناش این نیست که پولداره و نیازی نداره.
توقع داریم که وزارت علوم همانطور که روی بقیه تصمیم گیری های دانشگاه آزاد دست گذاشته ,در قضیه حمایتهای مالی هم دانشجویان این دانشگاه رو تبعیض آمیز نگاه نکنه

دانشجوی ورودی 96 دانشگاه رازی
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۶:۰۳ ب٫ظ

به ما که وام تحصیلی ویژه دکتری ندادن گفتن بوجه برا ورودی های ۹۶ نیست.

کیان
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۵:۳۸ ب٫ظ

این وانی که میگند کجا پرداخت شده؟؟؟؟؟؟ ورودی ۹۶ هیچ وامی بهشون پرداخت نشده و دانشگاه ما (صنعتی اصفهان) رسما اطلاعیه زده که وام ویژه به ۹۶ و وام ضروری ۳ میلیون به هیچ مقطعی تعلق نمیگیره. اگه قراره تعلق نگیره پس چرا میگتد پرداخت شده؟ اگه پرداخت شده پس چرا برای ما هیچی واریز نشده؟؟؟؟؟؟

ایمان
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۵:۱۶ ب٫ظ

این موارد فقط برای دوره دکتری سراسری است یا مشمول دوره دکتری آزاد هم میشود ؟
چون از دانشگاه آزاد جویا شدم کاملا اظهار بی اطلاعی کردند . پاسخگو نبودند

منیره
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام وام ۳میلیونی که درخواست دادیم تو پرتالمون ۶۰۰تومان ثبت شده بهمون گفتن به خاطر کمبود بودجه همین قدر رو میدن چرا کسی پیگیری نمیکنه ما رویه این وام حساب کردیم