موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام سهمیه مربیان در پذیرش دکتری ۹۷

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شرایط و میزان سهمیه مربیان هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در پذیرش دکتری ۹۷ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. سهمیه مربیان هیات علمی در پذیرش دکتری 97 - 98 سراسری و ازاد

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، ده درصد (%۱۰) سهمیه مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر) برای مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به شرط کسب حداقل هشتاد درصد (%۸۰) نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد، اختصاص می یابد. حدنصاب نمره در تمامی مراحل آزمون لحاظ می شود.

گفتنی است سهمیه مربیان در پذیرش دکتری ۹۷ شامل اعضای هیأت علمی دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی نمی باشد.

مربیان دانشگاه آزاد اسلامی که واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان و قانون برقراری عدالت آموزشی هستند، در کدرشته محل های دانشگاه آزاد می توانند از سهمیه مذکور استفاده کنند که نحوه استفاده از آن در زمان انتخاب کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، از طرف آن دانشگاه در دفترچه راهنمای دانشگاه مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ سراسری و ازاد

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غزل
آذر ۱۵, ۱۳۹۶ ۶:۵۵ ب٫ظ

آیاکارشناس ارشدهم تودانشگاه میتونه هیأت علمی بشه؟

نوروزی
آذر ۶, ۱۳۹۶ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام .
سهمیه مربیان شامل دانشگاه فنی هم می شود

نوروزی
آذر ۶, ۱۳۹۶ ۱:۲۶ ب٫ظ

سلام.
آیا مربیان دانشگاه فنی وحرفه ای را سهمیه در بر می گیرد

مجتبی
آذر ۵, ۱۳۹۶ ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام کسی میتونه راهنمایی کنه در قسمت سهمیه بند ۱۰ چند تا گزینه میشه انتخاب کرد ؟

پردیس
آذر ۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

یلام
ایا شامل مدرسان دانشگاه علمی کاربردی میشود؟

نگین
آذر ۴, ۱۳۹۶ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

سوال منم همینه

مهسا
آذر ۵, ۱۳۹۶ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

سلام
خیر این سهمیه فقط شامل مربیان عضو هیات علمی است و مدرسان حق التدریس در دانشگاه های مختلف از جمله علمی کاربردی شامل این سهمیه نیستند.